Millä mielellä aloit aikoinaan kirjoittaa palstalle?

mikä motiivi?

a)hupimielessä, pelkkä perseily ajatuksena
b) täysin omana itsenäsi, omalla kuvallasi
c) osan valehdellen, osan kirjoittaen totta
d) joku muu, mikä?

17

138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a) oma motiivi
      b) omalla munalla
      c) valheiden palstalla etsien totuutta
      d) mikä!

    • runontaja off

      Hetkellinen mielenhäiriö

      • Miten niin hetkellinen?


      • runontaja off
        modelli kirjoitti:

        Miten niin hetkellinen?

        Sitten siitä tuli pysyvä olotila


    • B ):tä seurasi A) ja C) vaiheet, koska se oli huvittavaa olevinaan. Nykyisin omana itsenä ja vain kun tuntuu, että tähän kohtaan voisin sanoa jotain. En juuri kommentoi kaikkea, vaikka joskus sattuisin lukemaankin.

    • niin?

      d) joku muu, mikä? trollaus

      • d=a

        Sama kuin a.


    • jippii myi meidät:.

      .

      Jippii myi meidät tänne kuin teuraskarjan!!!!11!!11!!!1!!!!!!!!!

      har!1

      .

    • Olin ennen ml_ää, kirjoitellut verkkoklinikan vauva- ja taaperoryhmissä. Sitten löysin Suomi24:n. ML:ssä oli eniten kirjoituksia suhteet ja tunteet-osiossa, joten lueskelin sitä ehkä puoli vuotta. Sitten aloin Yksinkertainen.blondi mustanikkinä kirjoittaa vakituisemmin.

      Yksi s24:ssa aikaisemmin (ei silloin enää)viihtynyt kaverini ohjeisti, että päinvastoin kuin verkkiksessä, ei s24:ssa kannata kirjoittaa B:nä, vaan täysin keksittynä tai ainakin osittain. Ajattelin sitten, että olen Y.B nuorempana, jätin perheen pois jutuista ja olin kaupunkilainen. En koskaan valehdellut, koska olinhan minä se silti, mutta tietoisesti annoin itsestäni eri kuvaa kuin koko totuus, koska en halunnut olla tunnistettava. Sitten jossain vaiheessa tuli näitä kenen kanssa seukkaisit- ym. aloituksia, niin se alkoi tuntua hölmöltä, joten privaviestien lisäksi toin myös palstalla esiin oikeaa elämääni. Edelleenkin toisaalta sekin tuntuu hieman arveluttavalta ja epäreilulta kumppania ja lapsia kohtaan, joten hillitsen sitä, mitä heistä palstalla kerron. Mies tai lapset kun ei ole ikinä edes lukenut M.L-palstaa, niin olisi väärin jos heistä täällä sen yksityiskohtaisemmin tai tunnistettavammin selostaisin.

      • "Olin ennen ml_ää, kirjoitellut verkkoklinikan vauva- ja taaperoryhmissä. Sitten löysin Suomi24:n. ML:ssä......" -eli sitten sä löysit mut! Aika pitkä sepostus ja kiertely siihen mitä yrität sanoa?


      • y.b off..
        modelli kirjoitti:

        "Olin ennen ml_ää, kirjoitellut verkkoklinikan vauva- ja taaperoryhmissä. Sitten löysin Suomi24:n. ML:ssä......" -eli sitten sä löysit mut! Aika pitkä sepostus ja kiertely siihen mitä yrität sanoa?

        Mitä mää sit yritän sanoa? :) Vastasin kysymyksiin, oliko niissä joku kompa? Älä sääkin nyt kimpaannu mun pitkiin vastauksiin, en osaa vastata lyhyemmin.


      • y.b off.. kirjoitti:

        Mitä mää sit yritän sanoa? :) Vastasin kysymyksiin, oliko niissä joku kompa? Älä sääkin nyt kimpaannu mun pitkiin vastauksiin, en osaa vastata lyhyemmin.

        Kimpaannu.....en mä mitään, meinasin just aloittaa lukemaan yhtä Harry Potteria mut ei sit tarvinnukaan, kun pistit ton romaanin tollai tohon.


      • ;-)
        y.b off.. kirjoitti:

        Mitä mää sit yritän sanoa? :) Vastasin kysymyksiin, oliko niissä joku kompa? Älä sääkin nyt kimpaannu mun pitkiin vastauksiin, en osaa vastata lyhyemmin.

        Eli lasten hoidosta siirryit miehesi hoitopalstalle?


      • y.b off..
        ;-) kirjoitti:

        Eli lasten hoidosta siirryit miehesi hoitopalstalle?

        Haha, jotenkin niin kai..


    • persenic

      a) aikoinaan etsin erästä ihmistä heinäsuovasta. En löytänyt, mutta paljon kyllä muuta.

      b) kaikki omana itsenäni omista ajatuksistani. Ei kuvalla.

      c) en muista valehdelleeni koskaan, mutta jättänyt olen kertomatta.

      d) ei niin hupimielessä perseily

    • Ville A.
      • sfzsdfsg

        :'D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe