Carmichael Rd 12:50
Mä en vihaa kenenkään vauvoja:D Onneksi siellä Suomessa vauvat ja hauvat ovat piilossa kaikelta tältä paskalta, mitä sivistykseksi kutsutaan.
http://bit.ly/1Be4nKJ
(((FUCK))) headache
12
90
Vastaukset
- runontaja off
Vieläkö olet olevinasi Bermudalla?
- heheeeee
modelli kirjoitti:
Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.
Mihin ää:n pilkut hävisi, kun ne vielä tunti sitten löytyi?;=)
- Che
modelli kirjoitti:
Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.
Onx bermuttaret viala nialaissut mallit?
Che kirjoitti:
Onx bermuttaret viala nialaissut mallit?
Ei täällä valkoisella huumeista ja tatuoinneista vapaalla miehellä ole mitään jakoa iskeä naista.
Sun pitää olla musta, tatuoitu ja kaiken maailman huumeilla trimmattu atleetti, sekä täytyy pitää älytöntä meteliä. Oikeesti tää on aika kuvottavaa meinikiä, vaikka meikäläinenkin on aika liemissä keitetty.
Onneksi maisema vaihtui tänään.
ps. kentällä oma läppäri ja ääkköset pelittää.- runontaja off
heheeeee kirjoitti:
Mihin ää:n pilkut hävisi, kun ne vielä tunti sitten löytyi?;=)
Modelli teki BloodBrotherit, se missään ole käynyt.
modelli kirjoitti:
Ei täällä valkoisella huumeista ja tatuoinneista vapaalla miehellä ole mitään jakoa iskeä naista.
Sun pitää olla musta, tatuoitu ja kaiken maailman huumeilla trimmattu atleetti, sekä täytyy pitää älytöntä meteliä. Oikeesti tää on aika kuvottavaa meinikiä, vaikka meikäläinenkin on aika liemissä keitetty.
Onneksi maisema vaihtui tänään.
ps. kentällä oma läppäri ja ääkköset pelittää.Upeaa! (netti)imagon on pelastettu, kun ääkköset ja öökköset löytyy!
Voihan Blodbrother! ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Upeaa! (netti)imagon on pelastettu, kun ääkköset ja öökköset löytyy!
Voihan Blodbrother! ;-)Yritin ainakin kolmella eri komennolla saada siitä näppiksestä scandi kirjaimet,tietysti olis voinut hakea ne merkistosta.....ei jaksa:D
- ahaaaaaaaaaaaaa
modelli kirjoitti:
Yritin ainakin kolmella eri komennolla saada siitä näppiksestä scandi kirjaimet,tietysti olis voinut hakea ne merkistosta.....ei jaksa:D
Olit kirjautunut sisään vähän ennen kahdeksaa ja käytit omaa läppäriä ja tunnin päästä sitten päätitkin lennosta vaihtaa toiseen koneeseen, jossa ääkköset ei löydy.
- (((FUCK)))
ahaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Olit kirjautunut sisään vähän ennen kahdeksaa ja käytit omaa läppäriä ja tunnin päästä sitten päätitkin lennosta vaihtaa toiseen koneeseen, jossa ääkköset ei löydy.
Joo nähdään tänään Myllypuron ostarilla....ja nyt rannalle. Miten selität tämän, etten pysty täältä kirjautumaan Suomi24 sivuille?
http://bit.ly/1xvyYSP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406
