(((FUCK))) headache

Carmichael Rd 12:50

Mä en vihaa kenenkään vauvoja:D Onneksi siellä Suomessa vauvat ja hauvat ovat piilossa kaikelta tältä paskalta, mitä sivistykseksi kutsutaan.

http://bit.ly/1Be4nKJ

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

      Vieläkö olet olevinasi Bermudalla?

      • Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.


      • heheeeee
        modelli kirjoitti:

        Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.

        Mihin ää:n pilkut hävisi, kun ne vielä tunti sitten löytyi?;=)


      • Che
        modelli kirjoitti:

        Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.

        Onx bermuttaret viala nialaissut mallit?


      • Che kirjoitti:

        Onx bermuttaret viala nialaissut mallit?

        Ei täällä valkoisella huumeista ja tatuoinneista vapaalla miehellä ole mitään jakoa iskeä naista.

        Sun pitää olla musta, tatuoitu ja kaiken maailman huumeilla trimmattu atleetti, sekä täytyy pitää älytöntä meteliä. Oikeesti tää on aika kuvottavaa meinikiä, vaikka meikäläinenkin on aika liemissä keitetty.

        Onneksi maisema vaihtui tänään.

        ps. kentällä oma läppäri ja ääkköset pelittää.


      • runontaja off
        heheeeee kirjoitti:

        Mihin ää:n pilkut hävisi, kun ne vielä tunti sitten löytyi?;=)

        Modelli teki BloodBrotherit, se missään ole käynyt.


      • modelli kirjoitti:

        Ei täällä valkoisella huumeista ja tatuoinneista vapaalla miehellä ole mitään jakoa iskeä naista.

        Sun pitää olla musta, tatuoitu ja kaiken maailman huumeilla trimmattu atleetti, sekä täytyy pitää älytöntä meteliä. Oikeesti tää on aika kuvottavaa meinikiä, vaikka meikäläinenkin on aika liemissä keitetty.

        Onneksi maisema vaihtui tänään.

        ps. kentällä oma läppäri ja ääkköset pelittää.

        Upeaa! (netti)imagon on pelastettu, kun ääkköset ja öökköset löytyy!

        Voihan Blodbrother! ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Upeaa! (netti)imagon on pelastettu, kun ääkköset ja öökköset löytyy!

        Voihan Blodbrother! ;-)

        Yritin ainakin kolmella eri komennolla saada siitä näppiksestä scandi kirjaimet,tietysti olis voinut hakea ne merkistosta.....ei jaksa:D


      • ahaaaaaaaaaaaaa
        modelli kirjoitti:

        Yritin ainakin kolmella eri komennolla saada siitä näppiksestä scandi kirjaimet,tietysti olis voinut hakea ne merkistosta.....ei jaksa:D

        Olit kirjautunut sisään vähän ennen kahdeksaa ja käytit omaa läppäriä ja tunnin päästä sitten päätitkin lennosta vaihtaa toiseen koneeseen, jossa ääkköset ei löydy.


      • (((FUCK)))
        ahaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Olit kirjautunut sisään vähän ennen kahdeksaa ja käytit omaa läppäriä ja tunnin päästä sitten päätitkin lennosta vaihtaa toiseen koneeseen, jossa ääkköset ei löydy.

        Joo nähdään tänään Myllypuron ostarilla....ja nyt rannalle. Miten selität tämän, etten pysty täältä kirjautumaan Suomi24 sivuille?

        http://bit.ly/1xvyYSP


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe