Jeesuksen puhe nyt Israelilaisille ja helluntalaisille!

Loukkaannutte???

Jeesus keskustelee Israelin kanssa näin!
Näin se menisi
tänään 23:00
J: kuulkaa Nyt teidän on hetipaikalla lopetettava nuo pommitukset! ISRAEL: meillä on oikeus puolustautua! JEESUS: voi teitä sitä te kutsutte puolustautumiseksi kun. Itse olette ensin ryöstäneet vääryydellä maat veljiltänne ettekä tahdo rauhaa! I: kyllä me olisimme rauhaa rahtoneet mutta kun he ensin pomittivat meitä ! J : te kyykäärmeen sikiöt toisia te syytätte väittäen että koska he aloittivat on TEILLÄ OIKEUS TEHDÄ SAMAA JA PAHEMPAAKIN TE VIELÄ TEETTE!!! Ettekö ole lukeneet opetuksiani : sen minkä te TEETTE YHDELLE NÄISTÄ PIENIMMISTÄ SEN TE TEETTE MINULLE! Tyhjäksi teette kaiken uskonne ja valheilla toisilta maat veitte itse ensin! Te olette osoittautuneet tekevänne Jumalasta itsellenne tekosyyn käydä veljienne vastaan ja niinkin pahoin te rikotte Isäni lakeja että katsotte voivanne UHRATA PIENIÄ LAPSIA MUKA VALHEELLA OTETUN MAAN EDESTÄ !!! Ettekö pelkää JUMALAN TUOMIOTA? Te kyykäärmeitten sikiöt? Luulettekobettä maan edestä jonka JUMALA TEILLE MUTTA MYÖS VELJILLENNE LUPASI ON TEIDÄN OIKEUS SUORITTAA IHMISUHREJA? Ei sillä JUMALAN SÄÄTÄMÄ KERTAKAIKKINEN UHRI ON AINOA JOKA TARVITAAN jumalan valtakuntaan pääsemiseksi! Te olette isästä SAATANASTA ja vääristelette teille itsellenne annettua lakia! Sen te korvaatte säännöksillä jotka ovat ihmisestä! Menkää pois teidän pahat tekonne todistivat teitä vastaan !!! ISRAEL: emme me välitä jumalan säännöksistä vaan ajamme omaa politiikkaa pysyäksemme hengissä !!! JEESUS: te olette jo kuolleita ettekä sitä ymmärrä ? Miten pimeys voisi tulla teitä pimeämmäksi tai valolla olla mitään tekemistä pimeytennevkanssa? Luuletteko että koska olette juutalaisia on sama armon alla kuinka toimitte? Menkää pois sillä totisesti teille ei armoa anneta te teette tyjäksi jumalan lait! Perintöosanne ei teitä pelasta ellette lopeta pommituksianne! Kääntykää JUMALAN LAIN KUULIAISUUTEEN JA KUUNNELKAA MITEN ENTISET PAKANAT NYT TEILLE OPETTAVAT! Totisesti jokainen sydämen ympärileikattu on nyt juutalainen ! Ei ole enää KRISTUKSESSA JUUTALAISTA JA EI JUUTALAISTA! Teidän kuviteltu perintöosanne annettiin pois vaikka olittekin esikoiskansa! Te möitte sen halvalla ja katso nyt maan saavat ne jotka pitivät perintöä kalliina! Tästä syystä Jakobin kertomus vaikka ette sitä käsittäneet! Jumala ei hyväksynyt Esaun tapaa pitää perintöään halpana kuten te juuri näin teette rikkomalla lain! Siksi maa annetaan " jakobille" joka ei ollut ensimmäinen !
VASTAA

Jatkoa vielä
tänään 23:09
JUUTALAISET: mutta meille ollaan kirjoituksissa LUVATTU TÄMÄ KOKO MAA! Peruuko JUMALA LUPAUKSIAAN ? Vaikka me tekisimme mitä olemme armon alla ja saamme anteeksi! Näin kristitytkin meitä opettivat! JEESUS: ei JUMALA PERU MITÄÄN LUPAUKSIAAN MUTTA EETEKÖ VIELÄ YMMÄRTÄNEET ETTEI jumalan valtakunta ole täällä tai tuolla en minä ole tuleva maalliseksi kuninkaaksi keskellenne edelleenkään ! Turhaan te kaikki maallista valtaa kultaa ja kunniaa odottavat sitä odotatte!!! Te käytätte tekosyynä ISÄNI OPETUKSIA MUTTA OLETTE VÄÄRISTELLEET SANOMANI KOSKEMAAN MAALLISTA SIONIA JOTTA VOISITTE MIELINMÄÄRIN TAPPAA JA VIELÄ PIENOKAISIAKIN ! Totisesti minä sanon teille ja näille kristityksi itseään kutsuville jotka näin muka siunaavat ISRAELIN HIRMUTEKOJA LUULLET TAPATTAMISELLAAN TEKEVÄNSÄ PALVELUSTA JUMALALLE : menkää pois sillä en tunne teitä !!!

