Kun kuljen tuolla kevyen liikenteen väylällä ja jään odottamaan liikennevalottomalla suojatiellä, että auto menee ennen kuin menen itse tien yli, niin aika moni auto hidastaa vauhtia ja antaa minun ylittää tien. Olen kuitenkin huomannut, että lähes säännönmukaisesti nuoret naiskuskit eivät tee näin. Tämä on hauska havainto joka sopii yhteen naisten muun käyttäytymisen kanssa. Naiskuskit eivät pysähdy antamaan tietä nuorelle miehelle, koska he todennäköisesti luulevat miehen pitävän sitä kiinnostumisen merkkinä. Mikä on absurdia, sillä kukapa sitä voisi edes alkaa jalkakäytävältä lähentelemään ohi ajavan auton kuskia. Todennäköisesti nämä naiset eivät ajattele asiaa näin pitkälle vaan toimivat vaistomaisesti oppimallaan tavalla, eli omaan ikäryhmään kuuluville miehille ei pidä antaa minkäänlaisia positiivisia signaaleja.
Nuoret naisautoilijat eivät anna
15
122
Vastaukset
- aha-..........
HÖPÖHÖPÖ.. Nuorena naisena olen huomannut myös saman; naiskuskit eivät pysähdy antamaan tietä, etenkään nuoret. Mieskuskit sen sijaan pysähtyvät lähes aina...Ja voi sitä kyyläämisen määrää...Toivovat että näkisivät hameen alle...
Minäkin olen huomannut saman, että nykyään erityisesti naiset tuntuvat siellä ratin takana unohtavan ne väistämissäännöt. Itse pyöräilen paljon ja kyllä se tuntuu yhä useammin olevan naisihminen joka sieltä varoituskolmion takaa rynnimällä yrittää pyöräilijän hengen viedä. Monesti siinä tappoa yrittävässä autossa on vielä pikkulapsi mukana ja äitillä kännykkä korvalla. Minkähänlainen sukupolvi tästä kasvavasta mahtaakaan tätä menoa tulla?
Jospa niillä naisilla on mennyt kohteliaisuus- ja liikennesäännöt sekaisin? Että kun ovat tottuneet, että ovet avataan ja savat mennä edeltä, niin menevät sitten liikenteessäkin ensin.
Noin muuten auto saa jostain syystä ihmisissä huonoimmat puolet esiin sukupuoleen katsomatta. Ei anneta tietä, soitetaan torvea ja kiihdytellään ja jarrutellaan turhan takia.- tggccgttggcccgttggcc
Johtuisikohan siitä että naiset paskempia kuskeja muutenkin.
- Ikisinkku M
Heillä on oppimisvaihe menossa, pitää olla tyly kaikkia muita kohtaan kuin tatuoituja paskoja. Vanhemmilla naisilla on varaa antaa tietä kun ei ole enää pakko esittää mitään.
- "Ymmärtäjä"
Naiset ovat tunnetusti huonoja kuskeja. Niillä ei riitä kapasiteetti kevyenliikenteen seuraamiseen, vaan ne tuijottavat vain paniikissa eteenpäin. Mutta mitä kertoo sinusta se että mietit kuskien iskemistä kävelytiellä lolololololololololololololololl
- SekaSikiö
Olen samaa mieltä, että naiset ovat paljon itsekkäämpiä liikenteessä.
En muista Yhtään tilannetta, jossa naiskuski olisi hidastanut ja antanut ylittää suojatien. Miehet usein tekevät niin, olivat ne sitten vanhoja, nuoria, perhe mukana, kavereiden kanssa tai työmatkalla.
Naiset puolestaan... meinasipa yksi ajaa päällekin, vaikka itse ihan laillisesti olin ylittämässä suojatietä. Kännykkä korvallahan tuo oli. Taisi säikähtääkin vähäsen, kun huomasi että melkein ajoi yli. - Kis-kisu
Naiset on yleisesti huonoja autoilijoita, mutta kaikkein pahimpia on vanhat pierut joilta pitäisi ottaa kortti pois jo. Naiset on vaan itsekkäitä, mutta vanhat äijät on jo sokeita.
- SekaSikiö
Tai sitten niillä on vaan kiire etteivät unohda minne ovat menossa.
- Kis-kisu
SekaSikiö kirjoitti:
Tai sitten niillä on vaan kiire etteivät unohda minne ovat menossa.
Siis vanhoilla kuvuilla vai nuorilla naisilla?
- SekaSikiö
Kis-kisu kirjoitti:
Siis vanhoilla kuvuilla vai nuorilla naisilla?
No kummalla on yleensä muistivaikeuksia?
Itse tarkoitin näitä vanhjoja käpyjä :D Anteeksi huono kirjoitusmuoto.
Vaikka toisen kerran ajateltuna, voihan huonomuistisuus koskea niitä naisiakin, jos ei kyseinen taito ole kovinkaan kehittynyt heillä. - Kis-kisu
SekaSikiö kirjoitti:
No kummalla on yleensä muistivaikeuksia?
Itse tarkoitin näitä vanhjoja käpyjä :D Anteeksi huono kirjoitusmuoto.
Vaikka toisen kerran ajateltuna, voihan huonomuistisuus koskea niitä naisiakin, jos ei kyseinen taito ole kovinkaan kehittynyt heillä.No kun sanoit, että eivät unohda minne ovat menossa, niin tulkitsin että saatat tarkoittaa nuoria naisia.
- 12+3
Tämä on hyvä vertauskuva naisten itsekkyydestä yleisemminkin. Tuskin se itsekkyys nimittäin rajoittuu vain autolla ajamiseen. Miksi rajoittuisi?
- Mr Cynical
Nainen joka on riittävän vanha saamaan ajokortin, on riittävän vanha käymään yökerhoissa.
Miehet väistävät, erityisesti ätmit.
Vanhemmat rouvat kyllä antavat tietä ;) - naisille.nauraja
Minua alkaa aina naurattaa kun ison katumaasturin kuskin penkiltä juuri ja juuri erottuu nuori tytöntyllerö, liian iso auto pienellä tytöllä, näyttää auto kulkevan lähes ilman kuljettajaa xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257