Mystery itse kirjoitti erään kirjansa nimellä "kuinka saada kaunis nainen sänkyyn" mikä edustaa tavallista PUA-markkinoitina jossa annetaan epäeettinen lupaus. Tälläkin foorumilla tapaa näitä "pua-taikavoimien" omistajia, jotka yrittävät houkutella porukkaa kulttiinsa.
Kun taas the Game, tuo pua-yhteisön ylisuuri mainoslehti, julisti myös tämän miehen ylivoimaisuutta, ihan kuten tällä videolla mies itse vaatimattomasti kertoo olevansa maailman paras puppe. (Juonipaljastus: Kyseessä oli Stylen yhteistyökumppani, ja myöhemmin Style julkaisi käytännössä mysteryn omasta metodista kopioidun metodinsa nimeltä Annihilation methoda, joka maksoi vaivaiset 4000 dollaria, ja sillä myös, yllätys yllätys, neitseelliset fanipojat saivat taikavoimia kaataa sänkyynsä huippumalleja, uskollisia aviovaimoja ja vaikka mitä).
Samoin, tämä mies myös sanoi onnistuvansa suhdeluvulla 5/5 (sittemmin tätä väittämää on korjattu ja paljon!).
Mutta tämä video näyttää sen toisen puolen asiasta - petoksen:
https://www.youtube.com/watch?v=nuceTz9gZRQ
Voimme vain todeta, että hirveästi ätmeillä ei ole tästä mallinnettavaa, sillä he pystyvät takuulla samaan, vieläpä ilman naurettavaa karvalakkia.
Videon jo alkupäässä on uskomatonta assburgerointia, sekä tietenkin PUA:lle ja sen opeille omista toivotonta ristiriitaisuutta kuten:
3 sekunnin sääntö, jonka kuitenkin sen kehittäjä, suuri misery, tässä itse omalla arkailullaan muuttaakin 3 MINUUTIN säännöksi, selityslitanian kera.
Entä kuinka ihmiskunta on voinut lisääntyä, jos se olisi kiinni esim. "meneminen settiin liian aikaisin olisi tuottanut ulkoisen keskeytyksen, mikä olisi riskeeraanut hänen arvonsa, ja täten saanut hänen arvonsa näyttämään matalalta setissä"?
Joten "sosiaaliset taidot" my ass! Tuo niiden käyttämä termi, kuten tästä videosta näemme, tarkoittaa ihan eri asiaa heille ja heidän kultilleen, kuin mitä se merkitsee tavallisille ihmisille.
Ehkä tämä video lopulta auttaa myös palstan peli-ätmit pois neitsyydestään, herättämällä heidät kusetuksesta? ;)
"Maailman paras PUA" in ACTION!
50
258
Vastaukset
- fanipoika-kool aid
Muutti käsitykseni PUA:sta kertaheitolla, kun joku satunnainen tyyppi kutsuu heitä hinttareiksi useita kertoja youtube-videolla. Nyt en tietenkään voi assosioida itseäni tuohon porukkaan, ettei joku random nettityyppi pidä minuakin homona, koska homoistahan ajatellaan kaikkea negatiivista.
- Ex PUA
Väitätkö ettet pystyisi tuohon samaan kuin mihin Mystery tuolla videolla?
- Rslfwls
Tossa How to get beautiful women into bed on muuten hyvä lista naisten antamista kiinnostuksen merkeistä. Niille, jotka epäilevät ettei kukaan ole heistä kiinnostunut kuin korkeintaan kaverina, suositeltavaa luettavaa.
En tiedä mitä pahaa tuokin lista on Ex PUAlle tehnyt.- Ex PUA
Jos lista on hyvä naisen kiinnostuksen merkeistä, se totta kai se on silloin hyvä. (Riippuu totta kai sisällöstä).
Mutta kannattaa muistaa että itse tuo kirja nimensä ja siten viestinsä suhteen on epäeettistä markkintointia ja siten rahastusta.
- Robin Arnheim
YTM, ATM, PUA...
Nämä lyhenteet on parhaita :) - Reipas Mies
Konteksti Ma/Tasojärjestelmä oli sentään hauskaa kirjoiteltavaa jossa jokainen on jollain levelillä itsekkin, nykyään vain naurattaa lukea näitä Artisteja ja heidän päähän pistojaan miten joku juttu on joku kirjainyhdistelmä (Artistin keksimä) ja voi pojat että on hauskaa lukea. Eikö jo paista läpi että apinaa koijataan?
On tietysti perustermejä joita ei voi kunnolla suomen kielellä suoraviivaisesti sanoa joka on sinänsä ok, mutta jos tuo puaaminen ei ole ennalta opittua näytelmää niin mikä sitten?
Ai niin, kipinä, kemia hyväolo naiselle. Muutama jäykkä tatuointi, silinterihattu ja hiihtolasitkin. Ja leukaparta vielä. Tervetuloa näyttelemisen vuodet!- Tosgana
"jos tuo puaaminen ei ole ennalta opittua näytelmää niin mikä sitten?"
Muista että seuraavan kerran kun työhaastattelussa sinä kysyt haastattelijalta jotain, niin se on ennalta opittua näytelmää. - Ex PUA
Tosgana kirjoitti:
"jos tuo puaaminen ei ole ennalta opittua näytelmää niin mikä sitten?"
Muista että seuraavan kerran kun työhaastattelussa sinä kysyt haastattelijalta jotain, niin se on ennalta opittua näytelmää.Roolin vetäminen ei ole itsekehitystä.
Mystery on paras esimerkki siitä miten vähän kyse on itsekehityksestä.
Toisaalta, oletko koskaan tavannut normaalia PUA:a? :D
On kyllä uskomattoman tylsä tyyppi.
- ei tajuu ees hävetä
Täyden ääliön oloinen kaveri. Todellinen Tyhjäntoimittaja.
- Kingston Knightley
Tuossa videossa mystery varmaan oli kiireinen tai hänellä oli muuten vaan huono ilta. Voihan se olla niinkin, että mystery kokeili uusia juttuja( esim. avata setti alhaisella energiatasolla) tms. Kyseinen kiihkoilija ap ei vaan tiedä sitä että toisessa kirjassaan ( the pickupartist) mystery itse myöntää että hänelläkin onjoskus huonoja iltoja.
Mutta kuitenkin tämä aloitus oli vaan sensaationhakuista tyhjännauramista, jossa keskitytään yhteen pikkuseikkaan eikä alhaisella ÄÖ:llä tällä(kään) kertaa ymmärretä KOKONAISUUTTA joka on se, että Mystery on nussinut enemmän naisia kuin kukaan muu ja on JO VOITTANUT OMASSA LAJISSAAN KAIKEN VOITETTAVAN. Joten SALLITTAKOOT ME FIKSUT MIEHET tämä moka hänelle. Annetaan hänellekin mahdollisuus ottaa joskus lepsusti.
Tämä aloitus sai minut vaan paremmalle tuulelle. Näitä häviäjiä jotka vihaavat naisia, ovat pikkumaisia tyhjännaurajia ja tahdittomia moukkia, on yllättävän paljon. Minä jätänkin tämän aloittajan vajoamaan omaan hysteerisyyteensä ja assburgerointiinsa. Jatkan elämääni vastuuntuntoisena miesten ja naisten suojelijana ja ystävänä ja nautin ihmisten välittämisestä ja rakkaudesta ympärilläni.- Tosgana
Mystery on lähestynyt niin montaa naista että on takuuvarmasti saanut paljon useammalta naiselta pakit kuin palstan keskiverto valittajamies!
Omien kokemusten, epäonnistumisten ja onnistumisten perusteella ne sosiaaliset taidot ovat karttuneet. - 16+9
Tosgana kirjoitti:
Mystery on lähestynyt niin montaa naista että on takuuvarmasti saanut paljon useammalta naiselta pakit kuin palstan keskiverto valittajamies!
Omien kokemusten, epäonnistumisten ja onnistumisten perusteella ne sosiaaliset taidot ovat karttuneet.Tämä on totta, värjäsin itsekin kynteni mustaksi ja laitoin karvahatun päähän ja heti tuli naisia parvena odottamaan panoja jonossa.
- Tosgana
16+9 kirjoitti:
Tämä on totta, värjäsin itsekin kynteni mustaksi ja laitoin karvahatun päähän ja heti tuli naisia parvena odottamaan panoja jonossa.
Voit myös kokeilla mennä yleisurheilukentälle ja sanoa ääneen "saksa on paska maa". Näin tekemällä sinusta pitäisi heti tulla menestyvä keihäänheittäjä.
- Ex PUA
Tosgana kirjoitti:
Omien kokemusten, epäonnistumisten ja onnistumisten perusteella ne sosiaaliset taidot ovat karttuneet.Juupa juu. :D
Eiköhän kuulee ätmit ja muut osaa ihan ilman miseryn koulutusta ja kokemusta epäonnistua.
Vain fanipoika voi olla niin ulalla, että on valmis jopa maksamaan siitä että hänelle opetetaan epäonnistumista. Toisaalta vielä samalta tyypiltä joka epäeettisesti markkinoi kirjaa jossa kerrotaan miten saadaan kaunis nainen sänkyyn, kun kuitenkaan hän ei voi sitä taitoa taata pystyvänsä opettamaan, eikä hänellä sitä selvästikään ole edes itsellään. - Ex PUA
JA seuraa hyvin odotettava scene, jossa fanipoika juoksee puolustamaan kulttijohtajaansa.
"Tuossa videossa mystery varmaan oli kiireinen tai hänellä oli muuten vaan huono ilta. Voihan se olla niinkin, että mystery kokeili uusia juttuja( esim. avata setti alhaisella energiatasolla) tms."
Joo totta kai! :D Kyllä näyttää olevan kieltämisen tila voimakas fanipojalla.
Miten olisi se ilmeisin selitys: Sillä ei ollut hajuakaan mitä tehdä, ja se tuli tuossa selväksi?
"Kyseinen kiihkoilija ap ei vaan tiedä sitä että toisessa kirjassaan ( the pickupartist) mystery itse myöntää että hänelläkin onjoskus huonoja iltoja."
Kulttijohtajaansa puolustamaan rientänyt, kieltämisen tilassa oleva fanipoika sanoo minua kiihkoilijaksi? Ok. :D
Toisaalta, sanottehan te kulttilaiset myös gurujenne epäonnistumista onnistumiseksi, hyvin on mennyt aivopesu perille.
Kumma kyllä ainoa jotka pystyivät tuon videon ottamaan sellaisena kuin mitä se oli, olivat kultista osattomat. Mistähän voisi johtua?
Mitä tulee tuon huonoihin iltoihin, on sama con artist sanonut että se saisi onnistumaan 5/5 seteistä. Myöhemmin se on myöntänyt tuon olleen valehtelua, ja siitä asiasta minä muistan täällä usein mainita (se on myöntänyt ettei se saa joskus ketään illan aikana lähestymistään 12 naisesta, millään cloussauksella, ja että yleinen onnistumisprosentti on 6% - kuka tällä palstalla ei pystyisi siihen samaan?).
"Mutta kuitenkin tämä aloitus oli vaan sensaationhakuista tyhjännauramista, jossa keskitytään yhteen pikkuseikkaan eikä alhaisella ÄÖ:llä tällä(kään) kertaa ymmärretä KOKONAISUUTTA joka on se, että Mystery on nussinut enemmän naisia kuin kukaan muu ja on JO VOITTANUT OMASSA LAJISSAAN KAIKEN VOITETTAVAN. Joten SALLITTAKOOT ME FIKSUT MIEHET tämä moka hänelle. Annetaan hänellekin mahdollisuus ottaa joskus lepsusti. "
Se on muuten ÄO, arvon meuhkaaja.
Missä muualla kuin Mysteryn omissa puheissa sen todistetaan (noilla taidoilla) nussineen noin montaa naista?
Me fiksut miehet tiedämme etttä näitä kalajuttujen kertojia on joka keskioluträkälässä, myös muualla kuin Suomessa.
Mysterystä ei tietäisi kukaan jos Style, joka hänen metodinsa kopsaneena (Annilation method, hinta vaivaiset 4000$) ei olisi tehnyt hänestä kirjansa toiseksi suurinta sankaria. Kirja tunnetana nimellä The Game.
"Tämä aloitus sai minut vaan paremmalle tuulelle. Näitä häviäjiä jotka vihaavat naisia, ovat pikkumaisia tyhjännaurajia ja tahdittomia moukkia, on yllättävän paljon."
Te pupet puoelstanne olette valkorirateita ja AFC 2.0-porukkaa, jotka kaikessa päästätte jalustalle asettelemanne naiset kuin koirat veräjästä, ja otatte itse syyn niskoille siitä kun 1. nainen itse käyttäytyy ala-arvoisesti 2. kun huijarin opettama metodi ei toimi. (Toisaalta, olette myös hyvin misogynistä porukkaa vastapainoksi, ja ette epäröi minkään petoksen käyttämistä naisia manipuloidessanne).
Muilla ihmisillä on vain parempi kriittinen ajattelukyky kuin teillä.
Esim. ätmit täällä eivät syyllisty tuollaiseen valkoritarointiin.
"Minä jätänkin tämän aloittajan vajoamaan omaan hysteerisyyteensä ja assburgerointiinsa. Jatkan elämääni vastuuntuntoisena miesten ja naisten suojelijana ja ystävänä ja nautin ihmisten välittämisestä ja rakkaudesta ympärilläni."
Haha, pelimies ja puhuu muiden assburgeroinneista, vaikka itse harrastaa systemaattista assburgerointia. Ja tuo valkoritaripuhe tai reframe nyt oli naurettava, teille naiset on kohteita joiden avulla korottaa "lay countia", he eivät edes sinänsä ole teille ihmisiä vaikka te täysin epäloogisesti asettelette niitä samalla jalustoille. - Tosgana
Ex PUA kirjoitti:
Juupa juu. :D
Eiköhän kuulee ätmit ja muut osaa ihan ilman miseryn koulutusta ja kokemusta epäonnistua.
Vain fanipoika voi olla niin ulalla, että on valmis jopa maksamaan siitä että hänelle opetetaan epäonnistumista. Toisaalta vielä samalta tyypiltä joka epäeettisesti markkinoi kirjaa jossa kerrotaan miten saadaan kaunis nainen sänkyyn, kun kuitenkaan hän ei voi sitä taitoa taata pystyvänsä opettamaan, eikä hänellä sitä selvästikään ole edes itsellään.Epäonnistua ja epäonnistua on kaksi eri asiaa. Toisessa tapauksessa hartiat lysähtää ja mies toteaa "minä epäonnistun aina koska olem atm." Toisessa tapauksessa mies toteaa "nyt harmittaa! Mitä voin tästä oppia ja tehdä uusissa sosiaalisissa tilanteissa eri tavalla?"
Onko Ex Pua ylipäätään sitä mieltä, että naisten iskemistä voi oppia? Homma lähtee ihan siitä, että joku mies on tottunut olemaan neljän seinän sisällä. Sitten hän opettelee uuden toimintatavan ja alkaa käymään enemmän ihmisten ilmoilla. Todennäköisyys kasvaa kummasti. - Ex PUA
Tosgana kirjoitti:
Epäonnistua ja epäonnistua on kaksi eri asiaa. Toisessa tapauksessa hartiat lysähtää ja mies toteaa "minä epäonnistun aina koska olem atm." Toisessa tapauksessa mies toteaa "nyt harmittaa! Mitä voin tästä oppia ja tehdä uusissa sosiaalisissa tilanteissa eri tavalla?"
Onko Ex Pua ylipäätään sitä mieltä, että naisten iskemistä voi oppia? Homma lähtee ihan siitä, että joku mies on tottunut olemaan neljän seinän sisällä. Sitten hän opettelee uuden toimintatavan ja alkaa käymään enemmän ihmisten ilmoilla. Todennäköisyys kasvaa kummasti."Epäonnistua ja epäonnistua on kaksi eri asiaa. Toisessa tapauksessa hartiat lysähtää ja mies toteaa "minä epäonnistun aina koska olem atm." Toisessa tapauksessa mies toteaa "nyt harmittaa! Mitä voin tästä oppia ja tehdä uusissa sosiaalisissa tilanteissa eri tavalla?""
Yeah right, mutta se on silti epäonnistuminen. Ja mitä fanipojat unohtaa, on se että miksi ne alunperin antautuivat tuolle kultille, ja se oli että he saisivat onnistumisia.
Lisäksi sen harjoittelu mikä EI toimi ei ole fiksua.
"Onko Ex Pua ylipäätään sitä mieltä, että naisten iskemistä voi oppia?"
Hyvä kysymys. Ehkä, ehkä ei.
Osin ehkä etsin siihen vastausta itse, kun nyt kerran jätin PUA-opit taakseni, niin nythän se nähdään. Taas viime viikonloppuna tuli uusi close - ilman pelimiespelleilyä. Ties vaikka kirjoittaisin siitä jonkun PUA-vapaan closen FR:n? (PUA-oppien mukaan tuollainen olisi ollut jotakuinkin mahdoton temppu tehdä.)
Lisäksi pitää muistaa, ettei kuitenkaan toisen ihmisen kontrollointi ei ole mahdollista, ja siihen PUA:t väittävät pystyvänsä. Naiset lopulta valitsee, oli kyseessä PUA tai jokin muu.
- Lib
Mysteryhän kuitenkin sai tolta likalta loppujen lopuksi?
- öh joo
Äh, eihän tossa mistään taidoista (jipoista) ole kyse, tämä Mystery jätkä on komea, itsevarma ekstrovertti, siis miten tämän on tarkoitus auttaa palsta mörköjä?
- 9+16
Joo ja oli joku 40cm pitempi kuin toi nainen. Muistan kun mulla oli yks yli 190 pitkä kaveri, niin aina kaikki naiset pyöri sen ympärillä, mutta eipä vaan musta olleet kiinnostuneet tippaakaan.
- Ex PUA
Hyvä huomio.
Hyvännäköinen, komea ja suosittu yms. tyyppi ei voi antaa normaaleille tai sitä alemmalla tasolla oleville oikein mitään vinkkejä, ainakaan omasta kokemuksestaan.
Mysteryn kohdalla vielä pätee se, että se on televisiosta ja kirjasta (se oli mainosdiili käytännössä) tuttuna julkkis, ja nehän nyt saa aina.
Unohtamatta että voi tietty joihinkin upota jo se, että niiden sanotaan olevan maailman parhaita pelimiehiä, täällä se tehoaa fanipoikiin ja kympin naiseen. :D - Raphals
Pidät mysteryä extroverttina koska hän käyttäytyy nyt niin. Et voi tietää miten hän on joskus käyttäytynyt.
- öh,joo
Raphals kirjoitti:
Pidät mysteryä extroverttina koska hän käyttäytyy nyt niin. Et voi tietää miten hän on joskus käyttäytynyt.
Jos hän väittää olleensa ennen nörtti, on todennäköisintä, että hän ukottaa, osaan sen verran lukea ihmisiä, että tämä tyyppi on tyypillinen ukottaja luonteeltaan. Ja mitä sitten, jos on noin komea ja opettelee ekstrovertiksi on kärjessä naisilla heti, ekstrovertiksi on suht helppo yleensä opetella. Kumminkin uskon, että kyseessä on yhtä uskottava juttu, kuin Halla-ahon vihreys ja kääntyminen Suomen Sisun sivuilla ja sitten kävi ilmi 'hups' että oli jo parikymppisenä 'halunnut hakata ja alistaa n#reitä ja julistanut olevansa arjalainen ja ylpeä siitä', eräässä bändinsä haastattelussa. Joo, kyllä toi jätkä on ollut ihan kuin sinäkin (uko, uko..)
- TrueMe
Ex PUA kirjoitti:
Hyvä huomio.
Hyvännäköinen, komea ja suosittu yms. tyyppi ei voi antaa normaaleille tai sitä alemmalla tasolla oleville oikein mitään vinkkejä, ainakaan omasta kokemuksestaan.
Mysteryn kohdalla vielä pätee se, että se on televisiosta ja kirjasta (se oli mainosdiili käytännössä) tuttuna julkkis, ja nehän nyt saa aina.
Unohtamatta että voi tietty joihinkin upota jo se, että niiden sanotaan olevan maailman parhaita pelimiehiä, täällä se tehoaa fanipoikiin ja kympin naiseen. :DMystery on lähes 190 cm, hoikka ja sopusuhtainen, komeat herkät kasvonpiirteet.
Sopisi mihin tahansa muotitalon catwalkille.
Minä luulen että hän saisi huomiota ja lähestymisiä naisilta pelkästään ulkonäkönsä takia vaikka olisi täysin passiivinen ja tiedostamaton.
PUA- tekniikoiden ja koko yhteisön uskottavuutta lisäisi jos sen keulakuvat julkisuudessa olisivat geeniensä puolesta tavallisia tai mikä vielä parempi, jopa hiukan rujoja.
- PlayTheGame
"Pidät mysteryä extroverttina koska hän käyttäytyy nyt niin. Et voi tietää miten hän on joskus käyttäytynyt."
Mystery on entinen introvertti-nörtti-ATM.
Ap ei ole mikää ex-PUA - jos olisi, hän tietäisi ettei PUA mittaa omaa menestystään pakkien vähäisyydellä tai onnistumisprosentilla vaan sillä millaisia naisia lopulta saa ja miten hauskaa on. Tuo ajattelu kuuluu ätmeille ym...kunhan ei vaan tule pakkeja, noloa tilannetta, haukkuja, jne. Kaupallisista syistä Mystery saattaa höpistä 5/5 jutuista, mutta ei mies niihin oikeasti usko.Introvertistä ei voi muuttua ekstravertiksi. Kyse on persoonallisuuden pysyvästä osasta eli ns. temperamentista.
- ----
outsider1 kirjoitti:
Introvertistä ei voi muuttua ekstravertiksi. Kyse on persoonallisuuden pysyvästä osasta eli ns. temperamentista.
Höpö höpö. Ihmiset muuttuu. Kuinka moni on esim. yhtä ujo ja epävarma keski-ikäisenä kuin oli teininä? Persoonallisuuskin voi muuttua. Ja introvertti voi opetella sosiaaliseksi. Moni näyttelijä ja koomikko on luonteeltaan sisäänpäinkääntynyt ja ovat ryhtyneet näyttelijöiksi ja koomikoiksi juuri uhmatakseen taipumustaan. Kaikki uusi ja ihmeellinen pelottaa aluksi, mutta jos sitä tekee satoja kertoja, niin siihen tulee rutiinia ja pelko katoaa. Sama koskee naisten iskemistä kuin kaikkia muitakin asioita. Jos kuvittelet, että ihminen ei voi muuttua, koska "ätmi=ätmi=ätmi", niin se on sinun päätöksesi ja tekosyysi, muttei mikään objektiivinen tosiasia.
- Ex PUA
outsider1 kirjoitti:
Introvertistä ei voi muuttua ekstravertiksi. Kyse on persoonallisuuden pysyvästä osasta eli ns. temperamentista.
Niinhän tuo käsittääkseni menee.
Eikä yleensä ihminen ole täysin intro- tai ekstrovertti tyyliin joko-tai.
Mutta kuten tiedämme, PUA:t markkinoivat juuri tällä tutulla, jo PTG:kin käyttämällä:
"Olin joskus nörtti/introvertti/nice guy, MUTTA NYT PUA MUUTTI ELÄMÄNI" (ja vain tällä DVD- ja kirjasarjalla voit muuttaa sinäkin, VAIN 15 000$ VAIN tämän illan!) - Ex PUA
"Ap ei ole mikää ex-PUA - jos olisi, hän tietäisi ettei PUA mittaa omaa menestystään pakkien vähäisyydellä tai onnistumisprosentilla vaan sillä millaisia naisia lopulta saa ja miten hauskaa on. Tuo ajattelu kuuluu ätmeille ym...kunhan ei vaan tule pakkeja, noloa tilannetta, haukkuja, jne.."
Kyllä olen entinen PUA, ja toisin kuin monet teistä, olen niin teorian kuin käytännönkin suhteen siihen hyvin perehtynyt, ja tästä syystä osaan sanoa minkälaista bullshittia se on.
PUA on aika hiton kaukana lisäksi hauskan pidosta, siinä on päinvastoin jatkuvasti ollaan huolissaan siitä mitä nainen ajattelee sinusta, onko sinulla korkeampi arvo, mitä sanot seuraavaksi yms. kontrollifriikkiyyttä.
Silloin taas aivopesu on aika syvällä, jos jo unohdetaan miksi ollaan menty mukaan pelimiespelleilyyn: onnistumisten ja naisten saamisen ("tämän elämän osa-alueen saamiseksi kuntoon") vuoksi, eikä suinkaan siksi että tullaan sarjaepäonnistujiksi.
" Kaupallisista syistä Mystery saattaa höpistä 5/5 jutuista, mutta ei mies niihin oikeasti usko"
Parantuminen on alkanut. ;)
Tästä samasta syystä Mystery myös väittää olevansa (yhteistyökumppanien kera) maailman paras PUA. - käsitteet selväksi
Ex PUA kirjoitti:
"Ap ei ole mikää ex-PUA - jos olisi, hän tietäisi ettei PUA mittaa omaa menestystään pakkien vähäisyydellä tai onnistumisprosentilla vaan sillä millaisia naisia lopulta saa ja miten hauskaa on. Tuo ajattelu kuuluu ätmeille ym...kunhan ei vaan tule pakkeja, noloa tilannetta, haukkuja, jne.."
Kyllä olen entinen PUA, ja toisin kuin monet teistä, olen niin teorian kuin käytännönkin suhteen siihen hyvin perehtynyt, ja tästä syystä osaan sanoa minkälaista bullshittia se on.
PUA on aika hiton kaukana lisäksi hauskan pidosta, siinä on päinvastoin jatkuvasti ollaan huolissaan siitä mitä nainen ajattelee sinusta, onko sinulla korkeampi arvo, mitä sanot seuraavaksi yms. kontrollifriikkiyyttä.
Silloin taas aivopesu on aika syvällä, jos jo unohdetaan miksi ollaan menty mukaan pelimiespelleilyyn: onnistumisten ja naisten saamisen ("tämän elämän osa-alueen saamiseksi kuntoon") vuoksi, eikä suinkaan siksi että tullaan sarjaepäonnistujiksi.
" Kaupallisista syistä Mystery saattaa höpistä 5/5 jutuista, mutta ei mies niihin oikeasti usko"
Tästä samasta syystä Mystery myös väittää olevansa (yhteistyökumppanien kera) maailman paras PUA.Sinä et ole PUA ollut, koska et ole saanut iskettyä naisia. PUA tarkoitta Pick Up Artist. Et voi olla pick up artist, jos et osaa iskeä naisia. Sinä olet entinen pua-wannabe ja nykyinen pua-hater. Olet yrittänyt jotain, et ole siinä onnistunut ja nyt vihaat niitä, jotka ovat onnistuneet ja väität, että se on mahdotonta, koska et pysty myöntämään itsellesi epäonnistumistasi.
- Ex PUA
käsitteet selväksi kirjoitti:
Sinä et ole PUA ollut, koska et ole saanut iskettyä naisia. PUA tarkoitta Pick Up Artist. Et voi olla pick up artist, jos et osaa iskeä naisia. Sinä olet entinen pua-wannabe ja nykyinen pua-hater. Olet yrittänyt jotain, et ole siinä onnistunut ja nyt vihaat niitä, jotka ovat onnistuneet ja väität, että se on mahdotonta, koska et pysty myöntämään itsellesi epäonnistumistasi.
"Sinä et ole PUA ollut, koska et ole saanut iskettyä naisia. "
Mikä taas todistaa ettei PUA toimi. Jos joku ei saa sitä toimimaan, niin se on silloin paskaa. Mitä sinä käytät on tuo tunnettu fanipoikien ja kultin argumentti: "sinä et vain yritä tarpeeksi/epäonnistut, mutta gurut silti aina oikeassa"
(Enkä ole koskaan edes sanonut etten olisi saanut iskettyä naisia, sanoin että tuo on tuskaisen tehotonta, aikaa hukkaavaa ja usein jopa naisten saamisen kannalta negatiivista jne. pääosin tehotonta.)
On täysin hyödytöntä opettaa jotain mikä toimii tyypillä kuten Mystery (pitkä, ulkonäkö kunnossa, julkkis) jollekin joka ei ole hän, tai joka on jopa hänen VASTAKOHTANSA.
Koko PUA perustuu sille, että kuka tahansa saa naisia.
Ne myyvät kirjoja ja opetusmateriaalia jossa tämä selvästi luvataan.
Esim. tämä Mystery lupaa tuotteellan "kuinka saada KAUNIITA naisia sänkyyn".
Tällöin vaikka kenen tahansa ätmin pitäisi saada sen avulla naisia.
Mutta oikeasti, mitä sinä teet "sosiaalisilla taidoilla" joilla luvataan kuu taivaalta, mutta joilla et sitä saa?
Mitä vaikkapa hauraalla itsetunnolla varustettuja ätmejä hyödyttää mennä pommittamaan baareihin, ja änkyttämään sen ylimielisen baarilutkan tykö jotain rutiiniaan?
" Et voi olla pick up artist, jos et osaa iskeä naisia. "
Kuten tämä video näyttää, ei silloin edes heistä parhain voi olla sitä. ;) - PlayTheGame
Ex PUA kirjoitti:
Tästä samasta syystä Mystery myös väittää olevansa (yhteistyökumppanien kera) maailman paras PUA."PUA on aika hiton kaukana lisäksi hauskan pidosta, siinä on päinvastoin jatkuvasti ollaan huolissaan siitä mitä nainen ajattelee sinusta, onko sinulla korkeampi arvo, mitä sanot seuraavaksi yms. kontrollifriikkiyyttä."
Et siis edennyt riittävän pitkälle oppiaksesi taitavaksi, ja vieläpä nauttimaan siitä mitä teet.
Ei ihme että olet katkera Peliä ja sen taitajia kohtaan. - ätmi
---- kirjoitti:
Höpö höpö. Ihmiset muuttuu. Kuinka moni on esim. yhtä ujo ja epävarma keski-ikäisenä kuin oli teininä? Persoonallisuuskin voi muuttua. Ja introvertti voi opetella sosiaaliseksi. Moni näyttelijä ja koomikko on luonteeltaan sisäänpäinkääntynyt ja ovat ryhtyneet näyttelijöiksi ja koomikoiksi juuri uhmatakseen taipumustaan. Kaikki uusi ja ihmeellinen pelottaa aluksi, mutta jos sitä tekee satoja kertoja, niin siihen tulee rutiinia ja pelko katoaa. Sama koskee naisten iskemistä kuin kaikkia muitakin asioita. Jos kuvittelet, että ihminen ei voi muuttua, koska "ätmi=ätmi=ätmi", niin se on sinun päätöksesi ja tekosyysi, muttei mikään objektiivinen tosiasia.
Introvertti on eri asia kuin ujo. Nuo näyttelijät tuijottelevat edelleen kengänkärkiään silloin, kun eivät ole kameran edessä, mikä osoittaa, että kyseessä on tosiaankin vain näytteleminen ja jonkun toisen ihmisen esittäminen.
- Grow up
Ex PUA kirjoitti:
"Sinä et ole PUA ollut, koska et ole saanut iskettyä naisia. "
Mikä taas todistaa ettei PUA toimi. Jos joku ei saa sitä toimimaan, niin se on silloin paskaa. Mitä sinä käytät on tuo tunnettu fanipoikien ja kultin argumentti: "sinä et vain yritä tarpeeksi/epäonnistut, mutta gurut silti aina oikeassa"
(Enkä ole koskaan edes sanonut etten olisi saanut iskettyä naisia, sanoin että tuo on tuskaisen tehotonta, aikaa hukkaavaa ja usein jopa naisten saamisen kannalta negatiivista jne. pääosin tehotonta.)
On täysin hyödytöntä opettaa jotain mikä toimii tyypillä kuten Mystery (pitkä, ulkonäkö kunnossa, julkkis) jollekin joka ei ole hän, tai joka on jopa hänen VASTAKOHTANSA.
Koko PUA perustuu sille, että kuka tahansa saa naisia.
Ne myyvät kirjoja ja opetusmateriaalia jossa tämä selvästi luvataan.
Esim. tämä Mystery lupaa tuotteellan "kuinka saada KAUNIITA naisia sänkyyn".
Tällöin vaikka kenen tahansa ätmin pitäisi saada sen avulla naisia.
Mutta oikeasti, mitä sinä teet "sosiaalisilla taidoilla" joilla luvataan kuu taivaalta, mutta joilla et sitä saa?
Mitä vaikkapa hauraalla itsetunnolla varustettuja ätmejä hyödyttää mennä pommittamaan baareihin, ja änkyttämään sen ylimielisen baarilutkan tykö jotain rutiiniaan?
" Et voi olla pick up artist, jos et osaa iskeä naisia. "
Kuten tämä video näyttää, ei silloin edes heistä parhain voi olla sitä. ;)PUA perustuu sille, että iskemistaitoja voi kehittää. Loput on sinusta itsestäsi kiinni. Ei ole muiden ongelma, jos sinä olet uskonut räikeimpiä mainospuheita ja uskonut naiivisti, että jollain sieluttomasti apinoiduilla tempuilla saat kauniita naisia. Kasvun paikka olis sullekin tässä, mutta sen sijaan, että otat opiksesi, niin käynnistät jonkun vihakampanjan ja julistat jotain absoluuttisia totuuksia siitä, että naisia ei voi oppia iskemään, koska sinäkään et oppinut. Etkö huomaa miten naiiveja ja typeriä juttusi on? Kuka täällä on väittänyt uskovansa sokeasti kaikki mahdolliset pua-myyntipuheet? Käyt jatkuvaa sotaa jotain itserakentamiasi olkiukkoja vastaan, jotka on ilmeisesti jonkinlaisia omakuvia. Aivopestyjä pua-kulttilaisia jotka uskoo kaiken mitä heille syötetään. Ainoastaan sinä olet tunnustautunut olleesi tällainen. Muiden jutut täällä on sentään suhteellisuudentajuisempia.
- ätmi
PlayTheGame kirjoitti:
"PUA on aika hiton kaukana lisäksi hauskan pidosta, siinä on päinvastoin jatkuvasti ollaan huolissaan siitä mitä nainen ajattelee sinusta, onko sinulla korkeampi arvo, mitä sanot seuraavaksi yms. kontrollifriikkiyyttä."
Et siis edennyt riittävän pitkälle oppiaksesi taitavaksi, ja vieläpä nauttimaan siitä mitä teet.
Ei ihme että olet katkera Peliä ja sen taitajia kohtaan.Kaikki kultit toimivat tuolla samalla logiikalla. Ihmiselle luvataan, että hänen ongelmansa ratkeavat, ja kun ne eivät sitten ratkeakaan, hänelle sanotaan, että hän ei vain ole vielä perehtyneet riittävän hyvin kultin opetuksiin.
- intro-ekstro
ätmi kirjoitti:
Introvertti on eri asia kuin ujo. Nuo näyttelijät tuijottelevat edelleen kengänkärkiään silloin, kun eivät ole kameran edessä, mikä osoittaa, että kyseessä on tosiaankin vain näytteleminen ja jonkun toisen ihmisen esittäminen.
Introvertit ei tuijottele välttämättä kengänkärkiään. Introvertti on ihminen, joka tarvitsee omaa tilaa ja rauhaa latautuakseen. Introvertti voi kuitenkin olla sosiaalinen ja oppia sosiaalista vuorovaikutusta, jos on siinä ollut huono. Ratkaiseva ero ekstroverttiin on vain siinä, että ekstrovertti saa energiaa muista ihmisistä, mutta introvertti tarvitsee välillä omaa rauhaa. Tiedän tämän, koska olen itsekin introvertti.
- Kulttilainen
ätmi kirjoitti:
Kaikki kultit toimivat tuolla samalla logiikalla. Ihmiselle luvataan, että hänen ongelmansa ratkeavat, ja kun ne eivät sitten ratkeakaan, hänelle sanotaan, että hän ei vain ole vielä perehtyneet riittävän hyvin kultin opetuksiin.
Ei kai PUA lupaa kaikkien ongelmien ratkaisua, vaan pelkästään paremman kyvyn iskeä naisia. Sikäli siis se on kuten mikä tahansa taito mitä pitää opetella. Jos sinä et opi, niin se ei tarkoita, etteikö muut voisi oppia. Luusereilla on yleensä tapana luovuttaa ensimmäisten vastoinkäymisten jälkeen ja kehitellä tekosyitä, jottei heidän tarvitsisi oppia virheistään vaan on helpompi syyttää muita. Tuon EX PUA:n jutuistakin näkee, että hänellä on ollut hyvin naiivi käsitys PUA:sta ja kun ei ole ihmelääke toiminut, niin vastareaktiona on tullut tuo silmitön raivo, jota hän käy näitä olkiukkokulttilaisiaan vastaan.
- ätmi
Kulttilainen kirjoitti:
Ei kai PUA lupaa kaikkien ongelmien ratkaisua, vaan pelkästään paremman kyvyn iskeä naisia. Sikäli siis se on kuten mikä tahansa taito mitä pitää opetella. Jos sinä et opi, niin se ei tarkoita, etteikö muut voisi oppia. Luusereilla on yleensä tapana luovuttaa ensimmäisten vastoinkäymisten jälkeen ja kehitellä tekosyitä, jottei heidän tarvitsisi oppia virheistään vaan on helpompi syyttää muita. Tuon EX PUA:n jutuistakin näkee, että hänellä on ollut hyvin naiivi käsitys PUA:sta ja kun ei ole ihmelääke toiminut, niin vastareaktiona on tullut tuo silmitön raivo, jota hän käy näitä olkiukkokulttilaisiaan vastaan.
Se, että sinä et ole vielä oppinut meditoinnin kautta kommunikoimaan avaruusolioiden kanssa ei tarkoita, etteikö se olisi mahdollista. Jatka meditointia, ethän halua olla luuseri?
- Kulttilainen
ätmi kirjoitti:
Se, että sinä et ole vielä oppinut meditoinnin kautta kommunikoimaan avaruusolioiden kanssa ei tarkoita, etteikö se olisi mahdollista. Jatka meditointia, ethän halua olla luuseri?
Naisen iskeminen saattaa ätmistä sivusta seuraten tuntua kommunikoinnilta avaruusolion kanssa, mutta voin vakuuttaa sinulle ätmiseni, että ei ne naiset niin ufoja ole kuin ehkä kuvittelet.
- ätmi
Kulttilainen kirjoitti:
Naisen iskeminen saattaa ätmistä sivusta seuraten tuntua kommunikoinnilta avaruusolion kanssa, mutta voin vakuuttaa sinulle ätmiseni, että ei ne naiset niin ufoja ole kuin ehkä kuvittelet.
Eihän kyse ole naisen iskemisestä yleensä, vaan nimenomaan sillä tavalla, mitä kulttijohtaja myy. Hän myy oikotietä onneen ja kun puolustat häntä, puolustat tätä nimenomaista oikotietä, tätä nimenomaista metodia. Puolustat hänen tapaansa saada yhteys avaruusolioihin. Kyse ei ole siitä, voiko onnen löytää, vaan siitä, viekö tämä mainostettu tie sen luo.
- Kulttilainen
ätmi kirjoitti:
Eihän kyse ole naisen iskemisestä yleensä, vaan nimenomaan sillä tavalla, mitä kulttijohtaja myy. Hän myy oikotietä onneen ja kun puolustat häntä, puolustat tätä nimenomaista oikotietä, tätä nimenomaista metodia. Puolustat hänen tapaansa saada yhteys avaruusolioihin. Kyse ei ole siitä, voiko onnen löytää, vaan siitä, viekö tämä mainostettu tie sen luo.
Tämä nimenomainen kulttimetodi on niinkin radikaali kuin "lähesty naista, avaa suusi, sano jotain hauskaa tai kiinnostavaa, älä takerru, älä suostu paskatesteihin, muista olla seksuaalinen jos et halua päätyä kamusektorille". Aika ufoa ätmille, mutta toimii.
- Ex PUA
Grow up kirjoitti:
PUA perustuu sille, että iskemistaitoja voi kehittää. Loput on sinusta itsestäsi kiinni. Ei ole muiden ongelma, jos sinä olet uskonut räikeimpiä mainospuheita ja uskonut naiivisti, että jollain sieluttomasti apinoiduilla tempuilla saat kauniita naisia. Kasvun paikka olis sullekin tässä, mutta sen sijaan, että otat opiksesi, niin käynnistät jonkun vihakampanjan ja julistat jotain absoluuttisia totuuksia siitä, että naisia ei voi oppia iskemään, koska sinäkään et oppinut. Etkö huomaa miten naiiveja ja typeriä juttusi on? Kuka täällä on väittänyt uskovansa sokeasti kaikki mahdolliset pua-myyntipuheet? Käyt jatkuvaa sotaa jotain itserakentamiasi olkiukkoja vastaan, jotka on ilmeisesti jonkinlaisia omakuvia. Aivopestyjä pua-kulttilaisia jotka uskoo kaiken mitä heille syötetään. Ainoastaan sinä olet tunnustautunut olleesi tällainen. Muiden jutut täällä on sentään suhteellisuudentajuisempia.
Huh huh mikä määrä raivoavan kulttilaisen projisointia ja vielä yhdessä viestissä. :D
"PUA perustuu sille, että iskemistaitoja voi kehittää."
Ja sille että kuka tahansa mies saa kenet tahansa naisen.
"Loput on sinusta itsestäsi kiinni. "
Jep, taas tämä "jos guru/kultti oppeineen oli väärässä, on se asiakkaan vika"-selitys.
Luultavasti 99% kulteista ja epäeettisista bisneksistä käyttää sitä.
Esim. Mystery sanoo että se ei ole itsestä, vaan tekniikasta kiinni ja niin myös PUA-yhteisö vakuuttaa.
"Ei ole muiden ongelma, jos sinä olet uskonut räikeimpiä mainospuheita ja uskonut naiivisti, että jollain sieluttomasti apinoiduilla tempuilla saat kauniita naisia. "
Ja taas "kultin valehtelun ja epäeettisen markkinoinnin uhri on syyllinen, juhlikaa valehtelijaa"-kortti, joka samalla kertoo kaiken teidän pässien omasta moraalista.
Pari juttua, ensinäkin teistä epätoivoisista, neitseellisistä fanipojista näkee sen että te uskotte täysin tuon kaiken. Te ette puolustaisi noin henkeen ja vereen tuota kulttia ja sen johtajia jos te ette olisi siinä mukana ja siihen sijoittaneena huomattavan määrän resurssejanne.
"Kasvun paikka olis sullekin tässä, mutta sen sijaan, että otat opiksesi, niin käynnistät jonkun vihakampanjan ja julistat jotain absoluuttisia totuuksia siitä, että naisia ei voi oppia iskemään, koska sinäkään et oppinut"
Joo, minulle on tässä kasvun paikka, kun sinä edelleen uskot kultin katteettomia valheita, kun taas minä itse olen totuuden kannalla, haastanut ne ja heittänyt pois valheina ja nyt varotan muitakin siitä. Sinä olet tässä se joka uskot edelleen tuon kaiken, ja hyökkäät lähes naisen logiikkaa muistuttavalla raivolla whistleblowerin kimppuun.
Kyse on siitä että opin, ja harjoitin PUA-oppeja, mutta NE EIVÄT TOIMI.
Meissä on se ero että minulla on teoreettista ja käytännön kokemusta, sinulla vain fanipojan sokea usko markkinointiin ja guruihin.
"Muiden jutut täällä on sentään suhteellisuudentajuisempia."
:D Objektiivisen tahon väittämä! - Ex PUA
Kulttilainen kirjoitti:
Tämä nimenomainen kulttimetodi on niinkin radikaali kuin "lähesty naista, avaa suusi, sano jotain hauskaa tai kiinnostavaa, älä takerru, älä suostu paskatesteihin, muista olla seksuaalinen jos et halua päätyä kamusektorille". Aika ufoa ätmille, mutta toimii.
Taas yksi kulttilainen (kirjaimellisesti puhumassa paskaa ja puolustamassa fanipojan (ilmaisen markkinoijan) raivolla valheite ja tyhjiä markkintointilupauksia.
Tuo määritelmäsi PUA-opeista on ihan yhtä valheellinen kuin mitä pua-marketointikin on.
Tai vastapainoisesti et täysi noob, joka et todellakaan tiedä mihin olet ryhtymässä, ja nyt hoet perässä noita valkopesupuheita. - Kulttilainen
Ex PUA kirjoitti:
Huh huh mikä määrä raivoavan kulttilaisen projisointia ja vielä yhdessä viestissä. :D
"PUA perustuu sille, että iskemistaitoja voi kehittää."
Ja sille että kuka tahansa mies saa kenet tahansa naisen.
"Loput on sinusta itsestäsi kiinni. "
Jep, taas tämä "jos guru/kultti oppeineen oli väärässä, on se asiakkaan vika"-selitys.
Luultavasti 99% kulteista ja epäeettisista bisneksistä käyttää sitä.
Esim. Mystery sanoo että se ei ole itsestä, vaan tekniikasta kiinni ja niin myös PUA-yhteisö vakuuttaa.
"Ei ole muiden ongelma, jos sinä olet uskonut räikeimpiä mainospuheita ja uskonut naiivisti, että jollain sieluttomasti apinoiduilla tempuilla saat kauniita naisia. "
Ja taas "kultin valehtelun ja epäeettisen markkinoinnin uhri on syyllinen, juhlikaa valehtelijaa"-kortti, joka samalla kertoo kaiken teidän pässien omasta moraalista.
Pari juttua, ensinäkin teistä epätoivoisista, neitseellisistä fanipojista näkee sen että te uskotte täysin tuon kaiken. Te ette puolustaisi noin henkeen ja vereen tuota kulttia ja sen johtajia jos te ette olisi siinä mukana ja siihen sijoittaneena huomattavan määrän resurssejanne.
"Kasvun paikka olis sullekin tässä, mutta sen sijaan, että otat opiksesi, niin käynnistät jonkun vihakampanjan ja julistat jotain absoluuttisia totuuksia siitä, että naisia ei voi oppia iskemään, koska sinäkään et oppinut"
Joo, minulle on tässä kasvun paikka, kun sinä edelleen uskot kultin katteettomia valheita, kun taas minä itse olen totuuden kannalla, haastanut ne ja heittänyt pois valheina ja nyt varotan muitakin siitä. Sinä olet tässä se joka uskot edelleen tuon kaiken, ja hyökkäät lähes naisen logiikkaa muistuttavalla raivolla whistleblowerin kimppuun.
Kyse on siitä että opin, ja harjoitin PUA-oppeja, mutta NE EIVÄT TOIMI.
Meissä on se ero että minulla on teoreettista ja käytännön kokemusta, sinulla vain fanipojan sokea usko markkinointiin ja guruihin.
"Muiden jutut täällä on sentään suhteellisuudentajuisempia."
:D Objektiivisen tahon väittämä!"Ja sille että kuka tahansa mies saa kenet tahansa naisen."
Kuka näin on väittänyt? Tyhmä olet jos olet uskonut.
"Jep, taas tämä "jos guru/kultti oppeineen oli väärässä, on se asiakkaan vika"-selitys. Luultavasti 99% kulteista ja epäeettisista bisneksistä käyttää sitä."
Sinun väärinkäsitys on, että PUA on joku tuote, ihmelääke, jonka nappaamalla "kuka tahansa mies, saa kenet tahansa naisen". Vähän sama juttu kuin jos käyt jonkun parin viikon kitaransoittokurssin, muttet opi soittamaan kuin Ukko Nooa, eikä sinusta tullutkaan uutta Jimi Hendrixiä. Vika ei ole tietenkään sinussa, vaan sinun harhaisissa kuvitelmissasi.
"Esim. Mystery sanoo että se ei ole itsestä, vaan tekniikasta kiinni ja niin myös PUA-yhteisö vakuuttaa."
Silloinhan se on nimenomaan sinusta itsestäsi kiinni, jos se on tekniikasta kiinni. Jos et opi tekniikkaa, niin et onnistu.
"Kyse on siitä että opin, ja harjoitin PUA-oppeja, mutta NE EIVÄT TOIMI."
MOT. Omien juttujesi mukaan siis "assburgeroit kulttijohtajan käskyjen ohjaamana". No ei ihmekään jos ei toimi. - Kulttilainen
Ex PUA kirjoitti:
Taas yksi kulttilainen (kirjaimellisesti puhumassa paskaa ja puolustamassa fanipojan (ilmaisen markkinoijan) raivolla valheite ja tyhjiä markkintointilupauksia.
Tuo määritelmäsi PUA-opeista on ihan yhtä valheellinen kuin mitä pua-marketointikin on.
Tai vastapainoisesti et täysi noob, joka et todellakaan tiedä mihin olet ryhtymässä, ja nyt hoet perässä noita valkopesupuheita.Aika sekavaa juttua sulla. En tiedä mihin olen ryhtymässä jos lähestyn naista kuvailemallani tavalla vai? Onhan siinä se riski, että voi saada seksiä. Pelottavaa, eikö totta?
- Tosgana
Kulttilainen kirjoitti:
Oon kulttilaisen kanssa samoilla linjoilla.
Tv-shopissakin luvataan melkoisia pyykkilautavatsoja, muttei se silti poista sitä faktaa, että kuntoilu kannattaa!
Minä olen saanut hyviä vinkkejä "alan miehiltä" ja sillä hyvä. RSD:n jutut on tuntemattomampia.
Kaipa tähän pätee sama kuin vaikka soiton opetteluun, että eri opettajia on hyvä kuunnella. Oma tyyli syntyy kun fiksuna ihmisenä suodattaa ja yhdistää näitä vinkkejä. (Ihan niinkuin mitä tahansa tietoa ei pidä purematta niellä!) - Ex PUA
Kulttilainen kirjoitti:
"Ja sille että kuka tahansa mies saa kenet tahansa naisen."
Kuka näin on väittänyt? Tyhmä olet jos olet uskonut.
"Jep, taas tämä "jos guru/kultti oppeineen oli väärässä, on se asiakkaan vika"-selitys. Luultavasti 99% kulteista ja epäeettisista bisneksistä käyttää sitä."
Sinun väärinkäsitys on, että PUA on joku tuote, ihmelääke, jonka nappaamalla "kuka tahansa mies, saa kenet tahansa naisen". Vähän sama juttu kuin jos käyt jonkun parin viikon kitaransoittokurssin, muttet opi soittamaan kuin Ukko Nooa, eikä sinusta tullutkaan uutta Jimi Hendrixiä. Vika ei ole tietenkään sinussa, vaan sinun harhaisissa kuvitelmissasi.
"Esim. Mystery sanoo että se ei ole itsestä, vaan tekniikasta kiinni ja niin myös PUA-yhteisö vakuuttaa."
Silloinhan se on nimenomaan sinusta itsestäsi kiinni, jos se on tekniikasta kiinni. Jos et opi tekniikkaa, niin et onnistu.
"Kyse on siitä että opin, ja harjoitin PUA-oppeja, mutta NE EIVÄT TOIMI."
MOT. Omien juttujesi mukaan siis "assburgeroit kulttijohtajan käskyjen ohjaamana". No ei ihmekään jos ei toimi."Kuka näin on väittänyt? Tyhmä olet jos olet uskonut."
Pelimiestaitojen opettajat itse, joten sinä myönnät että heidän sanaansa ei voi luottaa vaan kyseessä on petos ja rahastus jolla otetaan rahat pois tyhmiltä?
Hyvä.
Ja koska itse olet fanipoika joka uskoo näihin valheiisiin, ja jopa kipittää poru kurkussa puolustamaan näitä huijareita, se tarkoittaa sitä että sinä olet se suurin idiootti.
Muutenhan tuo oli taas tämä "uhri on syyllinen, ylistäkää gurua"-typeryys jota te aivopestyt aisurit hoette.
"Sinun väärinkäsitys on, että PUA on joku tuote, ihmelääke, jonka nappaamalla "kuka tahansa mies, saa kenet tahansa naisen". "
Olet joko valehtelija tai tyhmä kun sanot noin.
PUA on pelkästään tuote jolla tehdään rahaa, hieman kuten pyradimidihuijauksella.
SInä taas edustat tätä pyramidin pohjalla olevaa kiiluvasilmäistä kulttilaista joka markkinoi ilmaiseksi (?) näitä palveluksia ja tuotteita.
Ja kyllä PUA on "ihmelääke".
Se että kiellät sen meinaa sitä että olet jo myöntänyt että kyseessä on valhe.
"Vähän sama juttu kuin jos käyt jonkun parin viikon kitaransoittokurssin, muttet opi soittamaan kuin Ukko Nooa, eikä sinusta tullutkaan uutta Jimi Hendrixiä. Vika ei ole tietenkään sinussa, vaan sinun harhaisissa kuvitelmissasi. "
Tämä edellyttää sitä että opettaja 1. osaa soittaa itse 2. toteuttaa lupauksensa siirtää se kaikki oppilaalleen.
Tässä tapauksessa puhumme heistä joilta ei suju kumpikaan, paitsi ukkoa nooaa tapaileville wanna be-hendrixien toiveissa.
"Silloinhan se on nimenomaan sinusta itsestäsi kiinni, jos se on tekniikasta kiinni. Jos et opi tekniikkaa, niin et onnistu. "
Että sinä olet sekaisin. :D
Jo Mystery sanoo että tekniikasta on kyse, ja että sinä et tule torjutuksi, vaan se tekniikka.
SInä puolustat kulttiasi nyt hänelle jolla on huomattava kokemus aiheesta, ja sinä taas edustat fanipoikaa joka ironisesti uskoo kaiken mitä markkinoiti sanoo mutta vyöryttää vastuun valheista niiden uhreille.
"Omien juttujesi mukaan siis "assburgeroit kulttijohtajan käskyjen ohjaamana". No ei ihmekään jos ei toimi."
SInähän tässä olet fanipoika joka assburgeroit, ja otat kulttijohtajan käskyjä. :D
Joko muuten olet muistanut ryhtyä aisuriksi? - Ex PUA
Kulttilainen kirjoitti:
Aika sekavaa juttua sulla. En tiedä mihin olen ryhtymässä jos lähestyn naista kuvailemallani tavalla vai? Onhan siinä se riski, että voi saada seksiä. Pelottavaa, eikö totta?
"!Onhan siinä se riski, että voi saada seksiä. Pelottavaa, eikö totta?"
Ei sinulla. :D Paras ehkäisyväline on kulttisi opit.
Ja aisurikulttilaisena varmasti tiedät, että vaikka sinulla kävisikin flaksi assburgeroidessasi tarpeeksi tyhmän lutkan kanssa, sinun pitää silloinkin luottuttaa tuo "saalis" kaverillesi, joka sitten panee sitä samalla kun nypytät nöpöäsi sitä katsoen. Sinähän teet kaiken mitä kultti käskee ja puolustat sitä siitä samasta syystä. :) - Ex PUA
Tosgana kirjoitti:
Oon kulttilaisen kanssa samoilla linjoilla.
Tv-shopissakin luvataan melkoisia pyykkilautavatsoja, muttei se silti poista sitä faktaa, että kuntoilu kannattaa!
Minä olen saanut hyviä vinkkejä "alan miehiltä" ja sillä hyvä. RSD:n jutut on tuntemattomampia.
Kaipa tähän pätee sama kuin vaikka soiton opetteluun, että eri opettajia on hyvä kuunnella. Oma tyyli syntyy kun fiksuna ihmisenä suodattaa ja yhdistää näitä vinkkejä. (Ihan niinkuin mitä tahansa tietoa ei pidä purematta niellä!)"Oon kulttilaisen kanssa samoilla linjoilla.
Tv-shopissakin luvataan melkoisia pyykkilautavatsoja, muttei se silti poista sitä faktaa, että kuntoilu kannattaa!"
Totta kai toinen kulttilainen on toisen aisurikulttilaisen kanssa samaa mieltä.
Mutta mistä sinulle pitää antaa myönnytys, on se että TV-shop on paras vertailukohde PUA:lle. Te vain edustatte niitä ihmisiä jotka eivät meinaa osata hillitä itseään kun tuotetta myy itse itseään naistenmieheksi mainostava, erittäin homoseksuaaliselta haiskahtava huijair.
" Oma tyyli syntyy kun fiksuna ihmisenä suodattaa ja yhdistää näitä vinkkejä. (Ihan niinkuin mitä tahansa tietoa ei pidä purematta niellä!)"
Samoin on hyvä että alat toipumaan aivopesusta, ja myöntämään että mielensä antaminen kultin muokkaukseen "palkintona pillu täydellisten kymppien kanssa", ei ole sen arvoista.
Palkitoa tuskin koskaan saat, mutta kultti voi rahoittaa palveluksienne avulla epäeettisen ja petollisen bisneksensä jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053058Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141877- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561780Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951177
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581122
- 591107
- 67962