Seuraava konkkaan menevä firma??
Villit veikkaukset!!!
55
1955
Vastaukset
- Mää
Kankaanpään kaupuinki
- Määkans
Suomen valtio
- minä vaan
Mietin vaan että mikä tarkoitus mahtaa olla tämän keskustelun avaajalla? Onko tarkoituksesi saada perättömiä veikkauksia? Vaikeita aikoja elävillä yrittäjillä on varmasti muutakin mietittävää kuin se että joutuu tällaiselle "listalle" jonka joku idiootti tarkoituksen hakuisesti avaa. Siis jos ollaan viisaita ja fiksuja niin älkää laittako tänne yhdenkään yrittäjän nimeä typerien idioottien riepoteltavaksi. Paras vastaus tällaiselle on kun kukaan ei provosoidu tälle avaukselle alkuunkaan. Ja keskustelun avaajalle; Hanki elämä...
- jesu iitta
Minä vaan
On hienoa että täällä on vielä kaikki kotona.
Tämä viesti sopisi melkeinpä 95 prosenttisesti jokaisees täällä olevaan keskusteluun.
Hienoa.
- Pölöhölä
Joku ruokapaikka kyllä joutuu lopettaan veikkaan, eipä ne kovin isoja työllistäjiä ole kylläkään tässä kylässä, ravintoloiden hommaa voi ihmetellä myös.
- Öirwq
Mitenni?
- öhööhö
Joku paskaläskifirma.
- minä vaan
kyllä ekana katuu edäs metalli alan yritys mikä alkaa h:kirjaimella.
- hanuristi virroilta
KENKÄ AVENUE
- tietoo
Kinkkuvirma kaatuu.
- qasdcfvbhn
Toivotaan, että iso. Vaikkapa Tykistöprikaati.
- grillimaisteri1
mikä?
- Vilskakkaa
-Hyvät loppunen virma myy ulkolaista lihhoo, yäk mitä shittiä.
- ja ja ja
Luuleks, et o ainoo?
- --------
Yks V:llä alkava firma vaihtaa ainaki henkilökuntaa kokoaja. Ei ehkä paras menestyksen merkki.
- vmp2
Tarkoitatko varamiespalvelua eli vmp. Sehän hakee koko ajan työntekijöitä. heh vähän rankempaa huumoria.
- tää ei pali hae
pimpelipom, mietis sitä sit.
- Hydrauliikkamies
Pulttisali. Liikevaihto ja voitto pudonnut jo monta vuotta peräkkäin.
- Sitähänsääkysyit
Säästösali. Mitä näitä saleja nyt on...
- lepo vaan
Eikös sen ison miehen rekat ja toiminta myyty kilpailijalle? Kuulin vaan että vähän niinko rahanpuutteen takia olis joutunu myymään. Puhuvat konkurssistakin...
- joskaput
kyselkää huoltamon isolt johtajalt, hää tietää kaikista kaiken ( tai ainakin luulee tietävänsä)
- ???
joskaput kirjoitti:
kyselkää huoltamon isolt johtajalt, hää tietää kaikista kaiken ( tai ainakin luulee tietävänsä)
Tarkotatko sitä vanhempaa vai nuorempaa johtajaa? Tuntuu olevan näillä "rahtareille" sellanen juoru paikka koko mesta?Ja kait tää iso-lepo vie sielä käy, muuten on tilanneet liikaa hampurilaisia?
- joskaput
??? kirjoitti:
Tarkotatko sitä vanhempaa vai nuorempaa johtajaa? Tuntuu olevan näillä "rahtareille" sellanen juoru paikka koko mesta?Ja kait tää iso-lepo vie sielä käy, muuten on tilanneet liikaa hampurilaisia?
Vanhempaa, ja osittain kai jo tietotoimisto toimii uudelki
- vaan lepo
no nyt se o julukista tietoo että tän ison miehen molemmat kuljetusvirmat o menny konkurssiin... olisko vaan alun alkaenkin kannattanu olla kilpailematta sitä vastaa kenenkä leipiin ensin meni? aikas härski temppu joka sai paskase lopu. meinaan ku se kellekkä tää isomies tuli hommiin niin autto tän alkuun. asumista myöre... tontit ja kaikki
- minä vaan
vaan lepo kirjoitti:
no nyt se o julukista tietoo että tän ison miehen molemmat kuljetusvirmat o menny konkurssiin... olisko vaan alun alkaenkin kannattanu olla kilpailematta sitä vastaa kenenkä leipiin ensin meni? aikas härski temppu joka sai paskase lopu. meinaan ku se kellekkä tää isomies tuli hommiin niin autto tän alkuun. asumista myöre... tontit ja kaikki
joo tää minkäleipiin eka meni on jo aikaa sitten lopettanut kuljetus yritys toiminnan,kun osasi laskea mikä kannataa ja mikä ei kannata.
- Huhua vaan..ko?
Töissä puhuivat että Amerikaano lopettaa.
- baarityöntekijä
Jep. Nimenomaan Americano (Kankaanpään viihdekeskuksen alakerta), mutta toimintaa jatkaa Karaoke, Iskelmä ja Irkku Pubi.
- Retriitti
Jo oli aikakin.
- Porilaisten marssi
baarityöntekijä kirjoitti:
Jep. Nimenomaan Americano (Kankaanpään viihdekeskuksen alakerta), mutta toimintaa jatkaa Karaoke, Iskelmä ja Irkku Pubi.
Henkilökunta ulosmarssi tässä päivänä eräänä. Ei ole laillista toimintaa siellä.
- Ytneukkari
baarityöntekijä kirjoitti:
No eipä jatkanut ne loputkaan. :)
- Exponsori
Voivoi Lepo, nöyrtyä joutuu.
- halipatsulipat
Ettei olis vaa se venäläiste virma.
- toivottavasti
Lähempänä toria oleva Keskuskadun kenkäliike.
- Juus
KankaanpääWorks
- minä vaan
minä joka kirjoittelen nimimerkillä minä vaan tarkoitin holminkiworksia kun en muistanut et toi nimi on vaihtunut..
- minä vaan 3.6
minä vaan kirjoitti:
minä joka kirjoittelen nimimerkillä minä vaan tarkoitin holminkiworksia kun en muistanut et toi nimi on vaihtunut..
No nythän täällä on muitakin "minä vaan" nimimerkillä kirjoittajia. Eli minun 3.6 laittama viesti, jossa pyysin porukoita olemaan provosoitumasta tällaisille aloituksille,
ei ole saman nimimerkin kirjoituksia kuin on esim. tämä 29.7 tehty.
Eipä nämä Kankaanpääläiset malta olla jauhamatta täällä sontaa toisten asioilla... Voi voi...
- Ettekö
Viihdekeskus.
- s<rtg<z
Ei tilttaa worksi kyllä, on sen verran tilausta ja jonoa että toiminta on turvattu.
- IloinenMäki
Tuosta on kyllä toisenlaistakin tietoa, ja ihan faktaa.
- ....,,,,
IloinenMäki kirjoitti:
Tuosta on kyllä toisenlaistakin tietoa, ja ihan faktaa.
Kankoonpeeläisillä on asiat hyvin, kun toisilla menee vielä huonommin kuin itsellä.
- tiiii
americano enkä kyllä ihmettele. turkkilainen firma, kuten myös riviera kankaanpäässä
Aika hyvin ennustettu, mutta yleensä ennustetaan tulevaisuutta, ei menneisyyttä!
Konkurssissa 12.08.2015 , Patentti- ja rekisterihallitus.- keo4
ich-bin kirjoitti:
Aika hyvin ennustettu, mutta yleensä ennustetaan tulevaisuutta, ei menneisyyttä!
Konkurssissa 12.08.2015 , Patentti- ja rekisterihallitus.näin se menee ja hyvä niin
- Jagert
Papukaija
- näimmä231
viihdekeskus meni ja eiköhän ranta mee siinä perässä.....
- AhneellaOnPaskanenLoppu
Aikamoiset velat turkinpoika tehnyt! Tämän päivän seutu kertoo kaiken. Säästöpankki ei tule rahojansa saamaan ihan heti takaisin; 300 000 euroa!!
- seppo648
eikä siinä o vie kaikki odottaakaa kun rantabaari pamahtaa perässä ajan kysymys enään...siinä se nähtiin kun kaveri huuteli että hän vasta alottelee toimintaansa antakaa mun nauraa ja lujaa:D
- BillyNoy
Yhdyn nauruusi!!!
- rubiinia
Älkää sitten poratko ettei Kpäähän mitään tule jos logiikka on perämettäläisen luokkaa! Musta vaan on hienoa että joku täällä viittii yritää ja kiva paikka tuo rivieera on. Tuon tyypin vahingonilo on aikas hanurista!!
- mullaoliunelma65
mahdakko sä miettiä että kun tämä kaveri teki konkurssin niin se teettänyt remontin esim paikalisilla pienyrittäjillä ja jättänyt ne maksamatta niinn ei paljon khyllä hei saa tukee tommonen kaveri toivottvasti kukaan muu ei joudu ton takia maksu ongelmiin ja summat eivät ole mitään pieni ihan vaan tietoos ....mutta jo sulla on ylimäärästä niin käy maksaan kaverin velat pois!
- mustikoira
Mutta sehän on Kankaanpääläisten ainoa ilo!!!!!!!
- Uteliaanos
mitäs sinne Nousutielle nykyisin kuuluu?
- omenapuusta
Works ainkin alotti isot yt:t juuri
- Viinoo
Oliskoha seurraava konkkaa menevä virma tua sittarin alako ku oon kuullu et lopettaa siä myynni vallan etnyste olis vaa hajettava tarttirahhoo tolta tsipilältä ponupannun ostoo ja myyntipuali auki viikolopukki ja yällä.
- Lidliin
Alko siirtyy Lidliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747