http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/10/22/kaljuuntuminen-uhkaa-onko-mitaan-tehtavissa
Että siinä voi nuori mies miettiä onko seuraavilla asioilla mitään väliä hänelle: "Finasteridin yleisiä haittavaikutuksia ovat sukupuolivietin heikkeneminen, impotenssi, pienentynyt siemennesteen määrä sekä uneliaisuus. Melko harvinaisia haittavaikutuksia ovat puolestaan siemensyöksyhäiriöt, ihottuma sekä rintojen arkuus ja suureneminen."
DarkFeariahan tälläiset mitättömät asiat eivät haittaa.
Finan haittavaikutuksista
32
135
Vastaukset
Kyllähän se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka on vaan sen verran tärkeä asia, että ei sitä fina-tablettien syöntiä kannata todellakaan joidenkin pikkuvaivojen vuoksi lopettaa. Sen kyllä jokainen tietää itse kaikista parhaiten, että mikä oikein on itselle tärkeää ja että mitä asioita sitä asettaa elämässään minkäkin edelle.
Etkö lukenut itse tätä artikkelia, kuinka siinäkin eräs mies tuntui pitävän sitä tukkaansa varsin tärkeänä asiana, joten en mä sentään onneksi ole ainoa tätä mieltä oleva tässä maailmassa, vaikka ehkä tällä roskapalstalla olenkin ainoa, joka on asiasta tätä mieltä.- no niin
Ainoa asia milloin impotenssi on "pikkuvaiva" on silloin jos ei koskaan saa naista, eli muna on ainoastaan kusemiseen.
- Jii007
Kyssäri täältä! Mites sitten JOS tapaat naisen, teille tulee sutinaa ja päädytte sänkyyn, mutta finan ansiosta pikkudarkkis ei pongahdakaan pystyyn tärkeimmällä hetkellä. Eikö silloin harmita edes vähän finailut?
- Totuus sinusta DF
Jii007 kirjoitti:
Kyssäri täältä! Mites sitten JOS tapaat naisen, teille tulee sutinaa ja päädytte sänkyyn, mutta finan ansiosta pikkudarkkis ei pongahdakaan pystyyn tärkeimmällä hetkellä. Eikö silloin harmita edes vähän finailut?
Ei hc-atm tapaa naisia, joten kysymys on absurdi.
- Jii007
Totuus sinusta DF kirjoitti:
Ei hc-atm tapaa naisia, joten kysymys on absurdi.
Niinhän se on, mutta kovastihan tuo Darkkis uskoo, että naisen löytää. Eikä hän itse HC-ätmiyttään myönnä.
- Totuus sinusta DF
Jii007 kirjoitti:
Niinhän se on, mutta kovastihan tuo Darkkis uskoo, että naisen löytää. Eikä hän itse HC-ätmiyttään myönnä.
Eihän hän myönnä mitään tosiasioita, eipä se hänestä sen vähempää hc-ätmiä tee, päinvastoin oikeastaan.
- 30+30
"Kyllähän se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka on vaan sen verran tärkeä asia"
* Kyllähän se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka on vaan sen verran tärkeä asia NUOREN MIEHEN elämässä
"Suurin osa miehistä ajattelee, että kaljuuntuminen periytyy isältä, mutta ei se niin mene. Itse asiassa kyseessä on perintö, joka tulee ennen kaikkea äidiltä, ja tarkemmin sanottuna äidin puolen isoisältä. Hän siirtää kaljuuden geenit tyttärensä pojalle, jolla on hyvät mahdollisuudet kaljuuntua, paljastaa geenejä tutkiva lääkäri Bettina Blaumeiser Antwerpenin yliopistosta."
Isukki on suhteellisen kaljuuntunut, kun taas äidinisällä oli komea pehko aina kuolemaansa asti. Muuten lupaavaa, mutta serkkuni, joilla on sama äidinisä, ovat siitä huolimatta kaljuuntuneet jo selvästi. :-/
Naurettavaa funtsia tällaisia, koska asian todellinen merkitys muutenkin totaalisen epäsosiaaliseen elämääni on 0. Mutta miehen kaljuuntuminen on kai sama kuin naisen rypyt. Näitä ei järjellä käsitellä. :D- 13+2
Kyllä hiukset ja hyvä hiusraja on tärkeä asia miehen ulkonäössä, vain hyvin harvalle sopii kalju, joku voisi sanoa että kenellekään ei sovi..
13+2 kirjoitti:
Kyllä hiukset ja hyvä hiusraja on tärkeä asia miehen ulkonäössä, vain hyvin harvalle sopii kalju, joku voisi sanoa että kenellekään ei sovi..
Niin kyllähän se asia just näin on, sillä kyllä se hyvännäköinen tukka ja hiusraja ovat todellakin tärkeä asia siinä miehen ulkonäössä ja naiset tykkäävät kuitenkin aina niistä hyvätukkaisista miehistä.
- AT-analyysit
DarkFear kirjoitti:
Niin kyllähän se asia just näin on, sillä kyllä se hyvännäköinen tukka ja hiusraja ovat todellakin tärkeä asia siinä miehen ulkonäössä ja naiset tykkäävät kuitenkin aina niistä hyvätukkaisista miehistä.
Tykkäävätkö naiset sinusta?
AT-analyysit kirjoitti:
Tykkäävätkö naiset sinusta?
Miten tollaiseen voi muka vastata kaikkien naisten puolesta? Ei varmaan kaikki naiset musta tykkää, kun eivät kaikki mua edes tunne ja eikä sitä kaikkien tarvitsekaan musta tykätä.
- AT-analyysit
DarkFear kirjoitti:
Miten tollaiseen voi muka vastata kaikkien naisten puolesta? Ei varmaan kaikki naiset musta tykkää, kun eivät kaikki mua edes tunne ja eikä sitä kaikkien tarvitsekaan musta tykätä.
No yleisesti, onko sinulla koskaan naisia?
AT-analyysit kirjoitti:
No yleisesti, onko sinulla koskaan naisia?
No on mulla joskus ollut joitakin naisia, mutta en vaan ole tavannut koskaan sellaista naista, jonka kanssa haluaisin seurustella. Ja on sitä jotkut naiset myös ajatelleet sitä negatiivista siitä mun yksinolosta, kaverittomuudesta tai sivaritaustasta, niin sitten joku näistä syistä on ollut sen seurustelun esteenä.
- AT-analyysit
DarkFear kirjoitti:
No on mulla joskus ollut joitakin naisia, mutta en vaan ole tavannut koskaan sellaista naista, jonka kanssa haluaisin seurustella. Ja on sitä jotkut naiset myös ajatelleet sitä negatiivista siitä mun yksinolosta, kaverittomuudesta tai sivaritaustasta, niin sitten joku näistä syistä on ollut sen seurustelun esteenä.
Tästä voikin jatkaa miksi olet yksin? Jos olet niin mukavaa seuraa ja avarakatseinen jne, missä kaikki kaverisi ovat ja sitä myötä naiset?
AT-analyysit kirjoitti:
Tästä voikin jatkaa miksi olet yksin? Jos olet niin mukavaa seuraa ja avarakatseinen jne, missä kaikki kaverisi ovat ja sitä myötä naiset?
No ei mun seuraani ole kukaan koskaan haukkunut, jos on muhun paremmin tutustunut tai tullut jossain juttelemaan. Mutta sitä nyt on vaan niin vaikea tutustua varsinkaan enää aikuisiällä missään toisiin ihmisiin, kun kaikilla on aina ne omat valmiit kaveripiirinsä, joihin ei koskaan haluta mukaan ketään uusia tyyppejä ja sitten kun monilla on niin erilaiset elämäntilanteet, ettei enää edes kaivata elämään mitään uusia kavereita, kun on jo omat perheet, työkiireet yms.
- AT-analyysit
DarkFear kirjoitti:
No ei mun seuraani ole kukaan koskaan haukkunut, jos on muhun paremmin tutustunut tai tullut jossain juttelemaan. Mutta sitä nyt on vaan niin vaikea tutustua varsinkaan enää aikuisiällä missään toisiin ihmisiin, kun kaikilla on aina ne omat valmiit kaveripiirinsä, joihin ei koskaan haluta mukaan ketään uusia tyyppejä ja sitten kun monilla on niin erilaiset elämäntilanteet, ettei enää edes kaivata elämään mitään uusia kavereita, kun on jo omat perheet, työkiireet yms.
Baareissahan juttua tulee tuon tuosta senkun marssii sisään. Kuulostaa vähän tekosyiltä nämä sinun syysi vaikka tietenkin voihan asia noinkin olla, no oli miten oli jossei yritä ei mitään saakkaan.
AT-analyysit kirjoitti:
Baareissahan juttua tulee tuon tuosta senkun marssii sisään. Kuulostaa vähän tekosyiltä nämä sinun syysi vaikka tietenkin voihan asia noinkin olla, no oli miten oli jossei yritä ei mitään saakkaan.
No eipä sitä kyllä yksin viitsi koskaan mihinkään baareihin edes lähteä, eikä siellä kuitenkaan edes tutustuisi kehenkään, kun kaikki ovat siellä baareissa kuitenkin yhdessä niiden omien kavereidensa kanssa.
- ...............
DarkFear kirjoitti:
No eipä sitä kyllä yksin viitsi koskaan mihinkään baareihin edes lähteä, eikä siellä kuitenkaan edes tutustuisi kehenkään, kun kaikki ovat siellä baareissa kuitenkin yhdessä niiden omien kavereidensa kanssa.
Et kuitenkaan ole saanut pillua. Se on kyllä ihan ymmärrettävää koska ei sulla varmaan edes seisoisi vaikka sänkyyn joskus pääsisitkin.
- Ette tajua Darkkia:
............... kirjoitti:
Et kuitenkaan ole saanut pillua. Se on kyllä ihan ymmärrettävää koska ei sulla varmaan edes seisoisi vaikka sänkyyn joskus pääsisitkin.
Hän ei halua panna ketään.. DarkFear haluaa tulla pannuksi.. NAISEN ROOLI PERÄSUOLIYHDYNNÄSSÄ MIEHEN KANSSA on Darkin juttu.
- 18+19
yleinen haittavaikutus = haittavaikutuksia esiintyy 1-10% käyttäjistä (mielestäni harvalla ottaen huomioon, että puhutaan yleisestä)
- tohtori sykerö
Yleinen haittavaikutus Finan käytöstä: saatat alkaa käymään päivittäin S24 Sinkut- palstalla, muuttua atmista HC-atmiksi ja käyttäytyä kuin autistinen 12-vuotias
- munatonfinahomo
Kaljusta miehestä ajatellaan aina kaikkea negatiivista.
- miestheman
Kuka hemmetti tukkansa takia alkaa lääkkeitä popsimaan. Olkaa ylpeitä kaljuistanne miehet!!
- dht is king hormone
Mielestäni Finan syönti ei ole järkevää. Haittavaikutuksia kuulemma tulee paljon isommalla prosentilla kuin mitä finan valmistaja on ilmoittanut. Hei miettikääs nyt. Ettekö usko, että testosteronitasojen alentamisella olisi mitään vaikutusta mihinkään miehen elämässä? Testosteroni on päätekijä, joka muovaa ihmisalkiosta miehen.
Pääsyyllinen kaljuuntumiseen ei ole kuitenkaan testosteroni, vaan DiHydroTestosteroni eli DHT. Dihydrotestosteroni on kuitenkin jopa kymmenisen kertaa anabolisempi hormoni kuin testosteroni ja syntyy testosteronista. Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä sanotaan nyt näin, että DHT on todellinen äijähormoni, jopa testosteronia kovempaa shittiä. Jos mitään, sen tasoja kannattaisi _nostaa_. Dht tekee susta maskuliinisen, itsevarman, lihaksikkaan, määrätietoisen Miehen.
Tähän väliin pitää todeta, että kaljuuntuvat miehet eivät ole välttämättä mitenkään tukallisia maskuliinisempia. Heillä päänahka vaan on herkempi dht:lle. Koko kehon dht-tason laskeminen on kuitenkin vähän sama kuin ampuisi tykillä kärpästä.
Testosteronia ja sitä myöten myös dht:tä on nykymiehillä muutenkin liian vähän nykypäivänä johtuen monista ympäristömyrkyistä yms. Jos trendi tulee jatkumaan, jopa ihmiskunnan jatkuminen saattaa olla vaakalaudalla.
Mutta kukin tavallaan. Ihmisillä on erilaiset prioriteetit ja meidän Darkkiksella tukka on hänen elämänsä yksi tärkein asia. Ei kai siinä mitään väärää ole, sillä eihän se nyt muilta pois ole.- DarkFearin velipuoli
Niin mutta sinä oletkin homopersehuorahinttari sekä talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt militaristi persujuntti ja fasisti koska kyllähän jokainen nykyaikainen, suvaitsevainen, kansainvälinen, avarakatseinen EUROOPPALAINEN mies syö finaa koko ajan ja käy hiustensiirroissa alvariinsa.
Minulla lienee matala DHT-pitoisuus, koska se kuulemma kiihdyttää parrankasvua, ja parrankasvu on todella olematonta (viikkoon ei tarvitse aja, eikä kukaan huomaa). Se on erinomaista, koska kaljuuntumista ei tarvitse pelätä (niin paljon), ja ilmeisesti myös eturauhassyövän riski on pienempi. Lihaskunnon saisin normaaliksi jos viitsisin nostella puntteja, ja seksihaluissa ei ole mitään vikaa.
- sdgsdgssdg
outsider1 kirjoitti:
Minulla lienee matala DHT-pitoisuus, koska se kuulemma kiihdyttää parrankasvua, ja parrankasvu on todella olematonta (viikkoon ei tarvitse aja, eikä kukaan huomaa). Se on erinomaista, koska kaljuuntumista ei tarvitse pelätä (niin paljon), ja ilmeisesti myös eturauhassyövän riski on pienempi. Lihaskunnon saisin normaaliksi jos viitsisin nostella puntteja, ja seksihaluissa ei ole mitään vikaa.
Korkean testotason miehillä lihaskunto on vissiin vähintään normaali, vaikka ei oltaisi ikinä salilla edes käyty.
Testosteronin vaikutuksen lihaskasvuun huomaa hyvin esim. siitä, miten salilla miesten lailla rehkivät naiset pysyvät korkeintaan jäntevinä työpanoksestaan huolimatta. Jos ei ole testoa koneessa, lihakset eivät kummemmin kasva, vaikka tekisi kaiken muuten oikein.
Anabolisia steroideja käyttävät miehet taas eroavat selvästi normi salijampoista, jotka eivät horkkaa vedä. Huomaan salilla käydessäni heti sen ketä vetää horkkaa ja ketä ei. Paska juttu tietysti, että horkan vetäminen saattaa pysyvästi tuhota ainakin osan luontaisesta testontuottokyvystä, mutta horkalla pääsee lyhyessä ajassa sellaiseen kasvuu, johon natuna ei pääse edes viidessä vuodessa jos koskaan. - 1+18
sdgsdgssdg kirjoitti:
Korkean testotason miehillä lihaskunto on vissiin vähintään normaali, vaikka ei oltaisi ikinä salilla edes käyty.
Testosteronin vaikutuksen lihaskasvuun huomaa hyvin esim. siitä, miten salilla miesten lailla rehkivät naiset pysyvät korkeintaan jäntevinä työpanoksestaan huolimatta. Jos ei ole testoa koneessa, lihakset eivät kummemmin kasva, vaikka tekisi kaiken muuten oikein.
Anabolisia steroideja käyttävät miehet taas eroavat selvästi normi salijampoista, jotka eivät horkkaa vedä. Huomaan salilla käydessäni heti sen ketä vetää horkkaa ja ketä ei. Paska juttu tietysti, että horkan vetäminen saattaa pysyvästi tuhota ainakin osan luontaisesta testontuottokyvystä, mutta horkalla pääsee lyhyessä ajassa sellaiseen kasvuu, johon natuna ei pääse edes viidessä vuodessa jos koskaan."Huomaan salilla käydessäni heti sen ketä vetää horkkaa ja ketä ei."
Sama juttu, sen eron huomaa kyllä. Jos järjestettäisiin testi että ketkä käyttää ketkä ei niin voisin väittää erottavani kaikki (jos siis treeniä on takana jo jonkin verran jolloin se naturaalilimitti on ylittynyt.) - +344+
En ihmettelisi jos DarkFearin sairaalloisella pelokkuudella ja finasteridin käytöllä olisi joku yhteys.
- ihan oikein teille
Ihan oikein miehille. E-pillereillä on naisiin pitkälti samanlainen, vielä hirveämpi vaikutus. Siitä huolimatta miehet vaativat ja olettavat kaikkien naisten niitä käyttävän.
- Herranpieksut
Kait sinä aikuisena ihmisenä osaat kutienkin kieläytyä käyttämästä niitä mikäli et halua..?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613