Miten saan mieheni pettämään?
Mieheni on idiootti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Yksinkertaisimmatkaan arkiaskareet eivät häneltä onnistu, ja luonteeltaan on vässykkä. Eikä edes erityisen komea.
Olen jo tajunnut, että tein virheen mennessäni hänen kanssaan naimisiin, ja meillä on yhteinen lapsikin. Olin liian nuori tämän päätöksen tehdessäni, ja olin enemmänkin rakastunut ajatukseen sitoutumisesta ja kodin leikkimisestä kuin itse mieheen. Minulla oli myös kova vauvakuume joka vaikutti päätöksiini, mutta lastani en kadu - hän on juuri niin ihana kuin taapero vain voi olla.
Tunteeni miestä kohtaan ovat kuolleet, haluaisin vain koko suhteesta eroon. En kuitenkaan voi "vain lähteä". Avioero on iso juttu, ja näen sen omalla kohdallani epäonnistumisena. Meidän suvussa ei ole eronneita juuri ollenkaan, vaan kaikki solmitut avioliitot ovat kestäneet läpi vuosikymmenten. Nolottaa olla se ensimmäinen.
Pelkkä idiootti mies ei siis riitä eron syyksi, vaan pitäisi olla joku oikea kimmoke, niin ettei tarvitsisi selitellä ja perustella lähtöä loputtomiin. Mieheni ei juo, ei hakkaa, ei polta, ei puhu ilkeästi...ei tee oikeastaan MITÄÄN. Sen kun olla möllöttää.
Tässä vaiheessa voisin hyvinkin mukautua johonkin avoin suhde-juttuun, minua ei kiinnostaisi eikä loukkaisi vaikka näkisinkin mieheni jonkun muun naisen kanssa. Parasta olisi kuitenkin, jos hän ratkeaisi pettämään - siinäpä syy erolle, jota kukaan ei voisi kiistää. Miten saisin mieheni pettämään minua?
Ja joo, olen ilkeä, olen paska, olen provo. Kaikki on kuultu, sanokaa mitä tahdotte. Tässä vaiheessa sitä vain jotenkin kyynistyy.
Miten saan mieheni pettämään?
29
205
Vastaukset
- 10+5
Kannattaisikohan ekana yrittää korjata avioliitto ja kokeilla kaikkea ennen kuin tuollaista suunnittelet? Jos mies on kaikin puolin mukava niin voitte yrittää löytää uusia asioita arjesta. Esim. uusi harrastus, enemmän flirttiä arkeen jne.
Helppohan sitä on huudella, jos ei ole itse ole tuollaisessa tilanteessa ollut, mutta tosiasiassa voi olla hankala paikka, jos on tullut siihen tulokseen, että kortit on nyt tämän ihmisen kanssa katsottu. Tai eihän minullakaan ole tuollaisesta omakohtaista kokemusta, mutta voin kyllä kuvitella tilanteen; olisin itsekin seurustellut jo vaikka kuinka monesti, jos olisin tuollaisen ”lobotomiamiehen” vain viitsinyt ottaa.
Ap:lle voisin vinkata, että yleisin syy miehen pettämiseen on seksin puute parisuhteessa. Niin että jos tätä kidutuskeinoa ei ole vielä kokeiltu täydessä raakuudessaan, niin voisi harkita…- dete
stellaria81 kirjoitti:
Helppohan sitä on huudella, jos ei ole itse ole tuollaisessa tilanteessa ollut, mutta tosiasiassa voi olla hankala paikka, jos on tullut siihen tulokseen, että kortit on nyt tämän ihmisen kanssa katsottu. Tai eihän minullakaan ole tuollaisesta omakohtaista kokemusta, mutta voin kyllä kuvitella tilanteen; olisin itsekin seurustellut jo vaikka kuinka monesti, jos olisin tuollaisen ”lobotomiamiehen” vain viitsinyt ottaa.
Ap:lle voisin vinkata, että yleisin syy miehen pettämiseen on seksin puute parisuhteessa. Niin että jos tätä kidutuskeinoa ei ole vielä kokeiltu täydessä raakuudessaan, niin voisi harkita…Omaan trolliin pitää aina satsata
- Mitä tällä
on tekemistä Sinkut-palstan kanssa? Täällä on Avioliitto-osiokin, mene sinne vollottamaan.
- Mene hoitoon ätmi
Minäpä kerron miten tämä liittyy sinkut palstaan. Aloittaja on selvästi yksi palstan naisvihaa potevista ätmeistä, joka koettaa nyt vahvistaa jännäpoika-sössötyksiään ja kiltit eivät kelpaa ja naiset ovat huonoja ja pahoja kirjoituksiaan esiintymällä avioliitossa olevana naisena, joka vahvistaa jokaista palstan älyvapaata ätmismiä mitä täällä katkerien mt-at-ämmien taholta väitetty.
- 18+9
Mene hoitoon ätmi kirjoitti:
Minäpä kerron miten tämä liittyy sinkut palstaan. Aloittaja on selvästi yksi palstan naisvihaa potevista ätmeistä, joka koettaa nyt vahvistaa jännäpoika-sössötyksiään ja kiltit eivät kelpaa ja naiset ovat huonoja ja pahoja kirjoituksiaan esiintymällä avioliitossa olevana naisena, joka vahvistaa jokaista palstan älyvapaata ätmismiä mitä täällä katkerien mt-at-ämmien taholta väitetty.
Ei tarvitse trollata kun todellisuus trollaa puolesta: http://www.vauva.fi/keskustelu/3996889/ketju/miten_saan_mieheni_pettamaan
- ¨¨ä
18+9 kirjoitti:
Ei tarvitse trollata kun todellisuus trollaa puolesta: http://www.vauva.fi/keskustelu/3996889/ketju/miten_saan_mieheni_pettamaan
Trollaamista kahdella eri palstalla, ei ole uutinen. Massapostaa se nyt äkkiä kaikille muillekin nettipalstoille mihin suinkin voit, niin luot trollauksellesi uskottavuutta, kun voit sitten "todisteeksi" aitoudesta linkittää samaa trollaustasi muiltakin palstoilta.
- 543534
¨¨ä kirjoitti:
Trollaamista kahdella eri palstalla, ei ole uutinen. Massapostaa se nyt äkkiä kaikille muillekin nettipalstoille mihin suinkin voit, niin luot trollauksellesi uskottavuutta, kun voit sitten "todisteeksi" aitoudesta linkittää samaa trollaustasi muiltakin palstoilta.
Niin, eihän tuollaisia naisia ole olemassa koska naiset on pyhimyksiä, jotka pitää nostaa jalustalle palvottavaksi.
- Jii007
Ongelmahan on ihan ilmiselvä. Haluat selvästi jännän miehen, koska kitiset siitä miten mies on tylsä. Ihan normaalia käytöstä, että eläin haluaa toista eläintä.
Toivottavasti löydät sen nykyisen miehesi vastakohdan, joka hakkaa, pettää, polttaa ja juo sekä haukkuu huoraksi joka päivä.
Olet sellaisen miehen jopa ansainnutkin menemällä naimisiin miehen kanssa jota et selvästi ole edes koskaan rakastanut.
Yllättäväähän tässä onkin se, että olet ensin ollut nössykkämiehen kanssa ennen kuin kiinnostuit jänniksistä. Normaalistihan se menee niin, että jännikset siittää lapsen ja sitten nössykkä elättää ne äpärät.
Mielestäni sinä voisit ihan hyvin pettää sitä miestäsi, koska sukusi luultavasti jo ajattelee, että olet lapsellinen idiootti joka säntää naimisiin ensimmäisen tapaamansa miehen kanssa. Toivottavasti miehesi pääsee sinusta eroon mahdollisimman pian sillä huono nainen syö hänen elämän ilonsa lopullisesti mikäli muutosta ei tapahdu pian.No eikös ap todellakin itsensä uhraten yrittänyt pelastaa edes yhden ätmin? Ja tulos on tämä. Eihän kukaan täysjärkinen ihminen yksinkertaisesti jaksa elää idiootin kanssa. Mieti nyt jos itselläsi olisi tyttöystävä, joka vain vastaisi ”en osaa”, pyysi häntä sitten keittämään kahvia, viemään roskat tai käymään kaupassa.
- ei voi olla totta
stellaria81 kirjoitti:
No eikös ap todellakin itsensä uhraten yrittänyt pelastaa edes yhden ätmin? Ja tulos on tämä. Eihän kukaan täysjärkinen ihminen yksinkertaisesti jaksa elää idiootin kanssa. Mieti nyt jos itselläsi olisi tyttöystävä, joka vain vastaisi ”en osaa”, pyysi häntä sitten keittämään kahvia, viemään roskat tai käymään kaupassa.
Luulen että tuo mies ei edes ole tuota "en osaa" tasoa. Kyllä nyt ätmikin kykenee noita asioita tekemään. Ainakin suurin osa.
Vaan kyseessä on taas yksi näitä "me vain kasvettiin erillemme". Eli toisin sanottuna nainen ei mitään tunne fyysistä/henkistä vetoa mieheen.
Joka tapauksessa kyllä AP on lähinnä moraaliton idiootti. Teki virheen tekemällä lapsen sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti halua olla. Oikea aikuinen ja korkean moraalin omaava ihminen tuossa vaiheessa vaan toteaa että se oma elämä ja suuret rakkauden tunteet on nyt jo koettu ja ohi, ja nyt eletään lasta varten.
Ja suhtaudutaan siihen toiseen kumppaniin niin hyvin kuin vain voi. Käydään vaikka parisuhde terapiassa asioita läpi että saisi edes jotain pientä jännitystä siihen elämään.
Toi ajatus että lapsen teon jälkeen ei enää eletä romanttista parisuhde-elämää, vaan sen jälkeen eletään mahdollisesti sitä epäromanttista vanhemman elämää pitäisi olla jokaisella tajuttuna ennen kuin lasta tekee.
Jos ei kykene tuollaiseen moraaliseen käytökseen, niin sitten kyllä olisi vain ihan syytä itse myöntää se OMA virhe, ja ottaa se ero sen pohjalta. Rehellisistä syistä. Kanna vastuu omista teoistasi äläkä yritä vierittää omia virheitäsi muiden päälle. Tai vaihtoehtoisesti, voithan sinä aina vaan päättää olla paska ihminen. Siinä tapauksessa, toivottavasti lapsesi ei koskaan ota sinusta mallia. ei voi olla totta kirjoitti:
Luulen että tuo mies ei edes ole tuota "en osaa" tasoa. Kyllä nyt ätmikin kykenee noita asioita tekemään. Ainakin suurin osa.
Vaan kyseessä on taas yksi näitä "me vain kasvettiin erillemme". Eli toisin sanottuna nainen ei mitään tunne fyysistä/henkistä vetoa mieheen.
Joka tapauksessa kyllä AP on lähinnä moraaliton idiootti. Teki virheen tekemällä lapsen sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti halua olla. Oikea aikuinen ja korkean moraalin omaava ihminen tuossa vaiheessa vaan toteaa että se oma elämä ja suuret rakkauden tunteet on nyt jo koettu ja ohi, ja nyt eletään lasta varten.
Ja suhtaudutaan siihen toiseen kumppaniin niin hyvin kuin vain voi. Käydään vaikka parisuhde terapiassa asioita läpi että saisi edes jotain pientä jännitystä siihen elämään.
Toi ajatus että lapsen teon jälkeen ei enää eletä romanttista parisuhde-elämää, vaan sen jälkeen eletään mahdollisesti sitä epäromanttista vanhemman elämää pitäisi olla jokaisella tajuttuna ennen kuin lasta tekee.
Jos ei kykene tuollaiseen moraaliseen käytökseen, niin sitten kyllä olisi vain ihan syytä itse myöntää se OMA virhe, ja ottaa se ero sen pohjalta. Rehellisistä syistä. Kanna vastuu omista teoistasi äläkä yritä vierittää omia virheitäsi muiden päälle. Tai vaihtoehtoisesti, voithan sinä aina vaan päättää olla paska ihminen. Siinä tapauksessa, toivottavasti lapsesi ei koskaan ota sinusta mallia.No juu, kirjoitin ehkä väsyneenä vähän harkitsemattomasti tuossa edellä. Meillä on tässä esitettynä vain naisen näkökulma, joten on vaikea sanoa miten paljon mies tekee/kokee tekevänsä töitä suhteen eteen. Voi olla, että nainen hieman liioittelee miehensä vikoja, jolloin sympatiani ovat tietty miehen puolella. Mutta fakta on, että on olemassa ihmisiä, joiden kanssa arjen jakaminen ei vain onnistu vaikka mitä tekisi.
Kuten sanottua, minulla ei ole kokemusta juuri tuollaisesta tilanteesta, mutta kylläkin sellaisesta, että itselleni mahdollisimman epäsopiva mies vaatii minua treffeille, vaikka jokainen ihminen tuota miestä lukuunottamatta näkee, ettei homma tulisi mitenkään toimimaan. Siinä mielessä pystyn siis samastumaan tuohon aloittajan omasta näkökulmastaan kuvailemaan tilanteeseen, jossa mies itsepintaisesti kieltäytyy näkemästä suhteessa mitään ongelmia ja tekemästä niiden eteen mitään, vaikka nainen olisi suhteessa kaikkea muuta kuin onnellinen.
Jos tilanne olisi edes sellainen, että niitä tunteita on joskus ollut enemmänkin, niin jokin parisuhdeterapia voisi toimiakin suhteen elvytystoimenpiteenä. Mutta ymmärsin tuosta viestistä, että aloittaja oli mennyt miehen kanssa naimisiin nuoruuttaan ja ymmärtämättömyyttään ilman mitään erityisiä tunteita, jolloin mitään elvytettävää ei ole koskaan ollutkaan.
Tietenkään ei ole asiallista yrittää junailla mitään temppuja, joilla saisi eron näyttämään miehen syyltä (niin kuin tuolla vauva-foorumin puolella joku ehdotti toivottavasti vitsinä pedofilialavastusta, huh). Naisella pitäisi tosiaan olla selkärankaa myöntää oma virheensä, eikä yrittä tekeytyä uhriksi miehen kustannuksella.
- mietin vain
Lienetkö itsekään järin fiksu..? :D
- kiltti atm
Kiltit miehet ei petä joten olet tuon miehen kanssa vielä pitkään.
- 13+10
Mikset koittaisi saada vähän kipinää liittoonne ja puhuisi miehesi kanssa näistä asioista, siis meinaan että et ole kovin onnellinen, ei siitä ettei hän petä. En tajua miksi naisten pitää aina tuhota hyvät suhteet ihan vaan sen takia että on tylsää. Minutkin on jätetty ihan ilman mitään syytä, varmaan juuri vastaavasta syystä kuin AP kertoo että mies on täysin kunnollinen, kunhan kyllästynyt suhteeseen. Mies luultavasti on tosi tyytyväinen suhteeseen, siksi siinä ei tapahdu mitään muutosta ja hän tietysti olettaa naisenkin olevan tyytyväinen.
- Cruel Visio
Jännyys tulee parisuhteeseen miehestä, nimenomaan miehen historiasta ja opituista naiten käsittely metodeista, ei mitenkään voi olla mahdollista että nainen tekee jotain muutakin parisuhteen eteen kuin lihoo ja lakkaa meikkaamasta.
- Ei taas tätä
Meinasin sanoa jotain aikuisuudesta ja vastuun ottamisesta, mutta aloittaja Stellaria81 ovat niin vitun urpoja pil-lunpäreitä etten viitsi.
- nainen vailla nimeä
Älä anna miehellesi, viikkoon, kahteen viikkoon, kuukauteen, useaan kuukauteen, puoleen vuoteen, vuoteen, puoleentoista vuoteen .......................................
Älä anna, vaikka mikä tulisi! Vaikka kuinka ruinaisi!
Jossain vaiheessa miehesi ehkä lähtee pettämään....? Palkkaa yksityisetsivä hankkimaan todisteet petoksesta, ja sitten avioerovireille. Sukulaisille itket, kuinka pettynyt olet h-uoraavaan likaiseen mieheesi.- ....
Tuollaiset naiset eivät ansaitse miestä, edes ätmiä.
- nainen vailla nimeä
.... kirjoitti:
Tuollaiset naiset eivät ansaitse miestä, edes ätmiä.
Kunnon aviomies ei petä, vaikka joutuisi olemaan puutteessa. Tarkoitus olisi siis saattaa mies oman petollisuutensa ansaan. Jos mies ei puutteesta huolimatta lähde pettämään, niin silloin hän osoittautuu hyväksi mieheksi, ja naisen olisi syytä vakavissaan miettiä esim. avioterapiaa avioeron sijaan?
- ......
nainen vailla nimeä kirjoitti:
Kunnon aviomies ei petä, vaikka joutuisi olemaan puutteessa. Tarkoitus olisi siis saattaa mies oman petollisuutensa ansaan. Jos mies ei puutteesta huolimatta lähde pettämään, niin silloin hän osoittautuu hyväksi mieheksi, ja naisen olisi syytä vakavissaan miettiä esim. avioterapiaa avioeron sijaan?
Idioottien touhua.
- Ätmi, naimisissa
nainen vailla nimeä kirjoitti:
Ei miehestä tee hyvää yksin se, ettei petä.
- ota vastuu
Olet henkisesti niin keskenkasvuinen, että miehelläsi on oikeus tietää totuus sinusta ja saada erota sinusta. Miehesi ei selvästikään tunne oikeaa sinua, etkä ole ihminen, joka väität olevasi. Mutta uskollista miestä et saa pettämään, vaikka moraaliltasi kieroutunut ja tekopyhä oletkin.
- ätminkäinen
Kerta mies ei ole "erityisen komea", niin mistäs luulet että hän saisi jonkun muun pettämiskumppanin kuin huoran?
- ei väkisin
no ompa jutut eikö tosiaankin ole parempi erota jos ei toista rakasta niin sitten erotaan ei siinä sen kummempaa
- ,,,,,,,,,,
"Olin liian nuori tämän päätöksen tehdessäni, ja olin enemmänkin rakastunut ajatukseen sitoutumisesta ja kodin leikkimisestä kuin itse mieheen."
Koti, sitoutuminen, turva, lapset on juuri naisen rakkautta. Et sinä miestä tule myöhemminkään rakastamaan, paitsi ehkä siinä alkuhuumavaiheessa saattaa tuntua siltä. Ehkä missasit tämän miehen kanssa sen? - 16+18
Minulla oli aivan sama tilanne, mutten todellakaan jäänyt märehtimään mitä suku sanoo, vaan laitoin miehen ulkoruokintaan hyvin lyhyen avioliiton jälkeen. Ongelmasi on olematon, sillä nykyisin ei eroa ei haeta syyteperustein, ei tarvitse koota todisteita. Riittää kun haet sitä.
Avioero muuttuu aina isommaksi jutuksi mitä pidempään panttaat päätöstäsi. Minä toimin oikein, heti todettuani olevani kahden yksinhuoltaja laitoin vaikeamman kakaroista pihalle. Lapsi (oikea) oli silloin vielä lähes vauva ettei senkään suhteen päässyt syntymään suurta draamaa. - älä leiki
olen samaa mieltä ei kannata vetää kolmansia pyöriä mukaan ja eikä leikkiä toisen tunteilla erotkaa sopuisasti ja sen jälkeen ette koskaan tapaa ja pidä yhteyttä toisiinne entiset on entisiä ja uuden kanssa on tulevaisuus uusi on aina ykkönen ja vaarana on jos leikkii toisen tunteilla niin voi haulikko puhua tänään selväksi että haluat erota koska et rakasta häntä enään
- Kanan vastuusi
The Man In The Glass
Peter Dale Wimbrow Sr.
When you get what you want in your struggle for self
And the world makes you king for a day
Just go to the mirror and look at yourself
And see what that man has to say.
For it isn’t your father, or mother, or wife
Whose judgment upon you must pass
The fellow whose verdict counts most in your life
Is the one staring back from the glass.
He’s the fellow to please – never mind all the rest
For he’s with you, clear to the end
And you’ve passed your most difficult, dangerous test
If the man in the glass is your friend.
You may fool the whole world down the pathway of years
And get pats on the back as you pass
But your final reward will be heartache and tears
If you’ve cheated the man in the glass.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27810429IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3327352Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?861977Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231731Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut771586Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61531- 1091191
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48979Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26838MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762