Olen tavannut ihanan ihmisen. Hän on niin sisäisesti niin kaunis, herkkä ja aito etten kaiketi ole koskaan tavannut toista. Hän on jotain niin kaunista ja ainutlaatuista että pelkään hänen särkyvän tai loukkaavani häntä. Hän näyttää kyllä ulkoisestikin hyvältä. Minulla on häntä koko ajan raastava ikävä vaikka emme ole ehtineet tavata kuin n.24 tuntia tähän mennessä. Tuntuu kuin olisin sairastunut tai tulossa hulluksi. En tiedä mitä tehdä tunneillani, olemme tavanneet koska halusimme toisistamme seksiseuraa. Ja nyt minä ujostelen seksiä koska haluan muuta... En uskalla laittaa hänelle ikävä viestiä sillä jos hän ei ikävöikään.. Nyt mietin olenko rakastumassa, hullu vai läheisriippuvainen?
Hirveä ikävä...
17
740
Vastaukset
- mmiess
Miksi heittäisit tilaisuuden hukkaan jos tavanneetkin jo olette?
- Happy unhappy
Kiitos. Ikäväni ei helpottanut nukkumallakaan yhtään, en kestäisi olla yhtään ilman häntä. Ehkä rohkaistun ja laitan hänelle viestin.
- 24h
Suosittelen olemaan rohkea ja laittamaan viestiä. Sittenhän sen tietää...
- Happy unhappy
Hänenkin oli ikävä.. :)
- 24h
Happy unhappy kirjoitti:
Hänenkin oli ikävä.. :)
Hyvä, että uskalsit ja asia selvisi hyvällä tavalla :)
- Happy unhappy
Olen kokenut kovia aiemmissa suhteissani ja pelkään aitoa läheisyyttä/rakkautta tai oikeastaan sen aiheuttamaa tuskaa jos asiat ei sujukaan niinkuin pitäisi.
- 6+12
Todennäköisesti tunteesi vain käyvät nyt ylikierroksilla. Sisäisesti kaunis, herkkä ja aito eivät ole ominaisuuksia, joita löytyy nopean seksiseuran hakijalta. Olet siis rakastunut mielikuvaan, joka poikkeaa todellisuudesta.
- Iskurinkäynyt
Mitäpä sinä tiedät sisäisesti herkkien, kauniiden ja aitojen salaisesta elämästä : )?
- Happy unhappy
Iskurinkäynyt kirjoitti:
Mitäpä sinä tiedät sisäisesti herkkien, kauniiden ja aitojen salaisesta elämästä : )?
Nimenomaan :D :D
Olen onneni kukkuloilla ja aivan kahelina, haluaisin jopa lyödä hynttyyt yhteen samoin tein. Pyysin jo kavereitakin että jos voisivat avokkaalla rauhoitella meikäläistä. - 12+1
Happy unhappy kirjoitti:
Nimenomaan :D :D
Olen onneni kukkuloilla ja aivan kahelina, haluaisin jopa lyödä hynttyyt yhteen samoin tein. Pyysin jo kavereitakin että jos voisivat avokkaalla rauhoitella meikäläistä.On kyllä ihanaa tai kamalaa olla ihastunut, riippuen täysin siitä saako vastakaikua ja miten tarina päättyy. Pakkien saaminen voi olla aika musertava kokemus jos on vahvasti tunteet pelissä. Viisas ihminen laittaisi jäitä hattuun mutta se on paljon helpommin sanottu kuin tehty ihastuneena..
- Happy unhappy
12+1 kirjoitti:
On kyllä ihanaa tai kamalaa olla ihastunut, riippuen täysin siitä saako vastakaikua ja miten tarina päättyy. Pakkien saaminen voi olla aika musertava kokemus jos on vahvasti tunteet pelissä. Viisas ihminen laittaisi jäitä hattuun mutta se on paljon helpommin sanottu kuin tehty ihastuneena..
Niin, jos laitan jäitä hattuun niin tarkoittaako se että en elä elämääni kuten koen sen, tarkoittaako se että annan tilaisuuden lipua ohi heittäytymällä viileksi tai viileämmäksi... Tiedän että on mielipuolista olla näin tunteiden viemänä mutta olen jo keski-ikäinen... What a fuck, jos en nyt uskalla niin palvelutalossako sitten annan elämän kantaa jo odotan lukkojen takana että joku ihana ihminen minut sieltä "löytäisi" kumppanikseen. Olen täysin hullu jos annan tämän ihmisen karata elämästäni, hyvyyttä on niin vaikea löytää! Jos oikeasti tapaat ihmisen joka ei odota muiden tekevän asioita eteensä, ei halua hyötyä muiden kärsimyksellä.. Todella vaikea selittää. Jos uskallat olla sinä ja se ei ole muilta pois.. Valloittavaa.
- Happy unhappy
Voi olla niinkin. Tosin luulen että olemme kumpikin ensimmäistä ketaa seksiseuraa hakemassa ja hämmennyin entisestään kun sain viestin jossa toivoo seuraavaa tapaamista yleiselle paikalle...
- Yksi ajatus
On aina mahdollista että myös toinen osapuoli miettii että voiko sanoa haluavansa jotain muuta kun ei tiedä haluatko sinä vain seksiä.
Keskustelu kannattaa aina.- Happy unhappy
Yesss, edelleen ihana ja miettii hänkin. Ja tämä on kyllä jotain muuta... :)
- oppeliini1
Jääkylmä suihku jäähdyttää ylikiehuvia tunteitasi ja rauhoittaisi muuten ajatustoimintaasi. Suosittelen.
- Happy unhappy
Ei auttanut, hyvä vinkki kylläkin :D
- raaka akka
Tosi ihanaa kun on rakastunut... jess.. kiki kii kaikkea onnea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949