Olen kaljuuntunut Perbejuntti

Bicky Mies Belgiasta

Olen kaljuuntunut jo nuorella iällä, joten päätin ajaa vähätkin hiukset pois. Äänestin Eurovaaleissa Perusbelgialaisia, jotka vastustavat homoliittoja ja maahanmuuttoa.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

16

280

1Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tell me news?

Kaikki korkean testotason miehet eli OIKEAT MIEHET kaljuuntuvat nuorena.

• kaljujen.propagandaa

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

• Anonyymi kirjoitti:

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

Paljonko sulla kuluu Finaa päivässä?

• töttöröö

En tunne Belgian 'äärioikeistoa', joten paha sanoa. Harvoille miehille sopii kalju, joten yleensä plastiikkakirurgi tekee parempaa jälkeä. En sit tiiä ootko trolli vai vähän mielikuvituksekkaasti kirjoittava Belgian suomalainen. No, vastasin nyt vaan huviksi.

• No sittenhän sä olet ainakin aatteiden perusteella ihan samanlainen kun kaikki tämän palstan mieskirjoittajat mua lukuunottamatta.

Mieluummin olisi kannattanut aloittaa se fina-tablettien syönti jo hyvissä ajoin ja käydä tarvittaessa plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, koska just Belgiassa on hyvätasoisia klinikoita, joissa osataan tehdä hyviä hiustensiirtoja. Sitten olisit voinut äänestää hyvillä mielin jotain Belgian vasemmistolaisia puolueita, jotka suhtautuvat myönteisesti maahanmuuttoa kohtaan.

• ...........

up.

• nimimerkkirobotti

up!

• Oliko tämä aloitus Bicky ihan sun itsesi kirjoittama, vai yrittikö joku siinä vaan feikata sun nimimerkkiäsi??

Mutta mitä asiaan ja aloitukseen tulee, niin eipä se fina-tablettien syöminen välttämättä sopisi sulle, kun se voisi heikentää sun tehoja niissä penislihastreeneissä:))))))))))))))))))))

Ei olisi ainakaan niissä kisoissa fina-tabletit mikään lisävoimia takaava Doping-aine:))))))))))))))))

Mutta ei se hyvälaatuinen tukka edes ole sulla mikään niin välttämättömyys, kun sähän oletkin tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Darkkis todelli otti parrua kakkoseen ruotsinlaivalla.

• Anonyymi

Kaikkihan sen tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää

Puhu vaan itsestäsi vitun mulkunnuolijahuora saatana!!!!!!

• Anonyymi

Myös DarkFear on kaljuuntunut.

• Mulla kyllä itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Mutta Bicky Royal-miehellä se kalju ei haittaa, kun hänelle se sopii ihan hyvin ja hän onkin tatuoitukaluinen penetraattori, joka harrastaa niitä penislihas-nostoja siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Ja ottaa vielä suoleenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      88
      1313
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      38
      868
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      13
      807
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      798
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      80
      706
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      705
    7. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      698
    8. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      697
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      647
    10. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      58
      638
    11. 65
      610
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      90
      609
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      43
      591
    14. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      575
    15. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      566
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      544
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      537
    18. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      9
      525
    19. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      512
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      505
    Aihe