Opetelkaa miehet siivoamaan!

Susa 123

Ajattelin nyt avautua täällä, koska tätä palstaa arvatenkin lukevat monet sinkkumiehet. Tiedän kyllä, että saan kuraa niskaani.

Olen tämän menneen kesän harrastanut nettitreffejä, tavannut olen parikymmentä miestä. Ihan fiksuja miehiä ja mukavimpien kotiinkin olen päässyt tutustumaan.

Ihmettelen sellaista asiaa, että miksette te ukkelit siivoa? Lähes kaikkien poikamiesten kotona hallitsee järkyttävä kaaos. Enkä mä nyt tarkoita mitään villakoiria sängyn alla, niitä on kaikilla. Tarkoitan sitä, että miesten asunnoissa on esim. sohvatyynyjen välissä tyhjiä kaljatölkkejä, vaatteita lojuu siellä täällä, vanhoja sanomalehtiä on järkyttävät pinot, eteisessä saattaa olla jotain hikisiä tai kuraisia harrastusvälineitä kuten treenipaitoja tai rullaluistimet keskellä lattiaa.
Ikkunat on niin likaiset, ettei läpi näe. Jääkaapissa on mädäntynyttä ruokaa ja keittiön ruokapöydän on vallanneet tiskaamattomat astiat, joista osa on homeessa.

Turha yleistää, mutta sotkuisimmat asunnot oli kerrostaloissa asuvilla. Ok-taloissa asuvat miehet tuntuvat pitävän paikat paremmin puhtaana.

Tapasin monta ihanaa miestä, joista en ikinä olisi uskonut, kuinka laiskoja he ovat siivoamaan.

Miksette siivoa? Esitin kysymyksen näille miehillekin hienovaraisesti, mutta vastaukset oli sitä luokkaa, että "kyllä mä täällä viihdyn" ja "ei nää mua häiritse" tai "sitähän varten mä naista etsin, että olisi joku siivooja".

Olen edelleenkin sinkku.

18

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehet

Siivoaminen on niin tylsää.

• Ja nykyajan suomi miesten (kirjoitusvirhe tahallinen) mielestä kaiken pitäisi olla hauskaa ja helppoa.

• Miehet
        helka kirjoitti:

Ja nykyajan suomi miesten (kirjoitusvirhe tahallinen) mielestä kaiken pitäisi olla hauskaa ja helppoa.

No ainakin hauskaa tai mielenkiintoista :)

• Selvähänä se

"sitähän varten mä naista etsin, että olisi joku siivooja"

Joo nainen pitää laittaa siivous testiin ja ruuanlaitto testiin heti että tietää onko siitä mihinkään.

• hgjfkjgi

Kaikkea ei voi saada. Ehkäpä ne tylsemmät ja ikävemmät miehet pitävät kämppänsä siistinä. Siis ne joiden luokse et lähtenyt.

• kiltti atm

No ei minulla ainakaan ole edes pölyä kun siivoan aika usein. Ei ole paitoja lattialla eikä kaljatölkkejä edes kaapissa. Vaatteet on tuolilla tai kaapissa. Sanomalehtiä en lue eikä mainoslehtiä ole kun heitän ne aina roskiin heti. Väiitäisin että mulla on aika siisti kämppä.

• ryppis

Ei tarvi, kun siivoojat on keksitty.

• ätmi

Koska suostut lähtemään ainoastaan jännittävien kriminaaliähkijöiden kämpille nussittavaksi? Kiltit ja kunnolliset insinöörimiehet pitävät kämppänsä kunnossa, elleivät ole päässeet passivoitumaan pitkäaikaisen pimpinpuutteen takia.

• 17+15

Minulla on juuri kuvailemasikaltainen kaaos, lisänä kissanp* vessassa. En saa miestä.

• ohnoes

Tosiaan mielenkiintoista, jos useista tapaamistasi miehistä niin moni on possuja, niin mitä se kertoo sinusta? Valkattu taas vaihteeksi tiettyjen speksien perusteella hmm?

• "Miksette siivoa? Esitin kysymyksen näille miehillekin hienovaraisesti, mutta vastaukset oli sitä luokkaa, että "kyllä mä täällä viihdyn" ja "ei nää mua häiritse" tai "sitähän varten mä naista etsin, että olisi joku siivooja". "

Miksi pitäisi siivota, jos sotkut eivät haittaa elämää? No, pakolliset minimit, roskien viennit ja muut kannattaa tietty tehdä.

• isäntä ja emäntä tar

ehkä joku mies tarvitsee komentoasi ja emäntää taloon kullä sen huomaa jos emäntä puuttuu talosta samoin isäntä

• e21qer4

Oma kämppä ainakin on ihan siisti. Pidän sen siistinä itseäni varten, naisia täällä ei käy.

• Myönnän, en siivoa. Siivooja käy tarvittaessa (n. 4 krt vuodessa). Nyt on ollut hieman pidempi paussi ja se kyllä näkyy.

• Ikisinkku M

Sinä nyt olet vain nähnyt minkälaisen miestason saavutat nettitreffeillä pyörimällä, ne miehet on jo niin paatuneita ettei ne välitä edes siivota tavatessaan uuden hoidon. Tutustuisit miehiin jotka ei harrasta nettideittailua, ne sen verran kuitenkin arvostaa vierailuasi että edes hieman yrittävät siivota ennen ensitapaamista, ainakin minä yrittäisin ja kyllä tämän asunnon aika nopeastikin kohtuusiistiksi saa. Vaikka itsekin vähän laiska olen siivoilemaan ei mulla sentään kaljatölkkejä pyöri missä sattuu.

• Parillinen mies

Just siivosin tänään kämpän.

Ainii. Olenhan parisuhteessa.

• kiltti mies.

Ei minun kämpän lattialla ole kuin sähköjohtoja jotka menee telkkariin ja läppäriin ja kaijuttimiin ja videoihin ja digiboxiin. Aikamoinen johtokasa on meinaan.

Sit on varuste kassi eteisessä Tavarat on tuolilla tai kaapeissa. Pöydällä on avaimia, laskuja aku ankkoja, lompakko. Vaatteet on kaapeissa ja tuolilla kengät on telineessä. Pelastusliivikin on naulakossa.

Väittäisin että tänne kehtais naisen kutsua kylään.

• syystä että

Välillä innostun siivoamaan ja luuttuamaan, ja silloin jokainen tahra osuu silmääni. Mutta myönnän että säännöllinen imurointikin on välillä tuskaa. Sitten kun ei ole siivousmoodi päällä, tahratkaan eivät osu silmään.

Kun en ole koskaan käynyt edes treffeillä, suudellut tai seurustellut, niin ainoa keino selviytyä henkisesti itseään tappamatta on säästää energiaansa ja downshiftata. Silloin ei ole niin vakavaa, jos unohtaa yhtenä viikkona imuroida. Ei minun luonani kukaan käy kylässäkään. Joskus 10-vuotta sitten joku sukulainen vielä saattoi kylässä, jolloin aina siivosin asunnon tip-top ennenkuin tuli vieraita. Mutta kun sukulaisetkaan eivät enää vieraile luonani, niin ei minulla ole oikein syytä pitää siistimpää kuin se mikä välttää itselleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      2020
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      136
      1966
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      8
      1182
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      383
      1157
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      62
      1076
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1057
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      930
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      921
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      45
      896
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      821
    Aihe