Mikä on palstan ateistien ennätysaika 200m vapaauinnissa, vastaukset tähän ketjuun?
Onko kukaan palstan ateisteista alittanut 200m vapaauinnissa edes 2 minuutin rajaa, niin kuin kristitty Anna-Kaisa?
Miksi palstan ateistit ovat geneettisesti heikompia kuin kristityt?
40
80
Vastaukset
- Ateismi=0
Kristitty Anna-Kaisa on rohkea ja rehellinen taistelija, mutta miksi palstan ateistit eivät kykene muuhun kuin valehtelemaan ja kirjoittamaan törkeyksiä nettiin kristittyjen nimissä?
Kenestä uimari Anna-Kaisasta aloittaja puhuu?
aloitus vaikuttaa vähän vinksahtaneelta kun tyhjästä nykäsee nimen Anna-Kaisa ja rupeaa kyselemään uintiajoista ja puhuu genetiikasta?- Trollille tiedoksi
Tiedoksi vaan, että olen ilmoittanut kaikki nämä naamaanpotkimis- ja vastaavat viestit poliisille. Joku raja sentään pitää olla ateistitrollien trollailussakin.
- Voi voi
No tiedätkö edes, kuka uimari on Hanna-Maria?
Voi voi kirjoitti:
No tiedätkö edes, kuka uimari on Hanna-Maria?
Olisi kiva tietää ketä avaaja todella tarkoittaa?
- Trollille tiedoksi
Trollille tiedoksi kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että olen ilmoittanut kaikki nämä naamaanpotkimis- ja vastaavat viestit poliisille. Joku raja sentään pitää olla ateistitrollien trollailussakin.
Sen jälkeen vedän maihinousukengät jalkaani ja menen potkimaan ateistitrollimummoja naamaan!
satan kirjoitti:
Olisi kiva tietää ketä avaaja todella tarkoittaa?
Joskus taannoin joku kristitty Anna-Kaisa (tai sellaiseksi tekeytyvä) kehui itseään kuin viimeistä päivää. Oli kaunis ja älykäs ja urheilullinen ja kaikkea sellaista. Pohjimmainen motiivi jäi epäselväksi.
marsunkiillottaja kirjoitti:
Joskus taannoin joku kristitty Anna-Kaisa (tai sellaiseksi tekeytyvä) kehui itseään kuin viimeistä päivää. Oli kaunis ja älykäs ja urheilullinen ja kaikkea sellaista. Pohjimmainen motiivi jäi epäselväksi.
Taitaa olla avaaja joka kehuu itseään kolmannessa persoonassa. Nyt pitää itseään vielä muita parempia geneettisesti.
satan kirjoitti:
Taitaa olla avaaja joka kehuu itseään kolmannessa persoonassa. Nyt pitää itseään vielä muita parempia geneettisesti.
Naurukiintiö täynnä :)
- Heh heh
satan kirjoitti:
Eikä se ole edes vaikeaa, tällä palstalla.
- söin hänet
satan kirjoitti:
Itse olen muistavinani että Anna-Kaisa valitteli katkerasti sitä, että joku oli koulussa pari kertaa haukkunut häntä siitä, että hän kehtasi olla kuvaamattoman kaunis ja äärettömän älykäs ja uskomattoman urheilullinen.
- 17+8
söin hänet kirjoitti:
Itse olen muistavinani että Anna-Kaisa valitteli katkerasti sitä, että joku oli koulussa pari kertaa haukkunut häntä siitä, että hän kehtasi olla kuvaamattoman kaunis ja äärettömän älykäs ja uskomattoman urheilullinen.
Ateistit on kateellista ja katkeraa väkeä.
17+8 kirjoitti:
Ateistit on kateellista ja katkeraa väkeä.
Ihan miten vaan "Turun yliopiston filosofian professori". :D
- Kyllä se tietää.
satan kirjoitti:
Ihan miten vaan "Turun yliopiston filosofian professori". :D
Sillä onkin ateismin aatehistorian oppituoli.
Kyllä se tietää. kirjoitti:
Sillä onkin ateismin aatehistorian oppituoli.
Hahahahahahahahaa.... nyt kyllä huutelet jo tynnyrin pohjan alta.
- rterterte
satan kirjoitti:
Hahahahahahahahaa.... nyt kyllä huutelet jo tynnyrin pohjan alta.
Onko kyseessä sama tynnyri, jossa sinut on kasvatettu?
- Taitava trolli AK?
marsunkiillottaja kirjoitti:
Sekö sama Anna-Kaisako jota luokan ateistipojat kiusasivat? Juttu oli vähän outo, kun koululuokassa ei yleensä niitä ateistipoikia ole kovin monta. Harva kuvailee kiusaamistapauksissa ensisijaisesti ulkonäköään. Nättejä tyttöjä yleensä kohdellaan poikien taholta mukavasti, jos eivät ihan kamalia bitchejä ole. Ja tarkoitan ihan kamalia.
- Tyhmä Ateisti
Miksi Jumalan täytyi luoda itsensä, jotta voisi uhrata itsensä itselleen, jotta voisi muuttaa säännöt, jotka hän on itse määrännyt ja sitten herättää itsensä kuolleista tuodakseen itsensä takaisin itselleen todistaakseen kaikille, että hän pystyy pelastamaan kaikki kuolemalta, jonka hän on itse asettanut?
- Kyllälähteetaas
Uskovilla taitaa olla oikein aivoripuli kun noin röpsähtelee.
- ....
Jättkäkää nyt jo "Anna-Kaisa" rauhaan ja lopettakaa hänen nimensä käyttäminen spämmeissänne.
Huom. ateistitrollit.Eli Anna-kaisaa ei ole olemassakaan muussa kuin hihhuleiden trollailuissa?
Taas hihhuliavaus mikä perustuu valheeseen. tämäkö on se keskustelutaso mihinkä uskovaiset oikeasti kykenee?
Ei vakuuta.- Jee jee
satan kirjoitti:
Eli Anna-kaisaa ei ole olemassakaan muussa kuin hihhuleiden trollailuissa?
Taas hihhuliavaus mikä perustuu valheeseen. tämäkö on se keskustelutaso mihinkä uskovaiset oikeasti kykenee?
Ei vakuuta.Ateistihihhulit trollaa.
- Pröps
Jee jee kirjoitti:
Ateistihihhulit trollaa.
Lopeta aivopiereskely.
- Tsot tsot
Pröps kirjoitti:
Lopeta aivopiereskely.
Vain palstan ateistit puhuu peräreiällään.
- Pröööps
Tsot tsot kirjoitti:
Vain palstan ateistit puhuu peräreiällään.
Onko sinulla aivoripuli ja huono pidätyskyky?
Pröööps kirjoitti:
Onko sinulla aivoripuli ja huono pidätyskyky?
Laadukasta keskustelua Turun filosofiselta professorilta.
- Atet on tollaisia
satan kirjoitti:
Laadukasta keskustelua Turun filosofiselta professorilta.
Taitaa opettaa ateismin historiaa.
Atet on tollaisia kirjoitti:
Taitaa opettaa ateismin historiaa.
Itseään hän kyllä kehui olevansa kristitty ja hänellä on 24kristittyä kaveria, miten pidät häntä ateistina?
- 24 attekaveria
satan kirjoitti:
Itseään hän kyllä kehui olevansa kristitty ja hänellä on 24kristittyä kaveria, miten pidät häntä ateistina?
Seura tekee kaltaisekseen.
- Varokaa vaan
Mitenkä monta uskovaa tämä "Satan" oikein mahtaakaan häiriköidä palstan ulkopuolella kun on NIIN kiinnostunut saamaan haltuunsa henkilötietoja?
- Ateismi=02
kristitty Anna-Kaisa voittaa Jeesuksen veden sivakoinnissa. Itse heitän Jeesuksen ladan kanssa järveen, jotta kaksi pahaa tekevää kommaria saadaan samanaikaisesti hävitettyä heh heh
- Ateismi=02
Enkelit sitten voittaa ateistisesetetette ehehehhe fokkerit taivaalla, kun "Ihana enkeli vierellä käy" ampuu alas kapitalisti-ateistiset mustangit toisessa maailmansodassa koska Enkelit ovat Kristillisten BF-109 - hävittäjien parhaita versoita! AAMEN JEESUS VOITAAAAAA
- Ateismi=02
ANTEEKSI väkimerkken puute koska se ei ole tarpeen Jumala auttaaminua ja hahdon..tahdon kertoa hästä jutusta.
- ateisti
Ateismi=02 kirjoitti:
ANTEEKSI väkimerkken puute koska se ei ole tarpeen Jumala auttaaminua ja hahdon..tahdon kertoa hästä jutusta.
Lisää tätä...nannaaaa
- Hen, hens, hen
Ateismi=02 kirjoitti:
Jumala laittaa kyllä välimerkit oikein ja yhdyssanavirheetkin jo ehti korjaamaan. Siis jos uskosi on kyllin luja.
Aamen veli/sisar. - Ateismi=02
Hen, hens, hen kirjoitti:
Jumala laittaa kyllä välimerkit oikein ja yhdyssanavirheetkin jo ehti korjaamaan. Siis jos uskosi on kyllin luja.
Aamen veli/sisar.Savolainen KopiJyvä:kin meni konkkaan sen takia kun kaikki USKOI Jumalan tarkistavan tämänkin Gradun mun puolest haist'pask' sensori,ohjaaja sekä vara-tarkistaja: Jumala hyväksyy [x], Graduni ilman lähdelistaakin. hnot!
"Ateisti paljon työtä tekee, teisti pääsee vähemmällä", Amen < keksin itse
t. avaaja,uskis . - Ateismi=02
Ateismi=02 kirjoitti:
Savolainen KopiJyvä:kin meni konkkaan sen takia kun kaikki USKOI Jumalan tarkistavan tämänkin Gradun mun puolest haist'pask' sensori,ohjaaja sekä vara-tarkistaja: Jumala hyväksyy [x], Graduni ilman lähdelistaakin. hnot!
"Ateisti paljon työtä tekee, teisti pääsee vähemmällä", Amen < keksin itse
t. avaaja,uskis .sellaiselle uskomattomalle tiedoksi, että Kopijyvä on oikolukua tarjoava firma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090