..se on todiste Jumalasta. Ja koska on paljonkin, kaikki on todiste Jumalasta.
Aamen. Ja tätä logiikkaa ei voi murtaa. Jos voi, niin olen kuitenkin liian tyhmä ymmärtämään sitä.
Turha siis yrittää, sillä olen ylivertaisen älykäs.
Jos jotain on..
15
67
Vastaukset
ska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se on, niin se on, koska se o
- >=3
http://i823.photobucket.com/albums/zz154/Venator70/Goddidit.jpg
Olipa se sitten auringonpaiste tai hirmumyrsky, niin GODDIDIT! - FIksu kreationsti
Evologiikka se vasta kuseekin. Ajatus siitä että kaiki tämä hieno maailmankaikkeus ja elämä olisi voinut syntyä itsestään, on täysin kestämätön ajatus.
- huutis.
Miksi se mielestäsi on kestämätön ajatus? Siksikö, kun se ei vaadi taikuutta?
- BlackNemo
Kun rauta ruostuu onko siinäkin mukana joka kerta aktiivinen ruosteen luoja, vai tapahtuuko se ihan luonnollisesti kemian ja luonnonlakien seurauksena?
- Fiksu kreationisti
huutis. kirjoitti:
"Miksi se mielestäsi on kestämätön ajatus? Siksikö, kun se ei vaadi taikuutta?"
Ei ole kyse siitä onko minun ajatuksessani järkeä vai ei. Esitin faktuaalisen tosiasian, siinä että universumi voisi putkahtaa tyhjästä olemaan, ei ole tietenkään mitään järkeä. Sepitätte itsellenne noita tarinoita ainoastaan, jotta teidän ei tarvitsisi uskoa Jumalaan, joka on kuitenkin ilmeisesti luonnostakin saatavilla olevan todistusaineiston ja Raamatun mukaisesti luonut maailman. - Fiksu kreationisti
huutis. kirjoitti:
Tai piti enemmänkin sanoa että mitä tarkoitin tuossa on se että on yhdentekevää mitä minä asiasta ajattelen. Siitä, että onko minun aivoissani järkeä, ei tietystikään ole kysymystäkään, olenhan palstan macroevoja lukuisia kertoja viisaampi ja myös tämän jo muinoin monesti osoittanut palstalla, nuoresta iästäni huolimatta.
Evokkien puheissa ei sen sijaan ole järjen hiventäkään, kuten olen jälleen kerran osoittanut. - huutis.
Fiksu kreationisti kirjoitti:
"Miksi se mielestäsi on kestämätön ajatus? Siksikö, kun se ei vaadi taikuutta?"
Ei ole kyse siitä onko minun ajatuksessani järkeä vai ei. Esitin faktuaalisen tosiasian, siinä että universumi voisi putkahtaa tyhjästä olemaan, ei ole tietenkään mitään järkeä. Sepitätte itsellenne noita tarinoita ainoastaan, jotta teidän ei tarvitsisi uskoa Jumalaan, joka on kuitenkin ilmeisesti luonnostakin saatavilla olevan todistusaineiston ja Raamatun mukaisesti luonut maailman.Aivan yhtä järjetön on ajatus, että aina on ollut jokin ei mikään, joka abrakadabra putkahdutti kaiken ruumiittoman hengen sanoilla, tosta vaan tällaiseksi kuin kaikki nyt on.
En näe syytä uskoa Jumalaan. Ja missään tapauksessa älyllisesti rehellinen ihminen ei voi uskoa Raamatunmukaiseen Jumalaan ja Raamattuun kirjaimellisena totuutna.
»Jumalaan, joka on kuitenkin ilmeisesti luonnostakin saatavilla olevan todistusaineiston ja Raamatun mukaisesti luonut maailman»
Tätä todistusaineistoa vain ei tunnu olevan olemassakaan. Ei vaikka kuinka kyselisi. - huutis.
Tai piti enemmänkin sanoa että mitä tarkoitin tuossa on se että on yhdentekevää mitä minä asiasta ajattelen. Siitä, että onko minun aivoissani järkeä, ei tietystikään ole kysymystäkään, olenhan palstan macroevoja lukuisia kertoja viisaampi ja myös tämän jo muinoin monesti osoittanut palstalla, nuoresta iästäni huolimatta.
Evokkien puheissa ei sen sijaan ole järjen hiventäkään, kuten olen jälleen kerran osoittanut.»olenhan palstan macroevoja lukuisia kertoja viisaampi»
Myös tuo myös pelkkää harhakuvitelmaa.
Jostain satukirjasta olen joskus tällaisen lukenut (toisinaan saduissa voi olla viisaitakin sanoja):
» Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.» - r3tfrthr5tg3b
Evokkien puheissa ei sen sijaan ole järjen hiventäkään, kuten olen jälleen kerran osoittanut.Mahdollisen viisauden lisäksi olet selvästi myös 100% todennäköisyydellä myös yksinäisempi. GG.
- Fiksu kreationisti
huutis. kirjoitti:
»olenhan palstan macroevoja lukuisia kertoja viisaampi»
Myös tuo myös pelkkää harhakuvitelmaa.
Jostain satukirjasta olen joskus tällaisen lukenut (toisinaan saduissa voi olla viisaitakin sanoja):
» Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.»"Myös tuo myös pelkkää harhakuvitelmaa."
Höpsis.
"Jostain satukirjasta olen joskus tällaisen lukenut (toisinaan saduissa voi olla viisaitakin sanoja):"
En mielestäni kysynyt sinulta sinun mielipidettäsi Raamatusta. Raamattu on ollut ja pysyy aina totena, huolimatta siitä että vastustiko sitä sitten joku kaltaisesi hassu vajaava-älyinen evokki sitä sitten tai ei. - tieteenharrastaja
"Myös tuo myös pelkkää harhakuvitelmaa."
Höpsis.
"Jostain satukirjasta olen joskus tällaisen lukenut (toisinaan saduissa voi olla viisaitakin sanoja):"
En mielestäni kysynyt sinulta sinun mielipidettäsi Raamatusta. Raamattu on ollut ja pysyy aina totena, huolimatta siitä että vastustiko sitä sitten joku kaltaisesi hassu vajaava-älyinen evokki sitä sitten tai ei.Tämä siis tarkoittaa, että sinulle totena:
"Raamattu on ollut ja pysyy aina totena, huolimatta siitä että vastustiko sitä sitten joku.."
Jollekulle toiselle se voi yhtä todellisesti olla satukirja, etkä voi sille mitään. Uskonasioissa on kaikille samanlainen totuus ihmiselle saavuttamaton. - huutis.
tieteenharrastaja kirjoitti:
Tämä siis tarkoittaa, että sinulle totena:
"Raamattu on ollut ja pysyy aina totena, huolimatta siitä että vastustiko sitä sitten joku.."
Jollekulle toiselle se voi yhtä todellisesti olla satukirja, etkä voi sille mitään. Uskonasioissa on kaikille samanlainen totuus ihmiselle saavuttamaton.Tuo "fiksu" kreationisti vaan ei hyväksy ihmisille mielipiteenvapautta. Luojan kiitos ettei hän ei ole päättämässä asioista. Tosin persuihin hän voisi tietysti jopa päästä (ja sopia).
- Tosi on
Kaikki on todiste Allahista (muokkaa Jumalan nimi näkemyksesi mukaiseksi)
- Jaakko B
Täten mitään ristiriitaa ei ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262023
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161414- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863