Aion jättää palstan

Olen kyllä tullut tässä viime päivien aikana siihen tulokseen, että mun on varmaan sittenkin parasta jättää tämä palsta aivan lopullisesti, kun ilmapiiri on täällä jatkuvasti niin inhottava ja sitten kun kaikki kirjoittajat ovat AINA JA IHAN KAIKESSA mua vastaan ja kaiken huipuksi ovat vielä vääristelemässä mun puheitani ja kertomassa musta täällä kaikenlaisia perättömiä valheita.

Tällä palstalla kun sitä on mun lisäkseni ehkä vain joku alle 10 asiallista ja hyvätasoista kirjoittajaa, joiden kanssa sitä voi keskustella asiallisesti ja jotka eivät ole mua täällä aina kiusaamassa ja pilkkaamassa. Sitten taas niitä epäasiallisia kusipäitä täällä onkin varmaan useita satoja. Tosin tiedä sitten sitä, että kuinka monet heistä oikein kirjoittavat tänne usealla eri nimimerkillä, kun ketkään heistä eivät ole edes kirjautuneet tänne palstalle.

Mutta sen oon kyllä taas viime aikoina huomannut, että aina kun vietän aikaa tällä roska-palstalla, niin alan välittömästi masentua ja voida henkisesti erittäin huonosti. Sitten taas vastaavasti aina, kun oon tältä palstalta pois, niin mieliala onkin paljon korkeammalla.

Eli onkin todella hyvä jättää tällainen epäasiallinen paska-palsta ja sen kusipäiset kirjoittajat aivan lopullisesti. Heille se mun täältä lähteminen onkin aivan oikein, kun sitten he joutuvat etsimään uusia kiusaamisen kohteita, kun mä en ole täällä enää tuottamassa sitä kiusaamisen iloa omalla läsnäolollani.

Kuitenkin se on ihan satavarma asia, että eipä tollaiset epäasialliset jätekasat pysty koskaan keskustelemaan tällä palstalla mistään asiallisesti.

67

407

Äänestä

Vastaukset 67

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä56

"Mutta sen oon kyllä taas viime aikoina huomannut, että aina kun vietän aikaa tällä roska-palstalla, niin alan välittömästi masentua ja voida henkisesti erittäin huonosti. Sitten taas vastaavasti aina, kun oon tältä palstalta pois, niin mieliala onkin paljon korkeammalla."

Täysin samaa mieltä. Ja hyviä jatkoja sulle.

• Taasko?
      • päivitystä kaivataan

Joku photoshoppailija vois tehdä päivitetyn version tuosta johon lisää nuo kaksi uudempaa aloitusta.

• Jätä jo!
    • 16+15

Tämä ketjun aloitus osoittaa sen että et jätä kuitenkaan, olisit muuten vain häipynyt ilman ketjun avaamista.

• hyvästi

En laita pahakseni.

• Itse olen miettinyt samaa, olen jopa miettinyt, että irtisanoisin internet liittymät kokonaan, laskut ja muut "juoksevat" asiat voin hoitaa töissä taukoaikana.

Ja asiaan vaikuttaa myös se, että... Vaikka antaisin "periksi" ja myöntäisin itse itselleni ja muille olevani "sairas", hyväksyntää on turha hakea mistään.

Internet on toki hyvä kanava toimia anonyymisti ja selvittää tunteitaan ja mahdollisesti keskustella "samanikäisten ja samanhenkisten" ihmisten kanssa, mutta "kohtalotovereita" tälläkään palstalla saati S24-chatissä tapaa erittäin harvoin.

Ihminen, joka ei ole koskaan käynyt läpi asioita, joita on itse joutunut näkemään ja kokemaan, ei koskaan tule ymmärtämään sitä, että miksi ihminen on sellainen kuin on. Loppuviimeksi eletty elämä on muokannut ihmisestä sellaisen kuin ihminen on ja aikuisiällä muutoksia esimerkiksi "käytökseen" tai mielipiteisiin on vaikea muuttaa.

• 10+13

Noniin, veikkauksia pystyyn: kuinka monta tuntia / päivää DarkFear pystyy olemaan pois palstalta? Edellsinä kertoina se on vaihdellut parista tunnista jopa kahteen viikkoon.

• Toivotaan parasta

Ehkä hän on vihdoin rekisteröitynyt aspalsta.net-sivustolle ja löytänyt uuden kodin.

• 10+2

Veikkaan, että DarkFear palaa palstalle häntä koipien välissä noin viikon päästä.

• ou nou!

Faktatietoa: DarkFear nimimerkki on rekisteröity juuri ranneliike.net sivulle! Hän löysi vihdoinkin seuraa. Miten meidän käy??? :O

• Toivotaan parasta kirjoitti:

Ehkä hän on vihdoin rekisteröitynyt aspalsta.net-sivustolle ja löytänyt uuden kodin.

Ja mä kun en todellakaan suostuisi alentumaan johonkin tollaisiin vitun epänormaaleiden ja vammaisten ihmisten palstoille, että tiedä sä se!!!!!!!!

• ------------
        DarkFear kirjoitti:

Ja mä kun en todellakaan suostuisi alentumaan johonkin tollaisiin vitun epänormaaleiden ja vammaisten ihmisten palstoille, että tiedä sä se!!!!!!!!

Tässä se DarkFearin suvaitsevaisuus taas nähdään. Olet juntimpi kuin keskimääräinen persu.

• et ole suvaitsevaine
        DarkFear kirjoitti:

Mistä tuo viha vammaisia kohtaan tulee? Haukutko ja nauratko kehitysvammaisille myös kadulla?

• hyvä darkkis!
        ou nou! kirjoitti:

Faktatietoa: DarkFear nimimerkki on rekisteröity juuri ranneliike.net sivulle! Hän löysi vihdoinkin seuraa. Miten meidän käy??? :O

tuolta darkkis tulee samaan niin paljon "risteily"seuraa kuin sielu sietää ;)

• Kaikki laivaan
        hyvä darkkis! kirjoitti:

tuolta darkkis tulee samaan niin paljon "risteily"seuraa kuin sielu sietää ;)

Voin jo sieluni silmin nähdä DarkFearin risteilemässä miesporukassa Village People -henkiseen seiloriasuun sonnustautuneena.

• Jäisit nyt.
        DarkFear kirjoitti:

Naisasialuuseri voisi ottaa sulta suihin. Ihan läpällä vaan.

• ou nou! kirjoitti:

Ja mä kun en todellakaan ole kirjautunut mihinkään vitun homopersehuorahinttareiden nussintapalstalle, että tiedäkin vaan sä vitun hinttipersehuora se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

Saatana että pitäisi kieltää oikein lailla suomessa tollaiset saatanan hinttaripalstat perkele!!!!!!!!!!!!!!!

• Koska olet
        DarkFear kirjoitti:

Ja mä kun en todellakaan ole kirjautunut mihinkään vitun homopersehuorahinttareiden nussintapalstalle, että tiedäkin vaan sä vitun hinttipersehuora se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

Saatana että pitäisi kieltää oikein lailla suomessa tollaiset saatanan hinttaripalstat perkele!!!!!!!!!!!!!!!

noin asenteellinen, hyväksyn kiusaamisesi. Olet homovihaaja! Ihme, että et vielä rasistikin. Liity persuihin. Niillä on paljon kaltaisiasi suvaitsemattomia ja ahdasmielisiä ihmisiä.

• sivistynyt Darkkis
        DarkFear kirjoitti:

Tässä meidän suvaitsevainen ja ei-homofoobinen EUROOPPALAINEN mies joka ei kannata fasismia :D

• sivistynyt Darkkis kirjoitti:

Tässä meidän suvaitsevainen ja ei-homofoobinen EUROOPPALAINEN mies joka ei kannata fasismia :D

No kai sitä nyt vittu alkaa sellainen saatana vituttamaan, kun jotkut vitun saatanan kusiaivot tulevat tänne musta kaiken maailman vitun perättömiä valheita vittu levittelemään saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Palstatytöt
        DarkFear kirjoitti:

No kai sitä nyt vittu alkaa sellainen saatana vituttamaan, kun jotkut vitun saatanan kusiaivot tulevat tänne musta kaiken maailman vitun perättömiä valheita vittu levittelemään saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olet niin söpö kun suutut : ). Kih : )

• 12+7
        DarkFear kirjoitti:

Joku sanoo, että sinä olet liittynyt ranneliike.net sivulle jonka jälkeen alat solvaamaan kaikkia homoseksuaaleja prostituoiduiksi jotka myyvät anaaliaan? Ja sen lisäksi mielestäsi homoseksuaalien palstat pitäisi kieltää lailla? Just

Nii, ja käytät homoseksuaaleista haukkumasanaa "hintti". Kukaan muu ei ole tässä ketjussa käyttänyt noin solvaavaa kieltä seksuaalivähemmistöistä kuin sinä! Häpeisit!

• Amikset nyt on
        12+7 kirjoitti:

Joku sanoo, että sinä olet liittynyt ranneliike.net sivulle jonka jälkeen alat solvaamaan kaikkia homoseksuaaleja prostituoiduiksi jotka myyvät anaaliaan? Ja sen lisäksi mielestäsi homoseksuaalien palstat pitäisi kieltää lailla? Just

Nii, ja käytät homoseksuaaleista haukkumasanaa "hintti". Kukaan muu ei ole tässä ketjussa käyttänyt noin solvaavaa kieltä seksuaalivähemmistöistä kuin sinä! Häpeisit!

tuollaisia. Sivistynättömiä ja suvaitsemattomia.

• Tule kaapista
        DarkFear kirjoitti:

Entäs jollekin homopalstalle? Homous on nykyään ihan ok, ei sitä tarvitse hävetä. Kohta tulee homoavioliitotkin.

• -----------

Ilman DarkFearia tämä palsta ei olisi kyllä entisensä. Vähän sama kuin Homer jättäisi Simpsonit. DarkFear on yhtä kuin Sinkut-palsta.

• onnellinen viimein

Mikä sattuma, että vilkaisin tätä palstaa tänään huvikseni. Olin itse pahasti koukussa tähän paskapalstaan varmaan puolen vuoden ajan, mutta kun lopetin täällä käymisen niin mielialani myös parani ja tapasin jopa naisen!

• Näinhän se elämä voi muuttua parempaan suuntaan, kun lähtee pois tällaiselta paska-palstalta, jossa 99% kirjoittajista on aivan täysiä kusipäitä.

• DarkAsshole
        DarkFear kirjoitti:

Näinhän se elämä voi muuttua parempaan suuntaan, kun lähtee pois tällaiselta paska-palstalta, jossa 99% kirjoittajista on aivan täysiä kusipäitä.

Sinä kuulut tuohon kusipäiden joukkoon näiden vammaisia ja homoja haukkuvien kommenttiesi vuoksi, joten lähtösi jälkeen palstan kusipäisyysprosentti laskee.

• Tässä uus palsta sulle
      • Tiedoksi vaan sulle vittu se saatana, että mä kun en todellakaan alennu tollaisiin johonkin vitun epänormaaleiden ja kehitysvammaisten tasoisten surkimusten palstalle, että työnnä sä vittu ne as-palstat vaan syvälle sinne sun omaan perseeseesi!!!!!!!!!

Mä kun ajattelen kaikkea negatiivista tollaisista as-luusereista.

• Juuri noiden
        DarkFear kirjoitti:

Tiedoksi vaan sulle vittu se saatana, että mä kun en todellakaan alennu tollaisiin johonkin vitun epänormaaleiden ja kehitysvammaisten tasoisten surkimusten palstalle, että työnnä sä vittu ne as-palstat vaan syvälle sinne sun omaan perseeseesi!!!!!!!!!

sairaita halveksivien asenteittesi takia en osaa tuntea sinua kohtaan sympatiaa,,vaikka ymmärränkin, että sinulla on vaikeaa

• DarkFear = JUNTTI
        DarkFear kirjoitti:

Tiedoksi vaan sulle vittu se saatana, että mä kun en todellakaan alennu tollaisiin johonkin vitun epänormaaleiden ja kehitysvammaisten tasoisten surkimusten palstalle, että työnnä sä vittu ne as-palstat vaan syvälle sinne sun omaan perseeseesi!!!!!!!!!

Huh huh. Homoutesi ja autistisuutesi tulee suorastaan huutavan selviksi näissä junteissa ja suvaitsemattomissa ja EPÄEUROOPPALAISISSA kirjoituksissasi joissa haukut homoja ja autisteja.

• Kingsto Knightley

DarkRearilla ei ole tarpeeksi selkärankaa ja itsellisyyttä jättää Suomi24 ja poistaa nimimerkkinsä, hän on niin yhtä Pimeän Perän kanssa kuin nuori mies pi.llun.

Sinä et halua mennä baariin kavereiden kanssa, jotta sinusta ei ajateltaisi kaikkea negatiivista, vaan sinä haluat KAVEREITA. Piste. Se on eri asia. Jos niitä saat, niin tuskin käyt harva se päivä edes baarissa tai risteilyllä, ne on pi.llunhaku reissuja muutenkin. Jos haluat kavereita joiden kanssa elää arkea työn ohessa jottet olisi yksinäinen, niin se on ymmärrettävää.

Et saa t.ukallasi pillua vaikka hiussiirtäisit Ron Jeremyn pallikarvat pälvikaljuusi.

Puhu tosiasioista suoraan, kuten itseäsi mainostat, äläkä pa.sko housuihisi ja kiertele ja kaartele, miten kommunikoit käytännössä.

• SekaSikiö

Jäisit niiden alle kymmenen kirjoittelijan vuoksi.
      Ei ole tärkeintä saada kaikkia puolelleen ja näkemään hyvät puolesi.
      Tärkeintä on saada edes yksi ystävä, joka on puolellasi no matter what.

• Kukaan ei usko että

olet oikea ihminen. Elot pelkkää pilailua. Trolli! Kukaan oikea ihminen - elkei ole ihan pahimman lajin autisti- ole tuollainen palikka.

• Tiedotuspalvelu

ILMOITUS KAIKILLE TÄMÄN VIESTIKETJUN LUKIJOILLE

DarkFear ei ole jättämässä tätä palstaa, vaan hän on tehnyt samanlaisia trollausviestejä aiemminkin. Koko palstalta lähtö on siis ihan huuhaata.

• glorybad

Saammeko vielä kuudennen palstan jättämis- ketjun tämän vuoden aikana?

• -----------

Tämä oli jo kuudes.

DarkFear sai taas kaipaamaansa huomiota nopeasti täyttyvästä ketjusta eikä jätä palstaa vieläkään, koska tämä palsta on hänen elämänsä ainoa sisältö.

• lkajklajkl

Voisiko DarkFear selventää mitä järkeä näissä "Jätän palstan"- ketjuissa on? Onko kyseessä huomiohuoraus vai minkä takia sinun pitää ilmoittaa kaikista asioistasi tällä palstalla? Ei sinulla kuitenkaan yhtään ystävää täällä ole ja "vihamiehetkin" ovat vain trolleja jotka vaihtuvat varmaan viikottain.

• DARKKIS=HC-ÄTMING

Darkkipoeka on kiimahomo ja neitsyt-setä..

• tämä selvä.

No se on moro sitten vaan. Kannattaa muuttaa sinne ulkomaille äkkiä.

• Ymmärrän hyvin miksei täällä kukaan oikeasti viihdy. Viime aikoina palstan ilmapiiri on muuttunut tosi paljon negatiivisemmaksi.
      Ne hyvät kirjoittelijat ovat selvästi vähentäneet käyntiään täällä eikä kiinnostavia aloituksiakaan enää tule.
      Tämän viikon palstaa seuranneena vähän taka-alalta, lähes jokainen aloitus on ollut tätä samaa asbergerjankkausta. Te pilkkaatte ihmisiä, jotka mielestänne jankuttavat samoja asioita joka kerta, no saanen huomauttaa, että te sorrutte siihen samaan ansaan itsekin.
      Ilman niitä kunnollisia keskustelun avauksia, täällä olisi siis joka päivä tätä samaa tyhjänpäiväistä hokemista...?

Fiksuista kirjoittelijoista puheenollen, missä on Erkki-täti?

• nuuhkimassa

hanskaa

• R.I.P.

Joan Rivers nukkui pois pitkän sairastelun jälkeen.

• Eiköhän siellä

Erkki-tädin päällä ole joku karvaperse ähkimässä

• Niin eipä sitä tällaisella roska-palstalla ketkään asialliset ja fiksut ihmiset viihdy, kun täällä sitä on vaan samojen asioiden jatkuvaa jankkaamista ja vittuilua koko palsta täynnä.

Onneksi sun kanssa voi sentään keskustella ihan kahden kesken noiden yksityisviestien välitykselläkin, niin ei sentään tarvitse keskusteluja tällä roska-palstalla aina käydä. Mä muuten kirjoitin sulle tossa vähän aikaa sitten:)

• aldkföakf
        DarkFear kirjoitti:

Niin eipä sitä tällaisella roska-palstalla ketkään asialliset ja fiksut ihmiset viihdy, kun täällä sitä on vaan samojen asioiden jatkuvaa jankkaamista ja vittuilua koko palsta täynnä.

Onneksi sun kanssa voi sentään keskustella ihan kahden kesken noiden yksityisviestien välitykselläkin, niin ei sentään tarvitse keskusteluja tällä roska-palstalla aina käydä. Mä muuten kirjoitin sulle tossa vähän aikaa sitten:)

Uuh, Darkkis yrittää niin kovasti. Kyllä me kaikki näemme homoseksuaalisuutesi läpi ja siinä ei ole mitään hävettävää.

• DarkPimppis?

Mitä mieltä pimppis on autisteista ja homoista? Jakaako hän DarkFearin arvomaailman ja ajattelee heistä kaikkea negatiivista?

• pettynyt :(
        DarkPimppis? kirjoitti:

Mitä mieltä pimppis on autisteista ja homoista? Jakaako hän DarkFearin arvomaailman ja ajattelee heistä kaikkea negatiivista?

Käyttääkö pimppis myös homoseksuaaleista h*ntti- sanaa ja tummaihoisista n*ekeri-sanaa kuten hänen bestiksensä Darkkis?

• Pimppis on ätmiheebo
        pettynyt :( kirjoitti:

Käyttääkö pimppis myös homoseksuaaleista h*ntti- sanaa ja tummaihoisista n*ekeri-sanaa kuten hänen bestiksensä Darkkis?

Pimppis on MIES.

• asia selvä
        Pimppis on ätmiheebo kirjoitti:

Pimppis on MIES.

Se selittääkin miksi Darkkis on niin kiinnostunut siitä

• Ikisinkku M

"Ne hyvät kirjoittelijat ovat selvästi vähentäneet käyntiään täällä eikä kiinnostavia aloituksiakaan enää tule."

Silloin kun tein niitä kiinnostavia ja keskustelua herättäviä avauksia ei se kuulemma ollut hyvä kun ei aina ollut naisten mieleisiä tai suoraaan sinkkuutta vatvovia mutta nytkinkökään ei ole hyvä kun olen vähentänyt niitä? Koettaisitte päättää mitä haluatte kun silloinkin palautteisiin vastauksena monesti pyysin naisia tekemään sitten tilalle parempia mutta eivätpä nuo näytä saavan aikaiseksi.

• asdasdasddsa

Pimppis on ollut palstalla niin vähän aikaa, että todellisuus avautuu hänelle vasta nyt. Tällainen paskapaikka tämä on aina ollut. Täällä on aika vähän pyörinyt naisia, joten porukka oli aluksi vieraanvaraisempaa. Lisäksi naiset ovat kertoneet täällä panoseikkailuistaan, mikä ei ehkä ole kovin fiksua Suoli24:n epävirallisella naisviha palstalla :D

• muutoksen tuulet
        asdasdasddsa kirjoitti:

Pimppis on ollut palstalla niin vähän aikaa, että todellisuus avautuu hänelle vasta nyt. Tällainen paskapaikka tämä on aina ollut. Täällä on aika vähän pyörinyt naisia, joten porukka oli aluksi vieraanvaraisempaa. Lisäksi naiset ovat kertoneet täällä panoseikkailuistaan, mikä ei ehkä ole kovin fiksua Suoli24:n epävirallisella naisviha palstalla :D

Ei täällä mitään vieraanvaraisia ole koskaan oltu. Muutos johtuu ihan Pimppiksestä itsestään. Pimppishän aloitti täällä kertomalla kuinka tekee miehille aloitteita ja kuinka miehet suhtautuu siihen positiivisesti ja oli muutenkin tällainen piristävämpi poikkeus näihin muihin naisiin täällä, jotka vain haukkuu miehiä ja esittää vaatimuksia millaisia miesten tulee olla. Pimppiksen kirjoitukset on nyt muuttuneet noista alkuajoista ja Pimppikseltä tulee nykyään vain tuollaisia "en tarvitse miestä, mutta pussailen silti kamumiehiä" tyyppisiä juttuja, joten reaktiotkin on toisenlaisia.

• Unelmien risteily
      • 3+1

Eikö Darkkis tykännyt enemmän tummista miehistä?

• Unelmien risteily

• Anna mahdollisuus
    • Lässyn lässyn

No JÄTÄ SITTEN äläkä inise.

• Dark Fear koodi

Kuka siellä trollaa? Ei tällaista hillitöntä Putoushahmoa voi oikeasti olla edes olemassakaan:

"Minä se olen sivistynyt ja eurooppalainen mies, enkä mikään homopersehuorahinttari tai kehitysvammainen luuseri. Uffaffaa, uffaffaa."

Tai sitten jollakin palstalaisella on skitsofreeninen sivupersoona, joka valtaa hänet toisinaan. Syitä voi olla liian korkeat ihanteet, joita ei kykene täyttämään, sekä tukahdetettu pimeäpuoli, joka puskee alitajunnasta väkisin läpi tietoisuuteen. Näin syntyy ristiriitainen kehareita ja homoja vihaava, sivistynyt ja suvaitsevainen eurooppalainen rasisti.

• Totuus sinusta DF

Jätitkö palstan?

• surullista...

Ei tainut jättää

• AT-analyysit

Jätit todella palstan, kiitos siitä, parempaa loppuelämää!

• 8plus3

Milloin jätät palstan?

• 14plus4

Jätätkö jo?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      52
      1368
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      18
      1053
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      683
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      678
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      490
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      18
      464
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe