1. Sukupuoli?
2. Ikä?
3. Asuinpaikka
4. Onko sinulla Sutinaa?
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä ?
6. Kauanko olet ollut sinkku
7. Milloin viimeksi olit treffeillä?
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä?
9. Milloin viimeksi sait pakit?
10. Miten teet aloitteen?
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet?
12. Oletko maksanut seksistä?
Sinkku Gallup?
38
344
Vastaukset
- Marianne89...
1. N
2. 25
3. En halua paljastaa, sanotaan että jossain entisen Etelä-Suomen läänin alueella
4. Riippuu mitä sillä tarkoitetaan, kaksi kiinnostunutta tällä hetkellä tuntuisi olevan mutta ei ole molemminpuoleista ja lisäksi yksi nettituttavuus jonka kanssa olen kirjoitellut paljon pidempään ja joka kiinnostaa enemmän itseänikin, ja hänen kanssaan on pientä flirttiä nyt meneillään. Seksuaalista sutinaa taas ei ole ollut sitten eksän.
5. Eksääni 3 kk sitten
6. 3 kk
7. Ennen kuin aloin seurustella eksän kanssa
8. 3 kk sitten, ehkä vähän yli koska vikalla kertaa eksän nähdessäni emme harrastaneet seksiä
9. En muista milloin viimeksi tein itse ihan ekan alkualoitteen, olisiko ollut 2,5 vuotta sitten. Eivät olleet suorat pakit, mutta oma-aloitteinen jutusteluni ei johtanut muuhun kuin tanssimiseen eikä esim. numeroidenvaihtoon niin kai ne pakeiksi lasketaan. Sellaiset pakit taas joissa mies on itse tehnyt ekan aloitteen mutta joissa olen itse ollut se joka on ottanut (kolmansilla treffeillä tapahtuneen) seksin jälkeen uudelleen yhteyttä olen saanut 2 vuotta sitten ja ne olikin erityisen kivuliaat ja halventavat.
10. Katseella ja hymyllä ja jos mies vastaa katseeseen niin joskus jopa juttelulla jos mies vaikuttaa sellaiselta ettei todennäköisesti anna tökeröitä pakkeja päin naamaa mutta erittäin harvoin menen itse oma-aloitteisesti juttusille (ellen ole hiprakassa) vaan se aloite jää yleensä omalta osaltani suoran katsekontaktin hakuun ja hymyilyyn.
12. En - ei helvetti naisia
"10. Katseella ja hymyllä ja jos mies vastaa katseeseen niin joskus jopa juttelulla jos mies vaikuttaa sellaiselta ettei todennäköisesti anna tökeröitä pakkeja päin naamaa mutta erittäin harvoin menen itse oma-aloitteisesti juttusille (ellen ole hiprakassa) vaan se aloite jää yleensä omalta osaltani suoran katsekontaktin hakuun ja hymyilyyn. "
Oikeesti :D ? joskus Jopa juttelulla ?
Aloite on vasta aloite kun pyydät kahville tai numeroa, eli sano ihan suoraan että et tee koskaan aloitteita.- ehkä näin
Naisten mielestä sekin on varmaan aloite, jos kysyy kadulla vastaantulijalta "mitä kello on?"
Katsos, siisnähän nainen alkaa sitten jutella vieraalle miehelle: "Mitähän kello on?".
Huomaatko? Se on naisen tekemä aloite. Jos se ei johda treffeihin, on nainen mielestään saanut pakit.
- ätmi-sinkku
1. Sukupuoli? Mies
2. Ikä? 29
3. Asuinpaikka Turku
4. Onko sinulla Sutinaa? Ei
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä ? Joskus 15 vuotiaana
6. Kauanko olet ollut sinkku Koko ikäni
7. Milloin viimeksi olit treffeillä? En ikinä
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä? En ikinä
9. Milloin viimeksi sait pakit? Vuosi sitten
10. Miten teet aloitteen? Kysyn suoraan että lähdetkö kahville
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet? Ei ne tiedä
12. Oletko maksanut seksistä? En vielä mutta maksan varmasti- ....
Heh! No monta kertaa olet pyytänyt kahville?
Tuon yhden kerran vaan?
- Mies-21v
1. Mies
2. 21v
3. Turku
4. Ei
5. Reilut 3 viikkoa sitten
6. Koko ikäni
7. En ole ollut
8. En koskaan
9. En koskaan
10. En tee aloitteita
11. Eipä sitä ainakaan vaikea olisi arvata
12. Kyllä- hah...
Tais mennä rahat hukkaan kun maksoit seksistä muttet ole sitä ikinä harrastanut :p
1. Sukupuoli? N
2. Ikä? 40
3. Asuinpaikka Helsinki
4. Onko sinulla Sutinaa? No ei oikeastaan
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä ? Muutama viikko sitten
6. Kauanko olet ollut sinkku /- 7 vuotta
7. Milloin viimeksi olit treffeillä? Pari vuotta sitten
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä? Muutama kuukausi sitten
9. Milloin viimeksi sait pakit? Paha sanoa kun en pysty suhtautumaan aloitteisiin yhtä mustavalkoisesti kuin palstan ätmit. Onko ne pakit, jos yritän pyydystää jonkun katsetta baarissa ja hänestä näkee, että hän on huomannut sen ja että hän ei aio vastata katseeseen?
10. Miten teet aloitteen? En nyt jaksa taas näitä vääntöjä siitä mikä on aloite ja mikä ei.
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet? -
12. Oletko maksanut seksistä? En.- ätmi-sinkku
Helkalla ei ole sutinaa mutta on suudellut ja nus.sinut jotain jännämiestä. Kysymys ei varmaan tarkoittanut että tänään olis sutinaa vaan onko ollut lähiaikoina sutinaa.
- tält pualen jokkee
1. Sukupuoli? Mies
2. Ikä? 30
3. Asuinpaikka? Turku eli at-miesten mekka :D
4. Onko sinulla Sutinaa? Khyl juu
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä ? Kolme päivää sitten
6. Kauanko olet ollut sinkku? Monta vuotta
7. Milloin viimeksi olit treffeillä? Varsinaisilla treffeillä en ole muutamaan vuoteen ollut
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä? 8 päivää sitten
9. Milloin viimeksi sait pakit? En muista enää. Oonkohan ikinä edes saanut varsinaisia pakkeja...
10. Miten teet aloitteen? Netissä jollakin konstilla
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet? Toivottavasti ne ei enää luule, että mulla olis poikuus tallella
12. Oletko maksanut seksistä? En, ellei naisten lahjomista noin muuten lasketa. - at-mies
1. Mies
2. 25
3. Suomi
4. Ei
5. En vielä koskaan
6. Koko ikäni
7. En vielä koskaan
8. En vielä koskaan
9. En vielä koskaan
10. En ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia
11. Kyllä
12. En - Lady in red
1. Nainen
2. 50
3. Tampere
4.on
5. Kaksi viikkoa sitten
6. Miten sen ottaa, erosta 13 vuotta, sen jälkeen koko ajan tapailusuhteita ja muutama seurustelusuhde
7. Kaksi viikkoa sitten
8. Neljä viikkoa sitten
9. Kolmekymmentä vuotta sitten.
10. Menen juttelemaan, haen tanssimaan
11. Äidilläni saattaa olla epäilys että neitsyys on mennyt, koska olen synnyttänyt 2 lasta
12. Heh no en, seksistä on ylitarjontaa aina vaan - pimppaloora
1. Nainen
2. 38
3. Suomen eteläosa
4. Jotain pientä piristävää sutinaa aina
5. Vappuna suutelin miestä
6. 8 kk sinkkuna
7. Huhtikuun alussa oli viimeksi treffit
8. Huhtikuun alussa oli myös seksiä
9. En saa pakkeja
10. Hymyilen, heitän jonkun hauskan kommentin tilanteesta/paikasta tms. Esim. Alkossa tai vaikka bussissa voi heittää typerän ikiklassikon "käytkö sä usein täällä?" Aina saa toisen nauramaan ja juttu lähtee siitä.
11. Vanhempani tietää etten ole neitsyt
12. En ole maksanut seksistä - 5+16
1. M
2. 30
3. savo
4. ei
5. pari vuotta sitten
6. pari vuotta
7. 3-4vuotta sitten
8. pari vuotta sitten
9. varmaan vuos sitten
10. oon pistänyt netissä viestiä ihmisille
11. en ole
12. en ole - Jaana Lamminparras
-Mies.
-33.
-Liikun koko suomessa.
-Ei.
-10.7.2013.
-6,5 kk.
-Joskus 2003.
-10.7.2013
-En saa pakkeja.
-Tilanne määrää.
-Sitä pelkoa ei ole.
-Jaa a..Riippuu miten se lasketaan..Olen mutta sain turpaan en seksiä. - nöösi_poika
1. Sukupuoli? Mies
2. Ikä? 35
3. Asuinpaikka? Varsinais-Suomi
4. Onko sinulla Sutinaa? Ei tippaakaan.
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä? En ole eläissäni suudellut naisen kanssa, mutta vuonna 1997 joku nuori nainen antoi yökerhossa suukon poskelleni. Ihan oikeasti, ja tapahtui Suomessa! Kyllä olivat naiset joskus aloitteellisia, toki minä olin silloin komea ja haluttava nuori mies.
6. Kauanko olet ollut sinkku? Koko elämäni. En ole seurustellut kertaakaan. En edes yhtä päivää.
7. Milloin viimeksi olit treffeillä? Yritin päästä treffeille joulukuussa 2013, mutta sain pakit. Koko elämäni aikana jokainen aloite on päättynyt pakkeihin. Onnistumisprosentti nolla. En ole ollut kertaakaan treffeillä, joiden osalta minä olisin ollut aloitteellinen.
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä? En ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa, mutta jos masturbointi laskettaneen seksiksi, niin noin 1,5 tuntia sitten. Viime viikolla noin 6 kertaa yhteensä eli lähes päivittäin. Noin 5-7 kertaa viikossa.
9. Milloin viimeksi sait pakit? Joulukuussa 2013.
10. Miten teet aloitteen? Riippuu tilanteesta. Pyydän naista ulos.
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet? En osaa sanoa.
12. Oletko maksanut seksistä? En milloinkaan.- nöösi_poika
12. Oletko maksanut seksistä? Kun tätä tulkitsee laajemmin, on yhtälöön pakko lukea se aikuisviihde, jota olen ostanut. Sehän on käytännössä maksamista siitä, että kiihottuu eli on askeleen lähempänä maalia, joten riittää vähempi seksi eli itsetyydytys maaliin päästäkseen.
Näin tulkiten maksan seksistä joka kerta. Minulla ei ole muuta kuin rahalla ostettua aikuisviihdettä. Excel-taulukkoni mukaan käytin aikuisviihteeseen "parhaimpana" vuotena eli vuonna 2011 yli 1900 euroa. Se tekee laskennallisesti yli 150 euroa kuukaudessa, 12 kuukautta putkeen!
Kohtuu panostus yksityishenkilöltä. 1900 eurolla tekisi jo pienen ulkomaanmatkan... - nöösi_poika
nöösi_poika kirjoitti:
12. Oletko maksanut seksistä? Kun tätä tulkitsee laajemmin, on yhtälöön pakko lukea se aikuisviihde, jota olen ostanut. Sehän on käytännössä maksamista siitä, että kiihottuu eli on askeleen lähempänä maalia, joten riittää vähempi seksi eli itsetyydytys maaliin päästäkseen.
Näin tulkiten maksan seksistä joka kerta. Minulla ei ole muuta kuin rahalla ostettua aikuisviihdettä. Excel-taulukkoni mukaan käytin aikuisviihteeseen "parhaimpana" vuotena eli vuonna 2011 yli 1900 euroa. Se tekee laskennallisesti yli 150 euroa kuukaudessa, 12 kuukautta putkeen!
Kohtuu panostus yksityishenkilöltä. 1900 eurolla tekisi jo pienen ulkomaanmatkan...Nyt kun asiaa miettii lisää, niin jonkun epätoivoisen naisen saisi ehkä "palkattua" seurustelusuhteeseen 160-170 euron "kuukausirahalla". Eihän se paljon ole, mutta moni nainen jakelee ihan ilmaiseksi, tosin vain jännille miehille.
- nöösi_poika
nöösi_poika kirjoitti:
Kohtuu panostus yksityishenkilöltä. 1900 eurolla tekisi jo pienen ulkomaanmatkan...Jösses. Totuus ei pala tulessakaan, mutta miinuksista päätellen humautin suoraan häränsilmään.
1. Mies
2. 34
3. Helsinki
4. Ei
5. Pääsiäisenä 2012
6. Koko ikäni
7. Pääsiäisenä 2012
8. 17.7.2009 (saattoi olla jo 18. päivä)
9. Pääsiäisenä 2012
10. Netissä olen kerran tehnyt aloitteen.
11. -
12. En- mr. nobody
1. Sukupuoli?
- mies
2. Ikä?
- 29v
3. Asuinpaikka
- Helsinki
4. Onko sinulla Sutinaa?
- kyllä
- viime viikon tiistaina
- 2.5v
- lauantaina
- viime viikon tiistaina
- en muista, niitä tulee niin usein
- en tee mitään suoraa aloitetta muuta kuin netissä kysymällä naista ihan suoraan esim. kahville tai kävelylle
- en ole ikinä ketään tyttöystävääni vanhemmilleni esitellyt, joten mitä minun tietooni tulee, niin he voivat vaikka vieläkin luulla että olen neitsyt
- joskus nuorempana olen neideille drinkit heidän pyynnöstään yökerhossa tarjonnut kun olen ymmärtänyt että se johtaa sitten illemmalla seksiin, mutta en tuotakaan ole enää vuosiin tehnyt - Tässäpä
1. Sukupuoli? N
2. Ikä? 40
3. Asuinpaikka? HKI
4. Onko sinulla Sutinaa? Ei nyt, ehkä pian..
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä ? 2 kk
6. Kauanko olet ollut sinkku? 8.v
7. Milloin viimeksi olit treffeillä? Eilen
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä? 2 kk
9. Milloin viimeksi sait pakit? 2014 vuoden aikana
10. Miten teet aloitteen? Olemalla helposti lähestyttävä livenä ja netissä kirjoittelen
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet? Ohi
12. Oletko maksanut seksistä? En suoranaisesti. Jos hotellin, illallisen ja juomien maksaminen lasketaan, niin sittenhän minä olen ollut maksajan roolissa. Eikös miehetkin ajattele samalla tavalla? - Toimistorotta
1. Sukupuoli? M
2. Ikä? 28
3. Asuinpaikka: pk-seutu
4. Onko sinulla Sutinaa? En ole varma, toissa viikonloppuna sain naisystävältäni vähän sellaisen viestin että hän ei ole kiinnostunut minusta vaikka jo pari kk olemmekin säännöllisen epäsäännöllisesti tapailleet seksi ja muun kivan merkeissä, mikään parisuhde tässä ei kuitenkaan ole kysymyksessä
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä ? Varmaan jo yli kuukausi sitten. En muista tarkkaa päivää ja sekin oli yksi pikku pusu ovensuussa kun nainen lähti kotiin
6. Kauanko olet ollut sinkku? En ole koskaan virallisesti seurustellut, ainoat suhdeviritelmien kaltaiset mitä minulla on ollut ovat yksi 1.5 vuoden "etäsuhde" jossa tavattiin 1 vkl/kk, yksi 3 vuoden "kaverisuhde" ja viimeisimpänä 8kk epämääräinen tapailusuhde varattuun naiseen
7. Milloin viimeksi olit treffeillä? Viime lauantaina
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä? 27.4.2014 (en suudellut tätä naista sillä hän ei sitä halua)
9. Milloin viimeksi sait pakit? Netissä/Tinderissä kai noita tulee päivittäin, olen kuitenkin aktiivinen toimija, joten se on ihan normaalia että niitä tulee
10. Miten teet aloitteen? Netti/Tinder -maailmaa lukuun ottamatta teen aloitteen yleensä siten että hankkiudun naisen seuraan, juttelen alkuun ihan yleisiä asioita ja kyselen naiselta niitä näitä. Ja jos nainen tuntuu olevan kiinnostunut minusta, niin esim. baarissa vien hänet tanssimaan, yleensä tosin vain pyydän juttelun jälkeen puhelinnumeroa ja jos sen saan, niin laitan 24h sisään tekstaria ja pyydän kahville tai syömään, joskus lenkillekin. Usein nämä asiat vain tapahtuvat ilman mitään erillistä aloitetta, ellei sitten laske jotain katsettakin aloitteeksi tai pikku vitsiä
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet? En ole näyttäytynyt ikinä naisseurassa vanhempieni edessä, joten en voi tietää mitä he luulevat
12. Oletko maksanut seksistä? En - Parasta A-ryhmää
1. Mies
2. 37
3. Helsinki
4. Ei
5. Siitä on niin pitkä aika etten enää muista
6. Aina
7. sama kuin 5.
8. sama kuin 5.
9. sama kuin 5.
10. En mitenkään
11. En ole
12. En - hiljaista on
1. Sukupuoli?
- nainen
2. Ikä?
- 23
3. Asuinpaikka
- pk-seutu
4. Onko sinulla Sutinaa?
- ei ole
- viime kesänä
- yli 5 vuotta
- viime kesänä
- talvella
- pari vuotta sitten
- ehdottamalla tapaamista
- en ole neitsyt, mutta eivät tiedä suhdekuvioistani juuri mitään
- en - sdgsdgsdgsd
Vastauksista näkee, että monella seksin harrastamisesta on vähemmän aikaa kuin seurustelusta eli nykypäivänä seurustelu ei ole enää mikään edellytys seksin harrastamiselle.
- 15+5
Myös miinuksista näkee miten vammaista porukkaa täällä on, vastasin tilanteeni tuohon ihan normaalisti ja porukka tulee miinustelemaan. Ilmeisesti miinustelijat ovat miehiä jotka eivät ole koskaan saaneet ketään ja miinustavat kateutensa takia, kun lukevat että mulle joskus on ollut joku.
- Big D
1. Mies
2.14
3. Nummela
4.Ei varsinaisesti
5. Viime syksynä
6. Aina
7.Viime syksynä
8.En ole
9.Helmikuussa
10. Netissä juttelemalla, tykkäämällä sen kuvista facessa tai instassa.
11. Luultavasti
12. En - piiloalfa
1. Sukupuoli? Jäbä.
2. Ikä? 32.
3. Asuinpaikka? Pillussasi.
4. Onko sinulla Sutinaa? Kuka on Sutina?
5. Milloin viimeksi suutelit naista/miestä ? Aamulla.
6. Kauanko olet ollut sinkku? Olen suhteessa kahden naisen kanssa.
7. Milloin viimeksi olit treffeillä? En ole ollut treffeillä.
8. Milloin viimeksi harrastit seksiä? Aamulla.
9. Milloin viimeksi sait pakit? En ole saanut.
10. Miten teet aloitteen? Tyylipuhtaasti.
11. Tietääkö vanhempasi että olet neitsyt jos olet? Olen pannut niitä molempia.
12. Oletko maksanut seksistä? En maksa edes ruuasta. 1. Sukupuoli?
-mies
2. Ikä?
-aduld
3. Asuinpaikka
-salainen
4. Onko sinulla Sutinaa?
-aina
-vappuna ja se suudelma kesti 3 vuorokautta
-elämästäni noin 70%
-jos ei suoraan asiaan käymistä lasketa, niin viime helmikuussa
-öbaut 4 vuotta sitten, sen jälkeen olen vain paneskellut
-2004 jouluna tyttöystävä antoi lahjaksi pakin minkä sisällä oli monta pienempää samanlaista pakkia.
-menen ja esitän 3 kysymystä.....
a. Pidätkö kauhuelokuvista?
b. Oletko koskaan matkustellut yksin?
c. Haluaisitko jättää arjen ja elää purjeveneessä?
-tottakai, raportoin jatkuvasti vanhemmilleni kaikista seksi kokemuksista
-en suoranaisesti mutta välillisesti kyllä, tai ainakin luulisin niin, koska isäni ja jo isoisäni opettivat minulle sen, että mitä eroa on maksullisen ja maksuttoman seksin välillä?
* Maksullinen seksi maksaa vähemmän.- ekosinkku
1. Sukupuoli?
- Nainen.
2. Ikä?
- 20 vuotta.
3. Asuinpaikka
- Kymenlaakso.
4. Onko sinulla Sutinaa?
- On. Tavallaan. Ei. Tähän sutinaan sisältyy kyllä paljon tunteita muttei niin mitään seksuaalista joten lasketaanko?
- Naista puolisen vuotta sitten, miestä n. 2kk sitten.
- Yli vuoden ainakin, lähemmäs kai jo pari vuotta.
- n. 2kk sitten.
- En ole harrastanut seksiä.
- En ole saanut pakkeja. Antanut pakit viimeksi n. 2kk sitten.
- Menemällä juttelemaan ja osoittamalla kiinnostukseni joko suoraan sanallisesti tai kevyillä kosketuksilla tilanteesta riippuen.
- Ehkä, en tiedä tietävätkö eikä kiinnostakkaan. En keskustele suhdekuvioistani vanhempien kanssa.
- En ole. - terveisiä vaan
Kohta 12 ei liity mitenkään sinkkuuteen vaan roskaväkeen.
- Klein
1. Sukupuoli?
- Omistan siittimen
2. Ikä?
27-vuotta
3. Asuinpaikka
Kouvola
4. Onko sinulla Sutinaa?
- Tällä hetkellä ei
- toukokussa 2012 (siis kunnon suutelua eikä mikään kaveripusu)
- 27-vuotta
- En ole ollut treffeillä
Joulukuussa 2011
- En muista, kännissä baarissa varmaan tässä menneen talven aikana
- Menen juttelemaan naiselle ilman mitään sirkustemppuja
- En ole neitsyt, mutta tietävät että ei minulla yli 10 naista ole ollut
- Yleensä reissussa tulee käytyä huorissa, riippuu hinnoista ja huorien tasosta - nuudsku
1. Sukupuoli?
- nainen
2. Ikä?
23
3. Asuinpaikka
Etelä-Suomi
4. Onko sinulla Sutinaa?
- ei tällä hetkellä
- n. 7kk sitten
- koko ikäni
- n. 7 kk
- pari vuotta sitten
- En koskaan
- en tee aloitteita
- tietää, etten ole neitsyt
- en - pilattu elämä
Mies
35
espoo
ei ole sutinaa
8 vuotta sitten
8 vuotta sitten
5 vuotta sitten
8v sitten
tunti sitten vikat pakit, sitä edelliset 5v sitten
en oikein osaa tehdä aloitetta
olen maksanut
täytyy kiittää gallupin tekijää koska vastatessa ymmärsin kuinka surkeaksi elämäni on muuttunut. en ole edes luonnoltani luuseri mutta saamattomuus naissektorilla on vetänyt elämäni lokaan. - nasisnais
1. Nainen
2. 24
3. PK
4. Ei kai
5. 2 v sitten
6. aina
7. pari kk sitten
8. En ole
9. En koskaan
10. En tee
11. En tiedä
12. No en 1. Sukupuoli?
-Suomilutka
2. Ikä?
-24v
3. Asuinpaikka
-Varissuo, Turku
4. Onko sinulla Sutinaa?
-Grrr todellakin ;)
-Naista eilen illalla, miestä viime yönä ;)
-Yläasteella seurustelin muutaman kiusaajan kanssa, mutta vuodesta 2005 alkaen olen elänyt villiä sinkkuelämää ja juossut juoksujani ;)
-En käy treffeillä, käyn vain panotreffeillä ;)
-Viime yönä grrrrr ;)
-Olen nainen, en saa pakkeja
-Kun panettaa, laitan jollekin tatuoidulle jyystärikarjulle tai muulle paskalle viestiä
-En ole ja kyllä he varmasti sen tietävät
-En mutta minulle on maksettu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211