Oletko rehellinen?
Valkoiset valeet ja muut?
Koetko olevasi aina rehellinen, pari kehua sinne tänne.
Oletko patologinen valehtelija, jos olet, niin on mahdollisuus, että olet myös persoonallisuushäiriöinen.
Haluatko tietää lisää itsestänne?
Persoonallisuustesti
8
123
Vastaukset
- en löytänyt
Missä se testi oli?
- kyyhkynen on the road
Numeroi kirjoitukssa olevat kysymylset ja vastaa yksi kerrallaan. Ehä joku muu ymmärsi kysymykset, voi vastata.
- kyyhkynen on the road
kyyhkynen on the road kirjoitti:
Numeroi kirjoitukssa olevat kysymylset ja vastaa yksi kerrallaan. Ehä joku muu ymmärsi kysymykset, voi vastata.
Tärkein kysymys: oletko patologinen valehtelija. Muu on vain psykologisia testauskeinoja, hyvin toimivia.
- 20+3
1. Koen olevani rehellinen ja pyrkiväni enemmän objektiivisuuteen kuin subjektiivisuuteen. Mielestäni olen riittävän älykäs analysoidakseni itseäni varsin objektiivisesti. Tunneajattelevat ovat ehkä vähemmän rehellisiä, koska tunteet ovat aina subjektiivisia eivätkä anna rehellistä totuutta.
2. Inhimillisyyteen kuuluu valkoiset valheet asioissa, jotka eivät muille kuulu.
Esim: Jos joku kysyy missä olen huomenna klo 12. Minulla on oikeus sanoa, että olen kaupungilla asioilla, vaikka tietäisin istuvani yksin kotona. Asia on vain ja ainoastaan minun asiani, eikä muilla ole oikeutta kontrolloida minulla. Valkoiset valheet kuuluvat siis asiaan kun ihminen pyrkii säilyttämään sivistyneesti oman vapautensa toisten kontrollointi ja manipulointi yrityksiä vastaan ilman, että loukkaa toista sanomalla suoraan: "Piruako se sinulle kuuluu?".
Vaatimus absoluuttisesta rehellisyydestä joka kieltää tällaiset valkoiset valheet on ennenkaikkea toisen ihmisen manipulointia ja kontrollointia, mitä jokin uskonnollinen lahko, joka haluaa hallita ihmistä ja tämän sielua täydellisesti käyttäisi. Vain manipuloiva tyranni ja narsisti tahtoo kieltää valkoiset valheet. Kieltämällä valkoiset valheet ihmiseltä riistetään hänen sielunsa vapaus.
3. Olen rehellinen mm. työhaastatteluissa että kerron itsestäni mahdollisimman totuudenmukaisesti liioittelematta, vaikkei sillä työpaikkaa saakaan, kun muut valehtelevat. Se vain on osa luonnettani.
4. En ole patologinen valehtelija. Olen kyllä kuullut ihmisestä joka valehtelee lähes kaikessa. Jos puhutaan vaikkapa vuoden 76 olympialaisista, hän kertoo olleensa paikalla, vaikkei ollut syntynytkään. Itse ei näytä tajuavan valheitaan.
5. Ja kuka sen kertoisi? Itsensä löytäminen on elämän kestävä haaste. - kyyhkis
Persoonallisuustesti Big-Five kuvaa tapasi ajatella, tuntea ja olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Kysymyksiä on yhteensä 50:
http://www.vastaamo.fi/persoonallisuus/- atm1
"Ulospäinsuuntautuneisuus-ulottuvuudella (U) pistemääräsi on -6,5."
"Sovinnallisuus-ulottuvuudella (S) pistemääräsi on 3,5."
"Tunnollisuus-ulottuvuudella (T) pistemääräsi on 1."
"Emotionaalinen tasapainoisuus-ulottuvuudella (E) pistemääräsi on 1."
"Emotionaalinen tasapainoisuus-ulottuvuudella (Ä) pistemääräsi on 5."
Eli just tälläinen sulkeutunut, kiltti, ujo, assburger -atm.
Niin pitkään kun maailma on täynnä kysymyksiä, joihin ei kannata vastata rehellisesti, valkoiset valheet rehottavat.
No eihän siinä kestänyt kuin vajaat puolitoista kuukautta että sekavasti kirjoittava ap sai testin onnistuneesti linkattua tänne. Parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.
Sinänsä kyllä aika paska testi, kysyttiin vain samoja kysymyksiä useaan kertaan, mutta jaksoinpa sentään tehdä loppuun. Tulokseni oli seuraava (korkeampi numero siis tarkoittaa sitä että kyseistä ominaisuutta on paljon, ja 0 sitten lienee jonkinmoinen keskiarvo):
"Ulospäinsuuntautuneisuus-ulottuvuudella (U) pistemääräsi on -3,5."
"Sovinnallisuus-ulottuvuudella (S) pistemääräsi on -0,5."
"Tunnollisuus-ulottuvuudella (T) pistemääräsi on -2,5."
"Emotionaalinen tasapainoisuus-ulottuvuudella (E) pistemääräsi on -1.5"
"Älyllisyys/mielikuvitus-ulottuvuudella (Ä) pistemääräsi on 9."
(Tuossa vikassa kohdassa siis oli lopputuloksissa kirjoitusvirhe, mikä myös viittaa siihen että testin tekijät tuskin mitään ammattilaisia ovat.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257