miksi kaikki korkeastikoulutet naiset on sinkkuja ja taas ammattikoulun käyneet varattuja ei suomi24 treffeillä paljon näy ammattikoulun naisia taitavat olla kauniita kunnon naisia mutta mitäs naisia nämä korkeasti koulutetut on kun ollaan sinkkuja vaan kotityöt ei kiinnosta perhe on out mutta juhlinta on in
outoa
12
135
Vastaukset
- lottamari<3
Millaista tutkimusmenetelmää olet käyttänyt tuon havaintosi toteamiseen=?
- Pilkutetaanko?
Onko tuo semmoinen alakoulun äikäntehtävä, jossa pitää panna välimerkit ja isot kirjaimet oikeille paikoilleen?
- Reipas Mies
Taitaa olla nykyään Suomi-miehen entistä vaikeampi vastata Suomi-naisen asettamiin vaatimuksiin.
Tietäähän sen että naisen korkeampi koulutus tuo entistä korkeammat vaatimukset ja nettitreffien rempseät euronjarmot ei vaan kelpaa näillä akateemisille sinkkunaisille.
Taitaa amiskaneidit tuning- romubemari-miesten kanssa bailata, siellä kositaan jatkoilla ja kohta ollaan lovessa. Akateemiset käyvät teattereissa, savivaasi näyttelyissä sekä kummallisten bändien keikoilla lipittämässä valkoviiniä. Miehessä tulee yhdistyä Sean Connery ja Beckham vaikka nainen itse on ujo silmälasipäinen tavistuija sillä yliopiston tokarilla.- ---
Toki Suomen vaalealle akateemiselle feministinaiselle kelpaa ihan superisti naista alistava islamilainen karvaranne tai savimajasta roudattu musta lukutaidoton jortikanheiluttajakin, jos sitä naista jumaloivaa satujen ytm-prinssiä ei kotimaasta löydy.
- sellaisia ne
monelle korkeasti koulutetetulle maistuu alkoholi ja vauhdikas ravintola elämä ja yleensä ne roikkuvat treffi sivustoilla vuosi tolkulla ja rakastavat yhden yön juttuja pystyvätköhän edes olla yhtä viikonloppua juomatta tai edes yhtä vapaa päivää en ole saanut heistä kovin kaksista kuvaa ja ovat vielä aika koppavia ei taida koulu antaa millai käyttäydytään oppeja mutta juhlinnan kyllä opettavat
- Hmmm...?
Jospa ne haluavat kirjoitustaitoisen miehen?
- iki sinkku
ei he omaa miestä halua vaan miehiä ravintola elämä on kallista jostain rahatkin on saatava
- ei vaimoksi
en tosiaankaan halua omaa miestä eikä tarvitse ostaa omaa autoa miehen kanssa yhdessä kun saan olla eri autoissa joka päivä ja kyydin saan aina kun tarvitsen eikä minua haittaa vaikka hanskanlokerossa on toisen naisen huulipunaa ja meikki peili mutta tiedän autoista melko paljon tiedän mitä merkkejä ei kannata ostaa töihin ei tarvitse viedä eväitä soitto vain niin joku tarjoaa ruokkiksella syömiset ja kyydin ja kenties jotain muutakin olen meneväinen nainen vapaus on se mitä kaipaan
- peruskoulu
miksetkirjoitasmaantientälleenjosetosaaeesisollaaloittaajalaittaavälimerkkejäeihäntollaisestasotkustasaamitäänselvää
- miehet kummia
olen samaa mieltä miehet on kummia kun vaativat yhteistä aikaa ja yhdessä tekemistä minua ahdistaa tuollainen kyllä minusta jos seurustellaan niin kummallakin on omat menonsa ja huvinsa ei saisi käydä missään tai tavata ketään hulluksi tulisin jos en pääse mihinkään olen sanonut miehelleni että teen pitkiä päiviä on kokouksia ja sen jälkeen menen jumpalle ja kuntosalille se tosiaan ärsyttää kun täytyy olla muka tilivelvollinen kyllä ihminen saa tehdä mitä haluaa meillä on monet riidat tullut siitä kun se kyselee missä salilla käyn mitä se sille kuuluu nyt ollaan eron partaalla kun se tuli töistä hakemaan ja työkaverini kertoi että muka menin saabbi miehen kyytiin mutta ei usko että olin jumpassa mutta kaiken huippu on kun komppaa salaa kassiani ja löysi kortsu paketin josta puolet on käytetty ei usko sitten millään että löysin sen rappukäytävästä ja toin sitä roskiin kun en siedä roskaamista mutta se taisi unohtua sinne mutta viimeinen piste on se kun rami on tullut hakemaan töihin ei muka työkaveri saisi tulla hakemaan ihmettelee kun konttorilla on 4 naista töissä mutta ei ymmärrä sitä että pomon poika tulee hakemaan töihin kun asuu lähellä ja antti tuo kotiin kun on jumppa valmentaja
Jaaha, ketjun aloittaja innostui näköjään keskustelemaan itsensä kanssa enemmänkin. No, eipä siinä mitään, löysipä ainakin itsensä kanssa samalla aaltopituudella olevaa keskusteluseuraa.
- outoa
stellaria81 tuo oli hyvä pakko myöntää stellaria81 älä ole ilkimys sait minut nauramaan ja iloiseksi mieli oli apea kun joudun lähtemään yö vuoroon mutta kommenttisi piristi hyvää yötä sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247