Yleensä on aina hehkutettu sitä, että miehet sanoo asiat suoraan, niin kuin ne on kiertelemättä ja kaartelematta ja selittelemättä... No, ainakin 5 miestä tässä lähipiirissä on nyt olleet sellaisia, että mitään suoraa puhetta ei tule. Tehdään itsensä mukavaksi, osoitetaan kiinnostusta, söpöstellään, puhellaan ihania ja kaikkea maan ja taivaan väliltä, että nainen ihan OIKEASTI ihastuu! Sitten tulee totaalinen kiinnostuksen häviäminen jostain syystä (yhteydenpito lakkaa tyystin), johon ei saa MINKÄÄNLAISTA suoraa vastausta. Jos ihan oikeasti kyseessä on mies, joka on vaikuttanut asialliselta ja oikeasti todella kiinnostavalta, niin tottakai sitä tulee kysyttyä, että mikä nyt on, teinkö / sanoinko jotain väärin...
Minulle riittäisi ihan sekin vastaus, että "ei nyt vaan kiinnosta" - ei tarvitse perustella sen tarkemmin. Mutta ei edes sellaista vastausta saa. Tulee jotain kiertelyä ja mutinaa ja KATSELLAAN tossa myöhemmin ja ja ja... Tai sitten ei vastata YHTÄÄN MITÄÄN. Mitä miehen logiikkaa tämä on?
En nyt siis hae vastausta sille miksi minä en ole kiinnostava, vaan sille miksei miehet sitten sano suoraan, jos ei kiinnosta.
Miksi miehelle niin vaikeaa sanoa asiat suoraan!?
13
206
Vastaukset
Jos nainen tai mies tahtoo olla haluttu ja hyväksytty, niin tämän haluajan tulee valita itseään "alempitasoinen" kumppani, tai sitten vaan hyväksyä realiteetit. Mitkä monesi ovat aika julmia, kukaan tuskin haluaa kuulla sitä, kuinka surkea on ja ei ole niin viehättävä kuin itse kuvittelee. Itse kannatan suoraa puhetta jo heti ensitapaamisesta lähtien.
- Raivostunut ap
Niin, no nämä kaikki miehet ovat olleet itse alotteellisia ja ehdotelleet tapaamisia ym. Kyllä on kehuja sadellut niin ulkonäöstä, kuin luonteestakin. No, nämä syyt nyt ei siis ollut tämä mun pointti, vaan juurikin se, että miksei sanota suoraan päin näköä, jos ei enää kiinnosta. Selitellään vaan tai luikitaan pakoon sanomatta mitään. Ja vaikka tämä minun kirjoitusasuni on tällä hetkellä melko hyökkäävä kiukun vuoksi, niin kyllä olen yleensä ihan herttainen ja osaan ottaa palautetta hyvillä mielin vastaan ja on tosi hyvä itsetuntokin, ei johdu siitä.
En tiedä mikä on sitten alempi- tai ylempitasoinen... No, tuosta käytöksestä päätellen nää miehet todellakin on alemmalla tasolla. Ja eihän tämä kerran kaks haittaa... Siinä vaan sitten ajattelee, että "no, tulipahan nähtyä, elämä jatkuu...", mutta kun näitä on ollut niin monta! Raivostunut ap kirjoitti:
Niin, no nämä kaikki miehet ovat olleet itse alotteellisia ja ehdotelleet tapaamisia ym. Kyllä on kehuja sadellut niin ulkonäöstä, kuin luonteestakin. No, nämä syyt nyt ei siis ollut tämä mun pointti, vaan juurikin se, että miksei sanota suoraan päin näköä, jos ei enää kiinnosta. Selitellään vaan tai luikitaan pakoon sanomatta mitään. Ja vaikka tämä minun kirjoitusasuni on tällä hetkellä melko hyökkäävä kiukun vuoksi, niin kyllä olen yleensä ihan herttainen ja osaan ottaa palautetta hyvillä mielin vastaan ja on tosi hyvä itsetuntokin, ei johdu siitä.
En tiedä mikä on sitten alempi- tai ylempitasoinen... No, tuosta käytöksestä päätellen nää miehet todellakin on alemmalla tasolla. Ja eihän tämä kerran kaks haittaa... Siinä vaan sitten ajattelee, että "no, tulipahan nähtyä, elämä jatkuu...", mutta kun näitä on ollut niin monta!Kyllä jokaisella vaistojen pitäisi sen verran pelata, että pystyy päättelemään sen oleelisen....onko toinen tosissaan, vai etsiikö koko ajan uutta, jotain utopististä ja silloin nämä "suoratsanat" voi itse lausua.
- aIbatrossi
Raivostunut ap kirjoitti:
En tiedä mikä on sitten alempi- tai ylempitasoinen... No, tuosta käytöksestä päätellen nää miehet todellakin on alemmalla tasolla. Ja eihän tämä kerran kaks haittaa... Siinä vaan sitten ajattelee, että "no, tulipahan nähtyä, elämä jatkuu...", mutta kun näitä on ollut niin monta!simppeli tyypillinen tapaus
Rakastunella kehittyy rakkaushormnia, fenyylietyyliamiinia
se kestä korkeitaan 5kk ja tullee vastaan arki taas
parterin ihasus katoaa ja alkaa riitely ja riitely ja riitely
Mies kyllästyy kälätykseen ja lähtee ostamaan tupakkaa
eikä tule takaisn riitelemään ja katoaa pettymysten alhoon - Ap ap ap
modelli kirjoitti:
Kyllä jokaisella vaistojen pitäisi sen verran pelata, että pystyy päättelemään sen oleelisen....onko toinen tosissaan, vai etsiikö koko ajan uutta, jotain utopististä ja silloin nämä "suoratsanat" voi itse lausua.
No, ehkä mulla ei sitten pelaa. En ole mikään helppo nakki ja katson kyllä hyvin tarkkaan millaista miestä haluan tavata... Ja ei ole ongelmaa sanoa nätisti suoraan, jos ei vaan natsaa. Ehkä alan nyt sitten tästä lähin heti negatiiviselle linjalle, kun mies on alotteellinen, todella mukava ja ihana ja vaikuttaa ihan täydelliseltä... Vaikka kuinka hyvin asiat loksahtaisi, niin heti vaan ajatus, että ei tästä mitään tuu kuitenkaan... Toi äijä kuitenkin vaan esittää ja mä tyhmä en sitä huomaa. Tai voi olla ettei nämä miehet edes esitä, vaan aidosti ovat ihania ja joku sitten ajaa heidät pois mun läheltä, MUTTA edelleen odotan sitä vastausta sieltä päästä, joka jutun on lopettamassa.
- Ap ap
aIbatrossi kirjoitti:
simppeli tyypillinen tapaus
Rakastunella kehittyy rakkaushormnia, fenyylietyyliamiinia
se kestä korkeitaan 5kk ja tullee vastaan arki taas
parterin ihasus katoaa ja alkaa riitely ja riitely ja riitely
Mies kyllästyy kälätykseen ja lähtee ostamaan tupakkaa
eikä tule takaisn riitelemään ja katoaa pettymysten alhoonMä en edes kälätä enkä nyt puhuisi niin vahvasta tunteesta, kuin rakkaus näissä tapauksissa, mutta suuri monen kuukauden ihastuminen.
Ap ap ap kirjoitti:
No, ehkä mulla ei sitten pelaa. En ole mikään helppo nakki ja katson kyllä hyvin tarkkaan millaista miestä haluan tavata... Ja ei ole ongelmaa sanoa nätisti suoraan, jos ei vaan natsaa. Ehkä alan nyt sitten tästä lähin heti negatiiviselle linjalle, kun mies on alotteellinen, todella mukava ja ihana ja vaikuttaa ihan täydelliseltä... Vaikka kuinka hyvin asiat loksahtaisi, niin heti vaan ajatus, että ei tästä mitään tuu kuitenkaan... Toi äijä kuitenkin vaan esittää ja mä tyhmä en sitä huomaa. Tai voi olla ettei nämä miehet edes esitä, vaan aidosti ovat ihania ja joku sitten ajaa heidät pois mun läheltä, MUTTA edelleen odotan sitä vastausta sieltä päästä, joka jutun on lopettamassa.
Näin se menee, jos olet pelannut reilua peliä, niin kyllä sen toisenkin pitäsi sitten olla reilu ja aikuinen....kai te olette aikuisia. Teineiltä voi odottaa mitä vaan.
Kiltejä kusetetaan ja mulkkuihin ihastutaan, vaikea yhtälö:D- Ap huh huh...
modelli kirjoitti:
Näin se menee, jos olet pelannut reilua peliä, niin kyllä sen toisenkin pitäsi sitten olla reilu ja aikuinen....kai te olette aikuisia. Teineiltä voi odottaa mitä vaan.
Kiltejä kusetetaan ja mulkkuihin ihastutaan, vaikea yhtälö:DJoo, ihan aikuisia ollaan ja luulisi, että sellaset noin 30v. miehet tajuisivat edes tässä iässä mitä suoraan puhuminen on... Tosiaan joltain teiniltä nyt voisi jotenkin ymmärtää tällaisia katoamistemppuja tai muuta tyhmää, mutta ei ehkä ihan aikuisilta miehiltä...
Jos viime tapaaminen päättyi näin, että "joo joo, jee jee, nähdään ensi viikolla, olet ihana, odotan jo, pusi pusi blablabla..." ja se ensi viikko meni jo viikko sitten eikä miehestä ole kuulunut sen koomin... Viestin laitoin (typerä, epätoivoinen miehet pois pelottava muija!?!??!?!) ja kysyin, että mites se tapaaminen, niin vastaus oli justiinsa jotain KATSOTAAN... No, katso sitten, ilmoita, kun olet katsonut... Ja tosiaan tämäkin oli ihan melkein puolen vuoden tuttavuus ja ihan oikeasti oli todella mukavaa yhdessä ja ei en ollut mielestäni liian helppo, liian painostava, liian vaikea... Eikä todellakaan hänkään. Ihan yhteen meni ajatukset, mutta ei näköjään enää. Sinäkin brutukseni uskot noihin taso-juttuihin? :)
Jos tasoja oikeasti olisi, eiköhän ihmiset nimenomaan koe alkavansa seurustella saman "tasoisen" tyypin,kuin eri tasoisen. Mitä järkeä siinä muuten olis?Kuka haluaa olla alempitasoinen kuin kumppaninsa tai etenkään ylempitasoinen?
- usko jo:
kun mies toimii noin, niin sitä ei enää kiinnosta.
- ei kaikki miehet
Niin jotkut raukkamaiset idioottimiehet käyttäytyy noin ;) minä miehenä en tajua ollenkaan tuollaista käytöstä... Enkä minä ainakaan ole ikinä esittänyt mitään, joko natsaa tai ei ja jos haluaa vain seksiä ilman mitään vakavampaa, niin kyllä senkin asian osaan ilmaista ihan suoraan.
Olet vain törmännyt sellaiseen ihmistyyppiin, joka kyllä onnistuu antamaan itsestään ihan fiksun kuvan, mutta selkäranka on kuitenkin sen verran vinkuralla, ettei saa suoraan sanottua missä mennään.
Minusta suurimmalta osalta ihmisistä, miehiltä ja naisilta kannattaa antaa jutut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Toki voi kuunnella imartelevia juttuja ja repiä niistä omaa mielihyvää, mutta ei olettaa niiden tarkoittavan mitään erikoista. Useimmin miehistä eniten tosissaan on ne, jotka ei niinkään höpise ja lepertele, vaan toimii.
Eli tyyppi, joka ilmestyy sun oven taakse tai treffeille on vasta vakavammin otettava, kaikki puhe (myös tekstarit) on lähinnä viihdettä, jolla on varmaan tarkoitus tuoda hyvää mieltä, mutta joka voi olla taysin rutinoitunutta, kohteliasta käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731