Suomalainen nainen on monen mielestä jakorasia, horo, spermaviemäri, ilmaishuora jne.
Mutta onko asia oikeasti noin? Tuskin on, vaikka suominainen onkin nykyään feminismin ansiosta tai syystä " hyvä jätkä" eli suomalaiselle naiselle on sallittua ottaa känni, sekstailla silloin kun haluaa ja yleensäkin päättää omista tekemisistään kuten miehet ovat tehneet jo kautta historian.
Suomessa on runsaasti ahdasmielisiä ja pelokkaitakin miehiä joita tuo naisten itsenäisyys kauhistuttaa - tälläkin palstalla näitä miehiä kirjoittelee säännöllisesti.
Suomalainen nainen huolehtii itse toimeentulostaan joko työssä käymällä, opiskelemalla tai sitten sosiaaliturvan avulla ja tämä on se asia joka on tuonut naisille vapauden päättää itse omasta elämästään.
Joten Suomalaiset Naiset jatkakaa samaan tahtiin ja tehkää niin kuin itse parhaaksi näette, vain siten elämänne tulee täyteen kokemuksia ja pettymyksiäkin - siis tulee elämä eletyksi.
Minkälainen on suomalainen Nainen?
42
277
Vastaukset
- ätmi
Omasta toimeentulostaan huolehtiminen sosiaaliturvan avulla kyllä hieman venyttää itsestään huolehtimisen käsitettä.
- nainennnnn
niin, yleensähän ne ovat vain ne miehet sossunluukulla, joten pitää nyt vähän väistyä teidänkin, tasa-arvo
- ätmi
nainennnnn kirjoitti:
niin, yleensähän ne ovat vain ne miehet sossunluukulla, joten pitää nyt vähän väistyä teidänkin, tasa-arvo
Viestissäsi ei ole mitään järkeä. Esität siinä kaksi väitettä:
1) On joskus ollut aika, jolloin vain miehet ovat saaneet sossusta tukea ("yleensä vain ne miehet sossunluukulla")
2) Naisten pääsy sossun luukulle on miehiltä pois ("pitää nyt vähän väistyä teidänkin")
Kumpikin on aivan huuhaata. Lisäksi toistan, että sosiaaliturvalla elävä huolehtii itsestään samalla tavalla kuin vanhempiensa rahoilla elävä. Eli ei huolehdi lainkaan, vaan joku muu huolehtii hänestä. - Taas yksi esimerkki:
ätmi kirjoitti:
Viestissäsi ei ole mitään järkeä. Esität siinä kaksi väitettä:
1) On joskus ollut aika, jolloin vain miehet ovat saaneet sossusta tukea ("yleensä vain ne miehet sossunluukulla")
2) Naisten pääsy sossun luukulle on miehiltä pois ("pitää nyt vähän väistyä teidänkin")
Kumpikin on aivan huuhaata. Lisäksi toistan, että sosiaaliturvalla elävä huolehtii itsestään samalla tavalla kuin vanhempiensa rahoilla elävä. Eli ei huolehdi lainkaan, vaan joku muu huolehtii hänestä.Suomalaisen naisen argunmentaatiokyky on alkeellisella tasolla.
- Lehm ja koiv
Pitäähän miesten aina jostain kitistä.
Pitäähän pikkupoikien päästä purkamaan turhautumiaan ja kas..
helpoin tapa on haukkua suomalainen nainen maanrakoon.
Voi hellanlettas, sallittakoon se heille.- 1+9
Joohh. Suomen media, naistenlehdet ja feministit aina niin kehuu Suomalaista miestä. Potkua päähän tulee joka suunnasta. Vitun vatipää!
- Ikisinkku M
"Joten Suomalaiset Naiset jatkakaa samaan tahtiin ja tehkää niin kuin itse parhaaksi näette, vain siten elämänne tulee täyteen kokemuksia ja pettymyksiäkin - siis tulee elämä eletyksi."
Loppusaldo taitaa olla lähinnä niitä pettymyksiä, tämän päivän vapaamielinen nainen sitten aikanaan istuskelee kiikkustuolissa sukupuolitautien runtelema pimppa ruvella muistelemassa mennetä jännämiehiä, eläkepäivänä eläväisen muiston niistä miehistä tuovat käymään tulevat lapset kun kolistavat mummolta roposet parempaan talteen ja käytttöön, kaljaan, ihan niin kuin isänsä aikoinaan.- Eikös niin
"Loppusaldo taitaa olla lähinnä niitä pettymyksiä, tämän päivän vapaamielinen nainen sitten aikanaan istuskelee kiikkustuolissa sukupuolitautien runtelema pimppa ruvella muistelemassa mennetä jännämiehiä, eläkepäivänä eläväisen muiston niistä miehistä ...."
Se on elämää se ... parempi muistella sitä mitä tuli tehtyä kun katua sitä mitä jäi tekemättä. - Juuri näin
Itsekin tunnistat, että tällaiset naiset ovat kuitenkin himottua tavaraa. Julkisesti paheksut, salaa himoitset.
- 17+19
Eikös niin kirjoitti:
"Loppusaldo taitaa olla lähinnä niitä pettymyksiä, tämän päivän vapaamielinen nainen sitten aikanaan istuskelee kiikkustuolissa sukupuolitautien runtelema pimppa ruvella muistelemassa mennetä jännämiehiä, eläkepäivänä eläväisen muiston niistä miehistä ...."
Se on elämää se ... parempi muistella sitä mitä tuli tehtyä kun katua sitä mitä jäi tekemättä.Pitääpäs lähteä murhaamaan, ryyppäämään ja ryöstämään.
Ei tarvitse sitten vanhana katua. - valkoinen barbaari
17+19 kirjoitti:
Pitääpäs lähteä murhaamaan, ryyppäämään ja ryöstämään.
Ei tarvitse sitten vanhana katua.Älä unohda huumeita ja anabolisia steroideja. Pitäähän niitäkin kokeilla, ettei tarvitse vanhana katua.
- Ikisinkku M
Juuri näin kirjoitti:
Itsekin tunnistat, että tällaiset naiset ovat kuitenkin himottua tavaraa. Julkisesti paheksut, salaa himoitset.
Ehkä ne joillekin ovat vaikka en nyt kovin helpolla usko että varsinaisesti himoittuja, ennemminkin saatavissa olevia ja minua henkisesti heikommat miehet niitä sitten polkee tyydytyksekseen. En himoitse, ehkä vähän säälin.
- Realisti .
Ikisinkku M kirjoitti:
Ehkä ne joillekin ovat vaikka en nyt kovin helpolla usko että varsinaisesti himoittuja, ennemminkin saatavissa olevia ja minua henkisesti heikommat miehet niitä sitten polkee tyydytyksekseen. En himoitse, ehkä vähän säälin.
Mitä turhaan säälimään. Ei se seksi naista pahenna. Kyllä naiset osaavat harrastaa seksiä ihan suojaamalla itsensä taudeilta. Eikä se pimppi siitä kulu vaikka useamman kerran seksiä harrastaakin. Parisuhteita tulee ja menee, mikään ei nykyään ole ikuista.
- PekkaKuipelo
Minulle ei suomalainen nainen kelpaa. Thaimaalainen on niin paljon parempi. Hän on oppinut äidiltään ja vanhemmiltaan paikallisen kulttuurin, jossa nainen huolehtii miehestään. Kotityöt, ruoka, pyykit, silitys, imurointi hoituvat luonnostaan, omasta halustaan. Viimeksikin kun olin suihkussa hän alkoi imuroimaan. Oltuani töissä hän siivosi kotona koska muuten oli "boring" eli jotain piti tehdä. Suominainen ei tähän taivu. Ruoka on valmiina, suominainen sanoo et ota jääkaapista. Ei näin. Lisäksi naiseni painaa 40kg vielä kolmikymppisenä, suominaisen takamus leviää teini-iän jälkeen.
- kyllä lähtee
Lapsiprostituoitusi ei ilmeisesti käy töissä ollenkaan?
- N38
Että oikein tekee kotityöt, vaikkei käy töissä, mahtavaa! Suominainen on laiska loinen ja huora, jos jää kotiin miehensä elätettäväksi mutta ulkomaalainen helppoa kotielämää viettävänä sankariainesta... Suomalaismiehen pettämätön logiikka.
- Kivaa elämää
Kaipa sillä naisella on vähän "boring" kotona kun ei ole mitään muutakaan. Kukaan älykäs ihminen ei jaksa olla pelkkä siivooja/seksiorja.
Jos olisi ollut valinnan varaa olisiko valinnut vapauden tehdä mitä haluaa, vaiko olla kotiorjana koko elämänsä?
Käsittääkseni suomalainen nainen on, keskimäärin ottaen, aika samanlainen kuin suomalainen muutenkin. Rehti, työteliäs ja suorapuheinen positiivisella tavalla, mutta turhan konservatiivinen.
- pilalla ovat
Feminismi on opettanut suomalaisille naisille että naisen tehtävä ei ole miellyttää miestä. Jo ulkonäöstä voi usein päätellä kuinka erinomaisesti suomalainen nainen on tämän opin sisäistänyt.
- pollyt
miksi pitäisi miellyttää?
- Femmari
pollyt kirjoitti:
miksi pitäisi miellyttää?
Niinpä?
Itse me itsemme elätämme, miksi meidän pitäisi nuolla jonkun juntin suomipojan p...ttä?
Siinähän kitisette. :)
- eräs mies
"Suomalainen nainen on monen mielestä jakorasia, ****, spermaviemäri, ilmaishuora jne."
No ei kyllä kovinkaan monen mielestä. Ei pidä luulla että tämän palstan monialaluusereiden mielipide edustaa normaali-ihmisten, joita suurin osa suomalaisista miehistä on, mielipidettä. - Ex PUA
Tässä linkissä lienee aika mojova kuvaus suomalaisesta naisesta, ja siitä miks ne ovat sinkkuina (YTMien hyvä itsesuojeluvaisto).
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seitseman-myrkyllista-ihmistyyppia-ala-paasta-heita-elamaasi/ - Ex PUA
Muuten taas tuo aloitus oli naisen logiikalla kirjoitettu.
Ensiksi kiistetään naisen lutkautuminen, naisellisuuden konkurssi ja täydellinen narsistinen minä minä ja vielä kerran MINÄ-kompleksi, mutta sitten jo lopussa siihen rohkaistaan.
Tästä syystä suomalainen nainen alkaa olla menetetty tapaus, joka on ihan itse oman sänkynsä pedannut.
Naisen moraali ja kyky hillitä omat eläimelliset ja täysin itsekkäät impulssinsa ovat tämänkin aloituksen perusteella olemattomat, ainkain niin kauan kunnes jokin puuttuu siihen. Nainen itse ei kykene parannukseen, ainakaan jos aloittajaa on uskominen. - Reipas Mies
Kaksinaamaisuus on se mikä rassaa.
Nainen ei "menetä" nykyään kunnollisuuttaan ollessaan riemurasia ytmeinä pitämilleen pelipanomiehille mutta samalla kaikkien miesten on helvetin hankalaa nykyään täyttää standardit joita naiset asettavat "kunnolliselle miehelle". Juuri näissä yökerhoissa näkee että pelipanomiehet vonkaa säälittä jokaista naista jotta joltain sitä limaläpeä heltiäisi illan palkaksi. Se on kipinää kun naisen saa niin haluamaan.
Lisäksi kaikki miehet eivät todellakaan paneskele niitä naisia joita itse haluavat. Tasojärjestelmä pitää siitä huolen. Jos jäät ilman, olet alinta kastia.
Ette te naiset jaa kelle vaan. Pitää olla smooth iskijämies. Mitä saa ne miehet ketkä eivät täytä PUA, saarnaaja, jännä etc., määreitä seksimarkkinoilta? EI mitään. Ei tavistuijaa, ei ylipainoista heppatyttöä, muotihottisnaisista sopii unelmoida. Naisten itsenäisyys tarkoittaa sitä että miesten arvostus on kokenut suuren inflaation, ei enää perusjarmot tarjoa tarpeeksi naiselle sitä mitä elintason ja statuksen nosto naiselle vaatii.
Se olisi kommunismin tapainen ideaali-utopia jos jokainen saisi sellaista naista/miestä kun itse haluaa olematta itse vaatimusten huipulla.
Näin se on että turistiluokasta on huono huudella kuin siellä toisella osastolla tuoksuu shampanja ja mansikat.
Se että jonkun naisen ympärillä pyörii himokkaita miehiä ei ole meriitti naisen laadusta. Vaan se miten korkeatasoisen miehen saa sormuskauppaan kanssaan.- Faktaa asiasta
Väärin koska kaikilla kauniilla naisilla ei ole komeaa tai rikasta miestä vaan ihan tavallinen puoliso, se määrä minkä verran naisen ympärillä pyörii miehiä, todella kertoo naisen tason. Kauniita naisia yrittää kaikenlaiset miehet.
- piiloalfa
Ei se naisesta huoraa tai lutkaa tee, jos harrastaa monien miesten kanssa seksiä. Ei kyllä tosin myöskään haluttua matskua parisuhteeseen.
Minulla ei ole minkäänlaista intoa olla romanttisissa yhteyksissä naisen kanssa, joka on mennyt pilalle baareissa saadusta loputtomasta miesten huomiosta. Jos käy vaikka ikävuodet 14-25 kotibileissä ja baareissa, niin siinä nainen on saanut yli 10 vuoden aivopesun, joka on vääristänyt naisen kaikki odotukset tyypillisestä miehestä. Siitä mentaliteetista on aika mahdoton varmaan enää palata takaisin. Oikeastaan baareissa käyvä nainen ei ole siis minulle vaihtoehto ollenkaan.- Puputyttö kelpasi :D
http://metro.co.uk/2008/11/07/playboy-bunny-kendra-gets-married-119003/
Ei mennyt pilalle, vaikka kuulemma harrasti kovasti seksiä.
- jaiks
Täällä palstalla on näitä miehiä, jotka ovat päättäneet, että he tietävät kaikesta kaiken. Vaikka miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta, hän tietää 100 %:sesti kaiken kaikista suomalaisista naisista ja vaikka totuus laitettaisi hänen nenänsä eteen, hän kieltäytyy uskomasta mitään muuta kuin ennakkoluulojaan.
Itse olen ollut yksityisellä sektorilla töissä 14-vuotiaasta asti ja vaikken tienaa nykyisin kuin keskivertopalkansaajan verran, elätän kuitenkin itseni. Tunnen paljon kaltaisiani naisia, jotka eivät tosiaankaan ole yhteiskunnan elättejä, vaan maksavat asuntolainansa ja elämisensä ilman tukia.
Moni nainen kuten minäkin on valmis palvomaan miestä ja miellyttämään häntä, mutta kun kyse on kahdensuuntaisesta asiasta. Myös miehen pitää olla valmis tekemään asioita naisen mieliksi. Miksi nainen näkisi vaivaa ulkonäkönsä eteen, tekisi sängyssä asioita vain miehen mieliksi, tekisi reippaasti kotityöt jne, jos mies hädintuskin huolehtii henkilökohtaisesta hygieniastaan, ei välitä naisen orgasmeista eikä jaksa edes sukkiaan nostaa lattialta?
Nykyisin parisuhteiden iso ongelma on itsekkyys. Jos vertaa vanhoihin pitkään yhdessä olleisiin pareihin, niin on kaksi eroavuutta. Nykyisin parisuhteissa ei hyväksytä toista omana itsenä, vaan yritetään muuttaa häntä ja toisaalta ei olla valmiita tekemään asioita parisuhteen eteen. Jos kuvitellaan, että itse on vain hyötyjä ja toinen on se maksaja, tekijä ja uhrautuja, niin parisuhde ei voi toimia. Uskon, että tämän vuoksi moni mies hakee esimerkiksi thaikkuvaimon itselleen, koska ei kykene toimivaan suomalaiseen parisuhteeseen.
Suomalainen nainen osaa olla naisellinen, mutta käytännöllinen. Ei tuolla lumihangessa voi oikein kulkea korkokengissä ja minihameissa. Eikö sen pitäisi riittää miehelle, että nainen miellyttää miehen silmää kotioloissa? Monen teidän ihailemassa islaminuskon valtioissakin nainen peittää kauneutensa muilta miehiltä ja ilahduttaa ulkonäöllään vain omaa miestään.- ei muutu luuserit
Aamen. Olipa hyvä teksti, mutta tuskin tämän palstan neitsytpojut tätä sisäistävät vaan odottavat että se neito saapuu heille kuin itsestään ja he voivat mussuttaa sipsejä ja muuta epäterveellista sohvalla sillä välin kun tämä kaunis teinineitsyt laittaa ruokaa, siivoaa ja näyttää hyvälle uusissa pitsistringeissään.
- :DDDDD
ei muutu luuserit kirjoitti:
Aamen. Olipa hyvä teksti, mutta tuskin tämän palstan neitsytpojut tätä sisäistävät vaan odottavat että se neito saapuu heille kuin itsestään ja he voivat mussuttaa sipsejä ja muuta epäterveellista sohvalla sillä välin kun tämä kaunis teinineitsyt laittaa ruokaa, siivoaa ja näyttää hyvälle uusissa pitsistringeissään.
Hyvät naurut sain.
- ...
"suominainen onkin nykyään feminismin ansiosta tai syystä " hyvä jätkä" eli suomalaiselle naiselle on sallittua ottaa känni, sekstailla silloin kun haluaa"
Kelpaako tällainen suominainen enää vakavaan suhteeseen kenellekään? Ulkomailta voi helposti löytää uskollisen kotirouvan, joka on kyllä parempi vaihtoehto miehelle. - iuyggggggggggggggggg
Suomessa on synti naisen pitää hyvänä ja palvella miestä, kun taas melkeinpä missä vaan muualla naiset tajuavat että hunaja toimii paremmin kuin etikka.
- Vapaa nainen
Miksi sitä miestä pitäisi palvella?
Eräät juntit eivät vieläkään tunnu tajuavan, että nainen ei ole kenenkään piika, vaan terveessä ja tasapainoisessa suhteessa (tämä on varmaan monelle palstalaiselle vaikea käsite) samanarvoinen kumppani miehensä kanssa.
Nyt eletään 2000-lukua!
Mutta ne miehet, jotka ovat edelleen sitä mieltä, että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä voivat minun puolestani hankkia postimyyntimorsiamensa Thaimaasta tai Venäjältä.
Siellä on kyllä halukasta naista palvelemaan ainakin siihen asti, kunnes on saatu oleskelulupa tahi Suomen kansalaisuus. Taloudellinen apu myöskin saa tuonimorsiamessa alttiutta aikaiseksi.
Vanhempi ja rumempikin mies käy tähän tarkoitukseen.
Onneksi meidän Suomen naisten ei tarvitse nuolla kenenkään miehen p..:ttä, koska olemme teistä taloudellisesti riippumattomia. - iuyggggggggggggggggg
Vapaa nainen kirjoitti:
Miksi sitä miestä pitäisi palvella?
Eräät juntit eivät vieläkään tunnu tajuavan, että nainen ei ole kenenkään piika, vaan terveessä ja tasapainoisessa suhteessa (tämä on varmaan monelle palstalaiselle vaikea käsite) samanarvoinen kumppani miehensä kanssa.
Nyt eletään 2000-lukua!
Mutta ne miehet, jotka ovat edelleen sitä mieltä, että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä voivat minun puolestani hankkia postimyyntimorsiamensa Thaimaasta tai Venäjältä.
Siellä on kyllä halukasta naista palvelemaan ainakin siihen asti, kunnes on saatu oleskelulupa tahi Suomen kansalaisuus. Taloudellinen apu myöskin saa tuonimorsiamessa alttiutta aikaiseksi.
Vanhempi ja rumempikin mies käy tähän tarkoitukseen.
Onneksi meidän Suomen naisten ei tarvitse nuolla kenenkään miehen p..:ttä, koska olemme teistä taloudellisesti riippumattomia.Joopajoo, tuotahan te jaksatte jankuttaa. Kyse ei ole tarpeesta vaan halusta, on se niin vaikeaa myöntää että hyvällä saa hyvää.
- Kerropas nyt
iuyggggggggggggggggg kirjoitti:
Joopajoo, tuotahan te jaksatte jankuttaa. Kyse ei ole tarpeesta vaan halusta, on se niin vaikeaa myöntää että hyvällä saa hyvää.
Mitä se hyvä on? Ätmi, joka ei kelpaa muille kuin kielitaidottomille thaikuille?
- Vapaa nainen
Miksi joku HALUAISI palvella suomimiestä?
- Kurppakastilainen
Minä haluan. Teen mielelläni kotitöitä, joita tiedän puolisoni inhoavan, teen mielelläni hänen lempiruokiaan ja leivon hänelle herkkuja. Teen myös mielelläni vuoteessa asioita, joista tiedän hänen pitävän. Teen mieheni eteen lähes mitä vaan, hän on rakastettuni, ystäväni ja lasteni isä. Toisaalta hän tekee kaikkensa minun eteeni joka päivä ja on tehnyt jo yli 20 vuotta. En voisi enempää toivoa. Hyvä parisuhde syntyy kun kumpikin ajattelee puolisonsa etua, unohtamatta omaa hyvinvointiaan.
- Vapaa nainen
Kurppakastilainen kirjoitti:
Minä haluan. Teen mielelläni kotitöitä, joita tiedän puolisoni inhoavan, teen mielelläni hänen lempiruokiaan ja leivon hänelle herkkuja. Teen myös mielelläni vuoteessa asioita, joista tiedän hänen pitävän. Teen mieheni eteen lähes mitä vaan, hän on rakastettuni, ystäväni ja lasteni isä. Toisaalta hän tekee kaikkensa minun eteeni joka päivä ja on tehnyt jo yli 20 vuotta. En voisi enempää toivoa. Hyvä parisuhde syntyy kun kumpikin ajattelee puolisonsa etua, unohtamatta omaa hyvinvointiaan.
Eikös suhteen pitäisi juuri tuollainen olla, että kumpikin palvelisi toistaan vapaasta tahdosta.
Mietin vain sitä, kuka nainen haluaa vapaaehtoisesti palvella miestä, joka haukkuu kaikkia naisia lutkiksi ja ties miksi olioiksi?
Enpä usko, että moni... - 12+34
Vapaa nainen kirjoitti:
Eikös suhteen pitäisi juuri tuollainen olla, että kumpikin palvelisi toistaan vapaasta tahdosta.
Mietin vain sitä, kuka nainen haluaa vapaaehtoisesti palvella miestä, joka haukkuu kaikkia naisia lutkiksi ja ties miksi olioiksi?
Enpä usko, että moni...Mutta täällä monella jo valmiiksi on hapan asenne, hävinnyt naiseuden taito joka niin "ikävää" kuin onkin on taito voidella miestä.
- Kurppakastilainen
12+34 kirjoitti:
Mutta täällä monella jo valmiiksi on hapan asenne, hävinnyt naiseuden taito joka niin "ikävää" kuin onkin on taito voidella miestä.
Naiseuden taito tuo mieleen ne ajat, jolloin nainen joutui käyttämään oveluutta saadakseen tahtonsa läpi parisuhteessa. Aikuinen ihminen, jolla ei ollut omia tuloja, oli luonnollisesti pakotettu tällaiseen pelaamiseen. Oikeassa parisuhteessa nainen haluaa miellyttää miestä, koska rakastaa tätä ja haluaa tämän olevan onnellinen. Puolison hymy on kaunis asia.
- papa-razzi
Kurppakastilainen kirjoitti:
Naiseuden taito tuo mieleen ne ajat, jolloin nainen joutui käyttämään oveluutta saadakseen tahtonsa läpi parisuhteessa. Aikuinen ihminen, jolla ei ollut omia tuloja, oli luonnollisesti pakotettu tällaiseen pelaamiseen. Oikeassa parisuhteessa nainen haluaa miellyttää miestä, koska rakastaa tätä ja haluaa tämän olevan onnellinen. Puolison hymy on kaunis asia.
Kyllä moni nainen tykkää tehdä asioita miehen hyväksi, mutta "niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan". Jos nainen ihastuu ja rakastuu, hän yleensä tekee hyvinkin paljon asioita miehen hyväksi. Jotkut miehet vain kuvittelevat, että naisen pitäisi jotenkin nostaa mies jalustalle ja palvoa häntä vuodesta toiseen.
Suomessa yleensä nainenkin tekee ihan yhtä lailla palkkatyötä kuten mieskin. Kotitöistä tutkimusten mukaan nainen tekee edelleen suurimman osan. Eikö sekin ole jo sitä välittämistä ja huolehtimista, että nainen siivoaa, tekee ruoat ja hoitaa pyykit? Pitäisikö vielä senkin lisäksi päivittäin hieroa miehen hartioita, ostaa kaljat ja tarjoilla ne alasti, kun mies vain makaa sohvalla telkkaria katsoen? Se hapan asenne tulee naiselta siinä vaiheessa, jos mies ei tajua itse korjata omaa asennettaan auttavaisempaan suuntaan. Tasa-arvoinen parisuhde on juuri sitä, että kumpikin tekee oman osuutensa parisuhteesta, jotta suhde voi olla onnellinen ja rakkaus kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931