Pyhä henki muuttaa ihmisen hermostoa. Pyhä henki ei laskeudu ainoastaan ihmisen mieleen vaan koko kehoon. Pyhä henki voi puhua ihmisen suulla ja se saa sydämmen hakkaamaan ja lihaksiston valmiiksi kaikkeen siihen työhön jota rakkauden käsky ihmiseltä vaatii. Ottakaa Kristuksen ruumis ja saatte uuden elämän jossa opitte näkemään syntisen maallisen ruumiinne mutta vaihdatte sen elävän Jumalan puhdistavaan ruumiiseen, joka tekee teidät voimakkaiksi. Miehiksi ja naisiksi. Isiksi ja äideiksi.
ottakaa uusi ruumis
54
213
Vastaukset
- kova on uskova
"ottakaa uusi ruumis"
Niin mutta ruumis on kuollut.
Elävällä on keho.
Joka jouluksi ostan uuden ruumiin eiku kinkun.- Totta joka sana
Se mitä "uskova mies,," sanoo aloituksessa on aivan totta. Minulla on siitä henkilökohtainen kokemus. Pyhä Henki pisti minut puhumaan omalla äänelläni, enkä mahtanut asialle mitään. Se mitä Pyhä Henki sanoi minulle, oli viesti minulle itselleni mitä minun pitää tehdä. Se oli niin voimakasta, että en ole koskaan ennen käyttänyt ääntäni niin voimakkaasti, olin vähän aikaa ihan shokissa.
- kovaa on
Totta joka sana kirjoitti:
Se mitä "uskova mies,," sanoo aloituksessa on aivan totta. Minulla on siitä henkilökohtainen kokemus. Pyhä Henki pisti minut puhumaan omalla äänelläni, enkä mahtanut asialle mitään. Se mitä Pyhä Henki sanoi minulle, oli viesti minulle itselleni mitä minun pitää tehdä. Se oli niin voimakasta, että en ole koskaan ennen käyttänyt ääntäni niin voimakkaasti, olin vähän aikaa ihan shokissa.
Höpö höpö. Kaljapäissäsi riehuit ja laitoit mokoman pyhän hengen syyksi.
- Totta joka sana
kovaa on kirjoitti:
Höpö höpö. Kaljapäissäsi riehuit ja laitoit mokoman pyhän hengen syyksi.
Kyllä se on ihan totta, se tapahtui silloin kun epäilin uskoa. Pyysin rukouksessa jumalaa todistamaan olemassaolonsa, muuten en uskoisi koko asiaan. Niin vaan sitten tapahtui se että pyhän Hengen voima pisti minut puhumaan valtavan kovalla äänellä, sellaista mitä olin ennen tehokkaasti vältellyt. Sen jälkeen en ole koskaan epäillyt uskon asiaa. Rukoilkaa ateistit tosissaan, vastauksia tulee ja loppuu tuo turha epäusko.
Kyllä se on ihan totta, se tapahtui silloin kun epäilin uskoa. Pyysin rukouksessa jumalaa todistamaan olemassaolonsa, muuten en uskoisi koko asiaan. Niin vaan sitten tapahtui se että pyhän Hengen voima pisti minut puhumaan valtavan kovalla äänellä, sellaista mitä olin ennen tehokkaasti vältellyt. Sen jälkeen en ole koskaan epäillyt uskon asiaa. Rukoilkaa ateistit tosissaan, vastauksia tulee ja loppuu tuo turha epäusko.
Itsesuggestio ja luuloharhaus on tyypillinen ilmiö uskovaisessa ihmisessä.
- Totta joa sana
satan kirjoitti:
Itsesuggestio ja luuloharhaus on tyypillinen ilmiö uskovaisessa ihmisessä.
Näin ajattelee, se joka ei kokenut uskonkokemuksia ollenkaan, tämä on siis totta. Mutta uskossa saat ne kokea, se on kaksi eri asia luulotella kokea. Se luulottelee joka ei edes yritä ja se joka yrittää kokee, näin se menee.
Totta joa sana kirjoitti:
Näin ajattelee, se joka ei kokenut uskonkokemuksia ollenkaan, tämä on siis totta. Mutta uskossa saat ne kokea, se on kaksi eri asia luulotella kokea. Se luulottelee joka ei edes yritä ja se joka yrittää kokee, näin se menee.
Oletko mielestäsi kokenut sen oikean uskon?
https://www.youtube.com/watch?v=yowsa7d_MLY
Tuleeko paljonkin sätkittyä?- totta joka sana
satan kirjoitti:
Oletko mielestäsi kokenut sen oikean uskon?
https://www.youtube.com/watch?v=yowsa7d_MLY
Tuleeko paljonkin sätkittyä?KYLLÄ, siitä ei ole epäilystäkään, sitä kokemusta ei voi mitenkään liittää itsesuggestioon tai joogaan jne.
- 234rft
Milloinkahan nämä paskapuheautomaatit tajuavat, että tekevät ainostaan vahinkoa asialleen jankuttamalla palstan tukkoon tuota pasketta?
Kukaan ei pidä julistajamassapostittajista. Ei tasan kukaan. Ainoa vaikutuksenne on ärtymys, sekin huvittuneisuuden jälkeen lukijoiden kyllästyttyä jatkuvaan roskapostittamiseen. Ja kun ei osata edes auttavasti kirjoittaa, on vaikutus entistä surkeampi.- ateistista paasausta
Ehkä niillä on joku "pyhän hengen" vaikutus meneillään, elävät muuntuneessa tietoisuuden tilassa. Sellainen kielilläpuhumisen nettiversio. Sellainen ei taatusti paranna ajattelukykyä vaan pilaa loputkin.
Ja ehkä he kuvittelevat tekevänsä positiivisen vaikutuksen tosiaan tuollaisella hurmshenkisellä paasauksella vaikka luulisi vähemmälläkin äo:lla tajuavan että ateismipalstalla on taatusti suurin osa porukkaa niitä, jotka ajattelee myös järjellä. - rollaattori
ateistista paasausta kirjoitti:
Ehkä niillä on joku "pyhän hengen" vaikutus meneillään, elävät muuntuneessa tietoisuuden tilassa. Sellainen kielilläpuhumisen nettiversio. Sellainen ei taatusti paranna ajattelukykyä vaan pilaa loputkin.
Ja ehkä he kuvittelevat tekevänsä positiivisen vaikutuksen tosiaan tuollaisella hurmshenkisellä paasauksella vaikka luulisi vähemmälläkin äo:lla tajuavan että ateismipalstalla on taatusti suurin osa porukkaa niitä, jotka ajattelee myös järjellä.Ateisti paasaajat julistavat omaa "totuuttaan" muiden uskovien palstoilla. Ehkä heillä on jokin pahanhengen vaikutus meneillään.
Sellainen p_skanpuhumisen nettiversio. Ateistit ei takuulla ajattele mitään järjellä vaan uskovat omiin yliluonnollisiin kuvitelmiinsa. rollaattori kirjoitti:
Ateisti paasaajat julistavat omaa "totuuttaan" muiden uskovien palstoilla. Ehkä heillä on jokin pahanhengen vaikutus meneillään.
Sellainen p_skanpuhumisen nettiversio. Ateistit ei takuulla ajattele mitään järjellä vaan uskovat omiin yliluonnollisiin kuvitelmiinsa.Pitäähän teitä eksytettyjä auttaa.
- lyhyesti
rollaattori kirjoitti:
Ateisti paasaajat julistavat omaa "totuuttaan" muiden uskovien palstoilla. Ehkä heillä on jokin pahanhengen vaikutus meneillään.
Sellainen p_skanpuhumisen nettiversio. Ateistit ei takuulla ajattele mitään järjellä vaan uskovat omiin yliluonnollisiin kuvitelmiinsa.Ateisti paasaajat julistavat omaa "totuuttaan" muiden uskovien palstoilla. Ehkä heillä on jokin pahanhengen vaikutus meneillään.
Annahan muutama esimerkki. - wertyuiocvcvcvcvcv
ateistista paasausta kirjoitti:
Ja ehkä he kuvittelevat tekevänsä positiivisen vaikutuksen tosiaan tuollaisella hurmshenkisellä paasauksella vaikka luulisi vähemmälläkin äo:lla tajuavan että ateismipalstalla on taatusti suurin osa porukkaa niitä, jotka ajattelee myös järjellä.Ottakaa neuvo uskovaisten neuvo vastaan, kun sitä nyt tarjotaan tällä tavalla vuorostaan.
- toitoitoi
satan kirjoitti:
Pitäähän teitä eksytettyjä auttaa.
Teitä autetaan teidän omalla palstalla ja te valitatte ja itkette.
- 10+16
En haluaisi antaa kehoni hallintaa jollekin toiselle ja ihmettelen näiden uskovaisten leväperäistä suhtautumista omaan terveyteensä.
- Totta joka sana
Kukaan ei ole sinun kehosi vapautta viemässäkään, saat tehdä sillä mitä haluat. Mutta jos epäilet uskoa, tee samoin kun minäkin, pyydä rukouksessa jumalaa ilmestymään elämääsi ja se tulee tapahtumaan, edelletttää että olet ihan oikeasti SITÄ pyytämässä.
- ...
Kukaan ei ole sinun kehosi vapautta viemässäkään, saat tehdä sillä mitä haluat. Mutta jos epäilet uskoa, tee samoin kun minäkin, pyydä rukouksessa jumalaa ilmestymään elämääsi ja se tulee tapahtumaan, edelletttää että olet ihan oikeasti SITÄ pyytämässä.
Minä olen rukoillut Buddhalle, miksiköhän hän ei ole vastannut?
- Totta joka sana
... kirjoitti:
Minä olen rukoillut Buddhalle, miksiköhän hän ei ole vastannut?
Palaa sieltä harhapoluitasi Raamatun mukaiseen uskoon, niin kyllä alkaa kuule toimimaan, yritä sitä tosissaan.
- ...
Palaa sieltä harhapoluitasi Raamatun mukaiseen uskoon, niin kyllä alkaa kuule toimimaan, yritä sitä tosissaan.
Miksi juuri raamatun? sehän on vaan yksi uskonto tuhansien keskellä.
- Totta joka sana
... kirjoitti:
Miksi juuri raamatun? sehän on vaan yksi uskonto tuhansien keskellä.
Tiedän maailma eri uskontojen määrän, mutta se aito usko löytyy Raamatusta.
Minkä muun uskonnon historia taustat ovat yhtä vakuuttavia kuin Raamatun, sellaista ei ole.
Parasta on se, kun uskot Raamatun sanaan, se muuttu eläväksi jonka saat kokea, ei muuta kuin uutta matkaa tekemään. - ...
Tiedän maailma eri uskontojen määrän, mutta se aito usko löytyy Raamatusta.
Minkä muun uskonnon historia taustat ovat yhtä vakuuttavia kuin Raamatun, sellaista ei ole.
Parasta on se, kun uskot Raamatun sanaan, se muuttu eläväksi jonka saat kokea, ei muuta kuin uutta matkaa tekemään.Löytyykö sinulla erityistä syytä miksi luulet että aito usko löytyy raamatusta?
"Minkä muun uskonnon historia taustat ovat yhtä vakuuttavia kuin Raamatun, sellaista ei ole."
Sinäänsä hassu väite kun niistä muista uskonnoistahan ne raamatun tarinat ovat kopioituja. - Totta joka sana
... kirjoitti:
Löytyykö sinulla erityistä syytä miksi luulet että aito usko löytyy raamatusta?
