Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan,
Mutta liittoni minä teen Iisakin kanssa, jonka Saara sinulle synnyttää tähän aikaan tulevana vuonna’.” – 1. Mooses 17:18-21
Suomalaiset kannattavat enemmän Israelia kuin Hamasia osapuolten välisessä konfliktissa, kertoo Helsingin Sanomat.
Lehden TNS Gallupilla teettämän kyselyn mukaan 24 prosenttia suomalaisista on Israelin puolella, kun Hamasia kannattaa 13 prosenttia.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288729048081.html
Ei olla Haagarin lapsia
12
94
Vastaukset
- offi10001
Kuinkahan tuo rabbi on laittanut Jumalallisen ilmoituksen niin Ismaelin syntyyn , kuin Iisakkiinkin .
Onkohan valhe kirjoitettaessa tehty niin suureksi ettei sitä sovi epäillä !
Vai oliko Aabraham lisääntymis kyvytön ja Haagar synnytti ensin ja siitäpäs Saarakin sitten nauroi kun Aabraham ei kyennyt siittämään ja sen jälkeen Herra koetteli Saaraa ja hän synnytti Iisakin. - offi10001
Kuinkahan tuo rabbi on laittanut Jumalallisen ilmoituksen niin Ismaelin syntyyn , kuin Iisakkiinkin .
Onkohan valhe kirjoitettaessa tehty niin suureksi ettei sitä sovi epäillä !
Vai oliko Aabraham lisääntymis kyvytön ja Haagar synnytti ensin ja siitäpäs Saarakin sitten nauroi kun Aabraham ei kyennyt siittämään ja sen jälkeen Herra koetteli Saaraa ja hän synnytti Iisakin. - offi 10001
Niin, kun oikein tarkkaan harkitsen noita aiempia horinoitani, niin pitää sanoa, että minähän se kyvytön olenkin. Hyvin kyvytön ja moneen asiaan vielä. Vastaan karmuiluun en tosin ole kyvytön. Siitä minulla on kokemuksia yli 60v.
Jotta anteeksi uskovat.- offi10001
Voi olla sinun ongelma se,
Mutta et ottanut mitään kantaa siihen miksi Saara nauroi.
Luulisit tietävän jo noin pitkäniän kokemuksellakin , miksi nauratti Saaraa.
No kerronpas Abram ei ollut saanut ensimmäistäkään naista raskaaksi sen Saara tiesi ja kun jo Saaran vaihdevuodet olivat alkaneet niin sitäkin kautta Saara koki Herran sanoman vitsiksi , mutta kyllä se Herra sai Saaran autuaalliseen tilaan.
- offi10001
Niin, minun ongelmahan se onkin, mutta kun tuo sivupersoona vaan jatkaa horinoitaan, niin ei voi vastata tähän: "No kerronpas...
Anteeksi taas. - Sanon minä
Mutta Haagarin lapsia ei silti olla.
- KTS (Eik irj.)
Haagar on ymmärrettävä KUVAINNOLLISESTI.
Myös juutalaiset ovat Hagarin lapsia mikäli eivät ole Kristuksessa:
Galatalaiskirje:
4:24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar; >> Jakeen lisätiedot
4:25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
Näin semenee!
HYVÄ!- Abdullah von Liero
sympaatti
4.5.2014 18:29
Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
Haagarin? Minun vanhempieni nimet ovat ainakin ihan suomalaisia. Mitenkähän monen täällä kirjoittavan äidin nimi on oikeasti Haagar?
- Abdullah von Liero
Et sitten ymmärtänyt, että mistä aloituksessa oli kysymys.
Sinusta varmaankin ja sinun äidistä.
”Vielä Herran enkeli puhui hänelle: ’Katso, sinä olet raskaana ja synnytät pojan ja kutsut hänet Ismaeliksi, sillä Herra on kuullut sinun hätäsi. Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on asuva kaikkien veljiensä keskellä.’. Ja Haagar nimitti Herraa, joka oli häntä puhutellut, nimellä: ’Sinä olet ilmestyksen Jumala’. Sillä hän sanoi: ’Olenko minä tässä vilaukselta saanut nähdä hänet, joka minut näkee?’ Sentähden kutsutaan kaivoa nimellä Lahai-Roin kaivo; se on Kaadeksen ja Beredin välillä.” – 1. Mooses 16:11-14 (K. Syvännön mukaan)
Jotta voimme ymmärtää nyt meneillään olevaa konfliktia, on mentävä historiassa taaksepäin lähes neljä tuhatta vuotta aikaan, kun Abraham sai kaksi poikaa. Vanhempi näistä oli Ismael, joka syntyi egyptiläisen orjattaren Hagarin kautta, kun taas nuorempi Iisak syntyi universumin Luojan lupauksen mukaan Saaralle. Syntymää ennen Hagar kohtasi kuitenkin Herran enkelin Lahai-Roin (elävän veden) kaivolla.
Kaivolla Herran enkeli antoi ennustuksen ja esittäytyy Jumalana. Nimi enkeli onkin tässä harhauttava, sillä samainen alkutekstin malak-sana voidaan kääntää myös lähettilääksi tai edustajaksi. Tässä siis itse Messias Jeesus puhuu kaksi tuhatta vuotta ennen lihaksi tulemistaan Hagarille ja antaa hänelle tarkan ennustuksen Ismaelista ja hänen jälkeläisistään ismaelilaisista.
http://ennustuksia.com/ - Oikein käärme
Hyvä liero on ismael.
http://aikapommi.wordpress.com/ - KTS (Ei kirj.)
Haagar on ymmärrettävä KUVAINNOLLISESTI.
Myös juutalaiset ovat Hagarin lapsia mikäli eivät ole Kristuksessa:
Galatalaiskirje:
4:24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar; >> Jakeen lisätiedot
4:25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
Näin semenee!
HYVÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184811Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271555- 1011440
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi691363Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261299- 481276
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721190Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12531011- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49904