Tätä pelkäsin pienenä

mies 86

Tuo tyhjästä ilmestyvä, kulmikas ankkaa kuvaava epäolento joka yhtäkkiä ilmestyi oikeaan alanurkkaan keskelle pimeyttä tuijottamaan minua lautasenkokoisilla silmillään. Ja tuo kauhea, epärytmikäs musiikki joka ei ole mistään kotoisin. Varmaan nähnyt painajaisia joskus mutta en tietenkään muista. Taidokkaasti tehty animaatio kun silmät rullaavat päästä ankan kääntyessä vasemmalle 90 astetta.

http://www.youtube.com/watch?v=4d03jTkv0q0

12

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen niiiiiiin vanha, että muistin tuolla videolla olleet kaksi vanhinta tunnaria.

• Morso-trauma
    • Jaa, minusta tuo ankkaotus oli aika neutraali, ja musakin ihan kiva. Mutta tuota tunnarissa esiintyvää nallea vihasin koko sydämestäni siksi koska se kielloista huolimatta meni hölmöilemään tässä (jotenkin oudon pelottavassa) jäävaroituspätkässä:

https://www.youtube.com/watch?v=SaoLkayPOUI

Lisäksi minusta Nalle Luppakorva oli jotenkin pervon oloinen hahmo, inhosin sitäkin:

https://www.youtube.com/watch?v=85js2HGizqg

En ylipäätään ole tainnut koskaan oikein sietää nalleja, vaan omat pehmonallenikin olivat kaikissa leikeissäni niitä hylkiöitä ja roistoja. Liekö tämä trauma seurausta juuri noista pikkukakkosen kammottavista nalleista, kenpä tietää.

• 9+20
    • Kis-kisu

Eikös jossain aikojen alun windows-versiossakin ollut joku vastaava perverssi avustajaolento, kummallinen ankka tai lintu, joka häiritsi ja pölähti aina näytölle ketkuttelemaan persettään kun sitä yritti vaan tehdä sen, mitä piti koneella tehdä.

• En mää tuommoista muista, mutta ainakin joskus oli hakutoiminnossa semmoinen koira, joka ärsytti minua suunnattomasti. Paska rakki joka ei ikinä löytänyt mitään mitä olisi pitänyt, prkl!

• Kis-kisu
        stellaria81 kirjoitti:

En mää tuommoista muista, mutta ainakin joskus oli hakutoiminnossa semmoinen koira, joka ärsytti minua suunnattomasti. Paska rakki joka ei ikinä löytänyt mitään mitä olisi pitänyt, prkl!

Mä muistan ton! Eikö se jopa räksyttänyt, vai kuvittelenko omiani? Mutta oli joku pahanilmanlintukin, poistin sen sekasikiön kyllä melko pian.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

En mää tuommoista muista, mutta ainakin joskus oli hakutoiminnossa semmoinen koira, joka ärsytti minua suunnattomasti. Paska rakki joka ei ikinä löytänyt mitään mitä olisi pitänyt, prkl!

Se koira muistaakseni olevinaan heilutteli häntää ja haukahteli, ei se niin paha ollut kuin fucking clippy joka sai siirtymään kotioloissa open officeen:

http://www.youtube.com/user/USClippyPaperclip

• Marianne89...

Itse pelkäsin Muumien kummituseläintä nähtyäni Taikurin hatun ensikertaa tv:stä. Yksi kaveri sitten teki sen tempun, että tahallaan avasi Taikurin hattu -kirjan juuri siitä kohtaa jossa se otus ilmestyi, vaikka olin pyytänyt että kääntäisi lehden sen yli. Kaikkea sitä voikin pienenä pelätä, siis se kummituseläin oli mielestäni tosiaan niin pelottava ilmestys että myös kirjan kuvana sai aikaan tuollaisen reaktion...

• Morsofani
    • Avaruuden piru

Lapsena 80-luvulla televisiosta tuli heti Pikku Kakkosen jälkeen 18.30 50-luvulla tehty elokuva Avaruuden Pirut.

http://www.youtube.com/watch?v=kkuyB4wglQw

Elokuvassa poika näkee lentävän lautasen laskeutuvan ja kertoo siitä vanhemmilleen. Isä ei usko poikaa ja käy tarkistamassa. Lentävä lautanen on kuitenkin jo kaivautunut maahan. Ufoilla on maanalla tunneleita, ja laitteita joiden avulla voivat kaivaa hiekkaa tai siepata ihmisiä niin, että maa viettää jalkojen alta kuin uppoaisi juoksuhiekkaan ja uhri putoaa ufojen tunneleihin, missä heille laitetaan niskaan implantti, mikä tekee uhrista ufojen kätyrin.

Pojan isä uppoaa tietysti hiekkaan ja saa niskaansa ufojen merkin... Leffan jälkeen pelkäsin kuukauden, että maa alkaa viettämään allani juoksuhiekan tavoin, ja hirviöt sieppaavat minut maanalle.

Hyvin harvoin lapsena olisin myöntänyt, että jokin elokuva aiheuttaa trauman, mutta muistan jo tuolloin ajatelleeni, että parempi kun en olisi katsonut. En vain ymmärrä miksi se näytettiin heti Pikku Kakkosen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      398
      1156
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1086
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      59
      772
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      698
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      15
      670
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      643
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      640
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      58
      613
    Aihe