"Minkä muun uskonnon historia taustat ovat yhtä vakuuttavia kuin Raamatun, sellaista ei ole."
Sinäänsä hassu väite kun niistä muista uskonnoistahan ne raamatun tarinat ovat kopioituja.Aito usko löytyy Raamatusta, koska saat kokea sen elämässäsi elävästi, jokainen uskova kokee sen vähän eri tavalla, siinä ratkaisee miten Jumala haluaa lähestyä sinua, se päätös on hänellä, ei meillä.
Kyllä ne "muut" uskonnot ovat ottaneet mallia raamatun teksteistä, koska juutalaisuus on vanhin uskonto. - atte343434
Aito usko löytyy Raamatusta, koska saat kokea sen elämässäsi elävästi, jokainen uskova kokee sen vähän eri tavalla, siinä ratkaisee miten Jumala haluaa lähestyä sinua, se päätös on hänellä, ei meillä.
Kyllä ne "muut" uskonnot ovat ottaneet mallia raamatun teksteistä, koska juutalaisuus on vanhin uskonto.hekoheko vai juutalaisuus vanhin uskonto...on tainnu tyypiltä jäädä historian kirjat lukematta =D =D oletko kenties kuullut mayojen korkeakulttuurista ja heidän uskonnostaan tai vaikka muinaiset egyptiläiset ja heidän uskontonsa?
- 34567834567
atte343434 kirjoitti:
hekoheko vai juutalaisuus vanhin uskonto...on tainnu tyypiltä jäädä historian kirjat lukematta =D =D oletko kenties kuullut mayojen korkeakulttuurista ja heidän uskonnostaan tai vaikka muinaiset egyptiläiset ja heidän uskontonsa?
Juutalaisuus on vanhin uskonto
- valistunut
Sehän ei pidä paikkaansa, että muut uskonnot ovat ottaneet oppia
juutalaisuudesta, juutalaisethan ovat ottaneet luomiskertomuksensa
vielä vanhemmista mytologiosta, tarkoituksenmukaisesti vain muunnellen sitä.
Suomalaisten runolauljien suullisena perimänä säilyneistä runoista.
kun ne päivitetään nykypäivän tiedon valossa, löytyy tuo maailman syntytapahtuma paljon selkeämmässä muodossa.
Ne vain on puettu henkilöhahmoihin, ja jos ne jätetään pois niin siitä muodostuu aivan erilainen todellisuus
Ei ihme, että keltit vieraillessaan ajanlaskumme alussa täällä sanoivat löytäneensä niistä graalin maljan.
Jeesuskihan synnytti oppinsa buthalaisuuden innoittamana, sillä olihan hän nuoruusvuosinaan intiassa, josta raamattu vaikenee
EIKÄ evakeliumit ole todellista Jeesuksen opetusta, vaan myöhemmin tehdyistä tulkinnoista hänen opetuksistaan, jonka pohjalle uskonto on sitten perustettu- valistunut
Pyhä henki on illuusio joka syntyy itsehypnoosin tuloksena saarnatilaisuuksissa rukouksissa, jossa toistetaan samaa mantraa
Sitä sitten joudutaan jatkuvasti pitämään yllä muuten katoaa ja viime kädessä johtaa uskon päättymiseen
Ja kyllähän se pyhähenki silloin pujuttelee ja käskee tekemään.
Tunsin erään uskovaisen joka sanoi olevansa pyhän hengen täyttämä
Kerran hän tuli kadulla vastaan ja kysyn mihin matka, niin hän sanoi pyhähenki käski tuohon baariin puuronsyöntiin.
Tämän päivän uskonnot ja aatteet ovat olemassa vain pahan ikuistamiseksi maailmassa
Ihmisen ruumis ei ole muutoksen tarpeessa, vaan mielen sisältö joka on materiasta kehityksen kautta syntyneen egon sielun vallassa, ja sen tulosta on tämä kärsimysten täyttämä kaaomainen yhteiskuta - totta joka sana
Teoria joita esitit ......on ?
Juutalaisuus alkoi 4000 vuotta sitten - Totta joka sana
valistunut kirjoitti:
Pyhä henki on illuusio joka syntyy itsehypnoosin tuloksena saarnatilaisuuksissa rukouksissa, jossa toistetaan samaa mantraa
Sitä sitten joudutaan jatkuvasti pitämään yllä muuten katoaa ja viime kädessä johtaa uskon päättymiseen
Ja kyllähän se pyhähenki silloin pujuttelee ja käskee tekemään.
Tunsin erään uskovaisen joka sanoi olevansa pyhän hengen täyttämä
Kerran hän tuli kadulla vastaan ja kysyn mihin matka, niin hän sanoi pyhähenki käski tuohon baariin puuronsyöntiin.
Tämän päivän uskonnot ja aatteet ovat olemassa vain pahan ikuistamiseksi maailmassa
Ihmisen ruumis ei ole muutoksen tarpeessa, vaan mielen sisältö joka on materiasta kehityksen kautta syntyneen egon sielun vallassa, ja sen tulosta on tämä kärsimysten täyttämä kaaomainen yhteiskutaTeoriasi ei pidä paikkansa, minä sain kokea sen kotona. Minä en ollut käynyt moneen vuoteen missään uskonnollisissa kokouksissa ja silloin kun kävin, kävin todella harvoin "aikaa kuluttamassa".
Etsin ja luin Raamattua kk päivat ja siitä ajasta suunilleen pari viikkoa rukoilin päivittäin ja painotin rukouksessa sitä, että minusta ei tule koskaan uskovaista jos en saa todisteita todellisesta uskosta. Parin viikon päästä sain kokea todella voimakkaan pyhän hengen voiman, hädin tuskin pysyin pystyssä. - epäilevä Tuomas
Teoriasi ei pidä paikkansa, minä sain kokea sen kotona. Minä en ollut käynyt moneen vuoteen missään uskonnollisissa kokouksissa ja silloin kun kävin, kävin todella harvoin "aikaa kuluttamassa".
Etsin ja luin Raamattua kk päivat ja siitä ajasta suunilleen pari viikkoa rukoilin päivittäin ja painotin rukouksessa sitä, että minusta ei tule koskaan uskovaista jos en saa todisteita todellisesta uskosta. Parin viikon päästä sain kokea todella voimakkaan pyhän hengen voiman, hädin tuskin pysyin pystyssä.No oletko nyt onellinen?
- totta joka sana
epäilevä Tuomas kirjoitti:
No oletko nyt onellinen?
Olen koska sain vastauksen rukoukseen, sen saa jokainen "epäilevä tuomas"
- kiinnnnostunut
Teoriasi ei pidä paikkansa, minä sain kokea sen kotona. Minä en ollut käynyt moneen vuoteen missään uskonnollisissa kokouksissa ja silloin kun kävin, kävin todella harvoin "aikaa kuluttamassa".
Etsin ja luin Raamattua kk päivat ja siitä ajasta suunilleen pari viikkoa rukoilin päivittäin ja painotin rukouksessa sitä, että minusta ei tule koskaan uskovaista jos en saa todisteita todellisesta uskosta. Parin viikon päästä sain kokea todella voimakkaan pyhän hengen voiman, hädin tuskin pysyin pystyssä.Esitit "totta joka sana" juurikin kouluesimerkin itsesuggestiosta.
"Pyhä henki muuttaa ihmisen hermostoa."
Tuo selittää kyllä paljon. Siinä olisi neurologialle tutkimuksen aihetta pitkäksi aikaa - onko pyhä henki todellisuudessa hermostoon vaikuttava tartunta- tai muu tauti?- totta joka sana
Neurologit eivät voi sitä selittää millään, mutta kun koet sen voiman, et varmasti luule mitään sen jälkeen, siinä ei jää mitään jossittelun varaa. Epäilet sitä sen vuoksi, koska et itse ja muut ole sitä voimaa vielä kokenut. Se tulee uskossa todeksi, ei väittelemällä eipäs juupas
totta joka sana kirjoitti:
Neurologit eivät voi sitä selittää millään, mutta kun koet sen voiman, et varmasti luule mitään sen jälkeen, siinä ei jää mitään jossittelun varaa. Epäilet sitä sen vuoksi, koska et itse ja muut ole sitä voimaa vielä kokenut. Se tulee uskossa todeksi, ei väittelemällä eipäs juupas
Kyllähän sen on tiedemiehet tutkinut, hurmeentunne on itsesuggestio ja verrattavissa meditointiin, kielilläpuhuminen ja sätkiminen on samanlainen neurologinen oikosulku kuin voodoorituaaleissa oleva örveltäminen ja sätkiminen.
Juuri tämmöisten faktojen takia kristityillä on hirveä hinkun väittää tieteen olevan valheellista.
http://www.csicop.org/si/show/prayer_a_neurological_inquiry/
olen huomannut että yleensä palstalla olevien kristittyjen mielikuva siitä missä tieteessä mennään on pysähtynyt jonnekkin 70-luvulle.- totta joka sana
satan kirjoitti:
Kyllähän sen on tiedemiehet tutkinut, hurmeentunne on itsesuggestio ja verrattavissa meditointiin, kielilläpuhuminen ja sätkiminen on samanlainen neurologinen oikosulku kuin voodoorituaaleissa oleva örveltäminen ja sätkiminen.
Juuri tämmöisten faktojen takia kristityillä on hirveä hinkun väittää tieteen olevan valheellista.
olen huomannut että yleensä palstalla olevien kristittyjen mielikuva siitä missä tieteessä mennään on pysähtynyt jonnekkin 70-luvulle.Kyllähän sen on tiedemiehet tutkinut, hurmeentunne on itsesuggestio ja verrattavissa meditointiin, kielilläpuhuminen ja sätkiminen on samanlainen neurologinen oikosulku kuin voodoorituaaleissa oleva örveltäminen ja sätkiminen.
Tarkoitat sitä että ihminen ajaa itsensä johonkin mielentillaan ja sitten alkaa oireilemaan sen mukaisesti, olet väärässä ja myöskin nämä mainitsemasi tiedemiehet. Olet kertomuksessa ihan oikeassa, tälläistä tapahtuu, olen ollut sitä itse pari kertaa näkemässä. Näihin ihmisten tiloihin en voi sanoa juuta jaata.
Minä lähtisin selvittämään näitä tapahtumien oikeellisuutta siitä lähtökohdasta, miten se seurakunta uskoo, toteutuuko Raamatun sana sanan mukaisesti. Silloin vasta voi vahvistaa sen onko ne aitoja kokemuksia, vai ei
Siellä missä sanan oikeellisuus ei toteudu, ei myöskään ole aitoja uskon kokemuksia, se on teeskentelyä, opittua ja toisten matkimista. - Totta joka sana
satan kirjoitti:
olen huomannut että yleensä palstalla olevien kristittyjen mielikuva siitä missä tieteessä mennään on pysähtynyt jonnekkin 70-luvulle.Uskonkokemus ja itsesuggestio ovat kaksi eri asiaa.
- maranatha
Uskonkokemus ja itsesuggestio ovat kaksi eri asiaa.
Mitä mieltä olet näistä ilmiöistä? Kolme videota. Vaikuttaako niissä eri henget vai ovatko ne kaikki isästä perkeleestä?
http://standupforthetruth.com/2012/04/is-ihop-a-cult-one-interns-story/ - maranatha
satan kirjoitti:
olen huomannut että yleensä palstalla olevien kristittyjen mielikuva siitä missä tieteessä mennään on pysähtynyt jonnekkin 70-luvulle.Satan. Missä tieteessä mennään? Ellet usko henkimaailman olemassaoloon, et voi hyväksyä totuutta, sillä Jeesus on tie, totuus ja elämä. Laitan eteesi testin.
https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio - satuahansevain
maranatha kirjoitti:
Satan. Missä tieteessä mennään? Ellet usko henkimaailman olemassaoloon, et voi hyväksyä totuutta, sillä Jeesus on tie, totuus ja elämä. Laitan eteesi testin.
https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutioHenkimaailma, jeesus, jumalat, joulupukki, kaukoreiki, horoskoopit, astrologia, jne... ovat mielikuvituksen tuotetta.
- maranatha
satuahansevain kirjoitti:
Henkimaailma, jeesus, jumalat, joulupukki, kaukoreiki, horoskoopit, astrologia, jne... ovat mielikuvituksen tuotetta.
Loiko aine hengen?
- 616161661166uiopuio
Henkimaailma, jeesus, jumalat, joulupukki, kaukoreiki, horoskoopit, astrologia, jne... ovat mielikuvituksen tuotetta.
Ei ole mielikuvituksen tuotetta, jonka saat uskossa todeta todeksi
- yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Tosia ovat henkimaailma ja jeesus
- Morse & Lewis
Kiitos mutta meillä on jo.
- Dalziel ja Pascoe
Samoin meillä.
- Jeesuksen ruumis
Uskovatko ne ovat vailla uutta ruumista, kun entinen jo on syöty?
- ken haluaa
Saat "uuden ruumiin" kun jätä entisen elämäsi taakse, pääset uskossa tutustumaan ihan uuteen elämän tyyliin, jota et kadu
- satujahve
ken haluaa kirjoitti:
Saat "uuden ruumiin" kun jätä entisen elämäsi taakse, pääset uskossa tutustumaan ihan uuteen elämän tyyliin, jota et kadu
Mielisairaalan osastollahan nuo mielikuvitusolentoihin uskovat harjoittavat tätä elämän tyyliä :D
Eikö sinunkin olisi jo aika hylätä nämä lapselliset aikuisten joulupukkisadut ja elää tätä todellista elämää? - Totta joka sana
satujahve kirjoitti:
Mielisairaalan osastollahan nuo mielikuvitusolentoihin uskovat harjoittavat tätä elämän tyyliä :D
Eikö sinunkin olisi jo aika hylätä nämä lapselliset aikuisten joulupukkisadut ja elää tätä todellista elämää?Koska et ole uskossa, et voi tietää mitä uskovat kokevat ollessaan yhteydessä Jumalan kanssa. Pääset kokemaan näitä Jumalalta saatuja kokemuksia, valitse usko, se ei muuta tarvi.
- Atte Evokki
Koska et ole uskossa, et voi tietää mitä uskovat kokevat ollessaan yhteydessä Jumalan kanssa. Pääset kokemaan näitä Jumalalta saatuja kokemuksia, valitse usko, se ei muuta tarvi.
Jos usko tekee ihmisen sellaiseksi kuin sinä, uskova mies,, Jaakob, sami-a ja muut vastaavat, niin jokainen täysijärkinen kyllä ymmärtää pysyä erossa.
- fem.
En minä halua mieheksi muuttua. Naisena on paljon mukavampi olla. Yhteiskunnan rakenteet ja joidenkin miesten asenteet eivät tosin aina tee naisena olemisesta helppoa, mutta olen itseeni jokseenkin tyytyväinen.
- leimoo
'Paholaisen vallassa'-leima kiitos.
- uskovampi mies,,
Paholainen tekee työtään sinussa.
- kkkkkkkkkkklllllllll
Kaikki ateistit on Paholaisen juoksupoikia, miltäs tuntuu, kun oma sisäinen tahto on viety
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108