Oman kokomuksen mukaan niitä ei ole. En ainakaan ole törmännyt yhteenkään. En baarissa, enkä nettideiteissä. Aina kun jonkun kanssa käyn treffeillä tai muutakin niin paljastuu taustalta pelkkä ammattikoulu. Uutisissa kuitenkin vouhkataan koulutettujen naisten jäävän yksin - taitavat he halutakkin jäädä yksin kun heitä ei missään tapaa.
Itse olen yliopiston käynyt, kohtuullisessa asemassa työskentelevä, kulttuuria ja urheilua harrastava kolmekymppinen mies. En tietenkään asu Helsingissä, joten onko sillä sitten vaikutusta? Voi olla...
Missä koulutetut sinkkunaiset?
26
399
Vastaukset
- ytmi
ovat panoringeissä jyystärikarjujen alla.
- piiloalfa
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/oletus/960/1305680244203?ts=737
Jos tuota katsoo, niin Helsinki ja Turku ovat parhaat paikat sinulle. Jyväskylä ja Kuopiokin menevät. Tietenkään yksin asuminen ei tarkoita sitä, että henkilö olisi sinkku. Pitäisiköhän itse muuttaa Helsinkiin... En kyllä ole akateeminen, mutta olen mysteerinen yksinäinen ratsastaja, jonka köyhä humanistinainen haluaa ratkaista ja eheyttää rakkauden taikavoimillaan. - Ei ne nyt ainakaan
Allerin Suomi24:ssa ole. Sama, kun huhuilisit niitä Seiskan keskustelupalstalta (?). Jos täällä akateemiset naiset käy, tuskin heillä on mielessä hakea täältä miestä. Eiköhän pikainen vilkaisu palstan juttujen tasoon jo kerro, ettei se ole kauhean kannattava idea, jos etsii fiksua seuraa.
Miksi et mene mukaan alumnitoimintaan tai bongaile sinkkuja vaikka academia.edussa?- Kiskisu
Minä olen akateeminen, sinkku ja nainen, mutta en parinhaussa.
Mitä mies muuten tekee naisen akateemisuudella? - vuoroin vieraissa
Kiskisu kirjoitti:
Minä olen akateeminen, sinkku ja nainen, mutta en parinhaussa.
Mitä mies muuten tekee naisen akateemisuudella?"Mitä nainen muuten tekee miehen akateemisuudella?"
Aika monilla näyttää vaatimuksena olevan.
- fakta homma
"Uutisissa kuitenkin vouhkataan koulutettujen naisten jäävän yksin"
No jaa, miten niin vouhkataan? Asioiden toteaminen ei ole vouhkaamista. Maailma on muuttunut 1940-50 luvuilta, jolloin pariutuminen oli vähän niinkuin automaatio.
"taitavat he halutakkin jäädä yksin kun heitä ei missään tapaa."
Nyt ollaan asian ytimessä.
Eikä siinä mitään pahaa ole. Miesten olisi vaan sopeuduttava tähän uuteen maailmaan.
35-vuotiaista naisista lapsettomia on muuten nykyään selvästi yli 25%. Reilu pari vuosikymmentä sitten luku oli 20%. - tietäjä
Club Swaggassa
- Pöljä
Et tietysti löydä niitä akateemisia, kun itse etit jotain botoxhuulisia bimboja niinkuin kerrot tekstissäs, että tulee vastaan vaan amiksia. Jos ulkonäöllisesti valitsisit niitä maltillisempia niin saatat löytää akateemisua, Mutta ei, sä oot vaan mies niin pitää niitä seksikäimpiä valita.
- häh?
"kun itse etit jotain botoxhuulisia bimboja niinkuin kerrot tekstissäs"
Missäs kohtaa ap. näin ilmoitti tekevänsä? - ätmi
häh? kirjoitti:
"kun itse etit jotain botoxhuulisia bimboja niinkuin kerrot tekstissäs"
Missäs kohtaa ap. näin ilmoitti tekevänsä?Pöljä on todennäköisesti naistutkimusta lukenut rekkalesbo, joka ei ole kelvannut kenellekään.
- ;-)
Tyypillinen akateeminen nainen:
http://bethlehem.edu/image/25-news/Dr-Irene-news.jpg - galsinthecity
Heiii!!
Täällä olisi yksi!!! :) Mutta kuten tekstissäsi arvelitkin asun tosiaan Helsingissä... Muistathan että sijainti (niin kaupunki, kuin fyysinen paikkakin) ei ole lainkaan vähäpätöinen tekijä parinetsinnässä.
Sen verran pitää sinua vielä kiusoitella, että ulkonäköni ei sinänsä huuda akateemisuutta, sillä pukeudun ja olemukseni on hyvin naisellinen ja tyylikäs! Se on sitten monelle miehelle vielä positiivinen yllätys, että onkin maisterin paperit takataskussa! Minua tosin joskus lähestyy hyvin komeat miehet, mutta juttu lopahtaa, jos he itse ovat vähemmän koulutettuja kuin itse olen. Osa edelleen ajattelee että nainen on joko vain seksikäs- tai älykäs- tai "kiva", muttei voi olla sitä kaikkea.
Come and get it!! ;)- piiloalfa
Onko se miehille itselleen vai sinulle turn-off, että he ovat vähemmän koulutettuja?
- oh hoh
"juttu lopahtaa, jos he itse ovat vähemmän koulutettuja kuin itse olen"
Oletpa tosi suvaitseva oh hoh kirjoitti:
"juttu lopahtaa, jos he itse ovat vähemmän koulutettuja kuin itse olen"
Oletpa tosi suvaitsevaHeh, onpas tosiaan mielenkiintoinen ilmaus. Mitähän tässä oikein mahdetaan tarkoittaa?
Itselläni on kyllä sellaisia kokemuksia että aika monille ei-akateemisille miehille tuntuu naisen akateemisuus olevan jollain tavalla luotaantyöntävä juttu. Tai sitten jostain syystä miehillä on taipumusta huomata minut rumaksi vasta sen jälkeen kun olen kertonut koulutustaustastani…- luuleeko naiset
että maisterin paperit on jotekin kova juttu.. hyvä ulkonäkö olisi;)
- s-N-27v
Täällä pk-seudulla me ollaan, senkus tulet hakemaan vaan! :)
- akat.sinkkumies
No se vain on monelle Helsingissä asuvalle liikaa, että asun 120 km Helsingin keskustasta.
- Liisaleen
Täällä on yksi akateeminen, kulttuurista ja urheilusta pitävä sekä työssä käyvä sinkkunainen, mutta vastaavanlainen hyvännäköinen ja fiksu akateeminen herrasmies puuttuu. Meille yli 35-vuotiaille ei sellaisia taida olla tarjolla. Olemme hylkiöitä.
- MA-teoria
Sinun tulee mietiä omaa markkina-arvoasi. Ja sitten on helpompi "kohdata" puolisokandidaatteja.
MA-teoria kirjoitti:
Sinun tulee mietiä omaa markkina-arvoasi. Ja sitten on helpompi "kohdata" puolisokandidaatteja.
Siltä varalta, että olet, Liisaleen, uusi tällä palstalla, voin suomentaa tuon sinulle:
Yli 35-vuotiaana akateemisena naisena sinulla ei ole varaa laittaa miehelle minkäänlaisia vaatimuksia. Oikea tasosi on todennäköisesti 50 mies. Miehen ulkonäöllä ei saa olla naiselle muuta merkitystä kuin että sopusuhtainen mies on oikeutettu sopusuhtaiseen naiseen ja lihava nainen saa korkeintaan haaveilla lihavasta miehestä, ei hoikasta eikä sopusuhtaisesta. Myöskään miehen työelämästatus tai koulutus ei saa vaikuttaa valintaasi. Kun tarkemmin ajatellaan niin oikeastaan mikään ei saa vaikuttaa, koska säännöissä kerrotaan vain, millaista naista miehillä on oikeus _vaatia_.
Esimerkiksi sinun ikäisilläsi miehillä on oikeus vaatia noin 25-vuotiasta naista.- Liisaleen
helka kirjoitti:
Siltä varalta, että olet, Liisaleen, uusi tällä palstalla, voin suomentaa tuon sinulle:
Yli 35-vuotiaana akateemisena naisena sinulla ei ole varaa laittaa miehelle minkäänlaisia vaatimuksia. Oikea tasosi on todennäköisesti 50 mies. Miehen ulkonäöllä ei saa olla naiselle muuta merkitystä kuin että sopusuhtainen mies on oikeutettu sopusuhtaiseen naiseen ja lihava nainen saa korkeintaan haaveilla lihavasta miehestä, ei hoikasta eikä sopusuhtaisesta. Myöskään miehen työelämästatus tai koulutus ei saa vaikuttaa valintaasi. Kun tarkemmin ajatellaan niin oikeastaan mikään ei saa vaikuttaa, koska säännöissä kerrotaan vain, millaista naista miehillä on oikeus _vaatia_.
Esimerkiksi sinun ikäisilläsi miehillä on oikeus vaatia noin 25-vuotiasta naista.Kiitoksia selvennöksestä. Kuulostaa ihan loogiselta.
- MA-teoria
helka kirjoitti:
Esimerkiksi sinun ikäisilläsi miehillä on oikeus vaatia noin 25-vuotiasta naista.Tarkennetaan nyt vielä se asia, että naisen koulutus ei ole miehelle kovinkaan tärkeä asia, jos lainkaan. Tärkeintä miehelle on hyvä ja nuorekas ulkonäkö naisella.
Jos haluaa ylemmän tason miehen, eli "hyvännäköinen ja fiksu akateeminen herrasmies ", no, tälläisellä on muutenkin paljon naisia, niin on tuossa tietenkin "vähän" hankala tilanne p/s-markkinan näkökulmasta naiselle.
Tuossahan itseasiassa nainen kilpailee naista vastaa, eli, naisten vartalot kilpailevat keskenään. Mies ei ole mukana kilpailussa;)
- 1+1=2
Kävinb merkonomi linjan ja meidän luokalla oli 20 naista ja yks mies mun lisäksi.
Siellä ne kouluissa istuu veikkaan.- kummelimies
Mutta kuka niitä panee? Panomieskö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172404Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071812Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021471Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491396Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571347Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1851204- 941140
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511015Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14951Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134830