Meneekö kaveruus piloille?
Saako kaveri naista panna?
27
1405
Vastaukset
- Näin on marjat
Ei, vaan kaveruus syvenee noin 15 cm verran.
- YTM:n neuvot
Ei kun hommaa kaverisi panemaan naistasi niin kuin tässä ketjussa ensimmäisenä killuvalla videolla oleva kusiaivo kertoo sinulle:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12436882 - ätmi
Kunhan kysyy kaverilta luvan ennen kuin käyttää sen omistamia tavaroita.
- ätmi
Ei helvetti, luin "Saako KAVERIN naista panna?" ja vastasin tähän kysymykseen. Sama vastaus kuitenkin tähän oikeaan kysymykseenkin.
- mies.
Aina pitää panna kun saa.
- sdsdb
tokihan nyt kaveri saa naista panna.
- Panna cotta
Juu, mun ongelma ainakin on se, että ne kaverit aina panee naisia mutta itse en pääse... eli ap:n kysymys on hiukan omituinen. Noh, se panee ken voi - kaveri tai ei!
- ehdottomasti saa
Saa ja kannattaa. Seksiähän se vain on, ei mitään ihmeempää. Vähän sama kuin juttelisi niitä näitä.
- outojakyselet
kysyt, että saako kaverisi panna naista. Ei kai sitä kukaan kiellä. Ja miksi meiltä kyselet? Ja miksi sinua noin paljon kaverisi panemiset kiinnostaa?
- ...
Kyllä kai se kaverisi saa naista panna, et sinä sitä voi kieltääkään.
- Kaveriton nussimaton
Se on huono kaveri, jos ei anna lainata naistaan. Mitä hyötyä niistä kavereista on, jos niiden avulla ei pääse panemaan? Sitä varten niitä kavereita on. Kyllä se kuuluu asiaan, että ämmät on yhteisessä käytössä.
- ATM-aisurille jämät
Tietysti saa jos kaverin nainen on yli yhden miehen nussima. Jos kerran kaverilla käy käytetty nainen, niin ei ole mitään syytä loukkaantua jos joku mies käy käyttämässä vähän lisää.
- Luetun ymmärtäminen
Ette ymmärrä, aloittaja tarkoitti että saako kaverinaista panna ei kaverin naista.
Tuo aloittajan otsikko kyllä tarkoittaa suomeksi että saako kaveri panna jotakuta naista.
Jos haluaa tarkoittaa eri asiaa kuin mitä kirjoittaa, niin kannattaa sitten kirjoittaa mitä tarkoittaa eikä jotain muuta. - Voi jumalauta
YTM:n neuvot kirjoitti:
Tuo aloittajan otsikko kyllä tarkoittaa suomeksi että saako kaveri panna jotakuta naista.
Jos haluaa tarkoittaa eri asiaa kuin mitä kirjoittaa, niin kannattaa sitten kirjoittaa mitä tarkoittaa eikä jotain muuta.Hölmö, hän tarkoittaa otsikolla selvästi itseään eli hän kysyy onko ok jos hän panee naista joka on hänen kaverinsa.
Voi jumalauta kirjoitti:
Hölmö, hän tarkoittaa otsikolla selvästi itseään eli hän kysyy onko ok jos hän panee naista joka on hänen kaverinsa.
Painu sinä sinne vitun ala-asteelle taas jos et tajua, että tässä tapauksessa yhdyssanan ja erikseen kirjoitettujen kahden sanan ero on huomattava.
Haista vittu.
- rakastunut kaveriin
Saahan kaverinaista panna jos molemmat seksiä haluaa MUTTA ihnissuhde ole enää ikinä kaveruussuhde sen jälkeen kun suudeltu/naitu. Intiimisuhde on intiimisuhde eikä sen jälkeen ole enää paluuta
Aitoon kaverisuhteeseen. Ikinä.
Tämän kai hakusit tietää. - mies.
Olen pannut kaveri naista joskus. Eikä mielestäni kaveruus mennyt mitenkään piloille. Olen vonkannut aika moniakin kaveri naisi
Monessa kulttuurissa ja niissä mitä minä arvostan se on ehdoton ei, paitsi jos jää leskeksi! Kavaruus on juuri sitä, että kaverin muijaan ei kajota, koska nää vatiperseet jakaa sitä pillua ihan mielensä mukaan.
- Näi o
Ei vitussa. Pilluja on maa väärällään ja naisia ei panna tarpeeksi. Parempi poimia joku toinen muija niin ei tule sähläystä kavereitten kanssa.
- kaverille kans
Kyllähän kaveri saa naista panna. Tulee kaverillekin hyvä mieli. Kannattaa vaan olla tarkkana, että se nainen ei ole sitten oma akka. Paitsi jos tuollainen parinvaihto-meininki kiihottaa, niin sitten toki antaa mennä vaan.
- epäselväksi jäi
Onko tämä jotain runonlausuntaa vai puhutko normaalistikin tyyliin "voinko minä kaupungille mennä"? Vai tarkoitatko kaverilla nyt yleisesti jotain mieshenkilöä eli "saako joku jamppa jossain panna naista"?
- Ukko Ylikulli
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi, kaveri naista panna, pampulla pimpulaa paukuttaa, välihaa värisyttää, häpyä hemputtaa.
- hei vaan
Suomes saa panna kaikkia jos ei ole ätmi.
- Näin on marjat
Joo. Ätmiä ei saa panna, koska tällöin tasoteoria kaatuu.
- Anonyymi
Todella aluksi ymmärsin tämän niin, että kysyjä tarkoitti saako kaveriN naista panna, vai meneekö kaveruus pilalle. Mutta ilmeisesti aloittaja tarkoitti, että saako kaverinaista panna. Se on vähän oudonkuuloinen kysymys, luontevampaa olisi mielestäni kysyä vaikka, että kannattaako kaverinaista panna. Saako tätä panna on kysymys, johon voi varmaan vastata vain kaveri itse. Jos molemmat todella sitä haluavat, miksei.
- Anonyymi
Saa ei se kenellekkään kuulu . Olen pannut kaveri naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k882774Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel522088Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102057Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien591785Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1531606Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241296- 80981
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67968Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️69961Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka124946