Että alkaa jo raivostuttamaan tämä helleboomi, pitäisi olla niin ihanaa ja jännää kesää, mutta oikeasti on vaan tukalaa ja turhaa hypetystä.
Aurinko on kyllä kiva, mutta ei helle, tulisi jos syksy niin helpottaa koko kesä ollut ihan p''''a ja tylsä, enkä jaksa hikoilla ja grillata ja polttaa nahkaani jossain rannalla. Hemmetti :( ja ärsyttää kaikki kivat ja pirteät "kesäihmiset".
Että tietääkö kukaan koska tämä normalisoituu sinne 20 paikkeille?
Kuinka kauan tätä hellettä jatkuu?
28
267
Vastaukset
- Nöff Nöff
Ensviikon loppupuolel voi viiletä ilma ukkostenkera.
Kyl tä kuumuus vetää iha veltoks lemmikitki iha hätää kärsimäs.- erkki-täti
Oli aika epävarma ennuste siitä viilenemisestä, saattaa olla ettei viilenekään.
Saisi kyllä jo viilentyä. Hiki virtaa vaikkei muuta tee kun näpyttelee näppistä.
- Baila Baila
Seksihelle ei lopu koskaan!
- -atm-
Vitun seksihelle saatana! Mikä sellanen on?
- lottamari<3
Viikonloppuna on luvattu noin 25 asteen paikkeilla.Eihän näistä helteistä tosissaan kukaan nauti,ehkä vähän aikaa, mutta pitkäkestoisena jatkuvana alkaa olla tosi piinaavaa ja rasittavaa.Helle on ihana asia,jos välillä vähän sataa ja on viileämpääkin.
Juu,rakkautta ei ainakaan jaksa tälläisellä säällä ajatella, eikä seksiäkään tee mieli harrastaa,.hikistä puuhaa molemmat :) - Nöff Nöff
Kivahan se olis kumppaninkans hikoillayhdes ja sen jälke jatkaa kylmän suihkun puolel tai jos on joku syrjäne ranta vieres.:)
- ätmi-sinkku
Ei minua haittaa helle. Olen käynyt rannalla paljon ja ottanut rennosti. Ei tätä hellettä suomes koskaan liikaa ole ollut.
Itseäni raivostutti helle jo viikon jälkeen. Inhoan hellettä. Pidän syksystä ja talvesta paljon enemmän.
Tämä on kuulemma 31. peräkkäinen hellepäivä ja jokainen on ollut minulle liikaa. Läskilyllerönä helle vasta onkin raskasta.
Tuskin kukaan tietää tarkalleen milloin lämpötilat laskevat. Katsoin Forecan sivuilta 10-15 päivän ennustetta Helsingin säästä ja sen mukaan lämpötila laskisi 23:n asteeseen ja pysyisi samana 19.8. asti. Mutta sään ennuste on heikko jo 11.8. lähtien, joten tuohon ei voi luottaa, koska viileämpää säätä on pitkän ajan ennusteissa ollut aiemmin ja tiedämme kaikki miten niiden ennusteiden kanssa on käynyt.- Kuihtuva
Eikös tällainen pidempi hellekausi ole ihan hyvä painonpudotuksen kannalta? Ei minun ainakaan tee edes mieli syödä kun on näin kuuma. Samalla tietysti lähtee lihastakin jos ei kuntoile ja syö protskua.
Kuihtuva kirjoitti:
Eikös tällainen pidempi hellekausi ole ihan hyvä painonpudotuksen kannalta? Ei minun ainakaan tee edes mieli syödä kun on näin kuuma. Samalla tietysti lähtee lihastakin jos ei kuntoile ja syö protskua.
Ei minun ruokahaluuni yleensä ilmat pahemmin vaikuta, vaikka kyllähän se on fakta, että mitä enempi syö, niin sitä kuumempi on olo. Mutta rankka liikunta on kyllä hankalaa helteellä, kun helposti sitä jää vain himmailemaan.
Oikeestaan ihan hyvä että onnistuin hankkimaan aika kunnollisen mahataudin näin helteen ajaksi, niin en yksinkertaisesti pysty syömään mitään, eikä tartte potea huonoa omaatuntoa liikkumattomuudestakaan. Mutta eipä sitä kyllä toisaalta oikein mitään muutakaan jaksa tehdä, vaan iso osa ajasta menee sängyssä lojuessa.Kuihtuva kirjoitti:
"Eikös tällainen pidempi hellekausi ole ihan hyvä painonpudotuksen kannalta?"
No ehkä joillekin on mutta minulle ei.
Sitäpaitsi en puhunut painonpudotuksesta mitään ;-) Vaikka läskilyllerö olenkin niin en yritä laihtua, ei jaksa. Tekee mieli juoda limpparia ja syödä sipsejä ja oliiveja, niin ja jäätelöä. Oluttakin on tullut juotua varmaan tuplasti ellei jopa triplasti enemmän kuin yleensä.
- atm.
Onneks huomenna on taas 30 lämmintä vähintään.
Nautin! Saisi jatkua kuinka pitkään tahansa, tätä on odotettu.
- All hope is not lost
Helkalta ensimmäinen järkevä viesti koko palstahistorian ajalta, pitkään siinä menikin..
- ............
Saatko sitten läpivedon kämppään tai asutko omakotitalossa tms? Ei nimittäin kauheasti nauttimista tästä loputtomasta yli 30 asteesta sisällä 28,5 neliömetrin koirankopissa. Jos sisällä olisi alle 25, niin nämä kelithän olisivat ihan huikeat.
Minä en voi pitää edes öisin ikkunaa auki kun vieressä on vilkasliikenteinen tie. Kokeilin korvatulppia, mutta sitten koko seuraavan päivän korvat kutisi, mikä ei ole kovin kiva lisä alituiseen kuumotukseen. 4 tunnin unilla kuukausi putkeen, onpa tosi jhees. .D Onneksi olen työtön juuri nyt. ............ kirjoitti:
Saatko sitten läpivedon kämppään tai asutko omakotitalossa tms? Ei nimittäin kauheasti nauttimista tästä loputtomasta yli 30 asteesta sisällä 28,5 neliömetrin koirankopissa. Jos sisällä olisi alle 25, niin nämä kelithän olisivat ihan huikeat.
Minä en voi pitää edes öisin ikkunaa auki kun vieressä on vilkasliikenteinen tie. Kokeilin korvatulppia, mutta sitten koko seuraavan päivän korvat kutisi, mikä ei ole kovin kiva lisä alituiseen kuumotukseen. 4 tunnin unilla kuukausi putkeen, onpa tosi jhees. .D Onneksi olen työtön juuri nyt.Otan osaa. Entinen kämppäni oli juuri tuollainen tapaus, jossa lämpötilaa ei heinä-elokuussa saanut mitenkään painumaan alle 30 asteen. Tuota muistellessa tämän hetkinen 27,5 astetta sisällä tuntuu kyllä aika luksukselta.
- Ikisinkku M
Tuo kuumasti helottava aurinko on varmaan suurempien voimien lähettämä varoitus, esimakua tulevasta kiirastulesta jos ei naisten lutkailu lopu Suomesta.
- erkki-täti
Jahas, naisten syytä...En tunnusta.
https://www.youtube.com/watch?v=2VtuZqQq1Hs
Olen syytön, ja sillä sipuli.
- kiltti atm
Helle on hyvä kun silloin näkee rannalla kauniita naisia bikineissään. Olen ainakin ihaillut ja haaveillut niistä naiista monesti rannalla.
- Super ATM
Helle saisi jo loppua. Ei näin kuumalla pysty tekemään mitään muuta kuin loikoilemaan uimarannalla, mikä ei ainakaan minua huvita yhtään.
- beddiaish
Mua erityisesti ärsyttää toi "seksihelle" sana! Seksi on viimeisenä mielessä säällä, kun jo oleminen on tukalaa, ja joutuu hikoilemaan, saatikka jos siihen tulisi vielä joku kuuma ja hikinen mies päällä ähkimään. Hell to the no. Yhtään ei tee seksiä mieli tällaisella säällä.
Ja rannalla en jaksa olla tuntia kauempaa, mitä sillä polttaa nahkansa ja tulee ryppyjä? Pyörii aurinkorasvasta nihkeänä ja hiukset selkään liimautuneena hiekkaisen pyyhkeen päällä. No, and no and no.
Alan olemaan syvästi kiitollinen että olen syntynyt suomeen. Kyllä viileä ilma pitää ihmisen aivot raikkaina ja ihon hyvänä. - ATMaisteri
"Alan olemaan syvästi kiitollinen että olen syntynyt suomeen. Kyllä viileä ilma pitää ihmisen aivot raikkaina ja ihon hyvänä."
Juuri näin. Ihminen joka tykkää tehdä asioita ja ajatella myös vapaa-ajalla, vihaa helteitä.
Helteet sopivat sellaiselle jonka elämä on kaksijakoista. On tylsä arki, jolloin mennään laput silmillä töihin/kauppaan/lapsia kuskaamaan. Ja on loma, jolloin heitetään aivot narikkaan ja maataan uimarannalla kaiken päivää. - ***
Univajeesta voi kuulemma tulla rytmihäiriöitä. Niitä odotellessa kun ei pysty nukkuun kun 3-4 tuntia päivässä.
- ätmi
Kyllä tätä hellettä nyt vielä voisi pari viikkoa jatkua vaikka en liian kuumasta ilmasta pidäkkään. Onhan Suomessa sitten taas ihan liikaa sitä kylmyyttä ja pimeyttä. Oikeastaan se olisi paras jos Suomessa olisi ympäri vuoden noin 20 astetta lämmintä.
- enjoy while it lasts
Helle voisi jatkua mun mielestä vuoden jokaikinen päivä Suomessa.
Masentaa jo nyt ajatus että nämä ihanat säät loppuu ihan kohta. - Nainen alasti
Täällä on jotain 31 tällä hetkellä ja joudun olee alasti. Eipä haittaa yhtään.
- Nöff Nöff
Kyllä ilma viilenee ko päivät jo lyhenee. voiolla et viikonlopunjälkee ei 35 yläpuolel enää päästä. Taitaa se lämpö tulla ruottin ja venäjän maastopaloist.
- kiltti mies.
Hyvä et ilmat alkaa kylmetä niin saa paremmin kalaa merestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603