Että elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Harmittaa vain todeta
Anonyymi-ap
27331
1Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 27
Vanhimmat
Näin keski-ikäisenä naisena en ymmärrä tuollaista ajattelua.
Kyllä sinä vielä ymmärrät....
Et ymmärrä, koska et ole vastaavassa tilanteessa.
Jokainen aika, paikka, tilanne, pari, ihmiset, yksilönä,
perhetilanteet…..OVAT UNIIKKEJA,
Jotkut päästää irti ja toisinaan se on suurta viisautta.
Jotkut jää renkuttamaan ja hinkkaamaan.
Pyh. En minä ole missään kohdin elämääni "liian vanha mihinkään".
Jos aloittaja olisi antanut seksiä niin oltaisi vieläkin yhdessä.
Jos jöpöttää niin toimii.
Ilmankos oot single markkinoilla🤣😉
En markkinoilla ollenkaan ☺️
Oletko kärttyinen? Se rajaa mahdollisuuksiasi. Mieti, voitko muuttua.
En ole, enemmänkin välttelevä.
Nuoret keikkalaiset ja turkkilaiset pojat
jankutti ”hymyile, hymyile….”
80-90 luvulla.
vettä sagss fopixdd, höpixddpixzxvxv
Joko täytit 40 vuotta?
Naiselta ei kysytä ikää.
Voidaan nyt keskittyä hoitelemaan sua.
En pidä siitä, että joku toinen hoitaa minua.
Ensinnäkin tuo asenne; olen vanha; vanhentaa ihmistä heti kymmenen vuotta. Kun ikää tulee lisää, pitää paremminkin ajatella, nyt alan liikkumaan enemmän, nyt alan toteuttamaan nuoruuden haaveita, sillä henkinen asenne ja olotila vaikuttaa ihan järkyttävästi fyysiseen tilaan ja päinvastoin. Tietenkin jokaiselle tulee sairauksia jossain vaiheessa ja keho voi tulla jäykäksi, mutta ne pitää ottaa haasteena. Sairauden tunnistaminen nimenomaan mahdollistaa jatkoelämän jos ei ole kyse varmuudella ja nopeasti hengen vievästä sairaudesta ja nimenomaan positiivinen, henkinen asenne auttaa ihan kaikkeen, sellaisesta esim. lääkärit eivät tiedä mitään, eivätkä osaa ottaa huomioon. Kun miettii esim. nopeasti heikkeneviä vanhuksia. Heillä on luonnollisesti sairauksia, mutta ne sairaudet eivät välttämättä nopeuta heidän huonoon kuntoon menoa, vaan paljon enemmän esim. se, etteivät he liiku, vahvista lihaksiaan ja järjestelmällisesti pidä (tai joku toinen pidä) itsestään huolta.
Minusta ikääntymisestä ei ole mitään pahaa, en taistele sitä vastaan. Henkisesti olen välillä liiankin nuori 😉 Biologinen vanheneminen tapahtuu ja muuttaa meitä halusimmepa tai emme. Elämäntilanteet vaikuttavat siihen, miten paljon on aikaa omasta itsestä huolehtimiseen ja ennen kaikkea palautumiseen. Näen, että kyseisen miehen kanssa meidän olisi pitänyt aloittaa selvästi nuorempana.
Totta kaikki sanomasi. Kuitenkin aina elämässä jää jossiteltavaa. Kun miettii menneisyyttä, se olisi voinut aina mennä paremmin, mutta myös huonommin, eikä kannata jäädä surkuttelemaan hukattuja ihmisiä ja tilanteita. Aina kun on elämää, on myös mahdollisuuksia aloittaa naisen ja miehen välillä. Eikä kaikkea kannata ajatella suorituskeskeisesti vaan iättömästi. Rakkaus on ajaton, rajaton ja rahaton, tarkoittaa elämän pääidea on löytää jossain vaiheessa yhteinen touchi, yhteys, yhdessä tekemisen energia ja toisen läsnäolosta ja hyvästä olosta nauttiminen, ilman mitään pakollisuutta, ottamalla kaiken hyvän vastaan, mitä elämä ja toinen ihminen tuo. Läsnäolo, aitous, rehellisyys, luotettavuus, luonnollisuus, ovat aivan mittaamattamon arvokkaita asioita ja sellaiset ihmiset ovat sisäisesti maailman rikkaimpia ihmisiä.
Juurikin tuon suorituskeskeisyyden vuoksi näen hankalana kyseisen miehen kanssa tutustumisen näin myöhemmin. 🙂
Tää kääkkä ei sitte tommosia kirjottele! Ei tunnu ollenkaan ikälopulta, vaikka keski-ikäki jo ylitetty. ;)
Sama juttu. Paremminkin saatan mennä vielä 100-vuotiaana diskoon, jos elän, ihan vaan kiusaamaan virkeällä tanssillani 80-vuotta nuorempia tanssijoita.
Yksinkö olet vanhentunut ja hän pysynyt nuorena, tuskin.
kuungellox mosaikkii: black Sabbzagh m Sabbzagh loocy szbbzgh.
jogkin zannukkz-gygög oli zg hsamzzxz o0puixkdlukämpässä ja kummzankin nizuxzkojz kun kumpikin zxuu xzmz kakxi Znnukkzz
Minä en mieti ikää juuri ollenkaan.
Nuo elämäntilanteiden ohimenot toki ymmärrän hyvin. Ne ovat ehkä vähän surullisiakin juttuja. Aika sulkee joskus ovia.
Toivon voimia ja hyvää tilanteeseesi kuka sitten oletkaan.
-S
Miehet ei yleensä mieti… Kiitos, voin hyvin ikääntymisestä huolimatta. ☺️