https://www.youtube.com/watch?v=IkN0olZ51OM
Kohdasta 3:00 etiäppäin voitte nähdä että kuinka kauniisti universumimme kiertääkään maapalloa.
Universumi kiertää maapalloa
4
85
Vastaukset
- >=3
Pliis sano ettet ollu tosissas.
- Tiet. Geocentricismi
Mikä on ongelmasi? Miksi et pysty keskustelemaan avoimin mielin asiasta?
Tiet. Geocentricismi kirjoitti:
Mikä on ongelmasi? Miksi et pysty keskustelemaan avoimin mielin asiasta?
Ainakin minä voin todeta täysin avoimin mielin ja objektiivisin todistein, että olet yksi palstan typerimmistä trolleista. Ei noin vajakilla aivopiereskelyllä synny edes kunnon trollausta. Mutta eihän kreationisteilta voi toki tuon älykkäämpää ulostetta odottaakkaan.
- Heh !
>
Valitettavasti se on mahdotonta. Kaukaisimmat kohteet liikkuisivat yli valonnopeudella, jos maailmankaikkeus kiertäisi Maapalloa. Tämä ei siis voi olla mahdollista.
Tietenkin on paljon muitakin osoituksia, miksi tuollainen keskiaikainen uskomus ei ole totta, esim. liikkuminen Auringon ympäri voidaan havaita ympäröivistä tähdistä (miten ne suhtautuvat Auringon asemaan) jne.
Tietysti se ensimmäinen Maapallon pyörimisen osoittava heilurikoe on toistettu lukemattomia kertoja, joten jo tämä heilureita koskeva ilmiö riittää murskaamaan tuon hölmön uskomuksen.
Tottakai, jos itsestään idiootin tekevä ihminen istuu karusellissa, niin hänen kuvitelmansa mukaan hän on paikallaan ja maailma ympärillä pyörii hänen ympäri, mutta tässä reaalimaailmassa asia on toisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795