Jätän palstan

Huomasin tässä taas jälleen kerran tämän palstan keskusteluissa sen, että tällä palstalla sitä kun ei pysty koskaan asiallisesti mistään keskustelemaan ja sitten vielä se asia, kun kaikki on tällä palstalla aina mua vastaan ja ihan kaikesta mulle jatkuvasti vittuilemassa, niin eipä täällä ole mitään mieltä jatkaa, kun tämä palsta saa vaan multa hermot menemään ja joka kerta huonon mielen, jos tulen tällä palstalla käymään.

Olisi kyllä mukava keskustella tällä palstalla, jos täällä olisi mukavia ja asiallisia keskustelijoita, mutta kun n. 99% tämän palstan kirjoittajista on aivan täysiä kusipäitä, jotka saavat mulle vain pelkkää pahaa mieltä aiheutettua, niin eipä täällä viitsi keskustella yhtään mistään.

Eli voisin jättää palstan jo ihan tässä lähipäivien aikana ja vaikka ihan lopullisesti, kun eipä tällaiselle roskapalstalle jää yhtään ikävä.

84

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palsta on elämäsi

      Kaikki tiedämme ettet ole todellakaan menossa mihinkään, tämä on jo 5. palsta-huomio-huorauksesi tänä vuonna, et ole ollut poissa edes päivää.

    • Yusuf(DF:n aviomies)

      No sä ei kulla enää saa roikkua täällä palstala, sä olla minun vaimo ja sä otta minulta suihin eikä olla missään atm- palstalla tajuatko sä Darkki? Mä panna sua peppuu illalla sa viela kadut josset jattaa palstaa!

      • Just näiden vitun paska-yusufeiden vuoksi mä meinaakin tämän palstan jättää ja lopullisesti!!!!!


      • prkl:n nössö
        DarkFear kirjoitti:

        Just näiden vitun paska-yusufeiden vuoksi mä meinaakin tämän palstan jättää ja lopullisesti!!!!!

        Tee se sitten saatanan munaton vässykkä ja lopeta se jauhaminen


      • Yusuf.
        prkl:n nössö kirjoitti:

        Tee se sitten saatanan munaton vässykkä ja lopeta se jauhaminen

        Sina lukea eneman koraani ja raivota vaheman. Allah ei katso hyvala kun sina taala lietsot viha toisia kohta.


    • change the record

      Niin sinähän haluaisit jauhaa täällä vanhainkotiin asti parhaista nuoruusvuosista, negatiivisista ajatuksista ja persujunteista sun muista neurooseistasi.

      • No on kai sitä netissä muitakin keskustelupalstoja kun tämä Suomi24:n sinkut-palsta. Täytyy kai vaan etsiä joku toinen palsta ja mieluiten sellainen, jossa se keskusteluntaso olisi asiallisempi ja jossa olisi myös tehokas sensuuri valvomassa ja poistamassa kaikkia epäasiallisia kirjoituksia.


    • nylkkyvisti

      Minä olen sitä mieltä että keskustelu pysyisi asiallisena jos sinä DarkFear lopettaisit samojen asioiden jankuttamisen joka päivä ja keksinyt uusia aiheita mistä puhuisit.
      Olet myös hiukan salaperäinen et suostu paljastamaan itsestäsi asioita kuten muut tällä palstalla vaan jankutat samoja asioita päivästä toiseen.

      • ....................

      • Ensinnäkin kyllä ne mua jatkuvasti kiusaavat kusipäät ovat itse syyllisiä siihen tämän palstan epäasiallisuuteen, sillä mulla ei ole mitään tekemistä tämän palstan asiattomuuden kanssa!!!

        Mulla kun ei olisi mitään tarvetta täällä raivostua, jos mua ei jatkuvasti kiusattaisi täällä niillä samoilla iänikuisilla pilkanaiheilla.

        Mielestäni mä oon kyllä kertonut täällä jo kaiken oleellisen itsestäni, mutta kun aina on vaan ne tämän palstan idiootit kaikesta mulle vittuilemassa ja varsinkin homoksi aina haukkumassa. Kyllä sitä tollaisesta vaan hermot menee jokaisella.


      • PussyFear
        DarkFear kirjoitti:

        Ensinnäkin kyllä ne mua jatkuvasti kiusaavat kusipäät ovat itse syyllisiä siihen tämän palstan epäasiallisuuteen, sillä mulla ei ole mitään tekemistä tämän palstan asiattomuuden kanssa!!!

        Mulla kun ei olisi mitään tarvetta täällä raivostua, jos mua ei jatkuvasti kiusattaisi täällä niillä samoilla iänikuisilla pilkanaiheilla.

        Mielestäni mä oon kyllä kertonut täällä jo kaiken oleellisen itsestäni, mutta kun aina on vaan ne tämän palstan idiootit kaikesta mulle vittuilemassa ja varsinkin homoksi aina haukkumassa. Kyllä sitä tollaisesta vaan hermot menee jokaisella.

        Et tosiaan ole kertonut kaikkea oleellista. Kerropa esimerkiksi, oletko koskaan saanut pillua vai oletko neitsyt-setä? Monikulttuurista homoseksiä ja anaalineitsyyden menetystä ei nyt lasketa, vaan kysymys on heterosta pillupanosta, onko koskaan tapahtunut?


      • mies kaks ysi
        PussyFear kirjoitti:

        Et tosiaan ole kertonut kaikkea oleellista. Kerropa esimerkiksi, oletko koskaan saanut pillua vai oletko neitsyt-setä? Monikulttuurista homoseksiä ja anaalineitsyyden menetystä ei nyt lasketa, vaan kysymys on heterosta pillupanosta, onko koskaan tapahtunut?

        Tunnetko nyt olevasi jotenkin fiksu kun sait tuon sanoa/kysyä..?
        DF kun on sinällään oikeassa; Sinkku palsta on täynnä sontaa ja epäasiallisuuksia joita kaltaisesi apinat viljelee.


    • hah, sen kun näkisi
    • Vihdoinkin!

      Tee se vihdoinkin! Uskon, että lähtösi jälkeen harmonia palaa palstalle ja voidaan keskustella jostain muustakin kuin pelkästään sinusta. Lähtö ja iso muutos tekee myös sinulle ihan hyvää.

      Mutta joo, katsotaan pysyykö DF edes kahta viikkoa pois...

    • Yusuf

      rakas älä lähteä! sinä Yusuf elämä rakkaus ja minä kohdella sinua hyvin nyt. ei pakottaa enää anaali seksi ja sitten suu seksi. vain toisten päin tästä lähtien

    • N38

      En halua kiusata yhtään, vaan ihan itsesi takia suosittelen ainakin palstataukoa. Tämä palsta pahoittaa kenen tahansa tervejärkisenkin mielen, jos pidemmäksi aikaa jää roikkumaan. Samaa jankkausta päivästä toiseen. Kukaan ei halua aidosti keskustella vaan jänkätään vain sitä omaa näkemystä.

      Miten paljon OIKEAA elämää täällä menee hukkaan? Itse rajoitan nykyään käyntejä tosi paljon ja voin PALJON paremmin.

      The truth is out there! Tsemppiä!

      • EI MITÄÄN TAUKOA,

        VAAN LOPULLINEN EXIT PALSTALTA. VOISIT HARKITA VAKAVASTI MYÖS ITSEMURHAA.

        ÄLÄ ENÄÄ PALAA KUUDETTA KERTAA TÄNNE.


        ps. olet heiveröinen somalin ämmä, hc-atm ja neitsyt-setä (ei enään persneitsyt, ainoastaan poikuus tallella).


      • EI MITÄÄN TAUKOA, kirjoitti:

        VAAN LOPULLINEN EXIT PALSTALTA. VOISIT HARKITA VAKAVASTI MYÖS ITSEMURHAA.

        ÄLÄ ENÄÄ PALAA KUUDETTA KERTAA TÄNNE.


        ps. olet heiveröinen somalin ämmä, hc-atm ja neitsyt-setä (ei enään persneitsyt, ainoastaan poikuus tallella).

        Wow, sähän terve ihminen olet...


      • poeka, poeka
        EI MITÄÄN TAUKOA, kirjoitti:

        VAAN LOPULLINEN EXIT PALSTALTA. VOISIT HARKITA VAKAVASTI MYÖS ITSEMURHAA.

        ÄLÄ ENÄÄ PALAA KUUDETTA KERTAA TÄNNE.


        ps. olet heiveröinen somalin ämmä, hc-atm ja neitsyt-setä (ei enään persneitsyt, ainoastaan poikuus tallella).

        Jokin raja tuossa Darkkiksen kiusaamisessa. Hän on ärsyttävä, jankkaa lähes tismalleen samoja lauseita jatkuvasti ja saa autistisia raivokohtauksia täällä, mutta ei kenellekään pidä toivoa itsemurhaa.


      • EI MITÄÄN TAUKOA, kirjoitti:

        VAAN LOPULLINEN EXIT PALSTALTA. VOISIT HARKITA VAKAVASTI MYÖS ITSEMURHAA.

        ÄLÄ ENÄÄ PALAA KUUDETTA KERTAA TÄNNE.


        ps. olet heiveröinen somalin ämmä, hc-atm ja neitsyt-setä (ei enään persneitsyt, ainoastaan poikuus tallella).

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle se, että mä kun en meinaa mitään itsemurhaa sun harmiksesi edes harkita.

        Sä sitä itse vittu varmaan oletkin joku vitun somalihintin ämmä, hc-ätmio ja neitsytsetä ja sua sitä pitäisikin lyödä vittu kirveellä päähän ainakin sata kertaa peräkkäin, niin saataisiin sun kaltaiselta jätekasalta ja ihmispaskalta se henki varmasti pois, kun sieltä sun paskapäästäsi vaan veri ja paska lentäisi, kun sullahan sitä onkin aivojen tilalla päässä ihan vain pelkkää silkkaa paskaa!!!!!!!!!

        Mä kyllä löisin sua mielelläni kirveellä päähän vaikka 500 kertaa peräkkäin, niin ei enää tota sun paskapäätäsi siinä vaiheessa edes kukaan tunnistaisi, kun ei siitä varmaan olisi mitään muuta jäljellä kun vain pelkkää paskaa!!!!!!!!

        Kaikki sun kaltaiset HUONOT IHMISET JA TOLLAISET VITUN PASKAKASAT SITÄ PITÄISIKIN TAPPAA KOKONAAN TÄSTÄ MAAILMASTA, KUN EI TEITÄ PASKALÄJIÄ VOI VITTU EDES IHMISIKSI SANOA!!!!!!!!!


      • DarkFear kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle se, että mä kun en meinaa mitään itsemurhaa sun harmiksesi edes harkita.

        Sä sitä itse vittu varmaan oletkin joku vitun somalihintin ämmä, hc-ätmio ja neitsytsetä ja sua sitä pitäisikin lyödä vittu kirveellä päähän ainakin sata kertaa peräkkäin, niin saataisiin sun kaltaiselta jätekasalta ja ihmispaskalta se henki varmasti pois, kun sieltä sun paskapäästäsi vaan veri ja paska lentäisi, kun sullahan sitä onkin aivojen tilalla päässä ihan vain pelkkää silkkaa paskaa!!!!!!!!!

        Mä kyllä löisin sua mielelläni kirveellä päähän vaikka 500 kertaa peräkkäin, niin ei enää tota sun paskapäätäsi siinä vaiheessa edes kukaan tunnistaisi, kun ei siitä varmaan olisi mitään muuta jäljellä kun vain pelkkää paskaa!!!!!!!!

        Kaikki sun kaltaiset HUONOT IHMISET JA TOLLAISET VITUN PASKAKASAT SITÄ PITÄISIKIN TAPPAA KOKONAAN TÄSTÄ MAAILMASTA, KUN EI TEITÄ PASKALÄJIÄ VOI VITTU EDES IHMISIKSI SANOA!!!!!!!!!

        Niin tämä edellinen kirjoitukseni oli siis suunnattu tälle nimimerkille " ei mitään taukoa", sillä tollaiset paskaläjät sitä pitäisikin hakata kirveellä kuoliaaksi, kun ei tollaisia paskakasoja voi edes ihmiseksi sanoa, niin se heidän kuoleminen ja heidän tappaminen olisikin aivan täysin oikeutettua ja kaikkien kannalta vain pelkästään hyvä asia.


      • Raivoa kalju, raivoa
        DarkFear kirjoitti:

        Niin tämä edellinen kirjoitukseni oli siis suunnattu tälle nimimerkille " ei mitään taukoa", sillä tollaiset paskaläjät sitä pitäisikin hakata kirveellä kuoliaaksi, kun ei tollaisia paskakasoja voi edes ihmiseksi sanoa, niin se heidän kuoleminen ja heidän tappaminen olisikin aivan täysin oikeutettua ja kaikkien kannalta vain pelkästään hyvä asia.

        Mutta kaikki tiedämme että olet somaliupseerin nainen. Perspimppisi on Yusufin omaisuutta. nämä faktat eivät raivoamisella mihinkään muutu.


      • Raivoa kalju, raivoa kirjoitti:

        Mutta kaikki tiedämme että olet somaliupseerin nainen. Perspimppisi on Yusufin omaisuutta. nämä faktat eivät raivoamisella mihinkään muutu.

        Sulla se vittu varmaan joku vitun ruma kalju vittu päässä vittu onkin, kun et vittu ole sen oman ahdasmielisyytesi ja persujunttiutesi takia voinut sitä fina-tablettien syöntiä vittu aloittaa ja sitten kun oot niin vitun ahdasmielinen ja kapeakatseinen paskamilitaristijuntti, niin sen vuoksi et ole tietenkään voinut edes harkita sitä hiustensiirtoon menemistä, kuten KAIKKI suvaitsevaitset, avarakatseiset ja EUROOPPALAISET MIEHET OLISIVAT TEHNEET!!!!!!!!!

        Eipä sitä jotkut sun kaltaiset vittupaskavittujuntit voi fina-tabletteja vittu syödä tai hiustensiirtoon mennä, kun on se oma ajatusmaailma niin vitun ahdasmielinen ja koko pää teillä täynnä vaan vittu pelkkää paskaa kun sulla sitä aivojen tilalla onkin vittu vaan pelkkää paskaa vittu koko sun paska vittupääsi vittu niin vitun tännä vittu ollut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä sitä sua pitäisikin lyödä vittu kirveellä päähän ainakin 500 kertaa peräkkäin, niin saataisiin sut vittu kuolemaan ja päästäisiin tollaisesta sun kaltaisesta vitun paskajätekasasta vittu kokonaan eroon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu että mä vihaan sua niin vitun paljon että tappaisin sut kirveellä oikein mielelläni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Bravo, Darkkis! \o/
        DarkFear kirjoitti:

        Sulla se vittu varmaan joku vitun ruma kalju vittu päässä vittu onkin, kun et vittu ole sen oman ahdasmielisyytesi ja persujunttiutesi takia voinut sitä fina-tablettien syöntiä vittu aloittaa ja sitten kun oot niin vitun ahdasmielinen ja kapeakatseinen paskamilitaristijuntti, niin sen vuoksi et ole tietenkään voinut edes harkita sitä hiustensiirtoon menemistä, kuten KAIKKI suvaitsevaitset, avarakatseiset ja EUROOPPALAISET MIEHET OLISIVAT TEHNEET!!!!!!!!!

        Eipä sitä jotkut sun kaltaiset vittupaskavittujuntit voi fina-tabletteja vittu syödä tai hiustensiirtoon mennä, kun on se oma ajatusmaailma niin vitun ahdasmielinen ja koko pää teillä täynnä vaan vittu pelkkää paskaa kun sulla sitä aivojen tilalla onkin vittu vaan pelkkää paskaa vittu koko sun paska vittupääsi vittu niin vitun tännä vittu ollut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä sitä sua pitäisikin lyödä vittu kirveellä päähän ainakin 500 kertaa peräkkäin, niin saataisiin sut vittu kuolemaan ja päästäisiin tollaisesta sun kaltaisesta vitun paskajätekasasta vittu kokonaan eroon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu että mä vihaan sua niin vitun paljon että tappaisin sut kirveellä oikein mielelläni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onko väärin, että repesin ääneen kun luin DarkRearin vastauksen? XD Erityisesti tykkään tästä osasta:

        "koko pää teillä täynnä vaan vittu pelkkää paskaa kun sulla sitä aivojen tilalla onkin vittu vaan pelkkää paskaa vittu koko sun paska vittupääsi vittu niin vitun tännä vittu ollut!"

        Hulvatonta settiä!


      • Osuu ja uppoaa...
        Bravo, Darkkis! \o/ kirjoitti:

        Onko väärin, että repesin ääneen kun luin DarkRearin vastauksen? XD Erityisesti tykkään tästä osasta:

        "koko pää teillä täynnä vaan vittu pelkkää paskaa kun sulla sitä aivojen tilalla onkin vittu vaan pelkkää paskaa vittu koko sun paska vittupääsi vittu niin vitun tännä vittu ollut!"

        Hulvatonta settiä!

        Darkkis ei kestä homostelunsa seurauksia----->maine meni.. once a homo, always a homo! Itkupotkuraivarit ei paljoo jeesaa!!!


      • Osuu ja uppoaa... kirjoitti:

        Darkkis ei kestä homostelunsa seurauksia----->maine meni.. once a homo, always a homo! Itkupotkuraivarit ei paljoo jeesaa!!!

        Mä kun en ole koskaan kenenkään kanssa homoillut, enkä tule koskaan ikinä homoilemaankaan, KOSKA MÄ KUN VIHAAN KAIKKIA VITUN HOMOJA JA MUITA HINTTIPERSEHUORANUSSIJOITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Että menikö tämä asia vittu sulle nyt perille sinne sun paskavittupäähäsi, kun sulla sitä vittu aivojen tilalla onkin vittu vain ihan silkkaa paskaa!!!!!!!!!

        Kyllä se varmaan tämäkin asia saataisiin sulle sinne päähän menemään, kun sua muutaman kerran vasaralla päähän lyötäisiin!!!!!!!!!!!


      • Mitä sä HOMO teet
        DarkFear kirjoitti:

        Mä kun en ole koskaan kenenkään kanssa homoillut, enkä tule koskaan ikinä homoilemaankaan, KOSKA MÄ KUN VIHAAN KAIKKIA VITUN HOMOJA JA MUITA HINTTIPERSEHUORANUSSIJOITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Että menikö tämä asia vittu sulle nyt perille sinne sun paskavittupäähäsi, kun sulla sitä vittu aivojen tilalla onkin vittu vain ihan silkkaa paskaa!!!!!!!!!

        Kyllä se varmaan tämäkin asia saataisiin sulle sinne päähän menemään, kun sua muutaman kerran vasaralla päähän lyötäisiin!!!!!!!!!!!

        vielä palstalla?? Eks sun pitäny poistua?? HOMO!!!!!


      • Mitä sä HOMO teet kirjoitti:

        vielä palstalla?? Eks sun pitäny poistua?? HOMO!!!!!

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle ja homopersehinttihuoralle vittu se, että mä kun poistun täältä just silloin kun itse haluan, että tiedäkin vaan sä vitun miesten perseitä nussiva vittupersehuora vittu se saatanan vittu perkeleen vittu saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun perkeleen vitun saatanan vitun perkeleen saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun perkeleen vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivottavasti oli sulle vitun vittuaivolle tässä nyt vittua tarpeeksi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu saatanan vitun vitun vitun vitun vitun vitttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • .............
        DarkFear kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle ja homopersehinttihuoralle vittu se, että mä kun poistun täältä just silloin kun itse haluan, että tiedäkin vaan sä vitun miesten perseitä nussiva vittupersehuora vittu se saatanan vittu perkeleen vittu saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun perkeleen vitun saatanan vitun perkeleen saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun perkeleen vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivottavasti oli sulle vitun vittuaivolle tässä nyt vittua tarpeeksi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu saatanan vitun vitun vitun vitun vitun vitttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mutta sähän oletkin ollut yhdynnässä mustan miehen kanssa. Eihän sitä edes lasketa homoiluksi vaan pikemminkin eläimiinsekaantumiseksi.


      • DARKFEAR=HOMO
        DarkFear kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle ja homopersehinttihuoralle vittu se, että mä kun poistun täältä just silloin kun itse haluan, että tiedäkin vaan sä vitun miesten perseitä nussiva vittupersehuora vittu se saatanan vittu perkeleen vittu saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun perkeleen vitun saatanan vitun perkeleen saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun perkeleen vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivottavasti oli sulle vitun vittuaivolle tässä nyt vittua tarpeeksi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu saatanan vitun vitun vitun vitun vitun vitttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOMO!


      • vitun vitun vittu
        DarkFear kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle ja homopersehinttihuoralle vittu se, että mä kun poistun täältä just silloin kun itse haluan, että tiedäkin vaan sä vitun miesten perseitä nussiva vittupersehuora vittu se saatanan vittu perkeleen vittu saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun perkeleen vitun saatanan vitun perkeleen saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun perkeleen vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivottavasti oli sulle vitun vittuaivolle tässä nyt vittua tarpeeksi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu saatanan vitun vitun vitun vitun vitun vitttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt tulee Darkilta kovaa settiä. Monetkohan hermosauhut on joutunut jo vetämään ettei verisuoni poksahda päässä?


      • ............. kirjoitti:

        Mutta sähän oletkin ollut yhdynnässä mustan miehen kanssa. Eihän sitä edes lasketa homoiluksi vaan pikemminkin eläimiinsekaantumiseksi.

        Ja mä kun en ole ollut koskaan yhdynnässä yhdenkään mustan miehen, enkä ylipäätään kenenkään miehen kanssa, että tiedäkin vaan sä vitun huorapersehinttinussija se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sua sitä pitäisikin vittu lyödä kirveellä päähän, kun tollaista vitun paskaa tulet vittu tänne kertomaan saatana!!!!!!!! Sua sitä kun löisi kirveellä päähän, niin sieltä vaan veri ja paska lentäisi, kun sullahan sitä onkin vittu aivojen tilalla vain ihan silkkaa paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä pitäisi kaikki sun kaltaiset valehtelevat paskaläjät hakata kerralla vaan kirveellä kuoliaaksi, niin eipä tarvisi tollaista vitun paskaa vittu kenenkään täällä enää koskaan lukea, kun olisi henki vittu pois sulta ja aivan täysin ansaitusti!!!!!!!!!


      • DARKFEAR=HOMO kirjoitti:

        HOMO!

        Sua vitun hinttipersehuoranussijaa sitä pitäisin vittu lyödä kirveellä päähän ja puukolla kaulaan ainakin sata kertaa, niin saataisiin tollaiselta sun kaltaiselta vitun paskaläjältä ja jätekasalta se henki pois!!!!!

        Eipä sitä sun kaltaista vitun jätekasaa ja paskaläjää voi edes vittu ihmiseksi sanoa, niin eipä sitä saisi edes mitään rangaistuksia sun kaltaisen paskakasan tappamisesta saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • vitun vitun vittu kirjoitti:

        Nyt tulee Darkilta kovaa settiä. Monetkohan hermosauhut on joutunut jo vetämään ettei verisuoni poksahda päässä?

        Nämä mua jatkuvasti kiusaavat homopersehuorahinttarit kun eivät ole koskaan varmaan edes tupakkaa polttaneet, kun ovat tollaisia vitun paskaläjiä, jotka eivät osaa mitään muuta kun samaa vittuilua jatkaa vuodesta toiseen saatana!!!!!!!

        Eivät varmaan kestäisi vittu edes jotain vitun apteekin kevytsavukkeita!!!!!!


      • DF=HOMONÄÄTÄ
        DarkFear kirjoitti:

        Sua vitun hinttipersehuoranussijaa sitä pitäisin vittu lyödä kirveellä päähän ja puukolla kaulaan ainakin sata kertaa, niin saataisiin tollaiselta sun kaltaiselta vitun paskaläjältä ja jätekasalta se henki pois!!!!!

        Eipä sitä sun kaltaista vitun jätekasaa ja paskaläjää voi edes vittu ihmiseksi sanoa, niin eipä sitä saisi edes mitään rangaistuksia sun kaltaisen paskakasan tappamisesta saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Miehentyydyttäjä..


      • Huhujen mukaan
        DarkFear kirjoitti:

        Nämä mua jatkuvasti kiusaavat homopersehuorahinttarit kun eivät ole koskaan varmaan edes tupakkaa polttaneet, kun ovat tollaisia vitun paskaläjiä, jotka eivät osaa mitään muuta kun samaa vittuilua jatkaa vuodesta toiseen saatana!!!!!!!

        Eivät varmaan kestäisi vittu edes jotain vitun apteekin kevytsavukkeita!!!!!!

        Darkkis sä pidät suussas vähän paksumpaa mustaa nahkapölliä!! Posket lommolla siten imutat. COCKSMOKER!!!!!!


      • Kotiseudun heterot
        DarkFear kirjoitti:

        Nämä mua jatkuvasti kiusaavat homopersehuorahinttarit kun eivät ole koskaan varmaan edes tupakkaa polttaneet, kun ovat tollaisia vitun paskaläjiä, jotka eivät osaa mitään muuta kun samaa vittuilua jatkaa vuodesta toiseen saatana!!!!!!!

        Eivät varmaan kestäisi vittu edes jotain vitun apteekin kevytsavukkeita!!!!!!

        Se onkin kovan jätkän merkki kun vetää kunnon röökiä, eikä mitään vitun apteekin kevytsavukkeita!!!!


      • vanha kiusaajasi
        DarkFear kirjoitti:

        Nämä mua jatkuvasti kiusaavat homopersehuorahinttarit kun eivät ole koskaan varmaan edes tupakkaa polttaneet, kun ovat tollaisia vitun paskaläjiä, jotka eivät osaa mitään muuta kun samaa vittuilua jatkaa vuodesta toiseen saatana!!!!!!!

        Eivät varmaan kestäisi vittu edes jotain vitun apteekin kevytsavukkeita!!!!!!

        Kuulehan nyt sivari hintti! olen yksi pitkäaikaisimmista kiusaajistasi ja minä poltan BELOMARKANAL- mahorkkaa jota haen Venäjältä, josset vielä ole tajunnut se on yksi MAAILMAN vahvimmista savukkeista eikä siinä ole mitään Dark-neiti filtteriä!! Jos matkustan aasiassa poltan GUDANG GARAMIA joka on vielä VAHVEMPAA!


      • 20+9
        DarkFear kirjoitti:

        Nämä mua jatkuvasti kiusaavat homopersehuorahinttarit kun eivät ole koskaan varmaan edes tupakkaa polttaneet, kun ovat tollaisia vitun paskaläjiä, jotka eivät osaa mitään muuta kun samaa vittuilua jatkaa vuodesta toiseen saatana!!!!!!!

        Eivät varmaan kestäisi vittu edes jotain vitun apteekin kevytsavukkeita!!!!!!

        Kai tiedät, ettei tupakointi ole nykyään enää kauhean hyväksyttyä tai "coolia"? Se on aika luuserimaista


      • Kotiseudun heterot kirjoitti:

        Se onkin kovan jätkän merkki kun vetää kunnon röökiä, eikä mitään vitun apteekin kevytsavukkeita!!!!

        Niin varsinkin kotiseuduilla kun kaikki ihmiset ja erityisesti nuoret ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies ei tupakoi.


      • vanha kiusaajasi kirjoitti:

        Kuulehan nyt sivari hintti! olen yksi pitkäaikaisimmista kiusaajistasi ja minä poltan BELOMARKANAL- mahorkkaa jota haen Venäjältä, josset vielä ole tajunnut se on yksi MAAILMAN vahvimmista savukkeista eikä siinä ole mitään Dark-neiti filtteriä!! Jos matkustan aasiassa poltan GUDANG GARAMIA joka on vielä VAHVEMPAA!

        Oon mä kuullut siitä ennenkin, että venäläiset mahorkat ovat niitä kaikkein vahvimpia savukkeita. Mutta harmi vaan kun tätä mahorkkaa ei ole saatavilla missään Suomessa, kuten ei ole mitään näitä aasialaisia savukkeitakaan.

        Älä mua syytä siitä, jos tupakoissa on filtterit, sillä ei se mun vikani ole. Syytä mieluummin niitä ahdasmielisiä suomalaisia poliitikkoja, jotka pyrkivät tekemään tästä maasta kaikin keinoin savuttoman ja rajoittamaan sitä tupakointia joka paikassa.


      • Käyttäjätutkimus

        No keskustellaan täti: monenko nussima olet?


      • vanha kiusaajasi
        DarkFear kirjoitti:

        Oon mä kuullut siitä ennenkin, että venäläiset mahorkat ovat niitä kaikkein vahvimpia savukkeita. Mutta harmi vaan kun tätä mahorkkaa ei ole saatavilla missään Suomessa, kuten ei ole mitään näitä aasialaisia savukkeitakaan.

        Älä mua syytä siitä, jos tupakoissa on filtterit, sillä ei se mun vikani ole. Syytä mieluummin niitä ahdasmielisiä suomalaisia poliitikkoja, jotka pyrkivät tekemään tästä maasta kaikin keinoin savuttoman ja rajoittamaan sitä tupakointia joka paikassa.

        Sen takia minulla on näitä koska USKALLAN YKSIN MATKUSTELLA! Jos tahtoo Suomessa hyvää ja vahvaa savuketta täytyy ostaa Cameleita ja pätkiä filtteri helvettiin!

        Ja ketkäs perkeleet ne täällä höösää ja kaikkea rajoittaa? no VASEMMISTO!!!


      • vanha kiusaajasi kirjoitti:

        Sen takia minulla on näitä koska USKALLAN YKSIN MATKUSTELLA! Jos tahtoo Suomessa hyvää ja vahvaa savuketta täytyy ostaa Cameleita ja pätkiä filtteri helvettiin!

        Ja ketkäs perkeleet ne täällä höösää ja kaikkea rajoittaa? no VASEMMISTO!!!

        No minkä mä sille oikein itse voin, että kun en pysty yksin mihinkään ulkomaille koskaan lähtemään. Että turha sun on tollaisesta asiasta mulle vittuilla.

        Mutta ei sitä pelkästään vasemmistolaiset ole kaikkea tässä maassa rajoittamassa, sillä on niitä kaiken maailman rajoituksia kannattaneet myös mm. kristilliset, keskustapuolue, kokoomuslaiset ym.


      • vanha kiusaajasi
        DarkFear kirjoitti:

        No minkä mä sille oikein itse voin, että kun en pysty yksin mihinkään ulkomaille koskaan lähtemään. Että turha sun on tollaisesta asiasta mulle vittuilla.

        Mutta ei sitä pelkästään vasemmistolaiset ole kaikkea tässä maassa rajoittamassa, sillä on niitä kaiken maailman rajoituksia kannattaneet myös mm. kristilliset, keskustapuolue, kokoomuslaiset ym.

        "No minkä mä sille oikein itse voin, että kun en pysty yksin mihinkään ulkomaille koskaan lähtemään." No kukas sille sitten voi josset sinä? Kuoletko jos lähdet ulkomaille? Onko parempi elää koko elämä Varissuolla???

        Totta on että kristilliset ovat myös suuressa vastuussa noista helvetin rajoituksista, vähemmässä määrin myös muut tietenkin.


      • politiker åke
        DarkFear kirjoitti:

        Oon mä kuullut siitä ennenkin, että venäläiset mahorkat ovat niitä kaikkein vahvimpia savukkeita. Mutta harmi vaan kun tätä mahorkkaa ei ole saatavilla missään Suomessa, kuten ei ole mitään näitä aasialaisia savukkeitakaan.

        Älä mua syytä siitä, jos tupakoissa on filtterit, sillä ei se mun vikani ole. Syytä mieluummin niitä ahdasmielisiä suomalaisia poliitikkoja, jotka pyrkivät tekemään tästä maasta kaikin keinoin savuttoman ja rajoittamaan sitä tupakointia joka paikassa.

        Olisi kyllä parempi että koko Suomi olisi täysin savuton. Mutta ei meille niin käy, vaan kannabis laillistetaan muutaman vuoden päästä ja täysihelvetti pääsee irti.

        Meillä on jo tarpeeksi ongelmia alkoholin kanssa, siksi emme tarvitse tupakkaa emmekä totisesti mitään hamppua. Lapset ja nuoret sysätään huumeveikkojen armoille jos nämä vasurivässykät saavat tahtonsa läpi.


      • vanha kiusaajasi kirjoitti:

        "No minkä mä sille oikein itse voin, että kun en pysty yksin mihinkään ulkomaille koskaan lähtemään." No kukas sille sitten voi josset sinä? Kuoletko jos lähdet ulkomaille? Onko parempi elää koko elämä Varissuolla???

        Totta on että kristilliset ovat myös suuressa vastuussa noista helvetin rajoituksista, vähemmässä määrin myös muut tietenkin.

        No kun ei sitä vaan yksin ole helppo tai varsinkaan mukava mihinkään lähteä, niin sen vuoksi sitä ei ole tullut koskaan tai ei tule edelleenkään varsinkaan mihinkään ulkomaille koskaan lähdettyä.

        En mä nyt varmaan siihen kuolisi, jos mä lähtisin yksin ulkomaille, mutta kyllä siitä vaan muut ihmiset varmasti ajattelisivat kaikkea negatiivista ja varsinkin nuorempana sitä ei tullut lähdettyä mihinkään senkään vuoksi, kun vanhemmat eivät päästäneet ja eivät he kyllä tälläkään hetkellä siitä tykkäisi, jos mä joku päivä lähtisin yksin johonkin ulkomaille.

        Sanoisin kyllä niin, että varsinkin ne kristilliset ovat Päivi Räsäsen johdolla olleet kaikkein eniten vastuussa kaikenlaisista rajoituksista ja he haluaisivat kyllä saada kaikkeen mahdolliseen niitä rajoituksia vieläkin enemmän.


      • Tom Of Finland
        DarkFear kirjoitti:

        Niin varsinkin kotiseuduilla kun kaikki ihmiset ja erityisesti nuoret ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies ei tupakoi.

        Hei kaikille. Nimeni on Kerkko Koskinen ja tulin kertomaan kaikille teille ihanille kullan-nupuille, intohimoisesta yöstäni Darkfearin kanssa. Silmämme kohtasivat ensimmäisen kerran eräässä Turkulaisessa ravintolassa, tulit rohkeasti istumaan samaan pöytään kanssani kertomaan elämäntarinaasi ja katsoit minua tiukasti silmiin ihanan sinisillä silmilläsi. Juotuamme muutaman oluen, kysyit haluanko lähteä kanssasi jatkoille luoksesi Varissuolle ja hetkeäkään epäröimättä vastasin kyllä, joten me lähdimme. Kun saavuimme perille ilman mitään kummempia selittelyjä veit minun makuuhuoneeseesi, riisuit minut ja käskit minun käydä nelinkontin. Kulli jäykkänä tottelin ja ajattelin miten hieno juttu meillä on kehittymässä. Työnnyit syvälle peräaukkooni, toisella kädelläsi kiveksiäni ihanasti hyväillen. Sitten tunsin kuinka tulit peräsuoleeni ja se tuntui niin hyvältä


      • TOF
        DarkFear kirjoitti:

        Niin varsinkin kotiseuduilla kun kaikki ihmiset ja erityisesti nuoret ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies ei tupakoi.

        Hui kamalaa. No, onneksi et ole enää nuori.


      • Päivi & darkkis
        DarkFear kirjoitti:

        No kun ei sitä vaan yksin ole helppo tai varsinkaan mukava mihinkään lähteä, niin sen vuoksi sitä ei ole tullut koskaan tai ei tule edelleenkään varsinkaan mihinkään ulkomaille koskaan lähdettyä.

        En mä nyt varmaan siihen kuolisi, jos mä lähtisin yksin ulkomaille, mutta kyllä siitä vaan muut ihmiset varmasti ajattelisivat kaikkea negatiivista ja varsinkin nuorempana sitä ei tullut lähdettyä mihinkään senkään vuoksi, kun vanhemmat eivät päästäneet ja eivät he kyllä tälläkään hetkellä siitä tykkäisi, jos mä joku päivä lähtisin yksin johonkin ulkomaille.

        Sanoisin kyllä niin, että varsinkin ne kristilliset ovat Päivi Räsäsen johdolla olleet kaikkein eniten vastuussa kaikenlaisista rajoituksista ja he haluaisivat kyllä saada kaikkeen mahdolliseen niitä rajoituksia vieläkin enemmän.

        Sinähän tunnut rakastavan rajoituksia kun annat keski-iän kynnykselläkin vielä isin ja äidin määräillä menetkö ulkomaille


    • 17+3

      Mun mielestä tämä että sun täytyy tehdä useita ketjuja siitä että jätät palstan on osoitus siitä ettet kykene siihen.

    • 11+8

      Darkkis tulee takas häämatkan jälkeen

      • Juu ;)

        ruskettuneena, islaminuskoisena ja hyvin nuschittuna


    • En kyllä usko, että noita idioottimaisia aloituksia kovinkaan moni eri ihminen tehtailee. Onpahan vain muutamalla tylsistyneellä koulupojalla tai muuten vain latvakakkosella tapauksella jäänyt vähän levy päälle. Eipä noita ketjuja tule edes avattua kun ei jaksa sama juttu naurattaa ihan sitä viittäkymmentä kertaa. Mutta huvinsa kullakin.

    • Palstalainen.

      No vihdoinkin. Tätä pitää juhlia.

    • 10+3

      Onko näiden DarkRearin jäähyväisviestien tarkoitus toimia varoituksena tyyliin "Jos te pahat pojat ette nyt lopeta niin minä lähden kotiin!"?

    • vilpitön nainen

      Minä en ainakaan vihaa sinua, DarkFear. Sinä vain provosoidut kauhean herkästi huutamaan ja kiroilemaan. Paljon tehokkaammin pystyisit vastustamaan palstakiusaajaasi, jos vain antaisit asian olla tai ehkä joskus vastaisit lyhyesti, sarkastisesti. Ja se riittää, että yhden kerran kiellät olevasi homo, ei sinun tarvitse pultata joka kerran, kun joku väittää sinua homoseksuaaliksi. Se on vain kiusantekoa, joka vaimenee ajan mittaan, jos et provosoidu niin kovasti.

      • SekaSikiö

        Luuletko, että kukaan muu ei ole tuota kertaakaan täällä hänelle sanonut?
        Surullista katseltavaahan se on kun toinen ei usko, mutta en minä ainakaan jokaisen keskusteluun (ja niitähän riittää täällä, enemmän kuin mitään muuta) oo puuttumassa kerta ei itse osaa edes yrittää kokeilla jotain näistä hyvisten vinkeistä (joita darkkiksen mielestä täällä ei enää ole yhtään, vaan kaikki ovat häntä vastaan).


    • DarkRobot

      Selailin äkkiseltään tätäkin turhaa ketjua, ja huomasin, että vaikka otsikko on taas kerran lupaava, niin samaa p*skaa täällä aina vaan puhutaan. Vaihtaisit edes otsikkoa, koska tuo toistaminen menettää tehoaan. Otsikkoja voisi olla mm.

      - Finasteroidit, kaljuuntuminen, persumilitaristit, parhaat nuoruusvuodet, pasifismi, yksiöt, nettikiusaaminen, yksin yöelämässä, homot ja autistit, jne....

      Sinä puhut aina samoista aiheista ja ne eivät edes kuulu tälle palstalle. Paitsi, että et saa pillua( kuten olet myöntänyt), koska sinulla ei ole kavereita = Olet ATM. Et myönnä tätä asiaa, niin miksi sitten olet täällä? Haluat vaan jutella koska olet hyvä tyyppi? Sinä jankutat aina, kaikesta, tämäkin "jätän palstan"- otsikko oli, ironista kyllä, jankutusta kuten aina sinun kanssasi.

      Mutta koska et ole ihminen, niin kysyn vaan, että onko DarkFear Rebirth Bot Ultimate Argument Machine jo valmis, missä yrityksessä se julkaistaan ja milloin se tulee markkinoille? Tiedämme kaikki että et ole ihminen, vaan pelkkä sosiaalinen kokeilu ja olisi turhaa ajan ja tutkimuksen haaskausta vaan jättää se DarkRear Conversation Automatic Bot, koodaamatta, myymättä ja julkaisematta. Kysyn vain, kun loppusuoralla( v. 2005- 2015) ollaan kymmenen vuoden sosiaalista projektia, että saanko minä päästä esimerkki henkilöksi ohjelmaanne???

    • Phileas Fogg

      Vielä vuonna 2005 DarkFear suunnitteli reissua Eurooppaan: http://keskustelu.suomi24.fi/node/2037696

      Nyt sitten purnailee sitä, miten yksinäinen mies ei voi mennä risteilylle. Paskapuhetta moinen. Minä ainakin teen monia asioita yksin, kyllä kavereillekin on joskus suotava omaa aikaa.

      • wanha Darkkis

        Onkohan tuo aikaa milloin Darkkiksen skitsofrenia ei ollut puhjennut vielä? Suhteellisen normaalisti tuntuu kirjoittelevan tuossa


      • wanha Darkkis kirjoitti:

        Onkohan tuo aikaa milloin Darkkiksen skitsofrenia ei ollut puhjennut vielä? Suhteellisen normaalisti tuntuu kirjoittelevan tuossa

        Niin eipä sitä tuolloin olleet vielä ne tämän palstan kusiaivot joka päivä mua pilkkaamassa ja homoksi jatkuvasti haukkumassa. Ainakin siinä mielessä elämä oli tuolloin paljon mukavempaa ja helpompaa kun mitä tänä päivänä.


      • degeneraatio
        wanha Darkkis kirjoitti:

        Onkohan tuo aikaa milloin Darkkiksen skitsofrenia ei ollut puhjennut vielä? Suhteellisen normaalisti tuntuu kirjoittelevan tuossa

        Darkkiksen kirjoittelut on tosiaan muuttunut entistä sairaampaan suuntaan ajan myötä. Voiskohan hänellä olla joku sellainen sairaus mikä taannuttaa ihmisen. Esim. tämä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Huntingtonin_tauti

        "Dementiassa on muistihäiriön lisäksi huomattavina piirteinä ärtyvyys ja persoonallisuuden muutos."


      • AT-analyysit
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä sitä tuolloin olleet vielä ne tämän palstan kusiaivot joka päivä mua pilkkaamassa ja homoksi jatkuvasti haukkumassa. Ainakin siinä mielessä elämä oli tuolloin paljon mukavempaa ja helpompaa kun mitä tänä päivänä.

        Voisiko jopa sanoa että elit silloin niitä parhaita nuoruusvuosiasi? Olit toivoa täynnä ja suunnittelit matkoja, ja olit jopa oikeasti nuori.


      • .............
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä sitä tuolloin olleet vielä ne tämän palstan kusiaivot joka päivä mua pilkkaamassa ja homoksi jatkuvasti haukkumassa. Ainakin siinä mielessä elämä oli tuolloin paljon mukavempaa ja helpompaa kun mitä tänä päivänä.

        Ainakin tekemisen puutetta tunnut potevan kun aina vaan palaat tänne. Mitä jos tekisit välillä vaikka iltalenkin, joisit teetä, lukisit Stalinin Neuvostoliiton historiaa, töllöttäisit urheilua, kuuntelisit heviä... ihan mitä tahansa muuta kuin että kirjoittelisit tälle palstalle?


      • Sexual shockwave
        degeneraatio kirjoitti:

        Darkkiksen kirjoittelut on tosiaan muuttunut entistä sairaampaan suuntaan ajan myötä. Voiskohan hänellä olla joku sellainen sairaus mikä taannuttaa ihmisen. Esim. tämä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Huntingtonin_tauti

        "Dementiassa on muistihäiriön lisäksi huomattavina piirteinä ärtyvyys ja persoonallisuuden muutos."

        Yussufin nahkadildo tärähti syvälle ytimiin ja Darkkis menetti järjen valon


      • Lähde jo
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä sitä tuolloin olleet vielä ne tämän palstan kusiaivot joka päivä mua pilkkaamassa ja homoksi jatkuvasti haukkumassa. Ainakin siinä mielessä elämä oli tuolloin paljon mukavempaa ja helpompaa kun mitä tänä päivänä.

        Jos et lue palstaa niin et tiedä heidän haukkuvan sinua täällä ja kun huomaavat, ettei sinua ole enää palstalla niin se haukkuminenkin loppuu


      • sahanpurustoori
        ............. kirjoitti:

        Ainakin tekemisen puutetta tunnut potevan kun aina vaan palaat tänne. Mitä jos tekisit välillä vaikka iltalenkin, joisit teetä, lukisit Stalinin Neuvostoliiton historiaa, töllöttäisit urheilua, kuuntelisit heviä... ihan mitä tahansa muuta kuin että kirjoittelisit tälle palstalle?

        Sanoppa muuta. Eihän oikeasti keski-ikäiset miehet enää tuollaisista asioista meuhkaa kuin kiukkuinen teinipoika vaan menevät laivalle kun on vapaata ja muualla matkustelevat ja herra jestas mikä tilaisuus se on itsekseen sinkkuna mennäkkin kun on vapaa menemään eikä tarvitse puolta vuotta ennemmin lomia yms muijan kanssa sopia lomamatkasta.

        DF kysyn: miten nämä vuosia toistuvat aiheesi auttavat sinun tilanteen muuttumista? Etkö ota vastuuta kohtalostasi vaan vaadit muita muuttumaan?

        Euroopassa on varmasti enemmän homoseksuaaleja kuin Suomessa eivätkä he ajattele heteroista negatiivista. Suurissa kaupungeissa joihin nähden Turku ja Helsinki ovat peräkyliä, asuu miljoonia ihmisiä yksiöissä vaikka tienaavat hyvin.


      • AT-analyysit kirjoitti:

        Voisiko jopa sanoa että elit silloin niitä parhaita nuoruusvuosiasi? Olit toivoa täynnä ja suunnittelit matkoja, ja olit jopa oikeasti nuori.

        No en kyllä elänyt silloin(kaan) niitä parhaita nuoruusvuosiani, sillä en ollut tuolloinkaan tyytyväinen elämääni. Joten ei sitä sellaisia vuosia voi sanoa millään tavalla elämänsä parhaiksi vuosiksi, jos ei itse ole siihen omaan elämäänsä tyytyväinen.

        Mutta joo suunnittelin kyllä tuolloin kaikkia matkoja ja silloin mulla oli tavoitteena jopa se, että olisin kolmeenkymppiin mennessä päässyt käymään useammassakin Euroopan maassa, mutta eipä tollaiset suunnitelmat mulla sitten kuitenkaan koskaan toteutuneet.

        Tosin nyt mä oon suunnitellut sitä, että jos vaikka lähtisi joskus myöhemmällä iällä käymään jossain tollaisilla Euroopan laivamatkoilla, vaikka joskus yli neljä- tai viiskymppisenä.


      • Budapest

        On se käynyt Budapestissä tuon viestin mukaan vuonna 2005. Se ei käy ilmi millä se on mennyt ja kenen kanssa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2003304/#comment-10000722

        "Mieluummin pistän päälleni sellaisen paidan jossa komeilee Che Guevaran naamataulu, myös kaikki rasismin vastaiset ja peace-henkiset paidat ovat erittäin hyviä. Nyt viime viikolla ostin Budapestista hienon punaisen DDR-paidan jonka laitan ylpeänä päälleni, tämä paita onkin oikein fasismin vastainen paita."


    • Luulen niin
    • surullista...

      DarkFear ei taida jättää palstaa :(

    • TOF

      Seuraavaksi väität muuttavasi omasta huoneestasi, josta et uskalla poistua kuin äitisi taluttamana.

      • YTM:n neuvot

        Seuraavaksi haluat varmaan yhden RIESENEISTÄNI.


    • Niin miten on?

      Joko Darkki, vanhahomopoika, on jättänyt palstan?

      • Kymppi

        ^ Viime yönä se on viimeksi tänne kirjoitellut. Ei siis ole lähdössä yhtään mihinkään, vaan jauhaa koko loppuvuoden (ja varmaan seuraavat 10 vuotta) fina-tabuista, parhaista nuoruusvuosista, yksinäinen mies ei voi mennä baariin jne.


    • asdasdasddas

      Menin jo sekaisin, mikä näistä ketjuista oli mikä...

    • Totuus sinusta DF

      Jätitkö palstan?

      • surullista...

        Ei tainut jättää


    • Señor Chang

      Eikö se jättänyt vieläkään?

    • 8plus9

      Milloin jätät palstan?

    • 5plus19

      Jätätkö jo?

    • Anonyymi

      Hei sinä, joka kerroit tämän 24-palstan sikamaisuudesta. Itsekin eksyin tänne vahingossa. Jos sinua yhtään lohduttaa, niin olen kanssasi ihan samaa mieltä! Ihmiset ovat pahoja ja täällä on niiden "pesä".
      Suojele itseäsi ja etsi sinua kunnioittavia ja rakastavia ihmisiä!!!

      Jos jaksat, lähetä hyvä ajatus näiden onnettomien, sairaiden ihmisten puolesta jonnekin yläilmoihin! Tämä porukka suomi-24 on huumeista ja viinasta sekaisin olevia ja onnettomia ihmisiä. Kun ne ovat raivonneet ja vihanneet muita ihmisiä tarpeeksi, ne iskevät huumepiikin ja alkavat itkeä omaa kurjuuttaan ja elämän viheliäisyyttä...on tietysti niitäkin, jotka ovat umpipahoja, katkeruudenkomposteja ym ym..Jätä tämä porukka, se on sairas!


      Kaikkea hyvää sinulle, toivon että löydät hyvän keskustelukaverin itsellesi!

    • Anonyymi

      Hyvää jatkoa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe