missä käytte päivisin ravintolassa kahvilassa vai missä yksin vai porukassa ja pitääkö paikkansa että ravintolasta ei saa kunnon seuraa tosiaan missä käytte koska tuntuu kuin kaikki olisi sittenkin varattuja
sinkut mistä toinen sinkku löytää sinut
16
214
Vastaukset
- atm.
Baareissa käyn, en usko että muualta löytää naisen.
No nyt kesällä olen viettänyt rannalla aika paljon aikaa. Pyöräillyt olen kans jonkun verran. Alkuiltoja tulee vietettyä kavereiden kans tai yksin puistossa istuskellen, pientä evästä ja lukemista mukana. Viikonloppuisin saatan käydä terassilla yhdellä/kahdella.
Baareissa en ole hirveämmin nyt käynyt.- 2+8
nettitreffeistä
No löytäähän minut arkisin vaikka mistä; kaupasta, kirjastosta, pyöräilemästä, lenkiltä tai salilta. Rannalla käyn vain pikaisesti uimassa, kun en jaksa jäädä lojumaan sinne kuumuuteen, enkä baareissa tai ulkona kahvillakaan viitsi yksinäni käydä. Nettitreffeistäkin löytäis, mut eipä näytä kiinnostavan tän kylän poikii. :(
- 12+13
Väärä kylä, jos oisit täältä päin niin oisit jo raskaana ja naimisissa.
No itse en käy oikein missään, kun ei sitä yksin viitsi koskaan oikein mihinkään lähteä. Varsinkaan mihinkään baareihin, uimarannoille tai tapahtumiin ei kyllä ole koskaan mitään mieltä yksinään lähteä. Mieluummin sitä aina sitten viettää aikaa kotona ja tällä palstalla, kun että yksin viitsisi lähteä sellaisiin paikkoihin, joissa kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa.
12+13 kirjoitti:
Väärä kylä, jos oisit täältä päin niin oisit jo raskaana ja naimisissa.
Kerran tuli vähän juttuakin yhden minulle jostain kauempaa kirjoitelleen nettitreffimiehen kanssa siitä, että miksi niitä viestejä pitää aina sinne toiselle puolella Suomea lähetellä. No vastaus oli tietysti se, ettei lähempänä ole ketään kiinnostavaa, mutta edelleenkin minua ihmetyttää että mistä tämä oikein voi johtua.
Muuten ihan samanlaisia miehiä ympäri Suomea, mutta parinsadan kilometrin säteellä omasta olinpaikastani ei vain ketään sopivaa miestä satu kiinnostamaan minun kaltaiseni naisihminen, kun taas kauempana kiinnostaa kovastikin.
Nyt uudelleen profiilini aktivoituani todellakin joka f*cking ikinen omiin kriteereihini sopiva mies, joka minulle on kirjoittanut asuu jossakin satojen kilometrien päässä, mutta lähiseudun miehistä minusta kiinnostuneita ovat ainoastaan pikkupojat ja vanhat papat. Sopivan ikäiset miehet tästä maakunnasta eivät edes juurikaan käy profiilissani.- 6+7
stellaria81 kirjoitti:
Kerran tuli vähän juttuakin yhden minulle jostain kauempaa kirjoitelleen nettitreffimiehen kanssa siitä, että miksi niitä viestejä pitää aina sinne toiselle puolella Suomea lähetellä. No vastaus oli tietysti se, ettei lähempänä ole ketään kiinnostavaa, mutta edelleenkin minua ihmetyttää että mistä tämä oikein voi johtua.
Muuten ihan samanlaisia miehiä ympäri Suomea, mutta parinsadan kilometrin säteellä omasta olinpaikastani ei vain ketään sopivaa miestä satu kiinnostamaan minun kaltaiseni naisihminen, kun taas kauempana kiinnostaa kovastikin.
Nyt uudelleen profiilini aktivoituani todellakin joka f*cking ikinen omiin kriteereihini sopiva mies, joka minulle on kirjoittanut asuu jossakin satojen kilometrien päässä, mutta lähiseudun miehistä minusta kiinnostuneita ovat ainoastaan pikkupojat ja vanhat papat. Sopivan ikäiset miehet tästä maakunnasta eivät edes juurikaan käy profiilissani.No minulle ainakin olisit varmaan melkein ihanteellinen nainen, mutta eipä sitä voi irrota täältä ihan mihin tahansa.
stellaria81 kirjoitti:
Nyt uudelleen profiilini aktivoituani todellakin joka f*cking ikinen omiin kriteereihini sopiva mies, joka minulle on kirjoittanut asuu jossakin satojen kilometrien päässä, mutta lähiseudun miehistä minusta kiinnostuneita ovat ainoastaan pikkupojat ja vanhat papat. Sopivan ikäiset miehet tästä maakunnasta eivät edes juurikaan käy profiilissani.Oletko muuten mistäpäin Suomea?
Ihmettelin vaan sitä, että kun eikös miehiä ole yleensä enemmistö melkein joka maakunnassa pk-seutua lukuunottamatta?DarkFear kirjoitti:
Oletko muuten mistäpäin Suomea?
Ihmettelin vaan sitä, että kun eikös miehiä ole yleensä enemmistö melkein joka maakunnassa pk-seutua lukuunottamatta?No en nyt haluaisi ihan julkisesti asuinpaikkaani sen tarkemmin selvittää. Kyllähän täältäkin päin niitä miehiä siellä deiteissä toki on, mutta hakevat vain jotain muuta kuin mitä olisi tarjolla. Todennäköisesti haaveilevat siellä vain niistä toisella puolella Suomea asuvista naisista, niinkuin miehillä tuntuu tapana olevan.
- totuus tulee nyt
stellaria81 kirjoitti:
Nyt uudelleen profiilini aktivoituani todellakin joka f*cking ikinen omiin kriteereihini sopiva mies, joka minulle on kirjoittanut asuu jossakin satojen kilometrien päässä, mutta lähiseudun miehistä minusta kiinnostuneita ovat ainoastaan pikkupojat ja vanhat papat. Sopivan ikäiset miehet tästä maakunnasta eivät edes juurikaan käy profiilissani.Voin kertoa miksi niitä miehiä löytyy kaukaa muttei läheltä. Ne kaukana asuvat toivovat että voivat käydä panemassa sinua ja koska asut niin kaukana, et ikinä tule tietämään että heillä perhe ja vaimo kotiseudullaan.
Muakin raivostuttaa kun helsingistä hakee seuraa niin jotkut riihimäeltä asti vastailee. Haluan panna naapuriani, en ketään maalaisia. - 11+9
totuus tulee nyt kirjoitti:
Voin kertoa miksi niitä miehiä löytyy kaukaa muttei läheltä. Ne kaukana asuvat toivovat että voivat käydä panemassa sinua ja koska asut niin kaukana, et ikinä tule tietämään että heillä perhe ja vaimo kotiseudullaan.
Muakin raivostuttaa kun helsingistä hakee seuraa niin jotkut riihimäeltä asti vastailee. Haluan panna naapuriani, en ketään maalaisia.Ei pidä paikkaansa, kyllä itse olen ollut monesti kaukosuhteessa ja olen kaivannut ihan pysyvää yhteen muuttamista. Tietysti kyllä niitä pelkän seksin tavoittelijoita varmasti löytyy sekä läheltä että kaukaa.
- sinkkummmm
Töissä, kaupassa ja joskus kahvilassa. Niin ja kirpputoreillakin kierrän. Muuten menee aika melko pitkälle täällä kotona. Nyt ei helteillä ole oikein jaksanut kyllä minnekään edes mennä, vaikka kesällä "pitäisi" enemmän liikkuakin ulkosalla.
Baareissa en käy koskaan, kun en alkoholista välitä. Siksi onkin vaikeaa ihmisiin tutustua ja vietän paljon aikaa yksinäni. Olen melko passiviinen introvertti. - nainen3333
Käyn vaan frendien kans rannalla, syömässä ravintoloissa ja shoppailemassa. Ainoastaan postissa ja ruokakaupassa käyn yksin.
- Sinkku_m_1988-HKI
Yksin käyn lähinnä vain töissä, ruokakaupassa, kirjastossa ja kirpparilla. Leffaan, syömään, kahville, baariin jne. menen aina jonkin kaverini seurassa tai jos ei ole kaveria sillä hetkellä saatavilla, jätän menemättä kokonaan.
- sdfhe
Miehet hakee seksiseuraa koska naiset ei halua sitoutua. Tai sitten naiset sitoutuu pas.kaan mieheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613