Nainen, millaisia

fantasioita

miehistä sinulla on?

35

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3
      • 2+9

Mä en koskaan oo tajunnut tuota tanssimista, minusta näyttää ihan vammaselta ja on typerää turhuutta.

• firebird
        2+9 kirjoitti:

Mä en koskaan oo tajunnut tuota tanssimista, minusta näyttää ihan vammaselta ja on typerää turhuutta.

Minusta on tuo tanssi hyvin miehekästä ja seksuaalista. Oikeista linnakundeista en kyllä tykkää, vankila on miehen alistus ja nöyryytys paikka, vaikka joku haku päällä jostain ei kusipäisestä rikosesta voi olla ihan cooli, esim. ryöstö, onnistunut itsepuolustus vakavassa tilanteessa (Suomessa ei käytännössä ole oikeutta puolustaa itseään), tai jotain tuon kaltaista, murhaajat, tappajat, seksuaalitikolliset, tappelun aloittajat ym. kuvottaa.

• Nainen20v.

Toisinaan fantasioin likaisesta isosta vanhasta miehestä, joka puoliväkisin ottaa minut. Todellisuudessa en varmasti ikinä pystyisi edes harrastamaan seksiä vanhan ja likaisen äijän kanssa!

• Yksin pyöräillessäni

tai kävellessäni jokin gorillan näköinen tai oloinen mies veisi minut syvälle metsän tiheikköön ja ottaisi minut vimmatusti takaapäin silmäni peitettynä.

• Noita yön

timoja löytyy kaikistä yö-kerhoita nykyään

• Minä unelmoin
      • Mikä helvetin

nimi on Jon-Jon

• Jännä-Jännä
        Mikä helvetin kirjoitti:

nimi on Jon-Jon

Se on jännämiehen jännä nimi, vähän toista kuin joku aisuri-insinööri Markku-Pekka. "Ei nimi miestä pahenna, mutta ei sillä pilluakaan saa", sanoi mummovainaa.

• 40+ nainen :)

Tämä ollut nuoresta tytöstä lähtien, luin tämän tapaisen kohtauksen jostain kirjasta:
      Meitä on kolme vähän vanhempaa tyttöä/naista (ikä noussut oman iän myötä), joka sitoo nuoremman silmälasipäisen nörttipojan puuhun. Poika on finninaama ja kokematon, hänellä on isohko penis joka seisoo ensihetkistä alkaen. Alamme riisuutua pojalle ja poika voihkii. Olemme kaikki todella hyvävartaloisia ja hipelöimme poikaa paljailla rinnoillamme ja märillä alapäillämme. Jokainen "ottaa" sidotun pojan vuorotellen. Poika on niin onnessaan kädet sidottuna, että silmät kääntyvät nurin päin. Kolmen laukeamisen ja kaikkien naisten saadessa orgasmin, makoilemme yhdessä hiekkarannalle ja vihdoin irroitamme pojulta siteet..Hän käpertyy keskellemme kuin koiranpentu.

• olet pervo

yb, hyhhyh..

• lottamari<3

Tuo ei kyllä tasan tarkkaan ollut naisen fantasia vaan jonkun poikulin omaa fantasiaa siitä miten kolme naista tulee ja ottaa hänet väkisin. En voi olla huomauttamatta taas tätä psykologista näkemystäni, että tässäkin viestissä tuodaan selvästi esille oma seksitön elämä ja kokemattomuus, jossa naiselle halutaan antaa valta tehdä ja toimia, koska itseltä puuttuu uskallus ja rohkeus.

Mutta..fantasia kuin fantasia..ei sen väliä onko se naisen vai miehen...niitä saa ja pitääkin olla.. :)

• 40+ nainen :)
        lottamari<3 kirjoitti:

Tuo ei kyllä tasan tarkkaan ollut naisen fantasia vaan jonkun poikulin omaa fantasiaa siitä miten kolme naista tulee ja ottaa hänet väkisin. En voi olla huomauttamatta taas tätä psykologista näkemystäni, että tässäkin viestissä tuodaan selvästi esille oma seksitön elämä ja kokemattomuus, jossa naiselle halutaan antaa valta tehdä ja toimia, koska itseltä puuttuu uskallus ja rohkeus.

Mutta..fantasia kuin fantasia..ei sen väliä onko se naisen vai miehen...niitä saa ja pitääkin olla.. :)

Olen 40 nainen, enkä kokematon, pitkässä liitossa olen.Tuo fantasia on ollut minulla jo 16 vuotiaasta lähtien. Silloin olin kokematon kyllä.

• ja pst..
        lottamari<3 kirjoitti:

Eikö sinulla ole ollut koskaan fantasioita miesten sitomisesta?

• Tuomitsemme sinut
        40+ nainen :) kirjoitti:

Olen 40 nainen, enkä kokematon, pitkässä liitossa olen.Tuo fantasia on ollut minulla jo 16 vuotiaasta lähtien. Silloin olin kokematon kyllä.

kelvottomaksi

• Näitä

Lisää

• ota mut

Fantasioin vahvasta miehestä, joka osaa käsitellä naista.
      Osaa ottaa naisen.
      Hän tulee töistä kotiin vähän rähjäisenä ja likaisena ja mä olen ovella vastassa, vähän haluttaisi... niin miestäkin. Hän työntää mut hellästi seinää vasten, suutelee vaativasti ja avaa housunsa, nostaa mut hajareisin syliinsä ja ottaa mut siinä seinää vasten. Huohottaa ja murahtelee matalasti mun kaulaa vasten.

Tää "ottamis-/astumis"-teema on mun lemppari.
      Mies joka tietää mitä tahtoo ja ottaa sen...

• firebird

Dominoivia.

• FriikkiNeito

Kahden jätkän homoilun katsomisesta fantasioin, miksei naistenkin välistä hinkkaamista voi kattella =P

• puuma puutteessa

Jatkuvasti on ja hyvin kiimaisia. Ajattelen kiihkeää, hyvävartaloista nuorempaa miestä, joka osaa suudella niin, että pelkästään siitä jo luulee räjähtävänsä. Olemme ensin jollain julkisella paikalla, missä suutelemme ja hyväilemme toisiamme"sivistyneesti", kädestä pitämistä, kaulan hyväilyä, pepun puristamista, vihjailevia mutta satunnaisia hipaisuja ja hivelyitä. Kummankin kiihko kaavaa niin kovaksi, että on pakko siirtyä johonkin paikkaan (sovituskoppiin, vessaan, pimeään nurkkaan puistossa illalla, siivouskomeroon tms. tilassa joka on sillä hetkellä käyttämätön) missä hän ottaa minut itsevarmasti ja tietäen mitä tekee.

Myös sellainen kutkuttaa, että tyydytämme toisiamme käsin julkisella paikalla, mutta muut eivät tiedä mitä tapahtuu, esim. leffateatterissa tai lentokoneessa. Rohkeus ei taitaisi silti riittää oikeasti toteuttaa. :)

Sekin jo, että mies saa viattomasta kosketuksestani erektion esim. tavatessamme vaikka ravintolassa tai kahvilassa, on ollut äärimmäisen ihanaa ja imartelevaa ja sen ajatteleminen saa ihan kuumaksi. Samoin kun ne tilanteet, että on voitu vain suudella kiihkeästi menemättä itse asiaan ja jännite on ollut pakahduttava. Voi voi, kun sinkun ajatukset harhailevat koko ajan..

• hihihi

mulla on monenlaisia fantasioita...Ainakin: nuoremmat miehet, dominoiva iso mies joka tekee sen kerta toisensa jälkeen ja tietenkin se että tapaa vaan jonkun komean muukalaisen jossain ihan yllättäen ja lähtee sen kans... ;D

• puutteessa& pihalla

Fantasioin parisuhdeseksistä. Että mies on saatavilla kotona käytännössä koko ajan ja saan kiihkeän hellää ja rakastavaa seksiä niin usein kuin haluan ja vähän useamminkin. Ei tarvitse huolehtia kumin käytöstä ja voimme harrastaa paljon suuseksiä. Joku hyväksyy vartaloni sellaisena kuin se on eikä ole hirveä stressi, jos aamulla tekee mieli heti herättyä enkä ole vielä käynyt suihkussa. Tunnemme toisemme mieltymykset ja sytymme toisistamme spontaanisti. Jaamme paljon hellyyttä ja läheisyyttä sekä suutelemme paljon. Mies kiihottuu minusta ja näyttää sen, samoin kuin minä hänestä. Joskus esileikkimaratonit kestävät vaikka kuinka kauan ja joskus otamme eteisessä tai missä milloinkin pikaiset. Tiedän, ettei mies halua muita naisia enkä itse haikaile toisten perään. Olemme henkisesti ja älyllisesti toisillemme täydelliset kumppanit.

