Nimi uudelle elimelle

Kuusisormisellla ihmisellä on yksi sormi jolla ainakaan minun tietojen mukaan ei ole nimeä.

Koska sormi voi olla ainakin peukalon vieressä pikkurillin vieressä, näistä saadaan ainakin pari nimiehdotusta: kakkospeukalo, ja pikkupikkurilli.

Mutta jos kuudes sormi on keskellä muita sormia mikä sen nimi voisi olla:
- nimettömämpi nimetön?
- varakeskisormi?
- etukeskisormi?
- takakeskisormi?
- takaetusormi?

41

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu kreationisti

Rappeutumis-sormi.

• Eikö enempi olekaan parempi?
        Uusi elin ei olekaan hyvästä?

• huutis.

Fiksu kreationisti varmaankin olettaa, että ihmisellä on jossain vaiheessa kehityslinjaa ollut kuusi sormea molemmissa käsissä :D

• aivot käytössä

Entäs ne "vara-aivot" missäs ne sijaitsee ja kuinka paljon ne tarvitsevat tilaa? Vai odotatteko vasta evoluution tuomia parempia aivoja? Jos näin on, niin odotusajasta taitaa tulla varsin pitkä. Ette edes elä niin pitkälle, että ehtisitte saada kunnon aivot mutaation tuloksena.
      Minun ei tartte odotella koska olen saanut aivoni luonnollisessa lisääntymisbiologiassa. Ja näillä kyllä pärjätään vallan hyvin tässä reaalitodellisuudessa.

• tieteenharrastaja

Oletko muuten huomannut:

"Minun ei tartte odotella koska olen saanut aivoni luonnollisessa lisääntymisbiologiassa."

Luonnollinen lisääntymisbiologia noudattaa luonnollisen periytymisbiologian eli evoluutuion DNA-tietoina antamia rakennusohjeita. Myös aivojen rakentamisessa.

• >Ette edes elä niin pitkälle, että ehtisitte saada kunnon aivot mutaation tuloksena.
        >Minun ei tartte odotella koska olen saanut aivoni luonnollisessa lisääntymisbiologiassa. Ja näillä kyllä pärjätään vallan hyvin tässä reaalitodellisuudessa.

Mahtavaa parodiaa! Tästä tulee vielä hauska päivä, vaikka kovasti sateleekin. :D

• Fiksu kreationisti
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Oletko muuten huomannut:

"Minun ei tartte odotella koska olen saanut aivoni luonnollisessa lisääntymisbiologiassa."

Luonnollinen lisääntymisbiologia noudattaa luonnollisen periytymisbiologian eli evoluutuion DNA-tietoina antamia rakennusohjeita. Myös aivojen rakentamisessa.

"Luonnollinen lisääntymisbiologia noudattaa luonnollisen periytymisbiologian eli evoluutuion DNA-tietoina antamia rakennusohjeita. Myös aivojen rakentamisessa."

Ei, vaan luonnollinen sisääntymisbiologia noudattaa luonnollisen periytymisbiologian eli Luojan DNA-tietona luomia rakennusohjeita. Myös aivojen rakentamisessa. Olet siis jälleen kerran väärässä.

• lentävä lehmä

--- Entäs ne "vara-aivot" missäs ne sijaitsee ja kuinka paljon ne tarvitsevat tilaa? ---

Isoilla dinosauruksilla taisi olla lantion paikkeilla jokin sen tapainen hermokeskus ohjailemassa takajalkoja ja häntää.

• ?que?

Voiko keskisormi olla keskisormi, jos sormia on parillinen määrä?

• 6-sormisen kädessä pitäisi siis laittaa tuokin nimi uusiksi. Tai jos se 6. sormi on keskisormen vieressä, antaa keskisormille nimet etu- ja takakeskisormi.

• >=3

Keskisormi nimetään vasemmaksi välisormeksi, ja kuudennes sormi nimetään oikeaksi välisormeksi.

Selkeesti! :)

• Fiksu kreationisti

░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄ ░░░█░░░░▄▀█▀▀▄░░▀▀▀▄░░░░▐█░░░░░░░░░▄▀█▀▀▄░░░▀█▄ ░░█░░░░▀░▐▌░░▐▌░░░░░▀░░░▐█░░░░░░░░▀░▐▌░░▐▌░░░░█▀ ░▐▌░░░░░░░▀▄▄▀░░░░░░░░░░▐█▄▄░░░░░░░░░▀▄▄▀░░░░░▐▌ ░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ▐█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▌░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ▐█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▌░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▄░░░▄█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ░▐▌░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀███▀░░░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌ ░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄░░░░░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░░░█ ░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▄▀▀░░░░░░░░░░░░░█

• Fiksu kreationisti kirjoitti:

░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄ ░░░█░░░░▄▀█▀▀▄░░▀▀▀▄░░░░▐█░░░░░░░░░▄▀█▀▀▄░░░▀█▄ ░░█░░░░▀░▐▌░░▐▌░░░░░▀░░░▐█░░░░░░░░▀░▐▌░░▐▌░░░░█▀ ░▐▌░░░░░░░▀▄▄▀░░░░░░░░░░▐█▄▄░░░░░░░░░▀▄▄▀░░░░░▐▌ ░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ▐█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▌░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ▐█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▌░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▄░░░▄█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█ ░▐▌░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀███▀░░░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌ ░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄░░░░░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░░░█ ░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▄▀▀░░░░░░░░░░░░░█

Hahaa! :D

Järjellisin viestisi kautta aikojen ja avaruuksien.

• Fiksu kreationisti
        naapurin.kissa kirjoitti:

Järjellisin viestisi kautta aikojen ja avaruuksien.

Missä asemassa oikein kuvittelet olevasi? Kaiken sen typeryyden ja tietämättömyyden jälkeen, mitä olet palstalla suoltanut, et ole missään asemassa arvostella muita, mutta kaikkein vähiten minua.

Voisi sanoa että varsin säälittävältä olet yritteässäsi epätoivoisesti asettaa itsesi muiden, itseäsi fiksumpien ihmisten yläpuolelle. Onko tämä joku epätoivoinen yrityksesi pyrkiä paikkaamaan niitä tappioita, joita olet palstalla jo lukuisia kertoja minun kanssa keskustellessani kokenut? Yrittää lakaista kokemasi tappiot maton alle ja pyrkiä esittämään ,että olisi muka edelleenkin oikeassa? Hahhahh, miten säälittävää.

Missä asemassa oikein kuvittelet olevasi? Kaiken sen typeryyden ja tietämättömyyden jälkeen, mitä olet palstalla suoltanut, et ole missään asemassa arvostella muita, mutta kaikkein vähiten minua.

Voisi sanoa että varsin säälittävältä olet yritteässäsi epätoivoisesti asettaa itsesi muiden, itseäsi fiksumpien ihmisten yläpuolelle. Onko tämä joku epätoivoinen yrityksesi pyrkiä paikkaamaan niitä tappioita, joita olet palstalla jo lukuisia kertoja minun kanssa keskustellessani kokenut? Yrittää lakaista kokemasi tappiot maton alle ja pyrkiä esittämään ,että olisi muka edelleenkin oikeassa? Hahhahh, miten säälittävää.

Mitä tarkoitat "muilla" ihmisillä? Olen kissa.

Ja sinä olet peikko eli ulkomaan kielellä trolli.

• >=3
        Fiksu kreationisti kirjoitti:

"Voisi sanoa että varsin säälittävältä olet yritteässäsi epätoivoisesti asettaa itsesi muiden, itseäsi fiksumpien ihmisten yläpuolelle."

naapurin.kissa ei pistänyt itseään häntä fiksumpien ihmisten yläpuolelle. Hän pisti itsensä sinun yläpuolellesi. Siinä on suuri ero.

Lisäksi kommentissasi tuoksahtaa argumentum ad odium.

• luikurimies

Koska kuudes sormi on makroevoluution tulosta niin sen nimi voisi olla makrorilli.

Jos se taas on muinaista evoluutiojäämää ajalta jolloin ihmisellä oli vielä viuhkamainen evä käden paikalla niin sen nimi voisi olla evokki.

• ...

,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;##########;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

• ......
        ... kirjoitti:

,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;##########;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Three in the pink, two in the stink and one on the clit!

• Kahdestoista sormi? Goethe muistaakseni varasi ilmaisun "das elfte und grösste Finger" sille niin.

• Veikko Ennala taas kutsui sitä nimellä "kynnetön".

• naapurin.kissa kirjoitti:

Kissaeläinten siitin ei ole aivan kynnetön sillä siinä on piikkejä. Kun uros parittelun jälkeen irtautuu nämä piikit ärsyttävät naaraan emättimen seinämiä ja tämä saa ovulaation aikaan.

http://www.catcollection.org/cat/domestic_cat/

http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_spines

Eräässä Veikko Huovisen jutussa käytettiin ihmiseen ahventa hiukan vastaavasti. Taisi tosin olla paremminkin kidutuskonsti, joten ehkä Hiski ei tee tällä tiedolla mitään isompaa.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Eräässä Veikko Huovisen jutussa käytettiin ihmiseen ahventa hiukan vastaavasti. Taisi tosin olla paremminkin kidutuskonsti, joten ehkä Hiski ei tee tällä tiedolla mitään isompaa.

Hiski Harjasudella taitaa olla koiramainen :-D

http://makloox.zoohaven.com/dog/index01.html

• hännän kasvu

Evokeille pikku huomautus. Te puhutte paljon "surkastuneista elimistä". Tässä te olette nyt aivan väärässä ja teette omasta evoluutioteoriasta pilaa kun ette osaa edes ajatella. Teidän oman teorian mukaan nuo surkastuneet elimet ovat VASTA evoluution kehitysvaiheessa eli ne ovat niitä TULEVIA elimiä.

Tämän mukaan ihmisen "häntäluu" on vasta evoluution kehitysvaiheessa eli teille evokeille tulee tulevaisuudessa kasvamaan se ihan oikea HÄNTÄ. Ei se ole mikään surkastuma vaan kehitysvaiheessa oleva "keskeneräinen" elin.
      Teistä tulee todellakin hännällisiä ihmisiä tulevaisuudessa.

Ettekö ymmärrä omaa teoriaanne mutaatioista ja niiden hitaasta muutosnopeudesta? Evoluutioteoria EI tunne mitään surkastuneita elimiä vaan ne ovat vasta tulossa olevia elimiä joiden kehitys on KESKEN.
      Ette todellakaan ymmärrä edes omaa teoriaanne ja silti sokeasti väittelette surkastuneista elimistä? Olkaa iloisia siitä, että saatte aikanaan hännällisiä jälkeläisiä.
      Ja sitten alkaakin uusi moraalinen keskustelu siitä, että pitäisikö näitä häntiä "typistää" niinkuin muutamille koiraroduille tehdään. Kai tiedätte sen, että suursikaloissa siatkin saattavat pureskella toistensa häntiä. Hännän typistysleikkaukset ovat sitten edessäpäin.

• Kun vähän vielä harjoittelet niin sinusta saattaa tulla varteenotettava humoristi.

• marsunkiillottaja kirjoitti:

Kun vähän vielä harjoittelet niin sinusta saattaa tulla varteenotettava humoristi.

Arvioisin että vuonna 2027. Syksyllä.

Siitäpä onkin enää viisi vuotta Jeesuksen urhonhyppyyn, mutta kyllähän tuossa ajassa humoristin uran ehtii luoda.

Raamatusta voisi toisaalta päätellä että Uudessa Jerusalemissa ei ole komediateattereita eikä ständappia vaan kiva syntyy ikään kuin pöhnässä olosta.

• > Olkaa iloisia siitä, että saatte aikanaan hännällisiä jälkeläisiä. <

Minun ja Hiski K. Harjasuden pennuilla olisi aivan varmasti häntä koska en ole manx.

• "Ettekö ymmärrä omaa teoriaanne mutaatioista ja niiden hitaasta muutosnopeudesta? Evoluutioteoria EI tunne mitään surkastuneita elimiä vaan ne ovat vasta tulossa olevia elimiä joiden kehitys on KESKEN."

Tämän kirjoittajan, joka aikaisemmin on kirjoitellut mm. immuunipuolustuksesta ja permutaatioista, täytyykin olla trolli. Ei edes kukaan rehellinen kreationisti voisi väittää, että surkastumat eivät kuuluisi evoluutioteoriaan, kun ne ovat siihen kuuluneet jo Darwinin Lajien synnystä lähtien.

• moloch_horridus kirjoitti:

"Ettekö ymmärrä omaa teoriaanne mutaatioista ja niiden hitaasta muutosnopeudesta? Evoluutioteoria EI tunne mitään surkastuneita elimiä vaan ne ovat vasta tulossa olevia elimiä joiden kehitys on KESKEN."

Tämän kirjoittajan, joka aikaisemmin on kirjoitellut mm. immuunipuolustuksesta ja permutaatioista, täytyykin olla trolli. Ei edes kukaan rehellinen kreationisti voisi väittää, että surkastumat eivät kuuluisi evoluutioteoriaan, kun ne ovat siihen kuuluneet jo Darwinin Lajien synnystä lähtien.

>Ei edes kukaan rehellinen kreationisti voisi väittää

Olen tavannut palstalla muistaakseni yhden sellaisen ja mankunut häntä jäämään, mutta niin vain häippäsi muutaman viestin jälkeen.

Rehelliselle kreationistille tämä on liian ahdistava paikka kahdesta syystä:
        1) Tieteellinen tieto ahistaa
        2) Toisten kretujen epärehellisyys ahistaa.

Kyllä tämä kretupalsta on rehelliselle kreationistille ihan mahdoton mesta viihtyä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Ei edes kukaan rehellinen kreationisti voisi väittää

Olen tavannut palstalla muistaakseni yhden sellaisen ja mankunut häntä jäämään, mutta niin vain häippäsi muutaman viestin jälkeen.

Rehelliselle kreationistille tämä on liian ahdistava paikka kahdesta syystä:
        1) Tieteellinen tieto ahistaa
        2) Toisten kretujen epärehellisyys ahistaa.

Kyllä tämä kretupalsta on rehelliselle kreationistille ihan mahdoton mesta viihtyä.

"Kyllä tämä kretupalsta on rehelliselle kreationistille ihan mahdoton mesta viihtyä."

Se on kyllä totta. Ja juuri mainitsemistasi syistä.

• varo leikkaajaa
        naapurin.kissa kirjoitti:

> Olkaa iloisia siitä, että saatte aikanaan hännällisiä jälkeläisiä. <

Minun ja Hiski K. Harjasuden pennuilla olisi aivan varmasti häntä koska en ole manx.

Hyvä. Mutta varokaa niitä hännän typistelijöitä. Pitäkää kiinni kansalaisoikeudesta pitää häntänne.
        Ja kyllä se umpisuolen lisäkekin aikanaan kehittyy ja muuttuu teille uudeksi anaalirauhaseksi. Ei se ole mikään "surkastuma" vaan vasta kehittymässä oleva elin ja kyllä se löytää aikanaan evoluutiossa oman paikkansa (ihan oikeasti) Älkää antako leikata niitä vasta kehittymässä olevia elimiänne koska niitä vielä tulevaisuudessa tarvitaan.

• keskenjääneitä
        moloch_horridus kirjoitti:

"Ettekö ymmärrä omaa teoriaanne mutaatioista ja niiden hitaasta muutosnopeudesta? Evoluutioteoria EI tunne mitään surkastuneita elimiä vaan ne ovat vasta tulossa olevia elimiä joiden kehitys on KESKEN."

"Ei edes kukaan rehellinen kreationisti voisi väittää, että surkastumat eivät kuuluisi evoluutioteoriaan, kun ne ovat siihen kuuluneet jo Darwinin Lajien synnystä lähtien. "
        Evolutionistit itse tekevät päättelyvirheen. Surkastuneita elimiä EI ole vaan ne ovat vasta kehittymässä olevia elimiä eli niiden evoluutio on kesken.
        Te itse ymmärrätte ne surkastuneina eliminä mutta oletuksenne on väärä, ne ovat osa sitä evoluution virtaa joka on vielä KESKEN. Te itse teette vääriä päätelmiä koska ette ymmärrä evoluutiotanne jota väitätte tieteelliseksi.
        Te kirjoittelette valaan "surkastuneista jaloista" ja oletatte sen sitten todistavan kreationismia vastaan. Ei ne ole surkastumia vaan evoluution tuomia "raajojen pikkualkioita" josta aikanaan kehittyy ihan oikeat valaan jalat. Mutta tähän menee tietysti aikaa. Evoluution myötä valaat tulevat siis saamaan ihan kunnon raajat (jalat).
        Älkää viitsitkö puhua surkastumista, Darwinkin teki tuo saman virhepäätelmän jota yhä jatkatte. Evoluutiosta puhutte paljon mutta ETTE sitten näekään niitä evoluution merkkejä vaan sanotte: ne ovat surkastumia.
        Te olette sanoissanne ja käsitteissänne varsin sekavia ja ristiriitaisia. Ettekö todellakaan ymmärrä eroa "surkastumissa" ja tulevissa "elimisssä" jotka nyt sattuu oleman vain keskeneräisiä?

Reaalimaailmassakin jos rakennus jätetään keskeneräiseksi niin se on keskeneräinen rakennus EI surkastunut rakennus. Teidän kielen käyttö on todella sekavaa. Eihän teidän selittelyä voi ottaa vakavasti.

• keskenjääneitä kirjoitti:

"Ei edes kukaan rehellinen kreationisti voisi väittää, että surkastumat eivät kuuluisi evoluutioteoriaan, kun ne ovat siihen kuuluneet jo Darwinin Lajien synnystä lähtien. "
        Evolutionistit itse tekevät päättelyvirheen. Surkastuneita elimiä EI ole vaan ne ovat vasta kehittymässä olevia elimiä eli niiden evoluutio on kesken.
        Te itse ymmärrätte ne surkastuneina eliminä mutta oletuksenne on väärä, ne ovat osa sitä evoluution virtaa joka on vielä KESKEN. Te itse teette vääriä päätelmiä koska ette ymmärrä evoluutiotanne jota väitätte tieteelliseksi.
        Te kirjoittelette valaan "surkastuneista jaloista" ja oletatte sen sitten todistavan kreationismia vastaan. Ei ne ole surkastumia vaan evoluution tuomia "raajojen pikkualkioita" josta aikanaan kehittyy ihan oikeat valaan jalat. Mutta tähän menee tietysti aikaa. Evoluution myötä valaat tulevat siis saamaan ihan kunnon raajat (jalat).
        Älkää viitsitkö puhua surkastumista, Darwinkin teki tuo saman virhepäätelmän jota yhä jatkatte. Evoluutiosta puhutte paljon mutta ETTE sitten näekään niitä evoluution merkkejä vaan sanotte: ne ovat surkastumia.
        Te olette sanoissanne ja käsitteissänne varsin sekavia ja ristiriitaisia. Ettekö todellakaan ymmärrä eroa "surkastumissa" ja tulevissa "elimisssä" jotka nyt sattuu oleman vain keskeneräisiä?

Reaalimaailmassakin jos rakennus jätetään keskeneräiseksi niin se on keskeneräinen rakennus EI surkastunut rakennus. Teidän kielen käyttö on todella sekavaa. Eihän teidän selittelyä voi ottaa vakavasti.

Tämä neiti on kyllä todella sekaisin. Varsin viihdyttävä silti.

• varo leikkaajaa kirjoitti:

Hyvä. Mutta varokaa niitä hännän typistelijöitä. Pitäkää kiinni kansalaisoikeudesta pitää häntänne.
        Ja kyllä se umpisuolen lisäkekin aikanaan kehittyy ja muuttuu teille uudeksi anaalirauhaseksi. Ei se ole mikään "surkastuma" vaan vasta kehittymässä oleva elin ja kyllä se löytää aikanaan evoluutiossa oman paikkansa (ihan oikeasti) Älkää antako leikata niitä vasta kehittymässä olevia elimiänne koska niitä vielä tulevaisuudessa tarvitaan.

Huumoria pitää palstalla olla. Hienoa, neitiseni.

• keskenjääneitä kirjoitti:

"Evolutionistit itse tekevät päättelyvirheen. Surkastuneita elimiä EI ole vaan ne ovat vasta kehittymässä olevia elimiä eli niiden evoluutio on kesken."

Mitä roskaa? Et voi olla tosissasi.

"Te itse ymmärrätte ne surkastuneina eliminä mutta oletuksenne on väärä, ne ovat osa sitä evoluution virtaa joka on vielä KESKEN. Te itse teette vääriä päätelmiä koska ette ymmärrä evoluutiotanne jota väitätte tieteelliseksi."

Olet aivan sekaisin: surkastumat ovat elimiä, jotka ovat menettäneet alkuperäisen käyttötarkoituksensa ja niitä tunnetaan lukuisia. Se olet sinä itse, joka et ymmärrä mistään mitään. Vai onko tämä olevinaan jotain ala-asteelaisen huumoria?

"Te kirjoittelette valaan "surkastuneista jaloista" ja oletatte sen sitten todistavan kreationismia vastaan. Ei ne ole surkastumia vaan evoluution tuomia "raajojen pikkualkioita" josta aikanaan kehittyy ihan oikeat valaan jalat."

Toki ne ovat surkastumia, katsos kun valaiden esi-isillä oli maalla kävelemiseen kelpaavat jalat ja fossiiliaineistossa ne pienenevät ajan myötä ja muuttuvat kävelemiseen kelpaamattomiksi, kunnes katoavat käytännössä kokonaan. Silloin tällöin syntyy kuitenkin vielä valaita, joiden jalat ovat niin surkastuneita, että ne jäävät vatsanahan sisään.

"Mutta tähän menee tietysti aikaa. Evoluution myötä valaat tulevat siis saamaan ihan kunnon raajat (jalat)."

Sellaista ei ole näköpiirissä, että valaat saisivat uudestaan jalat, koska ne sopeutuivat elämään syvissä vesissä.

"Älkää viitsitkö puhua surkastumista, Darwinkin teki tuo saman virhepäätelmän jota yhä jatkatte."

Höpsis, Darwinin selitys surkastumille oli oikea, ne ovat elimiä, jotka ovat menettäneet alkuperäisen käyttötarkoituksensa, kuten esim. sinun korvanliikuttajalihaksesi.

"Evoluutiosta puhutte paljon mutta ETTE sitten näekään niitä evoluution merkkejä vaan sanotte: ne ovat surkastumia."

Et näemmä edes tiedä, mitä sanalla evoluutio tarkoitetaan: se on populaation geenipoolin eli ominaisuuksien muuttumista ajan myötä. Täten jos populaatio menettää jonkin elimen tarpeettomana, se kokee evoluutiota. Opettele edes perusasiat, ennen kuin tulet vänkäämään sekoilujasi.

"Te olette sanoissanne ja käsitteissänne varsin sekavia ja ristiriitaisia."

Nämä ovat varsin yksinkertaisia ja selkeitä asioita, sinunkin ymmärrettävissä, jos et olisi sekoittanut mieltäsi kreationismilla.

"Ettekö todellakaan ymmärrä eroa "surkastumissa" ja tulevissa "elimisssä" jotka nyt sattuu oleman vain keskeneräisiä?"

Kukaan vain ei oikeasti luule, että valaat saisivat vielä jalat, koska niiden maihin paluu on äärimmäisen epätodennäköistä.

Ettekö todellakaan ymmärrä eroa "surkastumissa" ja tulevissa "elimisssä" jotka nyt sattuu oleman vain keskeneräisiä?

"Reaalimaailmassakin jos rakennus jätetään keskeneräiseksi niin se on keskeneräinen rakennus EI surkastunut rakennus."

Reaalimaailmassa käyttämätön ja huoltamaton rakennus rappeutuu aivan kuten tarpeettomat elimet rappeutuvat, jolloin ne ovat surkastumia.

"Teidän kielen käyttö on todella sekavaa."

Päinvastoin, olemme mahdollisimman selkeitä, koska tiedämme kreationistien ymmärryskyvyn.

"Eihän teidän selittelyä voi ottaa vakavasti."

Katso sinä vain omaa kirjoitteluasi keskeneräisistä elimistä. Mielipuolinen väite, joka kaiken lisäksi olisi täysin evoluutioteorian vastainen, koska siihen sisältyy teleologinen ajatus.

• Lisää!

• Jos löydettäisiin fossiiliset tuollaiset jalanjäljet, miten ne tulkittaisiin? Uusi tuntematon muinainen laji?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe