Muslimit hyökkäsivät synagookaan Israelissa puukkojen ja kirveiden kanssa ja tappoivat ihmisiä. Ainakin 4 ihmistä on kuollut.
Terroristi- iskut lisääntyneet 60 % viime vuonna.
Islam itse ei tunne sellaisia länsimaiseen käyttöön lanseerattuja käsitteitä, kuten ”maltillinen islam” tai ”radikaali islam”. On vain yksi islam, ja on niitä, jotka harjoittavat sitä, ja niitä, jotka eivät harjoita sitä. Islamin harjoittajia saatetaan lännessä kutsua ”islamisteiksi”, ”radikaaleiksi muslimeiksi”, ”jihadisteiksi”, ”pieneksi joukoksi ekstremistejä”, ”yksinäisiksi susiksi”, ”internetissä radikalisoituneiksi”, ”äskettäin radikalisoituneiksi”, ”henkisesti tasapainottomiksi”, ”häiriintyneiksi yksilöiksi”, ”yksittäisiksi häiriintyneiksi henkilöiksi”, ”nuorisoksi”, ”aasialaisiksi” tai jopa ”terroristeiksi”, mutta he itse kutsuvat itseään yksinkertaisesti muslimeiksi. Mutta myös henkilöt, jotka eivät harjoita islamia ja jotka eivät tunne sen ideologiaa, voivat kutsua itseään muslimeiksi. Muslimi-sanaa käytetään islamin yhteisössä diskriminoivana terminä, jolla korostetaan erottautumista halveksituista ”uskottomista”. ”Uskottomilla” puolestaan ei tarkoiteta ainoastaan kaikkia ei-muslimeja vaan myös toisia muslimeiksi itseään kutsuvia henkilöitä, jos näiden katsotaan edustavan vääränlaista islamia tai pelkästään teeskentelevän harjoittavansa islamia. Ei-muslimiksi julistautuminen merkitsisi muslimiyhteisöön syntyneelle tai siihen kerran liittyneelle vähintään sosiaalista itsemurhaa tai sitäkin synkempää kohtaloa:
[Profeetta Muhammad:] ”Jos joku vaihtaa islamin uskonsa, tappakaa hänet.” (Sahih Bukhari 9:84:57)
o8.1 Kun murrosiän saavuttanut täysijärkinen henkilö hylkää vapaaehtoisesti islamin, hän ansaitsee tulla tapetuksi. (Reliance of the Traveller, auktorisoitu shari’a-opas)
- Aikapommi, joka käsittelee asiaa, mitä on islam?
Radiosta kuultua
1
<50
Vastaukset
Aloittaja. Näinhän se menee. Luojamme päättää ja säätää. Vain armahdetut selviävät.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&kirjat=kr&hakuehto=aivoituksensa
Room:
9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103561Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90548- 78541
- 53527
- 39518