• puutteessa& pihalla

Harmi vain, että tuo taitaa jäädä fantasiaksi, koska miehet yleensä mieluummin hakevat (minusta?) vain yhden illan juttua. Sitoutumishaluiset taas eivät ole olleet kovin kiihkeitä, enkä voi siihen tyytyä, että kärvistelisin koko loppu elämäni.

• neitiNelikymppinen

Kertokaa nyt muutkin lisää, varmasti mukavaa luettavaa molemmille sukupuolille. ;)

• Upeakroppaisesta

mustasta, kyltymättömästä miehestä haaveilen

• ätmi

Hyi helvetti näitä kurppien juttuja!

• No älä meille kurpille valita, vaan ketjun aloittajalle. Sitä saa mitä tilaa.

Määkin voisin muuten kiduttaa teitä jutuillani, mutta enpä nyt ehkä kehtaa nimimerkkiäni häpäistä tällä kertaa. :)

• Marianne89

Että saisi kokeilla monipuolisemmin eri paikkoja. Tähän asti siis kaikkien partnerien kanssa on oltu vain jomman kumman kodissa ja vain sängyssä, sohvalla ja lattialla. Esimerkiksi suihku on korkealla kokeilulistalla seuraavaa partneria varten, samoin ranta ja auto, miksei metsän siimes tai riittävän (= näkyvyyden peittävän) pitää heinää kasvava peltokin...

Rajummasta menosta se mikä kiinnostaa onkin sitten lähinnä sitominen tai käsiraudat ja sopivat (ei fyysisesti satuttavat) dominointileikit molemmin puolin, s/m-leikit ja kiduttaminen/satuttaminen taas ovat sellaisia jotka eivät kiinnosta yhtään ja tuskin tulevat koskaan kiinnostamaan.

• Marianne89

Niin ja se nuorempi (ja mielellään kokemattomampi) partneri, mutta jäänee vain ajatustasolle koska en halua enää tosiaan kokeilla pelkkään seksiin perustuvia suhteita. Ja se varsinainen partneri tulee realistisesti ajatellen olemaan varmaan suunnilleen yhtä kokenut tai kokeneempi kuin minä, sillä yleensä ne kokemattomammat haluavat että tyttöystävä on heitä kokemattomampi.

• Tuhma orjatar

Haluaisin itseäni nuorempaa, energistä ja komeaa miestä joka jaksaisi leikkiä kanssani tuntitolkulla. Noin 25-30-vuotias mies olisi hyvä! Itse olen 33v. Alistusleikit kiinnostaa, ja nimen omaan niin päin, että mies olisi se dominoivampi. Nam.

• sinun0

Miksette juttele kumppanienne kans mitä se haluu tai eihaluu? voitte molemmat yllättyy positiivisesti.

• Mikä f***king kumppani?

Hei Haloo, tämä on sinkkupalsta.

• .........

Mistä päättelit, että niistä ei olisi juteltu. Eikö tässä vain kyselty millaisia fantasioita kirjoittajilla on. Ei se tarkoita, etteikö niistä fantasioista olis puhuttu tai jotenkin toteutettukin.

• Janna-Elina

Haaveilen väkivahvasta, pitkästä, komeasta YTM-panokarjusta joka ottaa pikku pinppini paljaalla jyystäen armottomasti pitkään ja kovaan, ennenkuin purkaa valtavat siemenlastinsa tiukkaan pinperooni, painajaiseni olisi kokematon ATM joka joko

a) laukeaisi jo housuun
      b) ei saisi mitätöntä at-munaansa ylös

• sinun0

Mieki muistan vuon 95 ko oltii juhannusfestareil ja siel läheisil hiekkakuopil uimas. joku jännämies pani naistaan rantvedes ja sitkose mies nous keppipystys seisomaa ni kaik rupes taputtamaa käsiään. Entie mitä jännää siin sit oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2404
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1812
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1471
    4. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1396
    5. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1347
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      185
      1204
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1140
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1015
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      951
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      830
    Aihe