Radiosta kuultua

Totuutta esille

Muslimit hyökkäsivät synagookaan Israelissa puukkojen ja kirveiden kanssa ja tappoivat ihmisiä. Ainakin 4 ihmistä on kuollut.
Terroristi- iskut lisääntyneet 60 % viime vuonna.

Islam itse ei tunne sellaisia länsi­mai­seen käyt­töön lansee­rattuja käsit­teitä, kuten ”maltil­linen islam” tai ”ra­dikaali islam”. On vain yksi is­lam, ja on niitä, jotka harjoit­tavat sitä, ja niitä, jotka eivät harjoita sitä. Islamin harjoit­tajia saate­taan län­nessä kutsua ”isla­mis­teiksi”, ”radi­­kaa­­leik­si mus­li­­meiksi”, ”jiha­­dis­teiksi”, ”pie­nek­si jou­kok­si ekstre­mis­tejä”, ”yk­sinäi­siksi su­siksi”, ”inter­ne­tissä ra­dikali­soitu­neiksi”, ”äs­ket­täin radika­lisoi­tu­neiksi”, ”hen­ki­sesti tasa­pai­not­to­miksi”, ”häiriin­ty­neik­si yksilöiksi”, ”yk­sittäi­siksi häiriin­tyneik­si hen­kilöik­si”, ”nuo­risok­si”, ”aasialaisiksi” tai jopa ”ter­roris­teiksi”, mutta he itse kutsu­vat it­seään yksin­kertai­sesti mus­limeiksi. Mutta myös henki­löt, jotka eivät harjoita islamia ja jotka ei­vät tun­ne sen ideo­logiaa, voivat kut­sua itseään mus­limeiksi. Muslimi-sanaa käyte­tään islamin yhtei­sössä diskri­minoivana terminä, jolla korostetaan erottau­tumista hal­veksi­tuis­ta ”uskot­tomista”. ”Uskotto­milla” puolestaan ei tarkoiteta ainoastaan kaik­kia ei-muslimeja vaan myös toi­sia musli­meiksi itseään kutsuvia henkilöitä, jos näiden kat­sotaan edustavan vää­ränlaista islamia tai pelkästään teeskentelevän harjoittavansa islamia. Ei-musli­miksi julistau­tuminen mer­kit­sisi musli­miyhtei­söön syntyneelle tai sii­hen kerran liitty­neelle vähin­tään so­si­aa­lista itse­­mur­haa tai sitäkin syn­kempää kohtaloa:

[Profeetta Muham­mad:] ”Jos joku vaih­taa is­la­min us­konsa, tap­pakaa hänet.” (Sahih Buk­hari 9:84:57)

o8.1 Kun murrosiän saavuttanut täysijärkinen henkilö hylkää vapaaehtoisesti islamin, hän ansaitsee tulla tapetuksi. (Reliance of the Traveller, auktorisoitu shari’a-opas)
- Aikapommi, joka käsittelee asiaa, mitä on islam?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja. Näinhän se menee. Luojamme päättää ja säätää. Vain armahdetut selviävät.
      http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&kirjat=kr&hakuehto=aivoituksensa

Room:
      9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
      9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
      9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
      9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
      9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
      9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
      9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
      9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      561
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      548
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe