yksinäisen vaihtoehdot?

varjoni vanki

Tuossa toisessa keskusteluketjussa keskustellaan siitä, että naiset eivät huoli kaveritonta miestä. Totta, tiedän kokemuksesta.

Mutta, antakaa neuvoja! Miten kaveriton ja epäsosiaalinen mies löytää naisen? Onhan niitä naisissakin epäsosiaalisia tapauksia.

Se on aivan turha todeta, että "hanki kavereita" tai "opettele sosiaalisemmaksi". Ihminen on mikä on, eikä helpolla muuksi muutu, eikä niitä kavereita voi ostaa kaupasta.

Mitä vaihtoehtoja epäsosiaalisella ihmisellä on löytää kumppani? Yksi on tietenkin nettitreffit, mutta sitä testanneena voin todeta, että miehen pitää olla elämässään hyvin menestynyt ja melkoinen auervaara, että pääsee edes treffeille naisen kanssa.

Mistä ihmiset yleensä löytävät kumppanin?

7

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivo iski

"Mistä ihmiset yleensä löytävät kumppanin?"

Suomessa suurin osa taitaa tavata tutun tai tyyliin tutunut tutun kautta.... Eli siinä mielessä kavereitakin olis hyvä olla. Ei tosin ole itselläkään eli en ole mikään neuvoja jakamaan. Jos epätoivoisesti tahdot naisen niin ainoa varma keino on ottaa joku vähemmän silmääsi viehättävä. Toisaalta voiko semmosesta syntyä tosi rakkautta jos on tommonen lähtökohta...

Nettitreffit tosiaan on nykyään "tasokkaitten" leikkikenttä. Kai mä poistan profiilini piakkoin. Tiesin tuon kyllä jo etukäteen, mutta pakko kai sekin oli itse todistaa.

Itsekin kaipaan neuvoja. Ulkonäössä ei ole vikaa. Se puoli ollut aina ihan kunnossa.

• -M-

Itse pistän kaiken satunnaisen onnenkantamoisen varaan. Naisen kiinnostus miestä kohtaan on niin ennalta-arvaamaton ilmiö että vaikea siihen on varautua. Ensin on mielestään tehnyt kaiken oikein, lähestynyt kohteliaasti naista jonka olettaisi olevan itselle sopiva ja pakit tulee. Monta kertaa. Sitten yhtäkkiä räntäsateisena iltana joku sellainen kiinnostuu jonka et voisi ikipäivänä edes olettaa kiinnostuvan. Harvoin toki minun kohdallani, mutta niinkin on käynyt.

Kaikki mitä olen tehnyt asian eteen, on ollut tavallaan turhaa. Miksi laskelmoisin enää, kun kaikki laskelmat ovat johtanee väärin lopputuloksiin? Miksi järkeillä kun toinen osapuoli ottaa kaiken tunteella?

• Koita hankkia jokin harrastus, jossa naisia on enemmistö.

• Mene Yksinäisyys-palstalle, siellä on yksinäisiä ja kaverittomia naisia. Kannattaa ainakin kokeilla.

• 6+19

Kaikki on pkseudulla.

• Hjbökuhökuh

Ei se pelkästään miesten ongelma ole. Voihan sitä olla kaveriton, mutta silti sosiaalinen. Ja nainen. Miksi sellainen ei miehiä kiinnosta, kertonee enemmän tästä ajasta ja arvoista myös miesten suunnalla. Ajatellaan muilta opittuja ajatuksia, eikä osata nähdä tai ymmärtää yhtään monimutkaisempia kokonaisuuksia. En tiedä, onko se tulosta mielialalääkkeiden yleistymisestä vai huonoista geeneistä, vai onko ihmiset aina olleet täällä sellaisia. Kovin erilaisen kuvan saa kuitenkin muualla maailmassa liikkuessa.

• kbbjiiujvvhkiujbvbkj

Itse löysin netistä, tosin homma kusi omaan epäsosiaalisuuteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe