Miksi? Vieläkö häpeäntunne vaivaa mieltäsi?
Mitä häpeät?
9
88
Vastaukset
- bfdbfb
No ennen häpesin sitä että oon jo yli 30v enkä tiedä naisista käytännössä mitään. Nyt häpeän ehkä enemmän sitä että erehdyksissäni yritin nettitreffejä ja sen ainoan kohdalle sattuneen muijan joka vaivautui vastaamaan pitikin sitten olla jonkun tutun kaveri, kun piti treffata niin mulla iski ahdistukset ja paniikit ja nyt varmaan kaikki tietää. Parempi varmaan muuttaa johonkin kauas luolaan.
Minua hävettää se, etten osaa hävetä
Tunnen aina välillä häpeää, mutta harvemmin kuin ennen. Nykyään en niin välitä, mitä minusta ajatellaan, enkä itsekään ajattele itseäni niin paljon kuin nuorempana.
Mutta joskus häpeän, kun huomaan, että vessasta tullessani olen kävellyt pitkän matkaa vessapaperia kengän korossa kiinni. Tai olen jutellut jollekin ja peilistä seuraavan kerran katsoessa huomaan, että minulla oli huulipunaa hampaissa. Näitä molempia enää harvemmin kuitenkaan tapahtuu. Olen oppinut tarkistamaan ;)
Viimeksi häpesin spontaanisuuttani: avauduin kipeistä asioista juuri tutustumilleni ihmisille ja samana iltana väittelin myös itseäni paljon viisaamman kanssa. Kerrottuani myöhemmin morkkiksesta muille paikalla silloin olleille, he kuitenkin vakuuttivat, että häpeään ei ollut aihetta, muka päinvastoin.Jotenkin edelleen silti nolottaa, olisi pitänyt olla pidättyväisempi. Ehkä.
Häpeän myös huonoa kasvomuistiani. Olen tajunnut vasta jälkikäteen joskus, etten ole tervehtinyt ihmistä, joka olisi tervehdystä kaivannut. Silloin etenkin häpeän, jos kyseessä on vanhempi ihminen tai jossain ikävässä tilanteessa oleva tai joskus ollut. Eli pelkään, että hän luuli minun esittävän, että en tunne.- Jassuka
Joskus tätä suomalaista jäykkää hiustyyppiä. Kun ei vain onnistu saamaan kauniisti kilolla vahaakaan. Menee ulos niin korkeintaan tuuli sotkee sekaisin ja sitten se on sellainen kanaperse koko loppu päivän. Oispa luonnonkihara tukka ees vähän, että taipuis jotenkin päin.
- kukkaset.kuihtuneet
Voi hyvää päivää, oispa luonnonkihara tukka ett taipuis ees jotenkin päin!
Et taida ymmärtää mitä toivot. Luonnonkihara tukka kyllä taipuu ihan joka suuntaan:
mihin se itse haluaa!
Sen voi rullata kuten permanentatut hiukset ja kiharat pysyy jos ei ole kosteutta.
Kosteudella en tarkoita vesisadetta tai sumua, vaan ihan pientä kosteutta jota on syksyisin eteenkin ilmassa.
Tai kesällä sateen edellä, tai sen jälkeen.Olet sateen aikana suojassa sisätiloissa mut se ei auta, ilmassa on kosteutta ja hiukses käyttäytyy kuin (känniset) sekoillen.
Säkkärää siellä, kiharaa täällä ja kampaus todella villin näköinen.
Jos sulla on ollut onnea se on jopa saattanut saada jotain uutta positiivises mieles, yleensä ei.
Mä koen tämän luonnonkiharan ihanuuden joka päivä!
No se nyt on mun harmeista pienin, koska siihen on tottunut vuosien varrella.
Tosin nyt harkitsen sen suoristamista kampaamossa, mut se kiharajuurikasvu mietityttää.
Oli asia niin tai näin ei me kaks olla tyytyväisiä vallitsevaan tilaan.
Mutt kun tulee mieleen myös sädehoitoa saaneet ja hiuksensa menettäneet naiset...
mitä hittoa meillä on kitisemistä? Oikeesti! - Jassuka
No ei mulla olekaan juuri kitisemistä. Miehellä ja ainakin toisella tyttärelläni (vauvasta vaikea vielä sanoa)on luonnonkiharat hiukset. Minusta ne on kauniit. Paljon kauniimmat kuin omat piikkisuorat tönkköhiukseni. Tottahan se on ettei sädehoitojen rinnalla tämä ongelma ole minkään arvoinen. Kuitenkin henkilökohtainen asia jota joskus "häpeän" kun on hujanhajan.
Myöntää, että en osaa käyttää enää tätä sivustoa....aivan outo:(
Tätä ei kännykällä ainakaan kannata käyttää.Tajuttoman hidasta, mitä olen koettanut.Eikä siinä näy kaikkea. Kai tää vielä on kehitteillä. Eli palaamassa suht entiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778