Sillä Rakkaus on lain täyttymys:
Jeesus ei vie meitä laittomuuteen, vaan Hän antaa voiman tulla Jumalan lapsiksi. Jeesus uudestisynnyttää jokaisen, joka uskoo Häneen Jumalan lapseksi. Vain Jeesuksessa ja hänen kauttaan tulemme kelvollisiksi Jumalan perheeseen.
Oikeudenmukaisuuden tarkoitus ja päämäärä on RAKKAUS, jokainen Jumalan käsky opettaa meitä oikeudenmukaisuuteen!
Jos tahdomme rakastaa Jumalaa ylikaiken ja lähimäistämme niinkuin itseämme, niin me pysymme Jeesuksen opetuksessa:
Meillä ei ole lupa muuttaa yhtään, ei pienintäkään Jumalan käskyä! Jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus ja haluaa koko sydämestään tehdä Jumalan tahdon. Rakkaus on lain täyttymys:
Sillä rakaus ei tee mitään pahaa.
Jeesuksessa meillä on Uusi liitto (=uusi laki); Rakkaus:
83
146
Vastaukset
- Rakkaudesta
Hotellimies kirjoittaa rakkaudesta
#Olen pp--er-seestä NEITSYT eikä kestävää erekk--tiokykyä peräsuoleen koskaan, ei kiihota.
Tässä kaupungissa pitää naida ilman että minä olisin aina jollekin homo, tai ********, tai jonkun paikan nuolija, yms.
Elämä on ollut suhteellisen raskas ja haluan viettää elämää ilman akkojen kaakatusta mm. varsinkaan kun eivät minulle mitään puhu. Ihmisten röyhkeydellä ei joskus ole rajoja.
Olen jokaisen juopposekoilut tai niiden aiheuttamat unohtanut viimeistään seuraavaksi päiväksi vaikka olisivat kuinka rumia enkä ole mitään puhunut.
Pahaa oloa on siis joskus aina muutamalla kaljallakin "helpotettu."
Elämässä on hyviä asioita mm. vapaa ajankäyttö, ja vapaa valkosipulin syönti ja että saa jakaa vähät lantit yksin. Niin on helpompaa.
Kun tupakka paloi ja kalja maistui, maksoin aina laskuni ja söin kyllä että ruokaa oli. Kaikki meni ettei sitten mitään ylimäärästä saanut.
Nytkin on opintomaksuja yli 200 euroa lasku. mm.
Sopivan luontoisia naisia on harvassa ja sitten on LIHAVIA KUIN SIAT nykyaikana.
Rääväsuisia huoraavia -mitään keittiöpiian valmiuksiakaan ole olemassa usein.
Kodit kuin kaatopaikkoja jossa yhdelläkään tavaralla ei ole omaa paikkaa.
Niille sitten pitäisi olla aina kuin saippuasarjan sankari.
Semmosten haukuttavana ja vaatimuksien kohteena sitten-. ?! Ei kiitos.# Sirkka-Iita kirjoitti: "Rakkaus on lain täyttymys:
Sillä rakaus ei tee mitään pahaa. "
13:2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
13:3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi."
Eli siis nämä kaikki RAAMATUN alkukielen rakkauden lajithan siis ovat:
1) Agape = "Jumalan ehdotonta rakkautta ihmisiä ja ihmiskuntaa kohtaan
2) Storge = " Vanhempien rakkautta suhteessa omiin lapsiinsa"
3) Filema = " Yhteishenki, Team-rakkaus, kaveruus, ystävät, jne
4) Eros = " Miehen ja naisen välinen rakkaus, sukupuolirakkaus, luonteeltaan omistavaa, mustasukkaista, ei voi jakaa muiden kanssa.Kyllä se tosi on, että niinkauan kun kipuilemme ja yritämme omilla voimillamme tehdä itsestämme parempia ihmisiä, emme onnistu.
Mutta kun ihminen tulee elävään uskoon, niin hän muuttuu uudestisyntymisen kautta, ei itsensä, vaan Kristuksen ansiosta ja voimasta. Usko yhdistää meidät Jumalaan Kristuksessa, Hänen täyteydessään me olemme Jumalalle kelvollisia.
Uudestisyntymä muuttaa ihmistä niin, että nyt mitä hän ennen teki lain pakon alla, niin hän nyt tekee sen sydämen ilolla, sillä Kristus hänessä rakastaa oikeudenmukaisuutta. Kaikki kiitos edistyksestä uskon tiellä kuuluukin täysin Hänelle.
Moni joka sanoo olevansa uskossa ja uudestisyntynyt, ei ole sitä, koska ei ole heittäytynyt kokonaan Kristuksen varaan, vaan pyrkii itse omilla teoillaan ansaitsemaan pelastuksen.
Uskossa ja USKOSSA KRISTUKSESSA, on suuri ero!- *-* *-* *-*
Sirkka-Iita kirjoitti:
Kyllä se tosi on, että niinkauan kun kipuilemme ja yritämme omilla voimillamme tehdä itsestämme parempia ihmisiä, emme onnistu.
Mutta kun ihminen tulee elävään uskoon, niin hän muuttuu uudestisyntymisen kautta, ei itsensä, vaan Kristuksen ansiosta ja voimasta. Usko yhdistää meidät Jumalaan Kristuksessa, Hänen täyteydessään me olemme Jumalalle kelvollisia.
Uudestisyntymä muuttaa ihmistä niin, että nyt mitä hän ennen teki lain pakon alla, niin hän nyt tekee sen sydämen ilolla, sillä Kristus hänessä rakastaa oikeudenmukaisuutta. Kaikki kiitos edistyksestä uskon tiellä kuuluukin täysin Hänelle.
Moni joka sanoo olevansa uskossa ja uudestisyntynyt, ei ole sitä, koska ei ole heittäytynyt kokonaan Kristuksen varaan, vaan pyrkii itse omilla teoillaan ansaitsemaan pelastuksen.
Uskossa ja USKOSSA KRISTUKSESSA, on suuri ero!Harvapa älyää antaa kiitosta yksin Kristukselle, vaan moni pitää kaikki hyvät tekonsa mielellään omana ansionaan. Näin se vaan on.
*-* *-* *-* kirjoitti:
Harvapa älyää antaa kiitosta yksin Kristukselle, vaan moni pitää kaikki hyvät tekonsa mielellään omana ansionaan. Näin se vaan on.
Niin parhaiten ihminen edistyy uskon tiellä silloin kun hän ei sitä itse tiedosta ollenkaan mutta heti jos ihminen pysähtyy katselemaan tavallaan itseään niin hän taantuu ja Pyhä Henki ei pääse toimimaan ja juuri sellaiset ns."omatoimivanhurskaudet" ovat usein esteenä Pyhän Hengen työlle.
Ihmisen pitäisi vaan antautua Jumalan huolenpitoon ja hänen työpöydälleen ja luottaa siihen, että Pyhä Henki vie perille ja tekee aloittamansa työn loppuun niin kuin oikein on ja ihminen tavallaan pysyy itse sen työn ulkopuolella ja elää vain uskossa eteenpäin...eli "kuka on niin sokea kuin minun palvelijani"
Ja kaikki muutoshan ei siis tapahdu hetkessä ja se on aina elämän pituinen prosessi.Kopittelija007 kirjoitti:
Niin parhaiten ihminen edistyy uskon tiellä silloin kun hän ei sitä itse tiedosta ollenkaan mutta heti jos ihminen pysähtyy katselemaan tavallaan itseään niin hän taantuu ja Pyhä Henki ei pääse toimimaan ja juuri sellaiset ns."omatoimivanhurskaudet" ovat usein esteenä Pyhän Hengen työlle.
Ihmisen pitäisi vaan antautua Jumalan huolenpitoon ja hänen työpöydälleen ja luottaa siihen, että Pyhä Henki vie perille ja tekee aloittamansa työn loppuun niin kuin oikein on ja ihminen tavallaan pysyy itse sen työn ulkopuolella ja elää vain uskossa eteenpäin...eli "kuka on niin sokea kuin minun palvelijani"
Ja kaikki muutoshan ei siis tapahdu hetkessä ja se on aina elämän pituinen prosessi.Eli piti tähän jatkoksi oikein etsiä tämä kohta...
Jes 42:19 "Kuka on sokea, ellei minun palvelijani, ja kuka niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän? Kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija?"- vaimoja suutelevat
Sirkka-Iita kirjoitti:
Kyllä se tosi on, että niinkauan kun kipuilemme ja yritämme omilla voimillamme tehdä itsestämme parempia ihmisiä, emme onnistu.
Uskossa ja USKOSSA KRISTUKSESSA, on suuri ero!Rakkaudessa ja rakkaudessa on suuri ero. Daavidin rakkaus Joonataniin oli ihmeellisempää kuin naisen rakkaus.
Mutta kun Aabsalomin veli Ammon halusi niin kovin maata sisarensa Taamarin kanssa, niin ettei tiennyt kuinka olisi ollut.
Taamar koetti neuvoa: " Älä tee sellaista häpeällistä tekoa, ...puhu nyt kuninkaan kanssa; hän ei minua sinulta kiellä"
Häpeällistä ei ollut menna naimisiin sisarensa kanssa, vaan se että himon vallassa
tekee raiskauksen!
Raiskauksen jälkeen Ammonin valtasi suuri vastenmielisyys Taamaria kohtaan ja hän ajatti hänet pois. Vastenmielisyys olikin nyt suurempi kuin rakkaus, jolla hän Taamaria rakasti. Tämäkö oli nyt sitä Eros rakkautta, vaiko syntiä, joka himojen kautta syntyy?
Viha virittää riitoja , mutta rakkaus peittää rikkomukset kaikki" Snl 10: 12, ..Jos Ammon, olisi vaikka seuraavana päivänä, mennyt ja anonut anteeksi antoa Taamarilta ja pyytänyt tätä vaimokseen, niin ehkä häntä ei olisi surmattu veljensä toimesta.
Kun istut istut syömään härän paistia, silloin kannatta olla rakastunut, muussa tapauksessa on parempi syödä vihanneksia
Elävät kokevat rakkautta, vihaa ja intohimoa auringon alla.. mutta tuonelassa niitä ei enää ole!
Ihminen voi sairastua rakkaudesta, tai himosta ja sairaana tehdä sellaisia tekoja , niin että se johtaa kuolemaan!
" Katso sinun on kuoltava sen vaimon, jonka olet ottanut, sillä hän on toisen miehen vaimo" 1 Moos 2: 3
Onko adventtiseurakunnassa ketään joka pitää uskon veljensä vaimoa puolisonaan vilpittömin sydämin kuten Abimelek, Aabrahamin vaimoa, Saaraa,
ja sen vuoksi säilytti henkensä jae 5, 6
" Niin minä tiedän, että teit sen vilpittömin sydämin" sanoi Jumala
Luotteko uskossa silmänne " koin tähteen" joka pitää uskonveljensä vaimoa, ja on vielä kuin Pietari " Kaitse minun lampaitani ja ruoki minun karitsoitani"!
Jos pässi katsoo, että karitsa on toisen oma, niin onko sallittua hypätä kynnyksen yli ja hypätä uuhen selkään, ja se päivä oli sapatti!??
Voihan hän ruokkia toisen karitsaa aidan yli, antamalla vihannesruokaa rakkaudessa!
Nooa rakasti Jumalaa, ja perhettään, " Ei suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa...Korkeaveisu 8: 7...Kaikki muut, miljardit, jotka himoitsivat ihmisten tyttäriä, ja rakastelivat jokaisen viheriän puun alla avoimesti, milloin kenenkin kanssa, ne tulva upotti ja vesivirta vei.
Nooan kohdalla kävi toisin " Iankaikkisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt sinua puoleeni armosta" Jer 31: 3
Eikös ole ihmeellistä, rakkautta oli tuohon aikaan valtavan paljon, saman verran ja samanlaista kuin nytkin, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut!
Kaikki tuovat esille rakkautta, aina euroviisuihin saakka, ja silti adventtiseurakunta opettaa, siitäkin huolimatta että sen jäsenet pitävät toisten miesten vaimoja, ja rakastelevat heitä vihreän oksan alla,..." Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus"!
Näin seurakuntamme opettaa!
Jumalakin vetää puoleensa samalla tavalla kuin sinä joka pidät toisen miehen vaimoa puolisonasi, tai olet homo tahi lespo
" Ihmissiteillä minä heitä vedin, rakkauden köysillä; minä ikäänkuin nostin ikeen heidän leukapieliltänsä, kumarrun heidän puoleensa ja syötin" Hoosea 11: 4
Sinä joka sanoit toisen miehen vaimolle " Sirkka minä rakastan sinun lauluasi kedolla"... menkäämme sinne taas. Jumala puolestaan nostaa synnin ikeen leukapielistäsi, ettet enää puhu Jumalaa ja lakia vastaan!
Hän kumartuu puoleesi ja syöttää sinulle Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon, etkä sinä enää puhu kuin vieras ja muukalainen, vaan toimit ja puhut kuin apostolit, ja kuin Kulmakivi Jeesus Kristus.
" Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt" Jeesus , Jos et tahdo elämään sisälle, niin kuole sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, koska hän on toisen miehen vaimo, ..ja huuda avuksesi niitä jumalia, joita olet Beetelin seinälle, tahi Siikasalmeen pystyttänyt. A vot eta R vaimoja suutelevat kirjoitti:
Rakkaudessa ja rakkaudessa on suuri ero. Daavidin rakkaus Joonataniin oli ihmeellisempää kuin naisen rakkaus.
Mutta kun Aabsalomin veli Ammon halusi niin kovin maata sisarensa Taamarin kanssa, niin ettei tiennyt kuinka olisi ollut.
Taamar koetti neuvoa: " Älä tee sellaista häpeällistä tekoa, ...puhu nyt kuninkaan kanssa; hän ei minua sinulta kiellä"
Häpeällistä ei ollut menna naimisiin sisarensa kanssa, vaan se että himon vallassa
tekee raiskauksen!
Raiskauksen jälkeen Ammonin valtasi suuri vastenmielisyys Taamaria kohtaan ja hän ajatti hänet pois. Vastenmielisyys olikin nyt suurempi kuin rakkaus, jolla hän Taamaria rakasti. Tämäkö oli nyt sitä Eros rakkautta, vaiko syntiä, joka himojen kautta syntyy?
Viha virittää riitoja , mutta rakkaus peittää rikkomukset kaikki" Snl 10: 12, ..Jos Ammon, olisi vaikka seuraavana päivänä, mennyt ja anonut anteeksi antoa Taamarilta ja pyytänyt tätä vaimokseen, niin ehkä häntä ei olisi surmattu veljensä toimesta.
Kun istut istut syömään härän paistia, silloin kannatta olla rakastunut, muussa tapauksessa on parempi syödä vihanneksia
Elävät kokevat rakkautta, vihaa ja intohimoa auringon alla.. mutta tuonelassa niitä ei enää ole!
Ihminen voi sairastua rakkaudesta, tai himosta ja sairaana tehdä sellaisia tekoja , niin että se johtaa kuolemaan!
" Katso sinun on kuoltava sen vaimon, jonka olet ottanut, sillä hän on toisen miehen vaimo" 1 Moos 2: 3
Onko adventtiseurakunnassa ketään joka pitää uskon veljensä vaimoa puolisonaan vilpittömin sydämin kuten Abimelek, Aabrahamin vaimoa, Saaraa,
Luotteko uskossa silmänne " koin tähteen" joka pitää uskonveljensä vaimoa, ja on vielä kuin Pietari " Kaitse minun lampaitani ja ruoki minun karitsoitani"!
Jos pässi katsoo, että karitsa on toisen oma, niin onko sallittua hypätä kynnyksen yli ja hypätä uuhen selkään, ja se päivä oli sapatti!??
Voihan hän ruokkia toisen karitsaa aidan yli, antamalla vihannesruokaa rakkaudessa!
Nooa rakasti Jumalaa, ja perhettään, " Ei suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa...Korkeaveisu 8: 7...Kaikki muut, miljardit, jotka himoitsivat ihmisten tyttäriä, ja rakastelivat jokaisen viheriän puun alla avoimesti, milloin kenenkin kanssa, ne tulva upotti ja vesivirta vei.
Nooan kohdalla kävi toisin " Iankaikkisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt sinua puoleeni armosta" Jer 31: 3
Eikös ole ihmeellistä, rakkautta oli tuohon aikaan valtavan paljon, saman verran ja samanlaista kuin nytkin, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut!
Kaikki tuovat esille rakkautta, aina euroviisuihin saakka, ja silti adventtiseurakunta opettaa, siitäkin huolimatta että sen jäsenet pitävät toisten miesten vaimoja, ja rakastelevat heitä vihreän oksan alla,..." Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus"!
Jumalakin vetää puoleensa samalla tavalla kuin sinä joka pidät toisen miehen vaimoa puolisonasi, tai olet homo tahi lespo
" Ihmissiteillä minä heitä vedin, rakkauden köysillä; minä ikäänkuin nostin ikeen heidän leukapieliltänsä, kumarrun heidän puoleensa ja syötin" Hoosea 11: 4
Sinä joka sanoit toisen miehen vaimolle " Sirkka minä rakastan sinun lauluasi kedolla"... menkäämme sinne taas. Jumala puolestaan nostaa synnin ikeen leukapielistäsi, ettet enää puhu Jumalaa ja lakia vastaan!
Hän kumartuu puoleesi ja syöttää sinulle Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon, etkä sinä enää puhu kuin vieras ja muukalainen, vaan toimit ja puhut kuin apostolit, ja kuin Kulmakivi Jeesus Kristus.
" Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt" Jeesus , Jos et tahdo elämään sisälle, niin kuole sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, koska hän on toisen miehen vaimo, ..ja huuda avuksesi niitä jumalia, joita olet Beetelin seinälle, tahi Siikasalmeen pystyttänyt. A vot eta RTekstissä tässä yllä toistetaan " toisen miehen vaimoa " 8x ! :O
Että kyllä on suuri katkeruus pesiytynyt sydämeen ja luulen
että kirjoittaja on Benedi kun hän on näillä sivuilla aina ennenkin
toistellut samaa asiaa...
Toinen samankaltainen "toistelija" näillä sivuilla on "Alex" joka joka väliin
toistaa tätä "ikuinen piina" mantraansa ja vihaa kaikkia, jotka uskovat "sielun kuolemattomuuteen...
Tehkää parannus !
"niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"
"Ja katsokaa ettei mikään katkeruuden juuri saa haitata teitä"- Lopeta jo
vaimoja suutelevat kirjoitti:
Rakkaudessa ja rakkaudessa on suuri ero. Daavidin rakkaus Joonataniin oli ihmeellisempää kuin naisen rakkaus.
tekee raiskauksen!
" Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt" Jeesus , Jos et tahdo elämään sisälle, niin kuole sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, koska hän on toisen miehen vaimo, ..ja huuda avuksesi niitä jumalia, joita olet Beetelin seinälle, tahi Siikasalmeen pystyttänyt. A vot eta RIhmetyttää se uhkaileva ja entisen vaimonsa ihmisarvoa alentava tapa jolla b riitelee (yksinään) jonkun kanssa ikäänkuin "omistusoikeudestaan" entiseen vaimoonsa nähden, kuin olisi kyse "vanhasta enemmän tai vähenmmän arvottomasta Volvosta"... ja sen omistusoikeudesta ..
http://www.youtube.com/watch?v=g54zDBo2PaQ Lopeta jo kirjoitti:
Ihmetyttää se uhkaileva ja entisen vaimonsa ihmisarvoa alentava tapa jolla b riitelee (yksinään) jonkun kanssa ikäänkuin "omistusoikeudestaan" entiseen vaimoonsa nähden, kuin olisi kyse "vanhasta enemmän tai vähenmmän arvottomasta Volvosta"... ja sen omistusoikeudesta ..
http://www.youtube.com/watch?v=g54zDBo2PaQNäin se on... Minäkin voisin olla monellekin naiselle pettynyt ja katkera tässä elämäni varrella mutta minä en alennu semmoiseen ja se ei ainakaan ihmisarvoani nostaisi...
Usein on vain parempi kun yrittää muistella mitä hyvää opin siitä ihmisestä ja mitä uutta opin...
" katkeruuden juuret " ei auta mihinkään... niistä pitää kasvaa yli vaikka kuinka olisi tullut "puukkoa selkään"...
Vain kaksi todellista "itseään" voi aidosti rakastaa toisiaan... ♥♥- Sirkka-Iita kirj.
Kopittelija007 kirjoitti:
Ja kaikki muutoshan ei siis tapahdu hetkessä ja se on aina elämän pituinen prosessi.>>>Ihmisen pitäisi vaan antautua Jumalan huolenpitoon ja hänen työpöydälleen ja luottaa siihen, että Pyhä Henki vie perille ja tekee aloittamansa työn loppuun niin kuin oikein on ja ihminen tavallaan pysyy itse sen työn ulkopuolella ja elää vain uskossa eteenpäin...eli "kuka on niin sokea kuin minun palvelijani"
Ja kaikki muutoshan ei siis tapahdu hetkessä ja se on aina elämän pituinen prosessi. - Syntinen nainen
tekee raiskauksen!
" Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt" Jeesus , Jos et tahdo elämään sisälle, niin kuole sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, koska hän on toisen miehen vaimo, ..ja huuda avuksesi niitä jumalia, joita olet Beetelin seinälle, tahi Siikasalmeen pystyttänyt. A vot eta RVoi sua Benedi, antaisit jo anteeksi ja rukoileisit hänen puolestaan, joka on niin kauhean virheen tehnyt. Muista, että me kaikki, sinäkin olemme syntisiä ihmisiä, eikä meillä kenelläkään ole oikeutta ryhtyä toistemme kivittäjäksi.
Ihmissydän on niin herkkä kapine, muiteleppa että miten kohtelit vaimoasi, kun hän oli sinun vallassasi? Piditkö häntä kuin heikkoa särkyvää arvokasta astiaa, hellien hoivaten ja rakastaen, vai löitkö sanan miekalla arkoihin paikkoihin, sen lisäksi että löit häntä fyyssisestikkin.
Toivon että vaimosi sai hellän ja hänestä rakkaudella välittävän puolison ja on onnellinen hänen kanssaan. jumalakin antaa anteeksi ja unohtaa, muuten ei yksikään meistä selviäisi. Anna anteeksi ja unohda! - 65757546
Näin se on... Minäkin voisin olla monellekin naiselle pettynyt ja katkera tässä elämäni varrella mutta minä en alennu semmoiseen ja se ei ainakaan ihmisarvoani nostaisi...
Usein on vain parempi kun yrittää muistella mitä hyvää opin siitä ihmisestä ja mitä uutta opin...
" katkeruuden juuret " ei auta mihinkään... niistä pitää kasvaa yli vaikka kuinka olisi tullut "puukkoa selkään"...
Vain kaksi todellista "itseään" voi aidosti rakastaa toisiaan... ♥♥♥
- Moraali, hoi!
Syntinen nainen kirjoitti:
Voi sua Benedi, antaisit jo anteeksi ja rukoileisit hänen puolestaan, joka on niin kauhean virheen tehnyt. Muista, että me kaikki, sinäkin olemme syntisiä ihmisiä, eikä meillä kenelläkään ole oikeutta ryhtyä toistemme kivittäjäksi.
Ihmissydän on niin herkkä kapine, muiteleppa että miten kohtelit vaimoasi, kun hän oli sinun vallassasi? Piditkö häntä kuin heikkoa särkyvää arvokasta astiaa, hellien hoivaten ja rakastaen, vai löitkö sanan miekalla arkoihin paikkoihin, sen lisäksi että löit häntä fyyssisestikkin.
Toivon että vaimosi sai hellän ja hänestä rakkaudella välittävän puolison ja on onnellinen hänen kanssaan. jumalakin antaa anteeksi ja unohtaa, muuten ei yksikään meistä selviäisi. Anna anteeksi ja unohda!Syntinen nainen, sinulle! Et kai sitten ollenkaan voi ymmärtää, miltä isästä tuntuu, kun hänen lapsensa tapetaan? Ja murhaajana on tämän lapsen oma äiti, miehen aviovaimo! Ja miltä aviomiehestä tuntuu, kun pastori tulee "hoitamaan" avioparin välejä ja viekin miehen vaimon itselleen? Ja miten irvokasta se on, että Jns adventtisrk vihkii tämän pastorin avioliittoon seurakunnan veljen vaimon kanssa, vaikka pastorin oma puolisokin on vielä elossa! Onko tämä sinun mielestäsi Jumalan ihmiselle antama elämänjärjestys? Jota adventtikirkko opettaa, niinkö? Entäs: "Älä tee huorin?" Eikö adventtikirkko olekaan avioliiton suhteen sillä kannalla, että se on elinikäinen liitto?
"Tähti se kulkevi itäisellä maalla, itäisellä maalla..." Kopittelija007 kirjoitti:
Tekstissä tässä yllä toistetaan " toisen miehen vaimoa " 8x ! :O
toistaa tätä "ikuinen piina" mantraansa ja vihaa kaikkia, jotka uskovat "sielun kuolemattomuuteen...
Tehkää parannus !
"Ja katsokaa ettei mikään katkeruuden juuri saa haitata teitä"Kopittelija erehtyi taass kerran sanoessaan:
#Toinen samankaltainen "toistelija" näillä sivuilla on "Alex" joka joka väliin
toistaa tätä "ikuinen piina" mantraansa ja vihaa kaikkia, jotka uskovat "sielun kuolemattomuuteen".
Voi sinua kopittelija parka. :(
Enhän minä ketään vihaa .. enkä minä edes periaatteessa puhu vain siitä teidän "ikuisen piinan uskostanne "(itsehän minä en sellaiseen usko) jolla te pelottelette niin itseänne kuin muitakin tietämättömiä.
Katsos nyt kerran > itse asiaan < sitä välttelemättä..
Minä kirjoitan ja kritisoin teidän uskoanne "KUOLEMATTOMUUTEEN SYNNISSÄ".. Siis kritisoin sitä valheellista uskoa jossa ihmisille vakuutetaan että synnissäkin olisi iankaikkista elämää - jossa sanotaan että he ovat luonnostaan kuolemattomia ja ikuisia ... SIITÄ minä kirjoitan.
Miksi?
No koska usko, että synnissä olisi kuolemattomuutta... ei ole raamatullinen eikä siis totta. Siksi.
Siis kopittelija. Ymmärrä nyt - en minä ketään vihaa - minä vain kerron teille, että TEIDÄN USKONNE "ikuiseen helvetin piinaankin" on tuon TEIDÄN väärän >>kuolemattomuus uskonneusko sielun luontaiseen kuolemattomuuteen< tuo mukanaan paljon niitä ajatuksia joiden katsotaan olevan Raamatun ristiriitaisuuksia. Kun esimerkiksi kaikkitietävästä ja oikeudenmukaisesta Raamatun Jumalasta tuleekin "luoja joka loi elämää ikuisesti kitumaan"!? Kuinka järkevää olisi tavallisen niormaalin ihmisen uskoa sellaiseen?
Ja lunastuksestakin tulee toisenlainen - siitä tulee epätäydellinen - mikä tarkoittaa "Jumalan täydellisen lain" vastainen - mikä taas tekisi (jos se olisi totta ) Jumalasta oman lakinsa rikkojan
Siis rehellisesti sanottuna : Kuinka järkevää sellainen usko olisi jossa laiton Jumala loisi elämää ikuisesti kitumaan helvetin tulessa?
Tämän lisäksi ollaan poistamassa lakia ?!! Kuinka oikeudenmukaisuutta ja rakkautta voisi kukaan poistaa - ?? se on mahdottomuus ..
--
Raamatussa kerrotaan elämästä ja kuolemasta : Usko sielun luontaiseen kuolemattomuuteen tuo mukanaan väitökset että kuolema on "iankaikkinen elämä" ja elämän tuhoutuminen on "ikuinen piina helvetin tulessa". Siis tosi sairasta, mutta kun sen sinullekin osoittaa ... niin höh ... alat puhumaan kummallisia :) .. että minä muka vihaan ihmisiä ? -- minä en todellakaan vihaa ketään.
Minä vain kirjoitan ihan vakavissani siitä että "oppi sielun luontaisesta kuolemattomuudesta" on epäraamatullinen oppi joka tuo mukanaan noita vääriä uskomuksia.. ja minusta sen esiin tuominen on tärkeää juuri siksi että sellaiset väärät uskomukset muuttavat Raamatun sanoman toiseksi.
alex :)Moraali, hoi! kirjoitti:
Syntinen nainen, sinulle! Et kai sitten ollenkaan voi ymmärtää, miltä isästä tuntuu, kun hänen lapsensa tapetaan? Ja murhaajana on tämän lapsen oma äiti, miehen aviovaimo! Ja miltä aviomiehestä tuntuu, kun pastori tulee "hoitamaan" avioparin välejä ja viekin miehen vaimon itselleen? Ja miten irvokasta se on, että Jns adventtisrk vihkii tämän pastorin avioliittoon seurakunnan veljen vaimon kanssa, vaikka pastorin oma puolisokin on vielä elossa! Onko tämä sinun mielestäsi Jumalan ihmiselle antama elämänjärjestys? Jota adventtikirkko opettaa, niinkö? Entäs: "Älä tee huorin?" Eikö adventtikirkko olekaan avioliiton suhteen sillä kannalla, että se on elinikäinen liitto?
"Tähti se kulkevi itäisellä maalla, itäisellä maalla..."Eikös Jeesus sano näin, että "se joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven."...
Me loppupelistä olemme vastuussa vain omista virheistämme Jumalan edessä ja muille meidän kuuluu antaa anteeksi...
Ei vain tuon toisen takia, vaan myös itsemme henkisen hyvinvoinnin takia.
Avioliittoon mennessä kysytään aina molemmilta puolisoilta, että TAHDOTKO SINÄ !
Kysymys on siis TAHTOMISESTA eikä niinkään tuntemisesta !
Mutta jos käy niin, että ei enää TAHDO, niin ei sitä tahtoa voi pakottaa, vaan on annettava " erokirja " ja niin se vaan menee...
OIKEAAN RAKKAUTEEN EI KOSKAAN SISÄLLY PAKKOA !- olenpas saanut
Näin se on... Minäkin voisin olla monellekin naiselle pettynyt ja katkera tässä elämäni varrella mutta minä en alennu semmoiseen ja se ei ainakaan ihmisarvoani nostaisi...
Vain kaksi todellista "itseään" voi aidosti rakastaa toisiaan... ♥♥Kopittelija sanoo:
Kuule, Jumala, kyllä tunnemme ja tiedämme sinun käskysi, ja sen että sanot aina. " Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt!
Mutta tässä asiassa me emme sinua tottele, vaan teemme niin kuin omasta mielestämme oikein on!
Kuules, Jumala, ehkä sinun pitäis tuota katkeruuden juurta perata ja karsia pois, koita kasvaa siitä yli, että me kristittyinä emme tule pitämään kaikkia käskyjäsi, ..kuten sapattia, ..ja jos me hirnummekin lähimmäisemme vaimon perään, onko se sinulta pois!??
Ja näetkö sinä edes pilvien läpi mitä me täällä touhutaan??
Ja itsehän sanoit ja profetoit, että maailmanlopun ja sinun tulemuksesi merkki on, että " Tämä avionrikkoja sukukunta, tavoittelee merkkiä"..
Miksi, oi, Jumala mieles on katkera, sillä kun me naimme ja rakastelemme, toisten uskovien puolisoiden kanssa, niin siitähän kaikki tietävät että tulemuksesi on lähellä, oven edessä!.. Itsehä esitit n. 2000 v sitten että se on sinun tulemuksesi merkki!
Ja sitä paitsi, saathan sinä kostosi, sinä päivänä kun tulet, mutta me adventistit, hellarit, luterilaiset ja koko ekuuminen joukko, .. tahdomme olla joukon kanssa tekemässä sitä, mitä s a a t a n a l l e kelpaa.
Hän sentään sanoo: " Ette suinkaan kuole" Ja sinä Jumala, sanot: " teidän on kuoltava niitten vaimojen takia, joita olette ottaneet, sillä he ovat toisten miesten vaimoja"!!!
Koeta, Jumala jo nyt tästä ottaa onkeesi, ja vinkistä ymmärtää että me ratsastamme mieluummin, pirun selässä, kuin kumarramme sinua Herraa Sebaota.. kuolemmehan me kuitenkin, ja onnistuuko se 1844 alkuun panemasi Iankaikkisen armon aikaansaaminen vai ei?? t. b
Tällä tavalla adventistit näinä päivinä sinulle puhuvat teoillaan! Kopittelija007 kirjoitti:
Eikös Jeesus sano näin, että "se joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven."...
Me loppupelistä olemme vastuussa vain omista virheistämme Jumalan edessä ja muille meidän kuuluu antaa anteeksi...
Avioliittoon mennessä kysytään aina molemmilta puolisoilta, että TAHDOTKO SINÄ !
Mutta jos käy niin, että ei enää TAHDO, niin ei sitä tahtoa voi pakottaa, vaan on annettava " erokirja " ja niin se vaan menee...
OIKEAAN RAKKAUTEEN EI KOSKAAN SISÄLLY PAKKOA !Eli kahden ihmisen suhteessa on aina omat riskinsä myös sen suhteen että kaikki ei onnistukaan niin kuin on alussa luullut ja tai kuvitellut mutta sanonta sanoo...
SE JOKA LEIKKIIN RYHTYY, SE LEIKIN KESTÄKÖÖN !olenpas saanut kirjoitti:
Kopittelija sanoo:
Kuule, Jumala, kyllä tunnemme ja tiedämme sinun käskysi, ja sen että sanot aina. " Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt!
Mutta tässä asiassa me emme sinua tottele, vaan teemme niin kuin omasta mielestämme oikein on!
Kuules, Jumala, ehkä sinun pitäis tuota katkeruuden juurta perata ja karsia pois, koita kasvaa siitä yli, että me kristittyinä emme tule pitämään kaikkia käskyjäsi, ..kuten sapattia, ..ja jos me hirnummekin lähimmäisemme vaimon perään, onko se sinulta pois!??
Ja itsehän sanoit ja profetoit, että maailmanlopun ja sinun tulemuksesi merkki on, että " Tämä avionrikkoja sukukunta, tavoittelee merkkiä"..
Miksi, oi, Jumala mieles on katkera, sillä kun me naimme ja rakastelemme, toisten uskovien puolisoiden kanssa, niin siitähän kaikki tietävät että tulemuksesi on lähellä, oven edessä!.. Itsehä esitit n. 2000 v sitten että se on sinun tulemuksesi merkki!
Ja sitä paitsi, saathan sinä kostosi, sinä päivänä kun tulet, mutta me adventistit, hellarit, luterilaiset ja koko ekuuminen joukko, .. tahdomme olla joukon kanssa tekemässä sitä, mitä s a a t a n a l l e kelpaa.
Hän sentään sanoo: " Ette suinkaan kuole" Ja sinä Jumala, sanot: " teidän on kuoltava niitten vaimojen takia, joita olette ottaneet, sillä he ovat toisten miesten vaimoja"!!!
Koeta, Jumala jo nyt tästä ottaa onkeesi, ja vinkistä ymmärtää että me ratsastamme mieluummin, pirun selässä, kuin kumarramme sinua Herraa Sebaota.. kuolemmehan me kuitenkin, ja onnistuuko se 1844 alkuun panemasi Iankaikkisen armon aikaansaaminen vai ei?? t. b
Tällä tavalla adventistit näinä päivinä sinulle puhuvat teoillaan!Benedi aloittaa tekstin: " Kopittelija sanoo"
toistaa tätä "ikuinen piina" mantraansa ja vihaa kaikkia, jotka uskovat "sielun kuolemattomuuteen".
Voi sinua kopittelija parka. :(
Enhän minä ketään vihaa .. enkä minä edes periaatteessa puhu vain siitä teidän "ikuisen piinan uskostanne "(itsehän minä en sellaiseen usko) jolla te pelottelette niin itseänne kuin muitakin tietämättömiä.
Katsos nyt kerran > itse asiaan < sitä välttelemättä..
Minä kirjoitan ja kritisoin teidän uskoanne "KUOLEMATTOMUUTEEN SYNNISSÄ".. Siis kritisoin sitä valheellista uskoa jossa ihmisille vakuutetaan että synnissäkin olisi iankaikkista elämää - jossa sanotaan että he ovat luonnostaan kuolemattomia ja ikuisia ... SIITÄ minä kirjoitan.
Miksi?
No koska usko, että synnissä olisi kuolemattomuutta... ei ole raamatullinen eikä siis totta. Siksi.
Siis kopittelija. Ymmärrä nyt - en minä ketään vihaa - minä vain kerron teille, että TEIDÄN USKONNE "ikuiseen helvetin piinaankin" on tuon TEIDÄN väärän >>kuolemattomuus uskonneusko sielun luontaiseen kuolemattomuuteen< tuo mukanaan paljon niitä ajatuksia joiden katsotaan olevan Raamatun ristiriitaisuuksia. Kun esimerkiksi kaikkitietävästä ja oikeudenmukaisesta Raamatun Jumalasta tuleekin "luoja joka loi elämää ikuisesti kitumaan"!? Kuinka järkevää olisi tavallisen niormaalin ihmisen uskoa sellaiseen?
Ja lunastuksestakin tulee toisenlainen - siitä tulee epätäydellinen - mikä tarkoittaa "Jumalan täydellisen lain" vastainen - mikä taas tekisi (jos se olisi totta ) Jumalasta oman lakinsa rikkojan
Siis rehellisesti sanottuna : Kuinka järkevää sellainen usko olisi jossa laiton Jumala loisi elämää ikuisesti kitumaan helvetin tulessa?
Tämän lisäksi ollaan poistamassa lakia ?!! Kuinka oikeudenmukaisuutta ja rakkautta voisi kukaan poistaa - ?? se on mahdottomuus ..
--
Raamatussa kerrotaan elämästä ja kuolemasta : Usko sielun luontaiseen kuolemattomuuteen tuo mukanaan väitökset että kuolema on "iankaikkinen elämä" ja elämän tuhoutuminen on "ikuinen piina helvetin tulessa". Siis tosi sairasta, mutta kun sen sinullekin osoittaa ... niin höh ... alat puhumaan kummallisia :) .. että minä muka vihaan ihmisiä ? -- minä en todellakaan vihaa ketään.
Minä vain kirjoitan ihan vakavissani siitä että "oppi sielun luontaisesta kuolemattomuudesta" on epäraamatullinen oppi joka tuo mukanaan noita vääriä uskomuksia.. ja minusta sen esiin tuominen on tärkeää juuri siksi että sellaiset väärät uskomukset muuttavat Raamatun sanoman toiseksi.
alex :)Niinpä niin...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12141369vaimoja suutelevat kirjoitti:
tekee raiskauksen!
" Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt" Jeesus , Jos et tahdo elämään sisälle, niin kuole sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, koska hän on toisen miehen vaimo, ..ja huuda avuksesi niitä jumalia, joita olet Beetelin seinälle, tahi Siikasalmeen pystyttänyt. A vot eta RJaa-a benedi, haitko synnitöntä ja yhä vieläkin haet.. niinkö? Etkä löytänyt - et yhden yhtäkään .. niinkö?
Lohdutukseksesi :
Jokainen ihminen on Jumalalle kallis, siinä on meidän ihmisarvomme mitta. ja sitä alentavilla kirjoituksilla ei siis ole mitään asian kanssa tekemistä.
Joskus on syntisten elämä näinkin, mutta älä anna sen ottaa sinusta otetta joka lopullisesti katkeroittaa sinut ja lastesi elämää...
alex- Jumalaa väkevämpi??
Tehkää parannus !
"Ja katsokaa ettei mikään katkeruuden juuri saa haitata teitä"Kopittelija sanoo ja opettaa, vaikka ei tajua opetustaan!
"Rakkaani on minun, ja minä hänen, hänen, joka paimentaa liljojen keskellä", Korkea Veisu. Kopittelija tosin on unohtanut , kenenkä rakas hän on, ja kuka häntä Kv 2: 16 paimentaa.:)
Siksi kunnes päivä viilenee ja varjot pakenevat ( Kopittelijan elämästä), minä käyn mirhavuorelle ja suitsuke kukkulalle" Korkea veisu 4: 6
Ja tästä paimenesta: " Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynnttilää hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti" Jes 42: 3
Suositan että ottakaa nämä pienet ketut kiinni, ja pankaa tuli häntään ja juoskoot jumalattomien leikkuukypsässä pellossa.. " He ovat kuin kuivat oljet, palavat kokonansa"
Sillä näin sanoo Herra kopottelijalle ja adventisteille: " Raivatkaa itsellenne uudispelto, älkääkä kylväkö orjantappureiden sekaan" Jer 4: 3
Tänäpäivänä ideana on kylvää Jumalan sanaa orjantappuroitten joukkoon, niin se näyttää ulkopuolisille, "katsokaa kuinka Jumalan valtakunnan perilliset ovat uskosta osallisia!".. Mutta heissä on vain Jumalisuuden ulkokuori, teoillaan he hänet kieltävät.
Koputtelija on tyypillinen ulkokuori kristitty, hän puhuu Jumalan sanaa, mutta
suosittaa että " Me s a a t a n a n tekoja tekisimme, ja niissä eläisimme!
Kopittelija ei lähellekään opeta niin kuin benedi, kas tässä:
" Kylväkää itsellenne vanhurskauden kylvö ( rehellisyys/ oikeus), niin saatte leikata laubeudun leikkuun!
Raivatkaa itsellenne uudispelto, silloin kun aika on etsiä Herraa, kunnes hän tulee ja antaa sataa teille vanhurskautta" Hoosea 10: 12
Kopittelijalle ja hänen kaltaisilleen sataa Jeesuksen tullessa, siihen, mitä hän on kylvänyt!
" Vanhurskas saa palkan määnpäällä, saati jumalaton ja syntinen. Muistaakos Kopittelija mitäs Herra antoi sataa Sodoman ja Gomorran päälle?
Jumalan antoi sataa näille kaupungeille vanhurskautta, eli rehellisyyttä, heidän. rehellisyyttään!
Lähtekää siitä ulos te minun kansani, ..ja kun he vitkastelivat, tarttui enkeli heihin kiinni ja talutti ulos.
Kysymys: Miksi adventtikirkosta olisi hyvä nyt lähteä ulos???
Vastaus: " Te olette kylväneet jumalattomuutta,
leikanneet vääryyttä ja syöneet valheen hedelmää:
sillä sinä olet luottanut omaan tiehesi, (adventisti) sankariesi paljouteen" Hoosea 10: 13
Jos teen luettelon, kopittelija hyökkää epäjumalankuva kourassaan, ja sanoo: " Kiellän ehdottomasti antamasta niitten nimiä, jotka seurakunnassa, elävät syvässä synnin suossa"!
Kysymys: Kuka tämän teille tekee, että Herra surmaa teidät tulemuksensa ilmestyksellä ja suunsa henkäyksellä??
Vastaus: Tämän tekee teille Beetel, teidän ylenpalttisen pahuutenne tähden: aamunkoitossa hengellisen Israelin kuningas tuhotaan! Jae 15
En minä benedi ole epäjumalankuvia Beeteliin ripustellut, kyllä se on aivan teidän
omia tekojanne, syökää siis myös sen hedelmiä!
Kuitenkin opetatte: " Pysykää laissa ja todistuksessa, elleivät he näin sano, ei heille aamunkoittoa ole"!!
Ja juuri nyt Herra punoo teitä varten ruoskan!, koska te sanotte: " Juuri noin me sanomme ja puhumme!!
Jos älli ei toimi, miksi Herra ajaa punomallaan ruoskalle teidät Beetelistä ulos, niin olkaa älyämättä, te älyttömät beeteliläiset!,, ja toisten vaimojen yrttitarhoissa asustelevat adventisti miehet.
Mikä syy ja peruste teillä on purkaa Jumalan käskyt?...Ei hän niitä purettavaksi kiveen kirjoittanut!!!
Miksi siis purette ja syötte omaa seurakuntaanne, ja omaa perintöasaanne??
Eikö siksi että te olette helvetin lapsia, 7 kertaa pahempia, kuin isänne?
Emme ole, te sanotte! Eipä oma todistus ole pätevä!
Jos Pyhä Henki on ottanut teitä vyöstä kiinni, ja vie teidät sine minne ette tahdo,..paavalin hän vei Jerusalemiin surmattavaksi Apost 21: 11
Tahtoiko Pyhä Henki viedä teidän pastorinne makaamaan toisen miehen vaimon sänkyyn? Ei varmaan tahtonut tehdä niin!
Jos teissä avionrikkoja adventisteissa on Pyhä Henki, niin miksi te vihititytitte itsenne toisen puolisoon?
Jumalan Pyhä Henkikö se teitä vyöstä talutti Jumalan alttarille?
Jos itkisitte ja särkisitte sellaisen miehen sydämen, joka menee jopa kuolemaan Kristuksen nimen tähden, .. mutta nyt te itkette, koska Jumala surmaa teidät tekojenne takia tulemuksessaan, koska joudut iäksi eroon toisen miehen aviovaimosta!
Jos te olette kaikki tuosta yhdestä leivästä Kristuksesta osalliset, niin miksi te olette jauhaneet sen sekaan vierasta pilaantunutta jauhoa.
ja miksi siunauksen malja, jonka me ehtoollisella siunaamme, eikä se ole osallisuus Kristuksen vereen?
Mikähän osallisuus Kristuksella on adventtikirkon epäjumaliin, tahi siihen, että seurakunnan jäsenet, hirnuvat lähimmäisensä vaimoa??
Ettekö te, kun noin teette ole jumalattomia, ja osallisia riivaajista, niin kuinka voitte olla samaan aikaan osallisia Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä??
Älkää vaan väittäkö, etteivätkö riivaajat juuri houkutelleet teidät syntiin, jossa te tänäänkin elätte, Jeesuksen tulemukseen Maximissaan!" t. b.. Tämän puheen saatte jakaa korokkeelta :) - Moraali, hoi!
Eikös Jeesus sano näin, että "se joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven."...
OIKEAAN RAKKAUTEEN EI KOSKAAN SISÄLLY PAKKOA !Mutta Raamattu nimenomaan kieltää uudelleen avioitumisen, kopittelija007, niin kauan kuin molempien tai edes toisen eronneen ensimmäinen aviopuoliso on elossa! Kun pastori tuolla tavoin näyttää seurakunnalle esimerkkiä, niin ei sitten tarvitse olla ihmeissään, jos muut perässä...
Käsky "Älä tee huorin!" kieltää viemästä toiselta puolisoa sekä kieltää myös naimisissa olevan naisen lähtemästä toisen miehen matkaan. Ihan selvä asia. Ei siinä auta kyseisen pastorin vitsailut: "Seurakunnan paimen olkoon yhden vaimon mies, kerrallaan, hehhhee!" Tämä hänen huorintekonsa on ja pysyy huorintekona, vaikka siitä kuinka vitsejä vääntäisi. Aviorikos mikä aviorikos.
Pöyristyttävintä tässä kaikessa on, että se on tapahtunut seurakunnan luvalla, tuella ja siunauksella. Virallisesti ollaan "pyhiä" ja opetetaan, suorastaan vaaditaan 10 käskyn kunnioittamista ja PITÄMISTÄ, mutta kun ei edes pastori käytännössä... - "ei enää huvita"
Eli kahden ihmisen suhteessa on aina omat riskinsä myös sen suhteen että kaikki ei onnistukaan niin kuin on alussa luullut ja tai kuvitellut mutta sanonta sanoo...
SE JOKA LEIKKIIN RYHTYY, SE LEIKIN KESTÄKÖÖN !Kaipa jokainen avioliitossa elävä tietää, ettei alkuhuuma kanna ja että arki tulee vastaan. Näinhän tulee ollakin. Että rakkaus, kantava, anteeksiantava rakkaus aviopuolisoiden elämässä kasvaa, se joka vihkilupauksen mukaan "hyvinä JA pahoina päivinä" pitää puolisot yhdessä. Helpoin ratkaisu on lähteä nostelemaan, kun ei satu huvittamaan - tai kun pastori alkaa kiinnostaa enemmän kuin oma vihitty aviopuoliso - mutta, vaikka se nykymaailman muotia onkin, se on silti 10 käskyn valossa VÄÄRIN.
Moraali, hoi! kirjoitti:
Mutta Raamattu nimenomaan kieltää uudelleen avioitumisen, kopittelija007, niin kauan kuin molempien tai edes toisen eronneen ensimmäinen aviopuoliso on elossa! Kun pastori tuolla tavoin näyttää seurakunnalle esimerkkiä, niin ei sitten tarvitse olla ihmeissään, jos muut perässä...
Käsky "Älä tee huorin!" kieltää viemästä toiselta puolisoa sekä kieltää myös naimisissa olevan naisen lähtemästä toisen miehen matkaan. Ihan selvä asia. Ei siinä auta kyseisen pastorin vitsailut: "Seurakunnan paimen olkoon yhden vaimon mies, kerrallaan, hehhhee!" Tämä hänen huorintekonsa on ja pysyy huorintekona, vaikka siitä kuinka vitsejä vääntäisi. Aviorikos mikä aviorikos.
Pöyristyttävintä tässä kaikessa on, että se on tapahtunut seurakunnan luvalla, tuella ja siunauksella. Virallisesti ollaan "pyhiä" ja opetetaan, suorastaan vaaditaan 10 käskyn kunnioittamista ja PITÄMISTÄ, mutta kun ei edes pastori käytännössä...Tässä hyvä artikkeli asian tiimoilta: Avioerosta
http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2009-02-01
Vrt 5 Moos
24:1 "Jos joku ottaa vaimon ja nai hänet ja vaimo ei häntä enää miellytä, sentähden että mies on tavannut hänessä jotakin häpeällistä, ja hän kirjoittaa hänelle erokirjan ja antaa sen hänen käteensä ja lähettää hänet pois talostaan,
24:2 ja jos nainen sitten, lähdettyään hänen talostaan, menee ja joutuu toisen miehen vaimoksi,
24:3 ja myöskin tämä toinen mies hylkii häntä ja kirjoittaa hänelle erokirjan ja antaa sen hänen käteensä ja lähettää hänet pois talostaan, tai jos tämä toinen mies, joka on ottanut hänet vaimokseen, kuolee,
24:4 Älköön hänen ensimmäinen miehensä, joka lähetti hänet pois, ottako häntä uudestaan vaimokseen, sittenkuin tämä on tullut saastutetuksi, sillä se olisi kauhistus Herran edessä. Älä saata syynalaiseksi maata, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi.Kopittelija007 kirjoitti:
Niinpä niin...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12141369Synnin palkka on kuolema. Eikä se siitään muuksi muutu vaikka kirjoittaisit vielä pidemmän ketjun :)
alexJumalaa väkevämpi?? kirjoitti:
Kopittelija sanoo ja opettaa, vaikka ei tajua opetustaan!
"Rakkaani on minun, ja minä hänen, hänen, joka paimentaa liljojen keskellä", Korkea Veisu. Kopittelija tosin on unohtanut , kenenkä rakas hän on, ja kuka häntä Kv 2: 16 paimentaa.:)
Siksi kunnes päivä viilenee ja varjot pakenevat ( Kopittelijan elämästä), minä käyn mirhavuorelle ja suitsuke kukkulalle" Korkea veisu 4: 6
Ja tästä paimenesta: " Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynnttilää hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti" Jes 42: 3
Suositan että ottakaa nämä pienet ketut kiinni, ja pankaa tuli häntään ja juoskoot jumalattomien leikkuukypsässä pellossa.. " He ovat kuin kuivat oljet, palavat kokonansa"
Sillä näin sanoo Herra kopottelijalle ja adventisteille: " Raivatkaa itsellenne uudispelto, älkääkä kylväkö orjantappureiden sekaan" Jer 4: 3
Tänäpäivänä ideana on kylvää Jumalan sanaa orjantappuroitten joukkoon, niin se näyttää ulkopuolisille, "katsokaa kuinka Jumalan valtakunnan perilliset ovat uskosta osallisia!".. Mutta heissä on vain Jumalisuuden ulkokuori, teoillaan he hänet kieltävät.
Koputtelija on tyypillinen ulkokuori kristitty, hän puhuu Jumalan sanaa, mutta
suosittaa että " Me s a a t a n a n tekoja tekisimme, ja niissä eläisimme!
Kopittelija ei lähellekään opeta niin kuin benedi, kas tässä:
" Kylväkää itsellenne vanhurskauden kylvö ( rehellisyys/ oikeus), niin saatte leikata laubeudun leikkuun!
Raivatkaa itsellenne uudispelto, silloin kun aika on etsiä Herraa, kunnes hän tulee ja antaa sataa teille vanhurskautta" Hoosea 10: 12
Kopittelijalle ja hänen kaltaisilleen sataa Jeesuksen tullessa, siihen, mitä hän on kylvänyt!
" Vanhurskas saa palkan määnpäällä, saati jumalaton ja syntinen. Muistaakos Kopittelija mitäs Herra antoi sataa Sodoman ja Gomorran päälle?
Jumalan antoi sataa näille kaupungeille vanhurskautta, eli rehellisyyttä, heidän. rehellisyyttään!
Lähtekää siitä ulos te minun kansani, ..ja kun he vitkastelivat, tarttui enkeli heihin kiinni ja talutti ulos.
Kysymys: Miksi adventtikirkosta olisi hyvä nyt lähteä ulos???
Vastaus: " Te olette kylväneet jumalattomuutta,
leikanneet vääryyttä ja syöneet valheen hedelmää:
sillä sinä olet luottanut omaan tiehesi, (adventisti) sankariesi paljouteen" Hoosea 10: 13
Jos teen luettelon, kopittelija hyökkää epäjumalankuva kourassaan, ja sanoo: " Kiellän ehdottomasti antamasta niitten nimiä, jotka seurakunnassa, elävät syvässä synnin suossa"!
Kysymys: Kuka tämän teille tekee, että Herra surmaa teidät tulemuksensa ilmestyksellä ja suunsa henkäyksellä??
Vastaus: Tämän tekee teille Beetel, teidän ylenpalttisen pahuutenne tähden: aamunkoitossa hengellisen Israelin kuningas tuhotaan! Jae 15
En minä benedi ole epäjumalankuvia Beeteliin ripustellut, kyllä se on aivan teidän
omia tekojanne, syökää siis myös sen hedelmiä!
Kuitenkin opetatte: " Pysykää laissa ja todistuksessa, elleivät he näin sano, ei heille aamunkoittoa ole"!!
Ja juuri nyt Herra punoo teitä varten ruoskan!, koska te sanotte: " Juuri noin me sanomme ja puhumme!!
Jos älli ei toimi, miksi Herra ajaa punomallaan ruoskalle teidät Beetelistä ulos, niin olkaa älyämättä, te älyttömät beeteliläiset!,, ja toisten vaimojen yrttitarhoissa asustelevat adventisti miehet.
Mikä syy ja peruste teillä on purkaa Jumalan käskyt?...Ei hän niitä purettavaksi kiveen kirjoittanut!!!
Miksi siis purette ja syötte omaa seurakuntaanne, ja omaa perintöasaanne??
Eikö siksi että te olette helvetin lapsia, 7 kertaa pahempia, kuin isänne?
Emme ole, te sanotte! Eipä oma todistus ole pätevä!
Jos Pyhä Henki on ottanut teitä vyöstä kiinni, ja vie teidät sine minne ette tahdo,..paavalin hän vei Jerusalemiin surmattavaksi Apost 21: 11
Tahtoiko Pyhä Henki viedä teidän pastorinne makaamaan toisen miehen vaimon sänkyyn? Ei varmaan tahtonut tehdä niin!
Jos teissä avionrikkoja adventisteissa on Pyhä Henki, niin miksi te vihititytitte itsenne toisen puolisoon?
Jumalan Pyhä Henkikö se teitä vyöstä talutti Jumalan alttarille?
Jos itkisitte ja särkisitte sellaisen miehen sydämen, joka menee jopa kuolemaan Kristuksen nimen tähden, .. mutta nyt te itkette, koska Jumala surmaa teidät tekojenne takia tulemuksessaan, koska joudut iäksi eroon toisen miehen aviovaimosta!
Jos te olette kaikki tuosta yhdestä leivästä Kristuksesta osalliset, niin miksi te olette jauhaneet sen sekaan vierasta pilaantunutta jauhoa.
ja miksi siunauksen malja, jonka me ehtoollisella siunaamme, eikä se ole osallisuus Kristuksen vereen?
Mikähän osallisuus Kristuksella on adventtikirkon epäjumaliin, tahi siihen, että seurakunnan jäsenet, hirnuvat lähimmäisensä vaimoa??
Ettekö te, kun noin teette ole jumalattomia, ja osallisia riivaajista, niin kuinka voitte olla samaan aikaan osallisia Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä??
Älkää vaan väittäkö, etteivätkö riivaajat juuri houkutelleet teidät syntiin, jossa te tänäänkin elätte, Jeesuksen tulemukseen Maximissaan!" t. b.. Tämän puheen saatte jakaa korokkeelta :)No nyt on kyllä benkulla taas vihreä ja sininen tullut otettua väärään aikaan...
alex.kasi kirjoitti:
Synnin palkka on kuolema. Eikä se siitään muuksi muutu vaikka kirjoittaisit vielä pidemmän ketjun :)
alexKyllä... synnin palkka on "Hengellinen kuolema" !
Vrt.Tuhlaajapoika..."Minun poikani oli kuollut nyt hän elää"...
Lyhkäisyydessään...Kopittelija007 kirjoitti:
Kyllä... synnin palkka on "Hengellinen kuolema" !
Lyhkäisyydessään...Luuk 15:24
(92) "Minun poikani oli kuollut mutta heräsi eloon, hän oli kadoksissa, mutta nyt hän on löytynyt.' Niin alkoi iloinen juhla."
(38)"sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään."
(biblia) "Sillä tämä minun poikani oli kuollut, ja virkosi jälleen: hän oli kadonnut, ja on taas löydetty; ja rupesivat riemuitsemaan."Kopittelija007 kirjoitti:
Lyhkäisyydessään...Hengellinen kuolema ei missään nimessä tarkoita, että sielu olisi ikuisesti elävä. Hengellisesti kuollut on esimerkiksi ihminen joka rakastaa valhetta ja sellainen ihminen on kuoleman oma ..
Huomaatko kuinka sinua viedään kuin pässiä narussa ... puolustelet noita uskomuksiasi aivan kummallisilla päätelmillä., kuin esimerkiksi nyt että hengellisesti kuollut elämä olisi iankaikkinen iankaikkinen elämä .. Minä en näe minkäänlaista todistusta että hengellinen kuolema tarkoittaisi että synnissä on iankaikkista elämää.
- tai jopa jotenkin todistaisi että ihmisellä on kuolematon sielu. Lopullinen ihmisen tuhoutuminen tapahtuu toisessa kuolemassa .. josta ei kenelläkään ole ylösnousua..
Sen merkkinä sanoo Raamattu, että tuonela heitetään sinne tulijärveen ..
Etkö huomaa kuinka kaikki päätelmäsi ovat vain jonkinlaista luuloa ja joidenkin väittämien toistamista.
alexolenpas saanut kirjoitti:
Kopittelija sanoo:
Tällä tavalla adventistit näinä päivinä sinulle puhuvat teoillaan!Täytyy sanoa kuin kopittelija että : Hä? Onko tuo sinun uusi tapasi keskustella ?? Jonkinlaista ironista proosaa ?? Toden sanoakseni en oikein nyt tiedä kumpaa vastaan kritiikkisi oli tarkoitettu - Jumalaa tai kopittelijaa?
Kuule benedi - elämä on joskus kovaa meille kaikille - mutta katkeroituminen ei tee siitä parempaa.. usko tai älä ..
Joten anna jo olla .. jo lastesikin tähdden..
alexalex.kasi kirjoitti:
Hengellinen kuolema ei missään nimessä tarkoita, että sielu olisi ikuisesti elävä. Hengellisesti kuollut on esimerkiksi ihminen joka rakastaa valhetta ja sellainen ihminen on kuoleman oma ..
Huomaatko kuinka sinua viedään kuin pässiä narussa ... puolustelet noita uskomuksiasi aivan kummallisilla päätelmillä., kuin esimerkiksi nyt että hengellisesti kuollut elämä olisi iankaikkinen iankaikkinen elämä .. Minä en näe minkäänlaista todistusta että hengellinen kuolema tarkoittaisi että synnissä on iankaikkista elämää.
- tai jopa jotenkin todistaisi että ihmisellä on kuolematon sielu. Lopullinen ihmisen tuhoutuminen tapahtuu toisessa kuolemassa .. josta ei kenelläkään ole ylösnousua..
Sen merkkinä sanoo Raamattu, että tuonela heitetään sinne tulijärveen ..
Etkö huomaa kuinka kaikki päätelmäsi ovat vain jonkinlaista luuloa ja joidenkin väittämien toistamista.
alexNoh... sinulle on aika turha näitä RAAMATUN todisteita antaa kun olet nähtävästi sokea sille mutta onneksi sentään on prosentuaalisesti uskovista suurin osa on sellaisia jotka sentään näkevät mitä raamatussa lukee...
Nimittäin sen, että sielu ja ruumis on kaksi eri osaa ! Ja sen, että sielu aivan RAAMATULLISESTI eroaa ruumiista ihmisen kuollessa ! :)
Mutta tietenkin näiden sielun kuolemattomuuteenkin uskovien joukossakin on sitten eriäväisyyttä siinä miten Sielulle käy tuonpuoleisessa kuten esim uskovien puhdistus eli "kiirastuli"-oppi vai "suoraan taivaaseen" vai ns "väli-tilaan" mutta se nyt on onneksi pieni ero, koska siinä nyt kuitenkin ymmärretään raamatun ihmiskuva oikein aivan niin kuin Juutalaiset oppineet Rabbitkin ovat jo vuosituhansia opettaneet !
Oppi että ruumis ja sielu olisi vain yksi kokonaisuus, niin sillä tavalla ei opeta kuin Adventistit ja Jehovat ja muutamat protestanttiset ns."liberaali-teologit" !- 465654654
♥ "Rakkaus on lopullinen vastaus"
465654654 kirjoitti:
♥ "Rakkaus on lopullinen vastaus"
1 Tim 1:5-9
"Mutta käskyn PÄÄMÄÄRÄ ON RAKKAUS, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.
Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin,
tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.
Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään
ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille "- 4665465465
1 Tim 1:5-9
"Mutta käskyn PÄÄMÄÄRÄ ON RAKKAUS, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.
Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin,
tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.
Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään
ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille "♥ ILY, edelleen...
- Kristuksessa
Tässä hyvä artikkeli asian tiimoilta: Avioerosta
http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2009-02-01
Vrt 5 Moos
24:1 "Jos joku ottaa vaimon ja nai hänet ja vaimo ei häntä enää miellytä, sentähden että mies on tavannut hänessä jotakin häpeällistä, ja hän kirjoittaa hänelle erokirjan ja antaa sen hänen käteensä ja lähettää hänet pois talostaan,
24:2 ja jos nainen sitten, lähdettyään hänen talostaan, menee ja joutuu toisen miehen vaimoksi,
24:3 ja myöskin tämä toinen mies hylkii häntä ja kirjoittaa hänelle erokirjan ja antaa sen hänen käteensä ja lähettää hänet pois talostaan, tai jos tämä toinen mies, joka on ottanut hänet vaimokseen, kuolee,
24:4 Älköön hänen ensimmäinen miehensä, joka lähetti hänet pois, ottako häntä uudestaan vaimokseen, sittenkuin tämä on tullut saastutetuksi, sillä se olisi kauhistus Herran edessä. Älä saata syynalaiseksi maata, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi.Avioerotilanteessa on turha alkaa etsimään syyttömiä osapuolia, vaan syytä on yleensä aina molemmissa.
Joskus voi synnin tähden syntyä tilanteita, joissa avioero on välttämätön ratkaisu tai jopa ainoa mahdollisuus.
Kun esimerkiksi uskottomuus, pahoinpitely, tai henkinen julmuus, rakkaudettomuus on tuhonnut avioliiton, ero voi olla ainoa ratkaisu.
Senvuoksi avioliittoon ei koskaan tulisi mennä kevyin perustein, vaan avioliitto tulisi nähdä koko elämän kestävänä sitoutumisena toiseen ihmiseen. Eikä se saisi olla pelkästään omientarpeitensa tyydyttämistä.
Jeesus tahtoisi varmaankin meidän mieluummin keskittyvän näkemään oman syyllisyytemme ja vajavaisuutemme Jumalan lain edessä, kuin että me kokoajan vaan kaivelisimme toinen toistemme tekoja syyttäen ja kivittäen.
Eiköhän viimeinkin olisi aika seurakunnissakin lopettaa toistemme tuomitseminen ja syyttely ja osoittaa anteeksiantoa ja rakkautta heillekin, jotka ovat avioliitossaan ajautuneet rakkaudettomuuteen, väkivaltaan ja sitäkautta avioeroonkin?
Jeesuksen tarkoitus on tuoda meidät Jumalan armoistuimen eteen etsimään anteeksiantoa ja ymmärrystä toisiamme kohtaan.
Kunnioittakaamme avioliiton pyhyyttä, mutta vaikka joku joutuukin turvautumaan avioeroon, niin älkäämme sentähdenkään kivittäkö ketään, vaan muistetaan Jeesuksen ohje: "Joka on synnitön, se heittäköön ensimäisen kiven."Jumalan pyhyyden edessä olemme jokaikinen "murhaajia."
Avioerokaan ei saa estää kuulumasta seurakuntaan. Ei ole kenenkään syytä jäädä syrjään seurakunnasta ihmispelon vuoksi, vaan päinvastoin on parempi hakeutua toisten uskovien seuraan ja turvautua Jumalan armoon Kristuksessa.
"Sillä kaikki me olemme syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla."
Tämän valossa olemme kaikki syyllisiä, eikä yksikään ihminen voi toista kivittää, sillä vain Kristuksessa olemme täydellisiä, jos joku muuta väittää, niin hän erehtyy, eikä hänen sanansa ole Jumalasta. - Jumalan tarkoitus
Kristuksessa kirjoitti:
Avioerotilanteessa on turha alkaa etsimään syyttömiä osapuolia, vaan syytä on yleensä aina molemmissa.
Joskus voi synnin tähden syntyä tilanteita, joissa avioero on välttämätön ratkaisu tai jopa ainoa mahdollisuus.
Kun esimerkiksi uskottomuus, pahoinpitely, tai henkinen julmuus, rakkaudettomuus on tuhonnut avioliiton, ero voi olla ainoa ratkaisu.
Senvuoksi avioliittoon ei koskaan tulisi mennä kevyin perustein, vaan avioliitto tulisi nähdä koko elämän kestävänä sitoutumisena toiseen ihmiseen. Eikä se saisi olla pelkästään omientarpeitensa tyydyttämistä.
Jeesus tahtoisi varmaankin meidän mieluummin keskittyvän näkemään oman syyllisyytemme ja vajavaisuutemme Jumalan lain edessä, kuin että me kokoajan vaan kaivelisimme toinen toistemme tekoja syyttäen ja kivittäen.
Eiköhän viimeinkin olisi aika seurakunnissakin lopettaa toistemme tuomitseminen ja syyttely ja osoittaa anteeksiantoa ja rakkautta heillekin, jotka ovat avioliitossaan ajautuneet rakkaudettomuuteen, väkivaltaan ja sitäkautta avioeroonkin?
Jeesuksen tarkoitus on tuoda meidät Jumalan armoistuimen eteen etsimään anteeksiantoa ja ymmärrystä toisiamme kohtaan.
Kunnioittakaamme avioliiton pyhyyttä, mutta vaikka joku joutuukin turvautumaan avioeroon, niin älkäämme sentähdenkään kivittäkö ketään, vaan muistetaan Jeesuksen ohje: "Joka on synnitön, se heittäköön ensimäisen kiven."Jumalan pyhyyden edessä olemme jokaikinen "murhaajia."
Avioerokaan ei saa estää kuulumasta seurakuntaan. Ei ole kenenkään syytä jäädä syrjään seurakunnasta ihmispelon vuoksi, vaan päinvastoin on parempi hakeutua toisten uskovien seuraan ja turvautua Jumalan armoon Kristuksessa.
"Sillä kaikki me olemme syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla."
Tämän valossa olemme kaikki syyllisiä, eikä yksikään ihminen voi toista kivittää, sillä vain Kristuksessa olemme täydellisiä, jos joku muuta väittää, niin hän erehtyy, eikä hänen sanansa ole Jumalasta.Sinulle nimim. Kristuksessa: Ensinnäkin, avioliitto on kristillisessä mielessä miehen ja naisen Jumalan ja ihmisten edessä solmittu julkinen sopimus elää yhdessä elinikäisessä liitossa "hyvinä JA pahoina päivinä, kunnes kuolema meidät erottaa". Tämä on AVIOLIITTOLUPAUS. Siihen ei kuulu: "niin kauan kuin minua huvittaa tai tuomari meidät erottaa" eikä ainakaan "niin kauan kuin lähden toisen matkaan". Sitä vaan nykyaikana otetaan ja lähdetään jonkun muun (vaikka sitten pastorin!) perään, kun ei kotona olekaan enää sellaista onnen huumaa kuin vastanaineena. Mutta ei elämä sitä ole, se on arkea, työtä, vastuuta puolisosta, perheestä, yhteisistä lapsista, kodista, toimeentulosta. Eikä se aina "huvita". Tuo sanontasi "turvautua avioeroon" särähti pahasti! Mikä "turva" se ero on, kun sillä särjet avioliiton, kodin, läheisesi, lapsesi??? Huono turva on, ylen huono, kaikista huonoin!
Ja toiseksi tuossa ylempänä keskusteltiin UUDELLEEN AVIOITUMISESTA eron jälkeen (ja vieläpä sen eron syyn kanssa!), vaikka molempien osapuolten ensimmäiset puolisot ovat vielä elossa. Ja tämän Raamattu nimenomaan kieltää!!! Sitä ei vaan haluta enää adventtiseurakunnissakaan lukea eikä soveltaa. Eikö Jumalan sanalla olekaan enää mitään väliä? Oletko itse, nimim. Kristuksessa hylännyt oman puolisosi ja eronnut, mennyt uudelleen naimisiin? - Henki sun hengestäs
Lyhkäisyydessään...Haloo Koppittelija007 , mitä sitten jää jäljelle kun henki kuolee ja ruumis tulee maaksi jälleen?
- kiristele hampaitasi
Tehkää parannus !
"Ja katsokaa ettei mikään katkeruuden juuri saa haitata teitä"Ensin kopittelija sanoo: " Tehkää parannus"
kohta taas on sitä mieltä, että jos joku kehoittaa: " Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt"
Niin tämä vikoilija sanoo: " Sellainen on katkera, koska hän vaatii että on pidettävä käskyt, ja hyljättävä synti, ja tehtävä parannus."
Jos otakops ei ole tehosekoittimella vispannut aivojaan, niin ei sitten kukaan!
Otakops sanoo: " Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen"?
Ja sitten hän vastaa: " Pahat poltetaan helvetissä, ja kaikki kansat jotka unhottavat Jumalan"
Mies puhuu näin, mitta silti asettuu niiden puolelle, jotka elävät synnissä!.
Ja itse kuitenkin opettaa, etteivät pahat peri Jumalan valtakuntaa Joh 3: 36
" Se, joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä"
Varokaa tätä otakops eksyttäjää, ettei hän saa teitä saaliikseen.
otakops ei ole tullut muuta kuin varastamaan, toisten miesten vaimoja, ja tuhoamaan,
Mutta Jeesus on tullut, että meillä muilla olisi elämä ja iankaikkinen yltäkylläisyys Joh 10: 10
otakops tietää tämän: " Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta" 2 tess 1:9
otakops tämän takia opettaa: " Minulta ette voi viedä sielua ja henkeä, ne ovat kuolemattomia!
Mikään valhe ei ole totuudesta! Kuka se, polttaa maan kasvuinensa ja vuorten perustukset?
No, tässä asiassa otakops on oikeassa, Herra polttaa, ja tekee maan pinnasta helvetin kuuman!
Matt 10: 28 kertoo että; hän Kristus tuhoaa, sekä sielun että ruumiin!
Hesekiel on samaa mieltä kuin otakops " Katso, kaikki sielut ovat minun... se sielu joka syntiä tekee ( varastaa toisen miehen vaimon), sen on kuoltava
Ja otakops, pettäjä , huutaa: Ei, ei, ei... tätä en usko!
Mitä tätä? No tätä tätä : " Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran
viholliset ovat kuin niittyjen koreus;
he katoavat kuin savu" Ps 37: 20
Ja otakops väittää:, "ei sellainen ole Herran vihollinen, joka surmaa syyttömän, ja joka panee toisen miehen vaimoa"
Hän on vain syntinen, jota Jeesus rakastaa!
" Mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan" Ps 37: 13
Etkös sinä otakops, voisi hioa hampaat teräväksi, ja halkaista kielesi, ja sitten kun puhut, niin se olisi kuin käärmeen myrkky?? t. b - otakoppi.
kiristele hampaitasi kirjoitti:
Ensin kopittelija sanoo: " Tehkää parannus"
kohta taas on sitä mieltä, että jos joku kehoittaa: " Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt"
Niin tämä vikoilija sanoo: " Sellainen on katkera, koska hän vaatii että on pidettävä käskyt, ja hyljättävä synti, ja tehtävä parannus."
Jos otakops ei ole tehosekoittimella vispannut aivojaan, niin ei sitten kukaan!
Otakops sanoo: " Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen"?
Ja sitten hän vastaa: " Pahat poltetaan helvetissä, ja kaikki kansat jotka unhottavat Jumalan"
Mies puhuu näin, mitta silti asettuu niiden puolelle, jotka elävät synnissä!.
Ja itse kuitenkin opettaa, etteivät pahat peri Jumalan valtakuntaa Joh 3: 36
" Se, joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä"
Varokaa tätä otakops eksyttäjää, ettei hän saa teitä saaliikseen.
otakops ei ole tullut muuta kuin varastamaan, toisten miesten vaimoja, ja tuhoamaan,
Mutta Jeesus on tullut, että meillä muilla olisi elämä ja iankaikkinen yltäkylläisyys Joh 10: 10
otakops tietää tämän: " Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta" 2 tess 1:9
otakops tämän takia opettaa: " Minulta ette voi viedä sielua ja henkeä, ne ovat kuolemattomia!
Mikään valhe ei ole totuudesta! Kuka se, polttaa maan kasvuinensa ja vuorten perustukset?
No, tässä asiassa otakops on oikeassa, Herra polttaa, ja tekee maan pinnasta helvetin kuuman!
Matt 10: 28 kertoo että; hän Kristus tuhoaa, sekä sielun että ruumiin!
Hesekiel on samaa mieltä kuin otakops " Katso, kaikki sielut ovat minun... se sielu joka syntiä tekee ( varastaa toisen miehen vaimon), sen on kuoltava
Ja otakops, pettäjä , huutaa: Ei, ei, ei... tätä en usko!
Mitä tätä? No tätä tätä : " Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran
viholliset ovat kuin niittyjen koreus;
he katoavat kuin savu" Ps 37: 20
Ja otakops väittää:, "ei sellainen ole Herran vihollinen, joka surmaa syyttömän, ja joka panee toisen miehen vaimoa"
Hän on vain syntinen, jota Jeesus rakastaa!
" Mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan" Ps 37: 13
Etkös sinä otakops, voisi hioa hampaat teräväksi, ja halkaista kielesi, ja sitten kun puhut, niin se olisi kuin käärmeen myrkky?? t. bBenedi lopeta toi perättömien juttujen levittely, että mitä MINÄ MUKA OLEN sanonut !
LAINAUSTA:
"Otakops sanoo: " Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen"?
"otakops ei ole tullut muuta kuin varastamaan, toisten miesten vaimoja, ja tuhoamaan,"
AIVAN SAIRASTA !
ET SINÄ VOI BENEDI KOKO AJAN VALHEELLISESTI PUHUA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMMÄISESTÄSI JOKA VIESTEISSÄSI VAI MIKÄ "VALHEEN LAPSI" SINÄ OIKEIN OLET ?
ASUUKO SINUSSA RIIVAAJAHENKI ? - Have faith in God
Vain kaksi todellista "itseään" voi aidosti rakastaa toisiaan... ♥♥otakops sanoo: " Tapasin kuolemaa katkeramman, naisen"
Söitkö katkerien yrttien kanssa lampaasi, karitsasi, joka istui polvellasi?
Israel tuli Maaraan; mutta he eivät voineet juoda Maaran vettä: sillä se oli karvasta! 2 Moos 15: 23
Jumala se vasta katkera on näille laittomille: " Sillä minun vihani tuli on syttynyt ja se leimuaa tuonelan syvyyksiin saakka, se kuluttaa maan kasvuinensa ja poltaa vuorten perustukset 5 Moos 32. 22
Varokaa: " Minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn" 24
katkeraa on käärmeen myrkky, vai mitä otakops?
Me kysymme otakopsin kanssa: " Miksi peität kasvosi ja pidät minua vihollisenasi
..koskapa määräät katkeruuden minun osakseni ja perinnökseni
nuoruuteni pahat teot" Job 13: 23- 26
Mutta otakopsille , jonka eräs pastori esti sisälle tulon, sanomme:
" Voi niitä, jotka sanovat pahan hyväksi ja hyvän pahaksi,
jotka tekevät pimeyden valkeudeksi ja valkeuden pimeydeksi
jotka tekevät karvaan ( katkeruuden) makeaksi ja makean karvaaksi" Jes 5: 20
Jospa otakops, otat luunapin ohtaasi, ja vitsan selkääsi,
ja et yrittäisi olla viisas omissa silmissäsi, ja ymmärtäväinen omasta mielestäsi,
koska tiedät itsekin, että Onni Rytkönen teki oikein, kun ei päästänyt sinua
kertoilemaan katkeruuden juuresta, kun et siitäkään tajua mitään!
" Sinun pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen,
ja luopumuksesi saattaa sinut rangaistukseen;
niin tiedä ja näe, kuinka onnetonta ja katkeraa se on, että sinä hylkäät
Herran, sinun Jumalasi, etkä minua pelkää, sanoo Herra, Herra Sebaot. Jer 2. 19
Huomaatko miten oikeassa Onni Rytkönen on ollut, sinä ja jotkut muutkin
puhutte väärää puhetta, kerrotte että benedi on katkera, ettekä tiedä edes sen vertaa, että katkeruus on sen sydämessä, joka on luopunut Jumalan käskyistä,
ja joka on paha, ja elää synnissä!
Sinä typerys, kuitenkin esität aivan päinvastoin, mitä sana opettaa.. aivoittelet, että jos nainen lähtee miehensä luota, ja avioituu jonkun toisen kanssa, niin
on synti, että mies jää katkeraksi!?
Typerä sinä otakops oletkin.
Etkö tajua että onnetonta ja katkeraa se on että hylkäät Jumalasi, joka kuoli puolestasi!
etkö edes muista Raamatusta mitään?
" Ja hän ( Pietari) meni ulos ja itki katkerasti" Matt 26: 75
Miksi? Eikö siksi että kielsi Mestarinsa...Sadatteli.." En tunne sitä miestä!"
Katkeruus tulee siitä, jos et tunne Jeesusta, ja koska olet syntinen.
Syntisen osa on uskoa, harjoittaa uskoa ( ja sitä et voi harjoittaa jos sinulla on toisen miehen vaimo puolisonasi), katua, ja todistaa Kristuksesta.
Kuinka synnissä, lain rikkomisessa elävä henkilö muka todistaisi Kristuksesta??...
Vain se todistaa Kristuksesta, joka on katunut, ja tehnyt parannuksen
ja hyljännyt syntinsä.
Jos muuta todistat, olet väärä todistaja.
Todistuksesi aikanakin sinun on seurattava Jumalan sanaa, et voi todistaa Kristuksesta, jos sinulla on varastettu kultainen riipus kaulassasi, tai todistat
Kristuksesta yhdessä, toisen miehen vaimon kanssa, ja sanot: " Me aviopuolisot, todistamme tänään teille mitä Kristus on meille tehnyt"
On ihme, ettei Jumala iske teitä henkiltä, tai sitä, joka seurakunnassa äänähtää ja sanoo: " Jumalan ääni"!!
Jumala ei anna tällaiselle katkeruudessa, synnissä elävälle uutta luonnetta
lue Joh 3: 3 - 8 tv. b - adventtisisaresi
alex.kasi kirjoitti:
Täytyy sanoa kuin kopittelija että : Hä? Onko tuo sinun uusi tapasi keskustella ?? Jonkinlaista ironista proosaa ?? Toden sanoakseni en oikein nyt tiedä kumpaa vastaan kritiikkisi oli tarkoitettu - Jumalaa tai kopittelijaa?
Kuule benedi - elämä on joskus kovaa meille kaikille - mutta katkeroituminen ei tee siitä parempaa.. usko tai älä ..
Joten anna jo olla .. jo lastesikin tähdden..
alexAlex, olet timantti! Siis varmuudeksi kohdistan tämän vastaukseni tämä ketjun Alexin viestiin: 11.5.2014 klo 20:23 alex.kasi:n lähettämään viestiin, jos sattuisikin menemään viestiketjun loppuun vahingossa, tämä.
- Lopeta syyttely
Jumalan tarkoitus kirjoitti:
Sinulle nimim. Kristuksessa: Ensinnäkin, avioliitto on kristillisessä mielessä miehen ja naisen Jumalan ja ihmisten edessä solmittu julkinen sopimus elää yhdessä elinikäisessä liitossa "hyvinä JA pahoina päivinä, kunnes kuolema meidät erottaa". Tämä on AVIOLIITTOLUPAUS. Siihen ei kuulu: "niin kauan kuin minua huvittaa tai tuomari meidät erottaa" eikä ainakaan "niin kauan kuin lähden toisen matkaan". Sitä vaan nykyaikana otetaan ja lähdetään jonkun muun (vaikka sitten pastorin!) perään, kun ei kotona olekaan enää sellaista onnen huumaa kuin vastanaineena. Mutta ei elämä sitä ole, se on arkea, työtä, vastuuta puolisosta, perheestä, yhteisistä lapsista, kodista, toimeentulosta. Eikä se aina "huvita". Tuo sanontasi "turvautua avioeroon" särähti pahasti! Mikä "turva" se ero on, kun sillä särjet avioliiton, kodin, läheisesi, lapsesi??? Huono turva on, ylen huono, kaikista huonoin!
Ja toiseksi tuossa ylempänä keskusteltiin UUDELLEEN AVIOITUMISESTA eron jälkeen (ja vieläpä sen eron syyn kanssa!), vaikka molempien osapuolten ensimmäiset puolisot ovat vielä elossa. Ja tämän Raamattu nimenomaan kieltää!!! Sitä ei vaan haluta enää adventtiseurakunnissakaan lukea eikä soveltaa. Eikö Jumalan sanalla olekaan enää mitään väliä? Oletko itse, nimim. Kristuksessa hylännyt oman puolisosi ja eronnut, mennyt uudelleen naimisiin?ja tee itse parannus
"Jumalan tarkoitus"
Sinäkö beneti olet täysin synnitön?
Ainoastaan siinä tapauksessa olet oikeutettu toisia tuomitsemaan, muuten olet "omavanhurskas".
Jeesuskin antoi huorintekijälle anteeksi.
Jeesus antoi luvan kivittää tätä naista, jos joku joukosta oli synnitön, mutta kukaan ei uskaltanut sitä tehdä, sillä jokainen ihminen on syntinen vanhurskaan Jumalan silmissä. - Jumalan tarkoitus
Lopeta syyttely kirjoitti:
ja tee itse parannus
"Jumalan tarkoitus"
Sinäkö beneti olet täysin synnitön?
Ainoastaan siinä tapauksessa olet oikeutettu toisia tuomitsemaan, muuten olet "omavanhurskas".
Jeesuskin antoi huorintekijälle anteeksi.
Jeesus antoi luvan kivittää tätä naista, jos joku joukosta oli synnitön, mutta kukaan ei uskaltanut sitä tehdä, sillä jokainen ihminen on syntinen vanhurskaan Jumalan silmissä.Tiedoksi saatettakoon, että minä (olen muuten nainen!), joka kirjoitin nimimerkillä "Jumalan tarkoitus" EN ole benedi! Kyllähän hänen ja minun kirjoitustyylit sen verran poikkeavat toisistaan, että johan tuo tulisi tunnistaa jo kättelyssä.
Mutta asiaa koskien, oletko "Lopeta syyttely" itse sitä mieltä, ettei Jumala olekaan tarkoittanut avioliittoa miehen ja naisen elinikäiseksi liitoksi eikä vain joksikin väliaikaiseksi kuvioksi elämässä? Entä se vihkilupaus "Hyvinä JA pahoina päivinä, kunnes kuolema meidät erottaa"? Vai kuuluiko se näin: "Kunnes tulee adventtipastori taloon ja vie mieheltä tämän vaimon", näinkö? - Lopeta syyttely
Tiedoksi saatettakoon, että minä (olen muuten nainen!), joka kirjoitin nimimerkillä "Jumalan tarkoitus" EN ole benedi! Kyllähän hänen ja minun kirjoitustyylit sen verran poikkeavat toisistaan, että johan tuo tulisi tunnistaa jo kättelyssä.
Mutta asiaa koskien, oletko "Lopeta syyttely" itse sitä mieltä, ettei Jumala olekaan tarkoittanut avioliittoa miehen ja naisen elinikäiseksi liitoksi eikä vain joksikin väliaikaiseksi kuvioksi elämässä? Entä se vihkilupaus "Hyvinä JA pahoina päivinä, kunnes kuolema meidät erottaa"? Vai kuuluiko se näin: "Kunnes tulee adventtipastori taloon ja vie mieheltä tämän vaimon", näinkö?Jumala on tarkoittanut paljon muutakin meidän parhaaksi, mutta olemme syntisiä, heikkoja, erehtyväisiä ja vajavaisia kaikessa.
Pahinta on toisten tuomitseminen! Se että olemme olevinamme toisen yläpuolella, jos jonkun säännön olemme Jumalan armosta saaneet pidettyä!
Jeesus kielsi heittämästä ainoatakaan kiveä jos ei itse ole synnitön. Ja kukapa on?
Voihan sitä ihminen itsestään olettaa, että on HYVÄ, jopa täydellinen.
Mutta Jumala tietää kaiken ja näkee sydämeen, Hän tietää, että ei yksikään ihminen ole synnitön, et sinäkään ole täydellisen HYVÄ!
Jopa itse Jeesuksin sanoi, että: "Miksi sanot minua hyväksi, ei kukaan ole HYVÄ, paitsi Jumala." - Lopeta syyttely
Jumala on tarkoittanut paljon muutakin meidän parhaaksi, mutta olemme syntisiä, heikkoja, erehtyväisiä ja vajavaisia kaikessa.
Pahinta on toisten tuomitseminen! Se että olemme olevinamme toisen yläpuolella, jos jonkun säännön olemme Jumalan armosta saaneet pidettyä!
Jeesus kielsi heittämästä ainoatakaan kiveä jos ei itse ole synnitön. Ja kukapa on?
Mutta Jumala tietää kaiken ja näkee sydämeen, Hän tietää, että ei yksikään ihminen ole synnitön, et sinäkään ole täydellisen HYVÄ!
Jopa itse Jeesuksin sanoi, että: "Miksi sanot minua hyväksi, ei kukaan ole HYVÄ, paitsi Jumala."Lisäys edelliseen:
17 "Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä:
"Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
18 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin." - Lopeta syyttely
Lisäys edelliseen:
17 "Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä:
"Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
18 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin."***Joskus voi synnin tähden syntyä tilanteita, joissa avioero on välttämätön ratkaisu tai jopa ainoa mahdollisuus.
Jeesus tahtoisi varmaankin meidän mieluummin keskittyvän näkemään oman syyllisyytemme ja vajavaisuutemme Jumalan edessä, kuin että me kokoajan vaan kaivelisimme toinen toistemme syntejä ja pahoja tekoja syyttäen ja kivittäen.*** - Sana on totta
otakoppi. kirjoitti:
Benedi lopeta toi perättömien juttujen levittely, että mitä MINÄ MUKA OLEN sanonut !
LAINAUSTA:
"Otakops sanoo: " Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen"?
"otakops ei ole tullut muuta kuin varastamaan, toisten miesten vaimoja, ja tuhoamaan,"
AIVAN SAIRASTA !
ET SINÄ VOI BENEDI KOKO AJAN VALHEELLISESTI PUHUA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMMÄISESTÄSI JOKA VIESTEISSÄSI VAI MIKÄ "VALHEEN LAPSI" SINÄ OIKEIN OLET ?
ASUUKO SINUSSA RIIVAAJAHENKI ?EI ole sairasta!
Jos et puhu ja sano samalla tavalla, niin kuin Jumalan sana sanoo,
niin mene jonkun muun tykö!
Sunusta voidaan sanoa: " Otakops puhuu seuraavasti;..ja sen jälkeen potää olla Raamatun teksti!
Sille et voi mitään, sinun on pakko puhua Jumalan sanoja! - Jumalan tarkoitus
Jumala on tarkoittanut paljon muutakin meidän parhaaksi, mutta olemme syntisiä, heikkoja, erehtyväisiä ja vajavaisia kaikessa.
Jopa itse Jeesuksin sanoi, että: "Miksi sanot minua hyväksi, ei kukaan ole HYVÄ, paitsi Jumala."Nimimerkille "Lopeta syyttely" kirjoitukseen 23.5.2014 00:09
Ensinnäkään en ole väittänyt olevani täydellinen, joten nuolesi ei osu.
Toiseksi esitin pari aivan konkreettisesti muotoiltua kysymystä sinulle, joihin ET vastannut. Joko pidät kyseisen pastorin toimintaa oikeana (!) ja hyväksyttävänä ja - mikä pahinta!!! - esimerkillisenä seurakunnalle ("tehkää perässä vaan, kun paimen näyttää mallia") tai sitten et uskalla sanoa mielipidettäsi, kun pitää määkiä perässä, teki seurakunta ja varsinkin sen paimen mitä tahansa! O tempora, o mores!
Vaikka kuinka puolustelisit, abortti on MURHA ja toiselta mieheltä vaimon vieminen HUORINTEKO, selittelitpä sinä sitä miten tahansa, et saa pimeyttä valkeudeksi muuttumaan! - kiitos jo etukäteen
Sirkka-Iita kirjoitti:
Uskossa ja USKOSSA KRISTUKSESSA, on suuri ero!Tarkoitatko Sirkka-iita että jos sinulla on jeesus tai marian kuva, tai toisen vaimon mies puolisonasi, niin sinä omilla teoillasi yrität pelastautua??
Ja jos taas et himoitse lähimmäisesi puolisoa, niin se on Jumalan teko, ..koska teet lähimmäisellesi hyvää pahan sijaan, .. ja tämä on juuri se Jumalan teko sinussa!!
Ymmärsinkö sinut nyt oikein?, että poistamalla vieraat keskuudestasi, niin se on Jumalan tekoa?
Tarkennusta vain halusin, etten eksy - nähtäväksi jää
Kopittelija007. . Näin "Agape" rakkaus toimi pimeällä keskiajalla Uudenliiton kristittyjen keskuudessa kun miljoonittain murhattiin ihmisiä.
Saa nähdä mitä tämä "Agape" rakkaus saa aikaan, ennen Jeesuksen toista tulemista ? nähtäväksi jää kirjoitti:
Kopittelija007. . Näin "Agape" rakkaus toimi pimeällä keskiajalla Uudenliiton kristittyjen keskuudessa kun miljoonittain murhattiin ihmisiä.
Saa nähdä mitä tämä "Agape" rakkaus saa aikaan, ennen Jeesuksen toista tulemista ?Niin Agape-rakkaus ♥ on yksinomaan Jumalallinen ominaisuus ja sitä ei välttämättä ihmisellä ole jos Jumala ei sitä Henkensä kautta ihmiselle anna !
Se on aina "charismaa" eli Jumalan armolahjaa että ihminen omaa Agape-rakkautta, ehdotonta rakkautta, ansaitsematonta rakkautta, rakkautta,joka ei etsi omaansa.
Rakastaa vain koska on ominaisuudeltaan Rakkaus !
Miljoonien murhia tai muita julmuuksia maailmassa ei pitäisi yhdistää mitenkään
Jumalan Agape-rakkauteen ! :O- Lopeta syyttely
Nimimerkille "Lopeta syyttely" kirjoitukseen 23.5.2014 00:09
Ensinnäkään en ole väittänyt olevani täydellinen, joten nuolesi ei osu.
Toiseksi esitin pari aivan konkreettisesti muotoiltua kysymystä sinulle, joihin ET vastannut. Joko pidät kyseisen pastorin toimintaa oikeana (!) ja hyväksyttävänä ja - mikä pahinta!!! - esimerkillisenä seurakunnalle ("tehkää perässä vaan, kun paimen näyttää mallia") tai sitten et uskalla sanoa mielipidettäsi, kun pitää määkiä perässä, teki seurakunta ja varsinkin sen paimen mitä tahansa! O tempora, o mores!
Vaikka kuinka puolustelisit, abortti on MURHA ja toiselta mieheltä vaimon vieminen HUORINTEKO, selittelitpä sinä sitä miten tahansa, et saa pimeyttä valkeudeksi muuttumaan!Minä esitin sinulle kysymyksen ja esitän sen uudelleen: "Oletko sinä SYNNITÖN"?
Vai miksi yrität tuomita muita ihmisiä heidän synneistään?
Jeesus armahti syntisen naisen, mutta nuhteli heitä, jotka olivat olevinaan parempia. Jeesus sanoi että:" Kuka teistä on SYNNITÖN, niin SE heittäköön ensimäisen kiven."
Puhdista kuule ensin omat silmälasisi ja katso peilliin!
Oletko koskaan masburtoinut itseäsi? Se on kuule raamatun mukaan "itsesaastutusta" ja synti. Sinunkin KAIKKI ajatuksesi ja tekosi ovat syntiä Pyhän Jumalan kirkkaudessa.
Synti on synti aina, ei niitä ole jaoiteltu isoihin ja pieniin, niinkuin tekopyhät omavanhurskaat usein tekevät ja sanovat itselleen, että eihän tuo nyt iso synti ole. Sinä et itse ole yhtään parempi kuin fariseus, joka toista julkihäpäiset ja luultavasti vielä valehtelet, ettet ole benedi?
Mutta olit kuka olit, niin väärin teet tuomitessasi muita, sillä sinäkin olet murhaaja. Sinä tapoit Jeesuksen! Sillä Jeesus kuoli sinunkin syntiesi edestä SIJAISKUOLEMAN.
Kuule, Jumala näkee sinukin lävitsesi! - jne...jne...
Tehkää parannus !
"Ja katsokaa ettei mikään katkeruuden juuri saa haitata teitä"Kopittelija007. . . Ei hyvänen aika totuuden julistaminen ole vihaamista. Onko nämäkin sanat vihaamista: Te kyykäärmeitten sikiöt jne...
- Jumalan tarkoitus
Minä esitin sinulle kysymyksen ja esitän sen uudelleen: "Oletko sinä SYNNITÖN"?
Vai miksi yrität tuomita muita ihmisiä heidän synneistään?
Jeesus armahti syntisen naisen, mutta nuhteli heitä, jotka olivat olevinaan parempia. Jeesus sanoi että:" Kuka teistä on SYNNITÖN, niin SE heittäköön ensimäisen kiven."
Puhdista kuule ensin omat silmälasisi ja katso peilliin!
Oletko koskaan masburtoinut itseäsi? Se on kuule raamatun mukaan "itsesaastutusta" ja synti. Sinunkin KAIKKI ajatuksesi ja tekosi ovat syntiä Pyhän Jumalan kirkkaudessa.
Synti on synti aina, ei niitä ole jaoiteltu isoihin ja pieniin, niinkuin tekopyhät omavanhurskaat usein tekevät ja sanovat itselleen, että eihän tuo nyt iso synti ole. Sinä et itse ole yhtään parempi kuin fariseus, joka toista julkihäpäiset ja luultavasti vielä valehtelet, ettet ole benedi?
Mutta olit kuka olit, niin väärin teet tuomitessasi muita, sillä sinäkin olet murhaaja. Sinä tapoit Jeesuksen! Sillä Jeesus kuoli sinunkin syntiesi edestä SIJAISKUOLEMAN.
Kuule, Jumala näkee sinukin lävitsesi!No nyt saat nimimerkki "Lopeta syyttely" täsmällisiä vastauksia kysymyksiisi (vaikket itse saa näköjään kakaistua vastausta sinulle esittämiini konkreettisiin kysymyksiin, josta päättelen sinun olevan sitä mieltä, että ihmiset saavat pastoreita myöten rellestää ihan mielensä mukaan...).
1) En ole synnitön. Ei kukaan ihminen ole. Mutta se ei tarkoita sitä, että kaikenlainen vääryys (MURHAT ja HUORINTEOT), jotka Jumalan sana käskyissä kieltää, pitäisi hymyillen siunata ja painaa villaisella sekä vieläpä pitää esimerkillisenä kaytöksenä seurakunnalle. Jos ei edes seurakunnan johdossa käskyjä kunnioiteta, niin hyi olkoon, mitä tekopyhyyttä! Ja tämä kirkolta, joka on "pyhä jäännöskansa"!
2)En ole koskaan "masburtoinut". Mitähän se mahtaa olla?
3) En todellakaan ole benedi. Olen naimisissa oleva nainen, täysin tyytyväinen omaan aviomieheeni eikä minulle kuuna kullanvalkeana tulisi mieleenkään lähteä seurakunnan pastorin tai kenenkään muunkaan toisen miehen matkaan. Olen vain benedin puolella myötätunnolla, koska hänen lapsensa on murhattu hänen vaimonsa toimesta ja tämä vaimo lähtenyt pastorin viekoittelemana tämän perään. Jos viattoman lapsen teurastaminen ja naisen lähtö "sielunpaimenen" matkaan on sinusta OK, niin sille en voi mitään. Minusta se ei sitä ole! - adventisti
alex.kasi kirjoitti:
Jaa-a benedi, haitko synnitöntä ja yhä vieläkin haet.. niinkö? Etkä löytänyt - et yhden yhtäkään .. niinkö?
Lohdutukseksesi :
Jokainen ihminen on Jumalalle kallis, siinä on meidän ihmisarvomme mitta. ja sitä alentavilla kirjoituksilla ei siis ole mitään asian kanssa tekemistä.
Joskus on syntisten elämä näinkin, mutta älä anna sen ottaa sinusta otetta joka lopullisesti katkeroittaa sinut ja lastesi elämää...
alexEikös olekin niin, joka sanoo, että ei ole syntiä tehnyt hän on valehtelija ? Monenmoista syntiä tekivät Vanhanliiton puolellakin olevat suurmiehet.
Elämä on joskun monenlaista välillä miinusta ja välillä plussaa. Paholainen on vielä keskuudessamme ja saa paljon pahaa aikaiseksi. Kuitenkin veriruskeat synnit Jeesus maksanut on ! - Adventtisisar
Eli kahden ihmisen suhteessa on aina omat riskinsä myös sen suhteen että kaikki ei onnistukaan niin kuin on alussa luullut ja tai kuvitellut mutta sanonta sanoo...
SE JOKA LEIKKIIN RYHTYY, SE LEIKIN KESTÄKÖÖN !se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.. Amen. Oletko miettinyt, voisitko hakea jokaiselle sinussa esiintyvälle persoonalle oman terapeutin. Kannattaa ottaa kristiiy terapeutti.
- Adventtisisar
Kiliseekö kulkusesi kopittelija. Vai onko pallot taskuissa käsien kanssa. Suosittelen edelleen sitä biljardia lajiksesi. Niin hyvää puuta. Ja oliko siinä vielä joku pikkukakos-vertaus? Oletko hetero?
- Adventtisisar
tekee raiskauksen!
" Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt" Jeesus , Jos et tahdo elämään sisälle, niin kuole sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, koska hän on toisen miehen vaimo, ..ja huuda avuksesi niitä jumalia, joita olet Beetelin seinälle, tahi Siikasalmeen pystyttänyt. A vot eta RAlan epäillä tätäkin "vaimoja suutelevat" keskustelua koppibilismiehen tekstiksi. Anteeksi vainoharhani. Pelaa vaikka vähän bilistä taskuissasi, jos eiolemuuta tekemistä. Kyllä kunnon bilis sulle paremmat kyydit antaa kun palstasekoilusi. meinaan jos et pian häivy, avaan sana-arkkuni... Varo ettei taskupallosi vain ole musta. Olen käsittänyt sinut rasistiksi. Siunausta koppimies. Mites köö, onko pää liiduttu ja osoittaa kohti verkaa. Siloita verkan päältä rypyt pois, ettei pallosi pompi liikaa. Sillä silloin tilanne onhankala, kun pallo pitää nostaa uudelleen verkalle. Jos on taas ryppyjä. Ja mustia palloja alkaa pyöriä verkasi päällä. Ei kuule köösi enää pysty siihen kun mustat pallot tulevat ja jyräävät. Iiiisot mustat pallot ja iso, aiai miten iso musta köö. Kuule sinun köösi ehkä,vaikka kuin liitua laittaisit, ei voi mitään kun mustat isot kööt tulevat. Naisesi on vihdoin tyydytetty. Sapattina saa tehdä hyvää. Ja kun ei ole uskossa, voi ihan koska vaan tehdä hyvää. Ah. Ajattele kun tiraamisi löytää nämä mustat kööt. Joudut kuule ottamaan pikku pallosesi pois pesistä ja pyörittelemään köötä miettien, että mitä sitä NYT tekisi... Mitä ne lääkkeet tekevätkään.. Kyllä olisi parempi ehkä kumminkin niihin lääkkeisiin turvautua.
- Miettimistä
Ei, nyt meni ajatuksesi pikkusen vikaan ..
Ensiksikin Jumalan laki ja Jumalan rakkaus ovat aina olleet samat ja tulevat aina olemaan samat.
Toiseksi voisit huomata että käskyt eivät ole laki - vaan lailliset .. toisin sanoen käskyissä ei mitään vikaa - ne ovat täydelliset lakiin nähden ja ne ilmoittavat lain olemuksen ja tarkoituksen, mutta käskyt eivät ole koko Jumalan laki - *********
11-5-2014/ 9-19
10-5-2014 / 22-37
- Hääämmmääästynyt
Miksi olet, adventtisisar, siirtynyt kommunikoimaan näiden koodien välityksellä?
Hääämmmääästynyt kirjoitti:
Miksi olet, adventtisisar, siirtynyt kommunikoimaan näiden koodien välityksellä?
@ & 0 =
- OOOOOOOO
********* kirjoitti:
@ & 0 =
Ihanaa nytkö vai huomenna.
Ihana päivä tulossa.
8--3 jookos?
1&1=ihanaa O - Toinen sisar
OOOOOOOO kirjoitti:
Ihanaa nytkö vai huomenna.
Ihana päivä tulossa.
8--3 jookos?
1&1=ihanaa OJos vaikka molempina, T T T? Ihanaa päivää tänäänkin!
- Lopeta tuollainen
Toinen sisar kirjoitti:
Jos vaikka molempina, T T T? Ihanaa päivää tänäänkin!
asiaton viestittely! Vai oletko riivattu?
Sanotaanhan, että; "sotkee kuin piru paskallaan."
vääränlainen huomion hakuisuus " sisarella", "veljellä" huipussaan! - adventtisisar
Lopeta tuollainen kirjoitti:
asiaton viestittely! Vai oletko riivattu?
Sanotaanhan, että; "sotkee kuin piru paskallaan."
vääränlainen huomion hakuisuus " sisarella", "veljellä" huipussaan!Puhuitko minulle, adventtisisarellesi? En minä ainakaan tiedä olevani riivattu. Jos olen, ainoa joka voi auttaa, on kolmiyhteinen Jumalamme. Mikäli tahdot(te) voisimme yhdessä rukoilla, että maailmasta riivaajat lähtisivät. Että synti poistuisi maailmasta. Polvistukaamme nöyränä Jumalan eteen. Yhdessä. Ehkä se auttaisi myös minua.
- (*_*)
adventtisisar kirjoitti:
Puhuitko minulle, adventtisisarellesi? En minä ainakaan tiedä olevani riivattu. Jos olen, ainoa joka voi auttaa, on kolmiyhteinen Jumalamme. Mikäli tahdot(te) voisimme yhdessä rukoilla, että maailmasta riivaajat lähtisivät. Että synti poistuisi maailmasta. Polvistukaamme nöyränä Jumalan eteen. Yhdessä. Ehkä se auttaisi myös minua.
Jumalalle ei kelpaa ihmisten edessä nöyristely, vaan todellinen sydämen nöyryys ja halu tehdä Hänen tahtonsa.
- valaistusta asiaan
Mutta Jumala tuli Abimelekin tykö yöllä unessa ja sanoi hänelle:
" Katso, sinun on kuoltava sen vaimon tähden, joka olet ottanut,
sillä hän on toisen miehen aviovaimo" 1 Moos 20: 3
Minä olin benedin häissä, ja hän sai vaimonsa laillisesti haltuunsa
Joensuun adventtikirkossa Tikkamäentie 8 ssa
Abimelek otti Aabrahamin vaimon Saaran erehdyksessä, sillä sekä Saara että Aabraham
kertoivat että ovat sisaruksia. Ja Abimelek meni halpaan, eikä nähnyt muuta kun Saaran kauneuden!
Asia selvisi lopulta: " Minä tiedän että teit sen vipittömin sydämin, sentähden minä estinkin sinut tekemästä syntiä minua vastaan enkä sallinut sinun kajota häneen" 1 Moos 20: 6
Mutta Jumala ei estänyt pastoria ryhtymästä leppävirtalaisen miehen , ei benedin vaimoon, mentyään selvittelemään erään Arin ja Ritvan välejä.
Kun välit eivät korjaantuneet, niin juuri eronnut pastori, yksi taivaan tähdistä,
ryhtyi tämän leppävirtalaisen miehen vaimoon,.. pakkasi tämän vaimon ja lapset ja osan omaisuutta autoonsa, ja meni tiehensä.
Ja tämä yksin jäänyt mies, Ari nimeltään ryhtyi himoitsemaan benedin vaimoa, joka oli raskaana benedistä.
Vaimo suostui salaa miehen vaatimuksiin, ja tappoi benedin lapsen, koska olisi näyttänyt hassulta, että adventisti vaimo imettää benedin lasta, mutta makaa samaan aikaan tämän Arin kanssa.
On mahdollista, että kristittyinä adventisteina, he päättivät raivata benedin lapsen tieltään ja surmata hänet, ja sen jälkeen mennä sitten naimisiin... ja juuri niin he tekivät.
Muistan benedin sanoneen, että kun tämä ihmetteli mitä tekemistä Arilla on tekemistä benedin vaimon kanssa, ..niin vaimo oli vastannut: " En rakasta Aria"!
Todennäköisesti tämäkin valhe kuului murhan suunnitteluun. Vaimo ei ollut kertonut syytä, miksi hän menee vuorokaudeksi Joensuun keskussairaalaan, ..naisten vaivoja oli sanonut!
Henki oli kuitenkin kertonut benedille, seuraavana päivänä syyn, ja benedi oli juossut sairaalaan pelastamaan poikaansa, mutta tuli sinne liian myöhään!
Syvän inhon vallassa, hän oli paukauttanut kämmenellä vaimoaan poskelle, ja sanonut " senkin iljettävä sika"!
Tämän jälkeen pari meni salaa kihloihin ja maistraatissa naimisiin!
Heidät erotettiin seurakunnasta, mutta lopulta, kun Joensuussa toimi nainen pastorina, niin he huutamalla ottivat tämän murhaaja avioparin takaisin seurakuntaan... Seurakunta siis syyllistyi sekä murhaan, että aviorikokseen, ja siitä oli sekin seuraus, että kun benedi profetoi kirkon kohtalosta, niin kävi niin että kirkko piti purkaa, ja myydä pois maa aloineen.. ja nyt seurakuntalaiset kokoontuvat pelastusarmeijan tiloissa.
Pelastusarmeija yrittää pelastaa, mitä Joensuun seurakunnasta on enää jäljellä- Moraali, hoi!
Hyi olkoon, mikä Sodoman ja Gomorran meno tuossa kirkossa on! "Pyhä jäännöskansa" ja sen pastorit. Ketään ei tunnu edes hävettävän.
- 5+5
Moraali, hoi! kirjoitti:
Hyi olkoon, mikä Sodoman ja Gomorran meno tuossa kirkossa on! "Pyhä jäännöskansa" ja sen pastorit. Ketään ei tunnu edes hävettävän.
Moraali, hoi!. . . . Pyhä jäännös kansa adventisteita on viisi viisasta neitsyttä. Tyhmät neitsyet jäävät ovien ulkopuolelle !
- Lopeta syyttely
Jeesus armahti syntisen naisen, mutta nuhteli heitä, jotka olivat olevinaan parempia. Jeesus sanoi että:
" Kuka teistä on SYNNITÖN, niin SE heittäköön ensimäisen kiven."
Vaikka benedin yksityiselämässä olisi tapahtunut MITÄ, niin hänellä ei olisi oikeutta revitellä siitä täälä palstoilla.
On se vain kauhea häpeä benedin lastensakin lukea tuollaista yksityisasiaa koskevaa tekstiä oman isän suoltamana täältä yleisiltä palstoilta!
Benedi, tiedätkö että anteeksiantamattomuus on rakkaudettomuutta! Isämeidän rukouksessakin Jeesus käski pyytää Jumalaa antamaan synnit anteeksi, niinkuin mekin anamme lähimäisillemme.- kalahtiko?
Olipa kerran Jumala, jota vastaan ihmiset rikkoivat ja tekivät syntiä, rikkoen hänen lakinsa, ja paljon he pilkkasivat häntä.
Jonkin ajan kuluttua, Jumala lähetti heidän keskuuteen profeettoja,
evankelistoja, Aabrahamin jälkeläisiä jne... kaikkia heitä nämä polkkasivat ja jopa henkisesti pieksivät.
Sutten Jumala lähetti oman Poikansa, ajatellen, että he häntä edes kavahtaisivat..-heh.. katin kontit, ja autiot tontit.
He huusivat suu selällään,.. vai me muka synnin orjia,...etkö ole se armahtaja?
Anna siis meidän syntimme anteeksi, niin me jatkamme synnin tekoa, koska kerran olemme synnin orjia!
Heitäthän sinä talostasi kuitenkin synnin orjat pois, kun sanot että " Poika pysyy siellä iäti!
Ja tuo on nyt sun keksintöä, että me muka haluttais sut tappaa, koska sinun sanasi kuulemma ei saa tilaa meissä?
Me kuulemma olemme omalta isältämme kuulleet että hän on jo kolmatta kertaa naimisissa, ja siksi me muka puhumme benedille näin ja noin?
Saattaapi olla. Ja sinä kuulemma puhut sitä mitä olet nähnyt Isäsi tykönä?
Noh, eihän siellä ole kukaan naimisissa, ei eronnut, eikä karannut.
täällähän me niitä aviorikoksia teemme, kun täällä on naisetkin!
Te teette isänne tekoja, eli aviorikoksia...
Itsehän sinä olet aviorikoksesta syntynyt,..eihän Jooses oli sinun isäsi!
Näin adventtikansa jatkoi Jumalan sa pilkkaamista,.. milloin osunee omaan nilkkaan?
- viisassydän
On se kauheaa, kuinka luemme psalmeja, ja Daavidista kirjoitettuja
tekstejä,.. ja luemme myös naisesta kirjoitettuja tekstejä " syntiinlankeemus"
" Ja vaimo näki ( oli näkytilassa), että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana
katsella,....ja suloinen puu antamaan ymmärrystä."
Jumalamme ei ole tarkoittanut, että seurakunnassamme katseltaisiin miestä,
jolla on toisen miehen vaimo alttarilla!
Ei myöskään vaimon ole sopivaa katsella oman lapsensa veristä ja runneltua ruumista, tietäen että se mitä hän katselee on pahaa!
Älkää koskeko lapseen, ettette kuolisi. S a a t a n a yritti koko ajan surmata Jeesus lapsen, jo kehdossa,..mutta ei onnistunut, ennen kuin aika oli!
Me adventistit sanomme, kaikesta mitä tapahtuu seurakunnassamme: " Nuo unikuvat, päämme näyt, kauhistuttavat meitä"
Kutsummeko adventtikirkosta, sen tietäjät, noidat, ja tähtienselittäjät, että he ilmoittaisivat selityksen, mitä adventtiseurakunnassa tehdään?
Vai kutsummeko viimein Beltsassarin kaltaisen, jossa on pyhien jumalien henki, ja jolle mikään selitys ei ole liian vaikea?
Adventtikansan puu on kasvanut ja vahvistunut, ja sen latva ulottuu taivaaseen, missä Adventtikirkon Jumala asuu, ja tekee työtään Kaikkein Pyhimmässä, ja se puu näkyy kaiken maan ääriin!!
Sen lehvät olivat kauniit ja hedelmät suuret, ja siinä oli ravintoa noin. 18 miljoonalle, ja kaikki liha sai siitä ravintonsa!
Nyt elämme Adventtikansan kohtalon hetkissä,..Kuka teistä on se mies tahi nainen , joka kertoo päänsä näyn?
" Katso, pyhä enkeli astui alas taivaasta, huusi voimallisesti ja sanoi näin:
" hakatkaa puu poikki ja karsikaa sen oksat, ja riipikää sen lehvät ( puitten lehdet ovat kansojen terveydeksi), ja hajottakaa ( sen rakkauden hedelmät). Paetkoot eläimet sen alta ja linnut sen oksilta"
Huomaa: " Vasta sen jälkeen kun puun alla olevat uskovat, kristityt, muuttuivat käyttäytymiseltään järjettömiksi eläimiksi, jotka hirnuivat lähimmäistensä vaimojen perää, ja koiriksi , jotka raatelivat ne, jotka Jumala tuntee nimeltä jo heidän kohduissaan"!..Silloin pyhä enkeli tuli ja kaatoi puun!
Miksi jumalaton pilkkaa Jumalaa? Miksi hän sanoo sydämessään: " Et sinä kosta"? Psalmi 10: 13
Jos me olemme oksastetut oikeitten oksien joukkoon, jotka karsittiin epäuskonsa tähden, kuinka paljon ennemmin, tämä puu, jonka alta hakevat ravintoa monien maitten asukkaat, kaadetaan.
Miksi? Siksi , koska Herra on vanhurskas ja rakastaa vanhurskautta, eli rehellisyyttä; ja vain oikeamieliset saavat katsella hänen kasvojansa, ja jutella hänen kanssaan, kuin mies juttelee toiselle miehelle.
Kun peruspylväät murretaan maahan, mitä voi vanhurskas, eli rehellinen tehdä"?
Herra, pyhässä temppelissänsä, Herra, jonka istuin on taivaassa--hänen silmänsä näkevät,
hänen katseensa tutkii adventistien lapset, nuo ihmislapset!
Jumalan tutkimisen johdosta adventtikansan puu kaadetaan, ja sen eläimet pakenevat sen alta,.. meillä oli yllin kyllin aikaa, opetella elämään Jumalan lasten tavalla!
Vain raatelevat eläimet, syövät Jumalan kansaa, repivät ja raastavat rikki, ja Jumala taivaasta katsoo, kuinka turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa!
On väärin että adventistit saavat leipänsä, teettämällä orjan työtä, toisen miehen vaimolla, siitäkin huolimatta että tyhmyys on nainen Snl 9: 13
Tyhmälle on iloksi ilkityönteko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus- Lopeta syyttely
>>>Tyhmälle on iloksi ilkityönteko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus
- heristän lain sorme
Millä tavalla adventtiseurakunta, joka on osallisena aviorikoksiin, epäjumalankuvien palvontaan jne. .Miten se voisi saada rauhan sydämeensä??
Se on tärkeä tieto Jeesusta odottavalle kansalle..
Eräs tapa on tehdä lupauksia Jumalalle, että jos Jumala on kanssasi ja varjelee sinut
sillä tiellä jossa nyt kuljet, ja antaa elämän leipää syödäksesi ja vanhurskauden, eli rehellisen miehen vaatteet niihin pukeutuaksesi, ja että saat rauhassa palata isäsi kotiin, josta olet tuhlaaja pojan tavoin lähtöisin, niin sano: " Herra on minun Jumalani"
Ja jos tämä ei riittänyt , niin muista Joosefia: " En minä , vaan Jumala antaa faraolle suotuisan vastauksen".. mitenkä rauha saavutetaan!
Minä voin avustaa sinua vähän, rukouksessani: " Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle ( synneistäsi) rauhan"
Rauha edeltää armon saamista, sitäkin voin pyyttä teille!
Jos aiot menestyä maan päällä niin, että pääset Isäsi kotiin,
niin, tee liitto Jumalasi kanssa, että mestyisit pelastus hankkeessasi!
Mutta, jos kuulet liiton sanat, ja siunaat itsesi sydämessäsi ja sanot:
" Minun käy hyvin, vaikka vaellankin sydämeni paatumuksessa` Siten hän hukuttaisi kaikki, sekä sinut, että kostean ja kuivan maan"!
Tämänkaltaisen liiton tekivät Nooan aikalaiset, ja he sanoivat, kuten nykyäänkin sanotaan: " Rauha, rauha ei hätää, mitään" terv. benediMinä olen uudestisyntynyt Kristuksessa Jeesuksessa ja minulla on Jumalan rauha sydämessäni, Kristuksen ansion tähden.
Olen kokonaan antanut itseni hänen ohjaukseen kaikessa, joten Kristus ei vie minua laittomuuteen, vaan hän lupasi antaa voiman ylhäältä uudestisyntymän yhteydessä, ja sen hän on tehnyt.
Ei tee mieli syyttää ketään, vaan minulla on lupa antaa ihmisille anteeksi heidän rikoksensa minua vastaan. Kantamalla vihaa ja katkeruutta sisimmässään satuttaa vain itseään. Anteeksiantamattomuus on pahin synti, koska se perustuu rakaudettomuuteen.
Jumalan silmissä me kaikki olimme murhaajia, mutta nyt kun Jeesus on uudestisyntymässä ottanut kaikki minun syntini kantaakseen, niin olen vapaa.
Ei tee mieli enää tietoisesti elää synnissä, eikä tehdä mitään vääryyttä.- armoa riittää
Sirkka-Iita kirjoitti:
Minä olen uudestisyntynyt Kristuksessa Jeesuksessa ja minulla on Jumalan rauha sydämessäni, Kristuksen ansion tähden.
Olen kokonaan antanut itseni hänen ohjaukseen kaikessa, joten Kristus ei vie minua laittomuuteen, vaan hän lupasi antaa voiman ylhäältä uudestisyntymän yhteydessä, ja sen hän on tehnyt.
Ei tee mieli syyttää ketään, vaan minulla on lupa antaa ihmisille anteeksi heidän rikoksensa minua vastaan. Kantamalla vihaa ja katkeruutta sisimmässään satuttaa vain itseään. Anteeksiantamattomuus on pahin synti, koska se perustuu rakaudettomuuteen.
Jumalan silmissä me kaikki olimme murhaajia, mutta nyt kun Jeesus on uudestisyntymässä ottanut kaikki minun syntini kantaakseen, niin olen vapaa.
Ei tee mieli enää tietoisesti elää synnissä, eikä tehdä mitään vääryyttä.Sirkka-iita sanoo: " Minä annan ihmisten synnit anteeksi, ja minulla on lupa
siihen, jos viette minulta:
-auton,
-pesukoneen
-television
- mieheni
- lapseni
- taloni, jossa asun.. polkupyörän ja potkurin kun jätätte, jahenkeäni ja uskoani ette vie, niin kaiken muun saatte viedä, ..ja anteeksi ei tartte tulla pyytämään,
ja poliisille en tee rikosilmoitusta.
Tässä on nainen, jonka arvo on helmiä paljon kalliimpi!
Amen - Adventtisisaresi
armoa riittää kirjoitti:
Sirkka-iita sanoo: " Minä annan ihmisten synnit anteeksi, ja minulla on lupa
-auton,
-pesukoneen
-television
- mieheni
- lapseni
- taloni, jossa asun.. polkupyörän ja potkurin kun jätätte, jahenkeäni ja uskoani ette vie, niin kaiken muun saatte viedä, ..ja anteeksi ei tartte tulla pyytämään,
AmenPakkohoitolähete voisi olla paras hoitomuoto joillekin palstalla pyöriville hörhöille. Sen lisäksi, että ovat itselleen vaarallisia, ovat myös muille. Lääkärin kautta. Jos ei rajhat riitä, niin terveyskeskuksen päivystykseen pääsee. He kyllä antavat ambulanssin käyttöön, ja voivat tehdä olosi turvalliseksi. Ehkä he sitovat sinut sellaiseen paitaan, tiedätkö. Turvallsesti. Olet sitten hyvässä hoidossa. Kyllä se sitten ajan kanssa helpottaa. Koeta löytää Jumalamme, vaikka se näyttää vähän epätoivoiselta. Kaikki on mahdollista Jumalalle. Tommy Tabermann: " Ohjeita matkalle epätoivon tuolle puolen..."
- Adventtisisar
armoa riittää kirjoitti:
-auton,
-pesukoneen
-television
- mieheni
- lapseni
AmenTiedän, että olen huono kristitty. Mutta tämä miesystäväni sanoi, että minun pitää maksaa hänen velkansa rahoilla, jotka saan, kun pikkuinen kotini myydään, kun liittomme toteutuu. Ja vauva-asia oli hänelle erityisen vaikea...
- Adventtisisar
armoa riittää kirjoitti:
-auton,
-pesukoneen
-television
- mieheni
- lapseni
AmenNimimerkille "armoa riittää". Kyllä aikansa riittääkin. Mutta mehän olemme Jumalan kuvia, ja Jumalakin vihastui Nooan aikana. Hävitti niin paljon, koska oli vihainen. Väitätkö, että ihminen olisi täydellisempi kuin Jumala, joka on vihastunut huoriin ja irstailijoihin? Sinähän rienaat Jumalaamme. Nyt paistaa muuten aurinko kuumasti ja kirkkaasti. Mitenköhän on sundayn laita? sunnuntaina siis paistaako yhtä kirkkaasti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2661647Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141632- 1351231
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251124- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525