Uskotteko löytävänne kumppania ikinä?

Jii007

Mitä luulette? Jäättekö yksin loppu elämänne ajaksia vai löydättekö kumppanin?
Onko teillä kovat vaatimukset kumppanin suhteen ja oletteko valmiit joustamaan jostain vaatimuksistanne?

Oma tilanteeni on 50/60, koska joillekin naisille ilmeisesti kelpaisin, mutta toisaalta taas en itse osaa lähestyä niitä naisia jotka olisivat minusta kiinnostuneita, enkä osaa ottaa aloitteita vastaan.

Omat vaatimukseni lähinnä liittyvät siihen, että nainen ei ole liian kaunis, pinnallinen tai liian lihava. Pinnalliset naiset eivät toki minuun mitään huomiota kiinnitäkään.

Naisiin tutustumisen hankaluudesta johtuen olen jättänyt leikin osaltani jo kesken.

37

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emme usko.

• tsennaako kaipaat!

Sinun on parasta tarttua viinapulloon ja hukuttaa surusi siihen. Tulkoon vastaan vaikka pirutaikaksi toiseksi se kyllä jää. Hae niitä kauniita ja rohkeita vaan. Rumiin ei kannata energiaansa tuhlata. Tai mene lappiin ja laula tsenna, tsenna. haaparousku tsenna, niin eiköhän sieltä joku korvasieniä muistuttava nainen saavu sinun elämänkumppaniksesi ja olette onnellisia pimeässä loppuelämänne.

• jasjjasjdsaj

Uskon, olenha nainen

• mies..

Uskon löytäväni kumppanin mutta täysin eri asia on löydänkö juuri sellaisen johon voisin olla täysin tyytyväinen. Kerran olen jo löytänyt mutta se juttu ei kestänyt tarpeeksi kauan.

• miksi niin

Mihin se kariutui?

• mies..
        miksi niin kirjoitti:

Mihin se kariutui?

Sehän tässä myös harmittaa kun en tiedä mihin se kariutui. Kysyin naiselta syytä ja sain vain kehuja ja perinteisen "en löytänyt itsestäni sitä jotain"

• jää vaivaamaan
        mies.. kirjoitti:

Sehän tässä myös harmittaa kun en tiedä mihin se kariutui. Kysyin naiselta syytä ja sain vain kehuja ja perinteisen "en löytänyt itsestäni sitä jotain"

Harmillista kun ei saa selitystä.

• Tero27
        jää vaivaamaan kirjoitti:

Harmillista kun ei saa selitystä.

Naisten pitää selittää missä vika jos jättävät.

• .................

oletko ajatellut laajentaa naisen etsintää ulkomaille Jii007?

• Jii007

En usko siitä olevan juurikaan apua tällä hetkellä, koska olen köyhä ja työtön. Jos pääsen töihin ja saan rahaa niin sitten ulkomaat on hyvä vaihtoehto.

• Olet hyvä?!
        Jii007 kirjoitti:

En usko siitä olevan juurikaan apua tällä hetkellä, koska olen köyhä ja työtön. Jos pääsen töihin ja saan rahaa niin sitten ulkomaat on hyvä vaihtoehto.

Voi sinua, jos olet köyhä ja työtön? Sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää kumppani. Naisethan vihaa herroja ja ylikoulutettuja!

• Uskon vahvasti, että löydän :)
      Täytyy nyt ensin hoitaa nämä opiskelu ja työjutut siihen malliin, että tunnen itse kelpaavani tai olevani valmis.
      Eikä mulla mitään ihmeellisiä vaatimuksia ole. Sellainen suloinen "jännänallukka" riittää enemmän kuin hyvin :D

• Olkoon omas kodissaa

En tahdo. Kun ajattelen jonkun tänne kauniiseen kotiini, niin tuntuu heti, että ei ole kiva juttu se.

• ....................

haittaako pimppaloora jos miehellä on entuudestaan lapsia eli toisella kierroksella on?

• Eipä tuo haittaa :)
        Vaikka ei niitä itselläni ole, niin tykkään silti lapsista.

• Ehkä joku lyhyempi tapailun asteelle jäävä juttu löytyy. Mutta oikean parisuhteen löytämiseen en usko.

• -M-

Saatan löytää kumppanin kunhan luovun siitä toiveesta tai vaatimuksesta että juttu etenisi tasa-arvoisissa ja romanttisissa merkeissä. Uskon että kykenen tarvittaessa suorittamaan prosessin niin että teen riittävät aloitteet ja asia etenee sen myötä. Eihän sellainen tutustuminen ole minun kannalta mikään kovin mukava, mutta minkä sille mahtaa kun ei muutakaan ole tarjolla.

• Tero27

En usko löytäväni kumppania. En ole löytänyt vielä 27 vuodessa niin en usko löytäväni vastaisuudessakaan.

• Miestheman

Enpä usko. Oikeanlaisia kumppaniehdokkaita kun ei tässä maailmassa liikoja ole. Ja kokemusta on jo muutaman pidemmän suhteen verran niistä vääristä.

• ht ...

Sanoisin itsekin että aika fifty-sixty.

Oma luonne on sellainen että naisen ihastuminen jossain "nettitreffitilanteessa" erittäin epätodennäköistä. Ainakaan sellaisen joka kelpaisi itselle.

Ja muita tilanteita tutustumiseen en usko tulevan vastaan. Ikä myös rajaa pois paljon järkeviä naisia.

Lisäksi kun myös itselläni on selkeä aikaraja jonka jälkeen lopetan etsimisen ja keskityn muihin asioihin (joka poistaa viimeisetkin mahdollisuudet kun lopetan aktiivisuuden), niin tiukalle menee.

• firefox.

No jos palstalaisia on uskominen niin kaltaiselleni ikisinkulle ei voi ketään koskaan mistään ikinä milloinkaan löytyä, mutta itse koen olevani tällä hetkellä mies parhaassa iässään, hyvässä kunnossa, katto pään pällä, kaikki asiat oikeastaan aika vitun hyvin ja nyt tilanne oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässä on se, että voisi olla parisuhteen aika, joten mikspä en uskoisi löytäväni......Eipä sitä kaikille tarvitse kelvatakkaan, kun vain se yksi tästä mailmasta löytyisi.

• Jii007

"Eipä sitä kaikille tarvitse kelvatakkaan, kun vain se yksi tästä mailmasta löytyisi."

Sehän se ongelma tuntuu olevan, että se yksi asuu varmaan jossain iglussa pingviinien kanssa. No ehkä joskus vielä tapaa sen yhden ja oikean.

Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

• Lyhyesti ja ytimekkäästi: en.

• ....................

Kyllä uskon löytäväni. Mutta se millaisen onkin sitten asia erikseen.

Tapaan joka vuosi 1-2 sellaista "ihan ok naista" jotka ovat minusta kiinnostuneita myös parisuhde mielessä ja itsekin tunnen heihin jonkinlaista vetoa, en kuitenkaan puhuisi rakkaudesta kuitenkaan. Voisin kuitenkin kuvitella että eläisin heidän kanssaan parisuhteessa ja perustaisin perheen, jos olisin siinä tilanteessa että niin haluisin tehdä.

Kerran n. 3-4v välein kuitenkin tapaan sellaisen naisen johon rakastun, näistä jutuista ei vain tähän mennessä ole vielä mitään muutaman kuukauden seurustelua pidempää syntynyt, mutta ehkä ensi kerralla jo tärppää. Näiden naisen kanssa olen myös sen rakkauden tunteen kokenut ja loppuelämän halunnut yhdessä viettää. Uskon että tuollainen nainen tulee vielä uudestaankin vastaan. Olen aktiivinen naisten suhteen, tänäkin vuonna tullut yli 20 treffit käytyä ja teen aloitteita melko paljon kiinnostavia naisia kohtaan.

Olen vasta 31, joten asialla ei kauhea kiire ole, ajattelin odotella ihan suosiolla tuonne 35-38 ikävuoteen saakka ennen kuin perheen perustan tuollaisen "ihan ok naisen" kanssa, ellen sitten ole siihen mennessä löytänyt sitä todellista rakkautta.

• ×××××

Onnenpoika, kun rakastut!

Itse olen kadottanut kyvyn ihastua ja rakastua. En ole deittailija-tyyppiä. Kaikki tutustumiset->ihastumiset->suhteet ovat alkaneet jostain arkisista ympyröistä. Treffeilu sujuu vasta ihastuksen voimalla. Tuntemattomien treffailu tuntuu piinalta.

Eli vastaus aloitukseen: pitäisi ensin löytää se kyky ihastua...

• Höh1234

Kuulostaa ihanteelliselta.

• Yksivikainen mies

Luulen. Muutamakin tarjokas tällä hetkellä, itseä ei vaan kiinnosta.

Vaikeimmaksi asian tekee mun lapset. Se on välitön no-go valitettavan isolle osaa naisia. Vaikka mulla on yleensä vähintään 20-22 päivää kuukaudessa tarjota kahdenkeskistä aikaa, niin ei. Enkä oleta toisen päivystävän mun lapsia tai meidän kanssa jatkuvasti. Menköön silloin mihin menee ja tehköön mitä tekee joskus jos tuntuu siltä. Omaa aikaa tarjolla huolella. Ei.

Valitettavan harva nainen ajattelee kuten pimppaloora yllä. Puhun nyt ikäluokasta 30-40.

Toisen lapset ei mua haittaa muuta ku silloin jos sitä kahdenkeskistä aikaa taas ei ole tarjolla käytännössä lainkaan.

Turhauttaa välillä, mutta eiköhän tää tästä.

• Kyllä se siitä kuules :)
        Omassa kaveripiirissäni olen huomannut sellaisen asian, että lapsettomat naiset hyväksyy helpommin miehen lapset. Nainen, jolla on jo omia lapsia, ei välttämättä tykkää, että miehellä on lapsia. Tämä siis lähes poikkeuksetta näin mun tuttavapiirissäni. En tiedä millaisia havaintoja muilla on.

Luulisi toisaalta, että tässä iässä osattais jo vähän joustaa ja katsoa tilanne, ennen kuin tuomitaan. Mutta, kukin tyylillään...

• 17+11

En usko että tulen enää ikinä saamaan ketään.

• ole rohkea!

Rakastu, se on ihanaa!

• Tässä on nyt avoliiton jälkeen neljä (4) vuotta "tuhlattu" vielä kuitenkin "parhaita elinvuosia" yksin runkkaamalla, että eipä tuo usko ainakaan neljääkymppiä lähetessä muutu parempaan suuntaan. Perhettäkin on jo kiire perustaa ja harvaa naista saa raskaaksi vuoden kahden seurustelun aikana.

Juoksevat kuitenkin karkuun, kun kertoo suoraan alkuun, että perhe on tavoitteena asap, ei 5-10 vuoden päästä.

Kolmikymppisenä kaikki on jo vaikeampaa kuin parikymppisenä. Enää ei seisokaan samalla tavalla.

• Uskon, että joskus vielä löydän. Tapahtuuko tämä sitten viikon vai 10 vuoden päästä, sitä ei kukaan tiedä, mutta toivo on kova.

Kyllä mä olen valmis joustamaankin, tosin ei mulla nyt niin mahdottomia vaatimuksia ole, kunhan on omaan silmään nätti, perusfiksu ja ystävällinen nainen. Kemiathan ne ratkaisee loppupeleissä.

• Ex PUA

Koska luokitukseni on KTM, ja olen jopa kieltäytynyt suhteista, meinaa se sitä että todennäköisesti jonkun löydän.

Mutta että kenet?

Kylmää jo ajatellakin!

• SolitudeAeternuM1977

En tule koskaan löytämään naista. En osaa etsiä. Baarit eivät kiinnosta. Seksi ei kiinnosta ilman rakkautta. Lihavat ja/tai yksinhuoltajanaiset eivät kiinnosta. Mielummin yksin. Yksin olen aina elänyt, yksin tulen aina elämään ja yksin tulen kuolemaan. Aina yksin. Normaalia mulle. Mikäs tässä ollessa. Eipähän kukaan tule tunkeilemaan tänne. Puhelimeenkaan en koskaan vastaa ellei ole tuttu numero. Ovikelloa ei onneksi ole ovessa ja koputuksiin jne en koskaan vastaa. Haluan ja saan onneksi ollakin ihan omassa rauhassa. Jes.

Töissä ja kämpillä ja kaupassa. Joskus kävelylenkillä, kuntosalilla ja kirjastossa. Siinä mun aktiviteetit ja hyvä niin. Mukavan tasapaksua tylsää elämää. Ei huippukohtia eikä pahempia alakuloisia hetkiäkään. Näin on hyvä. Jo 37v olen ja aina näin mennyt. Loppuun asti jes!

• Ikisinkku M

ehkä siinä 50/50 voisi olla koska sattumahan voi aina sekoittaa pakkaa sen verran että "se vain tapahtuu", muuten kyllä kun en kovin hanakasti edes hae ja arvostan joitakin asioita myös tässä sinkkuudessa näyttäisi aika pieneltä prosentit.

• Sinkkumies.

Jos voitan lotossa 7 oikein niin uskon. Muuten ei mitään toivoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      71
      4116
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2361
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2204
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1741
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1612
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1512
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1487
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1246
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1173
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1135
    Aihe