5

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeä

      "Jeesus keskustelee Israelin kanssa näin!
      Näin se menisi
      tänään 23:00
      J: kuulkaa Nyt teidän on hetipaikalla lopetettava nuo pommitukset! ISRAEL: meillä on oikeus puolustautua! JEESUS: voi teitä sitä te kutsutte puolustautumiseksi kun. Itse olette ensin ryöstäneet vääryydellä maat veljiltänne ettekä tahdo rauhaa! "

      Tämä nyt on vain sinun kuvitteluasi, ei se menisi todellakaan noin.

      1.Moos.17

      5. Niin älköön sinua enää kutsuttako Abramiksi, vaan nimesi olkoon Aabraham, sillä minä teen sinusta kansojen paljouden isän.
      6. Minä teen sinut sangen hedelmälliseksi ja annan sinusta tulla kansoja, ja sinusta on polveutuva kuninkaita.
      7. Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen,IANKAIKKISEN LIITON, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala,
      8. ja minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi sen maan, jossa sinä muukalaisena asut, koko Kanaanin maan, IKUSEKSI OMAISUUDEKSI; ja minä olen heidän Jumalansa."

    • Todellakin, kun luemme Vanhasta Testamentista, miten ankarasti Jumala suhtautui Israelin syntiin ja Jumalan hylkäämiseen, voimme todeta, että Jumala on sama tänään.

      Tulee aika, jolloin lähi-itään nousee uusi suurvalta, joka panee toimeen Jumalan tuomion Israelille, joka on hylännyt armahtajansa ja pelastajansa, he eivät kuule Jumalansa ääntä, vaan tekevät laittomuuksia. Israel valloitetaan ja väki joutuu pakenemaan henkensä edestä.

      Ehkä näemme jo nyt tuon lähi-idän uuden suurvallan synnyn ensi airuita uutisissa. Viha synnyttää vihaa. USA on surmannut Irakissa yli 500 000 ihmistä ja asettanut maahan oman nukkehallituksen. Lähi-idän ihmiset ja kansat kantavat vihaa, syvää vihaa USA:ta ja länsivaltoja vastaan - eikä syyttä. Iran, Irak, Syyria ja ehkä muitakin maita tullee yhdistymään ja sen jälkeen tuo suurvalta valloittaa Libanonin, Israelin ja Egyptin maat ja väki joutuu pakenemaan ympäri maailmaa. Ehkä siihen kuluu vielä aikaa, sitä on vaikea sanoa, milloin tuo tapahtuu.

    • Jumala ei koskaan katso poispäin, kun pahuutta tapahtuu. Jumala suuntaa katseensa aina pahuutta kohti ja tuntee syvää vihaa pahantekoja vastaan.

      Suomenkin kohdalla Jumala tarkkaa maata ja tarkkaa ihmisiä. Pahuuden määrä lisääntyy lisääntymistään. Hyvyydellä on tätä maata Jumala halunnut vetää parannukseen. Jumalan lempeän tuulen aika on kohta ohitse. Jumala alkaa puhaltaa vihassaan tätä maata kohti, pahuuden tekijöitä kohti, Jumalan vihan tuulissa hyytyy pahantekijöiden pilkka ja iva, Jumalan vihan tuulissa nauru muuttuu itkuksi ja tuskan kyyneleiksi. Silloin pahantekijät sanovat, tämä on vääryys, että meitä on tämä kohdannut - valheita valheiden päälle. Nöyrät Jeesuksen omat tietävät, että Jumala vihan tuulissakin haluaa löytää niitä, jotka kääntyvät pahuudestaan.

      Jumalan hyvyys on armoa. Jumalan viha on oikeutta!

    • Totuutta tarvitaan

      Profeetallista sanomaa.

      Kehottaa parannukseen!

      • Aamos.7:8.

        "Profeetallista sanomaa." Aam.8:2. Ja hän sanoi: Mitä sinä näet, Aamos? Minä vastasin: Korillisen kypsiä hedelmiä. Ja Herra sanoi minulle: Minun kansani Israel on kypsä saamaan loppunsa: en minä enää mene säästäen sen ohitse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe