Kohta ykkösellä A-studiossa yhtenä aiheena on "Yhteisöasumisesta ratkaisu yksinäisyyteen?".
Joten jokainen tissimees ja muutkin yksinäiset ruudun ääreen!
Luulisin, että ohjelma löytyy jossain vaiheessa myöhemmin myös netistä Yle Areenasta, jos se jää nyt näkemättä.
Kohta A-studiossa: yksinäisyyteen ratkaisuja
yks nainen
4
246
Vastaukset
- ei valittamista
Juu, katselin. Laura Rädyn mukaan yksinäisyys on yhtä paha juttu terveydelle kuin tupakointi. Johan oli mielipide. Olen asunut yksin 10 vuotta haja-asutusalueella ja tämä vasta on kivaa. Jos haluan ihmiskontakteja pääseehän täältä kaupunkiin. Harvoin haluan, kaupassa on kuitenkin pakko käydä. Kirjastossa käyn. Joku ihmeen yhteisöasuminen olisi kamala ajatus.
- Herätys
Laura räty keräämässä pr-pisteitä. Voi tätä suomen korruptia mediaa..
- hmmfh
Räty on vielä lääkäri ja tollainen idiootti veronkiertäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472