He olivat kaikki noin 20 vuotiaita naisten hyljeksimiä AT-miehiä. Tuossa iässä sitä viimeistään alkaa näkyä ja mies tajuta millaista hänen elämänsä tulee olemaan. Lukio/amisvuotensa syrjittynä ätäminä viettänyt mies ei välttämättä enää ole valmis puurtamaan sillä perusteella että ehkä sitten joskus asiat ovat paremmin. Jos ei silloin parikymppisenä elämä muutu paremmaksi ja löydy vaikka miellyttävää ja ymmärtäväistä naista tyttöystäväksi niin syrjäytyminen on hyvinkin todennäköistä. Se on nuorelle miehelle kova paikka kun ne odotukset tulevat rytisten alas.
Se koulukiusattuna olo ei valmista ketään pärjäämään elämässä. Itse olen tuon massamurhailuiän jo ohittanut ja nyt sitten eletään yhteiskunnan loisena seuraavat vuosikymmenet :)
Rodger, Auvinen, Saari, Gerdt, Hiltunen
30
273
Vastaukset
- 28 ja risa
Hesarissa oli muutama vuosi sitten hyvä juttu tuosta miesten vaa'ankieli iästä.
HS Kuukausiliite kesäkuu 2011. Ilkka Malmberg: 20 ja risa.
Osa pojista ei selviä seksimarkkinoilla: he ovat liian ujoja, lihavia, syrjäytyneitä. On kaikenlaista ulkonäköongelmaa. Nuoren miehen elämä ei todellakaan ole sellaista kuin amerikkalaisissa teinikomedioissa, joissa kohelletaan kavereiden kanssa, kunnes se söpö pystypovinen tyttö ihastuu rehtiin päähenkilöön.
Kaksikymmenvuotiaaksi voi helposti päästä olematta missään tekemisissä tyttöjen kanssa.
Kaksikymmenvuotiaana on kyselytutkimuksen mukaan vielä niukasti tavanomaisempaa, että tyttöystävää tai puolisoa ei ole.
Viisitoista prosenttia kokee ensimmäisen yhdyntänsä vasta yli 20-vuotiaana, pari prosenttia ei koskaan.
Kahdenkymmenen varusmiehen tuvassa kokemattomia on siis kolme. Kuulostaako se sinusta uskottavalta? Heitä taitaa olla enemmänkin, sillä nimettömässä kyselyssäkään ei aina puhuta totta.
Mutta nyt, kaksikymmenvuotiaina, nämä miehet ovat jo siirtymässä seuraavaan elämänvaiheeseen.- Naisasialooseri.
Minäkin muistan hyvin tuon jutun. Ja jos mies kuuluu siihen 2 prosenttiin niin hän on friikki ja luonnonoikku. Myöskään siihen 15 prosenttiin kuuluminen ei ole täysin normaalia. Omassa kaveripiirissäni ainakin normaalit miehet ovat kokeneet ekan kertansa 14-17 vuotiaana.
- HGHGFJHGFJ
Nuorena sitä pitäisi opiskella ettei joudu pysyvästi tekemään tympeitä paskaduuneja mutta eihän se onnistu jos ei ole ns sosiaalista pääomaa eli kavereita, naissuhteita etc. antamassa vastapainoa arkisella puurtamisella niin kuin normaaleilla ihmisillä on. Ajatella että Kelan ja sossun vittupäät kuvittelevat että meitä ¨syrjäytyneitä pitää vielä rangaista jatkuvalla paperisodalla ja turhilla kursseilla.
- syy ja seuraus?
Tyttöjä tai muitakaan ei yleensä kiinnosta omituinen, narsistinen friikki.
- hgghfghfgh
Ei mutta rehvakas luunmurskaaja kiinnostaa. Ja euivät nuo kaikki niin sekaisin olisi olleet jos olisivat saaneet pillua.
- Mies31v.
Kaikki luusereita. Ei avaruudellista älykkyyttä. Ei kykyä laajempiin kokonaisuuksiin. Sillä löytäisi pelastuksen, niinkuin minä. Kaikki niin itsekeskeistä. Ei älyllä rikastettu ja se on siinä. Ei hajuakaan feminiinisestä puolesta. Katsoivatko elokuvia yksin, itkien ja haaveillen, kuunnellen musiikkia. Eivät! Miehekkyys, bodaus, pelinrakentaja, halu olla jotain mitä halutuin on. Eli aivan karseeta paskaa nämä jantterit!
Columbinen sankarit eivät tappaneet niitä joita vihasivat eniten. Tappoivat enimmäkseen nörttejä ja kilttejä "neitsytpoikia" kirjastossa. Niinkuin aina, vihasivat itsessä esiintyviä piirteitä ja tappavat myös itsensä. Tämän lippispäisen himonussijan olivat antaneet vain mennä, tyyliin: "Go now or i change my mind". Eli halveksivat nörttejä ja itsejään.
Tuli mieleen noin 1,00 k/d ja accuracy13,80 pelaavat luuserit. Jotka sitten turvautuvat hackseihin jotta saavat tyydytystä, että tappavat toisia(minä k/d 4,68 acc 25,8) koska penis ei ole seisonut koska siksi. Ikävää.- Haista sinä paska
"Ei avaruudellista älykkyyttä. Ei kykyä laajempiin kokonaisuuksiin. Sillä löytäisi pelastuksen, niinkuin minä. Kaikki niin itsekeskeistä. Ei älyllä rikastettu ja se on siinä. Ei hajuakaan feminiinisestä puolesta. Katsoivatko elokuvia yksin, itkien ja haaveillen, kuunnellen musiikkia. Eivät! Miehekkyys, bodaus, pelinrakentaja, halu olla jotain mitä halutuin on. Eli aivan karseeta paskaa nämä jantterit!"
Tämä kaikki siis minkä mukaan? Tunnetko sinä edes miten hyvin nämä ihmiset?! Uskon tohon kyllä vasta sitten kun olet jotkut lähdetiedot linkittänyt tuosta! Hyvätkin ihmiset voivat seota ja tappaa! On kuule ihan useaankin otteeseen jo tutkittu että kiusaaminen vie ihmiseltä mielenterveyttä!
Kai siinä nyt ihminen sekoaa ja alkaa puolustautua keinolla millä hyvänsä, kun jatkuvana kiusankohteena joutuu olemaan, eikä omalla heikolla puolustuksella pääse pois siitä. Vai tarkoittaako tuo siis sitä että sinua siis saa vapaasti kovemmat jätkät kiusata miten vaan joka päivä vuosikausia, etkä sinä jossain vaiheessa ala mitään tekemään? Häh!? Vastaappa!
Sinä olet siis arvoton ihminen jolle saa tehdä ihan mitä vaan ja miten paljon vaan? :D Sinulla ei siis ole mitään itsekunnioitusta?
- mbgitw
Koulukiusaaminen voi kyllä murtaa ihmisen pahasti, varsinkin jos vielä muut olosuhteet (esim. perhe) ovat huonot. On myös niitä, jotka ovat sisuuntuneet siitä ja pärjäävät ulkoisilla kriteereillä erinomaisesti. Mutta useimmilla on jotain ongelmia vielä pitkälle yli kahdenkympin.
Nuoret naiset ovat pinnallisia laumaeläimiä niinkuin miehetkin. Aikuistuessa tulee realiteetit, mutta myös se että uskaltaa paremmin olla sen kanssa kuka itseä kiinnostaa. Ei lukioajat kerro koko totuutta, vaikka antavat joillekin etumatkaa. Katkeroituminen ja huono itsetunto on se mikä enemmän aiheuttaa ongelmia kaksikymppisille kokemattomille, kuin se että olisi niin kelpaamaton kuin kouluajat antavat ymmärtää. - oer8
Ne olivat epänormaaleja mielenvikaisia ja siksi naisetkin heitä karttelivat. Toisin kuin tämän palstan ääliömiehet julistavat ei paneminen paranna kenenkään mielenterveysongelmia. Heistä ei myöskään tullut hulluja naisettomuuden takia vaan he olivat naisettomia hulluutensa takia.
- Naisasialooseri.
Juuri päinvastoin. Heistä tuli hulluja nimenomaan naisettomuuden takia, siitä oli lehdessäkin iso juttu nimellä"tytön puute sairastuttaa miehen alun"
Oikeasti naiset karttoivat heitä vaatimattoman ulkonäön ja ujon luonteen takia. - kljgkldjgkdgf
Naisasialooseri. kirjoitti:
Juuri päinvastoin. Heistä tuli hulluja nimenomaan naisettomuuden takia, siitä oli lehdessäkin iso juttu nimellä"tytön puute sairastuttaa miehen alun"
Oikeasti naiset karttoivat heitä vaatimattoman ulkonäön ja ujon luonteen takia.Ja vuosikaudet kaikkinaista syrjintää saivat heidät lopulta sekoamaan kun alkoi käydä opiskelujen alussa kävi selväksi että he eivät pääsisi osalliseksi nuorten naisten kanssa harjoitettavan seksin iloista. Kokemuksesta voin sanoa että se on todella kova paikka nuorelle miehelle. Onneksi olen ohittanut jo tuon massamurhaajaiän ja tyydyn elämään pitkän ja ty6lsän elämän loisena yhteiskunnassamme.
- Naisasialooseri.
Totta. He olivat nuoria naisten hyljeksimiä AT-miehiä, myös Sodini oli naisten hyljeksimä, mutta hän oli jo lähes 50-vuotias mies jonka vintti sekosi vasta 19 vuoden puutteen jälkeen.
- avohoito
kikkeli pimppiin.
- Kaveriton nussimaton
On se helppo ymmärtää, että jos aikuinen mies pakotetaan vuosikausia vaan vetämään käteen, niin saattaa viha ja murhanhimo vallata mielen. Naiset sen voisivat estää jakamalla pillua tasapuolisesti, mutta eipä näytä halukkuutta löytyä tämänkaltaiseen humanitäärisen toimintaan, vaikka muuten kyllä ollaan pelastamassa pakolaisia ja valaita ja maapalloa. Mikä vittu siinä on että pillua ei huoranperkeleet voi antaa!
- aikuinen mies
"...aikuinen mies pakotetaan vuosikausia vaan vetämään käteen.."
Kuka pakottaa?- runk runk klunk
Sehän on vaarallista jos ei tyhjennä kivespusseja. Mm. syövn riski kasvaa.
- Kaaossoturi
runk runk klunk kirjoitti:
Sehän on vaarallista jos ei tyhjennä kivespusseja. Mm. syövn riski kasvaa.
Ei nyt ehkä kannata ihan kaikkea uskoa mitä Iltalehdet sun muut roskamediat syöttää vailla mitään kunnon lähdetietoja *reps*
- mies.
Pitää olla 30 vuotiaana paljon rahaa jos on kokematon ja haluaa saada seksiä tai suhteen. Naiset ei muuten kiinnostu.
- iujhgggrffddddssssss
Pitäisikö muiden sitten harrastaa jotain hyväntekeväisyyttä ja pakolla kaveerata jonkun itsensä eristävän kanssa?
Niinpä. Lukemattomat miehet ja naiset jäävät koko elämänsä ajaksi täysin ilman vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä. Näistä yksin jääneistä onneksi vain pieni osa on henkisesti niin heikkoa tekoa ettei tuota asiaa kestä ja pysty elämään sen kanssa. Tästä heikommastakin aineksesta valtaosa on sen verran järkeviä, että tekevät vain kaikessa hiljaisuudessa itsemurhan, koska ymmärtävät etteivät muut ihmiset ole heidän ongelmiinsa syyllisiä, vaan yksin jääminen johtuu siitä että ovat itse liian erikoisia. Loppuosa sitten on näitä narsismiin taipuvaisia jotka eivät näe itsessään mitään vikaa, vaan syyttävät kaikesta muita ihmisiä, ja tällöin syntyy kerralla paljon pahaa jälkeä.
Todellisia sankareita tässä ovat minusta ne jotka kestävät tuon yksinjäämisen tuskan ja pystyvät siitä huolimatta elämään hyvän elämän ja olemaan jokseenkin onnellisia. Tämäkin palsta on siis pullollaan ihmisiä jotka voivat olla ylpeitä henkisestä kestävyydestään.- Naisasialooseri.
No minä olen juuri sellainen mies, joka ei näe itsessään mitään vikaa.
Ja se henkisesti heikko aines on sitä, joka hyväksyy syrjityksi tulemisen. Vahva aines kostaa syrjiöilleen koska vika on heissä ja erikoisuus ei ole mikään tekosyy syrjimiseen, päinvastoin sen pitäisi lisätä ihmisen kiinnostavuutta - fhfjlkj
Eihän ne oikeasti sitä kestä vaan oirehtivat sitten muulla tavoin. Jos ATM on onnellinen niin hänen täytyy olla jotenkin kehitysvammainen. Vasta oli puhetta siitä MOT-dokkarista jossa äätämit vonkasivat netissä 13-vuotiaita tyttöjä. Sitten on monia masennuslääkkeillä, alkoholilla yms. itseään turruttavia ätmejä.
- N pohjois-pohjanmaa
fhfjlkj kirjoitti:
Eihän ne oikeasti sitä kestä vaan oirehtivat sitten muulla tavoin. Jos ATM on onnellinen niin hänen täytyy olla jotenkin kehitysvammainen. Vasta oli puhetta siitä MOT-dokkarista jossa äätämit vonkasivat netissä 13-vuotiaita tyttöjä. Sitten on monia masennuslääkkeillä, alkoholilla yms. itseään turruttavia ätmejä.
saari kävi baarissa ennen ammuskelua. Hänellä oli baarissa mukana muita miehiä jotka olivat saaren kavereita. Olin silloin 18-vuotias.
Minä juttelin humalassa saaren kanssa samana iltana baarissa.
Mutta emme edenneet sen pidemmälle. Muistaakseni maatti saari kysyi minulta mistä päin olen kotoisin ja kyseli normaaleja kysyksiä.
Saari ja hänen kaverinsa ottivat vain yhdet. Mutta yksi oli heistä kuskina ja hän joi limsaa.
He myöhemmin poistuivat autolla baarista. - asdf7654
Naisasialooseri. kirjoitti:
No minä olen juuri sellainen mies, joka ei näe itsessään mitään vikaa.
Ja se henkisesti heikko aines on sitä, joka hyväksyy syrjityksi tulemisen. Vahva aines kostaa syrjiöilleen koska vika on heissä ja erikoisuus ei ole mikään tekosyy syrjimiseen, päinvastoin sen pitäisi lisätä ihmisen kiinnostavuutta"No minä olen juuri sellainen mies, joka ei näe itsessään mitään vikaa."
Narsismi, suvaitsemattomuus, nirsous, pakkomielteisyys, alempitasoisuus, olethan sinä näitä myöntänytkin kun vähemmän harhainen hetki on yllättänyt.
- tiedottoja..
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/seksuaalirikoksista-pitka-tuomio-ortodoksimunkille/80597/
erään tuon munkin uhreista joka oli mies oli matti saaren kaveri.
Juttua oli joskus seiskassa. - ...........
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ystävä Saari soitti minulle ampumisten jälkeen/1135239727607
- ................
Kotimaa
Politiikka
Kaupunki
Ulkomaat
Talous
Urheilu
Kulttuuri
Pääkirjoitukset
Videot
Sää
Ystävä: Saari soitti minulle ampumisten jälkeen
25.9.2008 10:49 | Päivitetty: 25.9.2008 11:40
A A
Helsingin Sanomat
Ints Kalnins / reuters
Kauhajokisia kerääntyi torstaiaamuna ammattioppilaitoksen edustalle.
Kauhajokisia kerääntyi torstaiaamuna ammattioppilaitoksen edustalle.
Kauhajoen surmista epäilty Matti Saari soitti ampumisten jälkeen ystävälleen, kertoo 7 päivää -lehti.
"Tervehdittiin toisiamme ihan normaalisti, ja ehdin kysäistä, että mitäpä kuuluu", Raunoksi esittäytyvä opiskelija kertoo Saaren soitosta.
"Hän ilmoitti täysin rauhallisella äänellä, että hän on ampunut kymmenen ihmistä koulussa ja soitti jättääkseen mulle jäähyväiset."
Kauhajoen ulkopuolella opiskeleva Rauno sanoo saaneensa puhelun tiistaina kello 11.53.
Rauno kertoo lehden haastattelussa pyytäneensä ystäväänsä useita kertoja toistamaan lauseen ja hänen mukaansa Saari oli toistanut sen rauhallisesti.
Lisäksi Saari oli lehden mukaan kertonut suunnitelleensa ampumista kaksi vuotta. Lisäksi hän oli pyytänyt puhelun aikana, että Rauno järjestäisi polttohautauksen.
"Lopuksi hän sanoi minulle, että hyvästi kaveri."
Rauno kertoo tunteneensa Kauhajoen koulusurmaajan jo vuosia. Jo ystävyyden alkutaipaleella Saari tilitti, että häntä kiusattiin rankasti varsinkin yläasteella. Kiusaaminen jatkui myös lukiossa.
"Hän jättikin sen kesken ja kertoi haluavansa catering-alalle, koska siellä on yleensä mukana enempi tyttöjä kuin poikia", Rauno kertoo.
- ....................
Lukiossa, ammattikoulussa ja armeijassa Matti Saari joutui kiusaamisen kohteeksi, mutta Haukiputaalla sijaitsevalla Kellon ala-asteella hän oli yksi muista. Saari pääsi mukaan leikkeihin, eikä kukaan nälvinyt häntä.
- Hän oli sellainen kaikkien kaveri. Kaikki tykkäsivät hänestä, eikä hän mielestäni ollut mitenkään yksinäinen. Olimme kaikki lapsia. Silloin ei ollut mitään kuppikuntia tai ryhmiä. Hän liikkui yleensä kahden muun pojan kanssa. - geeteeaa
Lisätään listaan vielä Niko Bellic, vtun ytmit ja lutkat siellä nettibaarissa nyt tuli loppu sille vehtailulle :P
http://www.youtube.com/watch?v=yzJ-L04MaAY
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257