On niin monta hyvää syytä rakastaa juutalaisuutta

Jumalan valtakunta

Tärkeimpänä tietysti Isä Jumala ja Poika Yehoshua (Yeshua, Jesus, Jeesus), sillä ilman tätä Israelin Herraa ja Juutalaisten Kuningasta Ihmisen Pojaksi syntyneenä olisi näkemyksemme ainoasta elävästä Jumalasta, jonka kautta voimme päästä Jumalan valtakuntaan todella vajavainen ja jokainen ihminen voi tämän helposti ymmärtää, jopa minä vajavaisena.

Toinen tärkeä asia Jumalan antamana Pyhän Hengen kautta on Raamatun pyhät kirjoitukset eli kirjat, ja saaneet olemme ne Israelin ja juutalaisten kautta.

Kolmas tärkeä asia on tietysti Israelin kansa kokonaisuudessa vaikka Jumalan valtakunnan enkeleitä ja sefareja ja vanhimpia ei sovi tietenkään myöskään unohtaa ja ymmärtää myös israelilaisten ja juutalaisten olevan ihan yhtä vajavaisia ihmisiä itsessään kuin me kaikki Jumalassa, toki suuriakin eroja on tässä uskossa ja toivossa ja rakkaudessa, ja voimme Raamatusta lukea Israelin profeetoista ja Jeesusken apostoleista, kuinka rakkaudessaan palvelijat Jumalaa ja näin saimme paljon hyvää, ja ennenkaikkea Mooses ja Elia eli Johannes Kastaja ja Jeesuksen apostolit ja profeetat ja muut pyhät joiden kautta Jumala toimi, kuten Eenok ja Melkisedek ja Nooa, ja muut pyhät ihmiset monissa kansakunnissa.

Näemme kuinka ihmeellistä on hyvä juutalaisuus sydämen ympärileikkauksessa eli rakkaudessa Israelin Herraa kohtaan vaikka toki Israel annettiin nimenä Jaakobille noin neljä vuosituhatta sitten vasta, ja paljon myöhemmin Yehoshua syntyi Beetlehemissä eli kaksi vuosituhatta sitten, joten hyvä ymmärtää näitä aikamääriä ettei eksy evoluution ja muun järkeisopin valheisiin kuten tuodaan esille paljon sitä nykyisessä tiedotusvälineissä ja täyttä tyhmyyttä tietysti hyljätä Jumalan ilmoitus Raamatussa näistä asioista kun selvästi Aadam ja Eeva ensimmäisenä ihmisparina tulivat maan päälle noin kuusi vuosituhatta sitten vasta.

Ihan naurattaa ihmisten tyhmyys tässä ajassa, jossa mammonan pimeys on se ylpeytensä aihe ja näennäinen oma ihmisten viisaus, mutta vain tyhmyyttä täysin moninaisesti, kuten näemme laajasti sodat ja muut pahat asiat ihmisten yhteiskunnissa ja epätasa-arvo rehottaa kuin orjantappurat ja ohdakkeet ja sitten valtaa tavoittelevat ovat kuin kuninkaita vaikka ennemmin sopisi narrin puvut yllensä laajasti.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I love jesus
      • Hienoa saada

hyvää palautetta näilläkin keskustelupalstoilla. Jeesus on Israelin Herra, amen, halleluja! Toki valtakuntansa on vielä taivaassa mutta alas pian laskeutuu kun tulee ja kaikki Jumalan lapset ja pyhät kootaan sitten Jeesuksen valtakuntaan, ja tässä on uskovien toivo ja lupaus Jumalan hyvyydestä myös meitä kohtaan ja tulevaisuus ja toivo, sillä tämä maailma on kuin tyhmä ihminen, joka ahnteudessaan tuhoaa kaiken hyvän Jumalan suoman loppujen lopuksi ja maa saastuu ihmisten ahneudessa.

• Ilovejesus
        Hienoa saada kirjoitti:

hyvää palautetta näilläkin keskustelupalstoilla. Jeesus on Israelin Herra, amen, halleluja! Toki valtakuntansa on vielä taivaassa mutta alas pian laskeutuu kun tulee ja kaikki Jumalan lapset ja pyhät kootaan sitten Jeesuksen valtakuntaan, ja tässä on uskovien toivo ja lupaus Jumalan hyvyydestä myös meitä kohtaan ja tulevaisuus ja toivo, sillä tämä maailma on kuin tyhmä ihminen, joka ahnteudessaan tuhoaa kaiken hyvän Jumalan suoman loppujen lopuksi ja maa saastuu ihmisten ahneudessa.

Ihanaa veli;)

Tässä Jeesus suorittaa uroteon, ihmeen.

http://www.liveleak.com/view?i=60a_1347959629

• Ajan mielettömyydest

todistaa laajasti homot ja lesbot ja muut luonnottomuudet, ja ahneutta ei edes ymmärretä epäjumalapalvelukseksi. Paljon muutakin huonoa on laajasti ja sitten ihmiset itse luulevat että ovat hyvinkin sivistyneitä, voi heitä, kun eivät edes ymmärrä kiittää ja kunnioittaa Luojaa Jeesuksen nimessä, eikä muutoinkaan tunneta juurikaan Raamatun ilmoitusta. Toki myönnän myös itsekin, että olen samanlainen ihminen pitkälti ja tämän yhteiskunnan tuotetta suurelti, aivan liialti, ja toki eläminen toisenlaisena on tehtykin vaikeaksi ja lähes mahdottomaksi varmaan, ja syystänsä.

• Juutalaiset kehittivät uskontonsa epyktiläisen auringonjumalan mukaan. Tsekatkaa Akhenaten. Jos juutalaiset ei olisi tuota virhettä tehneet, ei meillämolisi syöpäkasvaimia kuten kristinusko ja muhamettilaisuus. Mutta eihän ne raukat silloin ymmärtäneet, että ei sitä jumalaa oikeasti ole olemassa, yrittivät vain selittää silloin vailla tieteellistä selitystä olleita asioita.

• he-ma

Oletko sinä olemassa koska en sinua näe, tiedän sinut vain sanojesi ja niistä syntyvän tunteen perusteella ?

Ja ellen olisi lukenut sanojasi, ei sinua olisi ollenkaan olemassa minun maailmassani.

• Risti-riita

Raamattu puhuu kyllä ihan toista. Aam.8:2. Ja hän sanoi: Mitä sinä näet Aamos? Minä vastasin: Korillisen kypsiä hedelmiä. Ja herra sanoi minulle: Minun kansani Israel on kypsä saamaan loppunsa: en minä enää mene säästäen sen ohitse. Biblia. Ja hän sanoi: mitäs näet Amos? minä vastasin: korin suvituloa. Herra sanoi minulle: minun kansani Israel loppu on tullut, en minä tahdo enää mennä häntä ojitse.

• Rakastetaan_kaikkia

Rakastetaan kaikkia ihmisiä sillä näin Jumala tahtoo ja Jeesus opetti meitä elämään opetuslapsenaan.

• OlemmeSaaneet

Olemme saaneet Jumalan evankeliumin ja pelastuksen juutalaisuudesta eli Jeesuksesta ja Raamatun hyvästä uuden liiton juutalaisuudesta. Tässä on se ainoa hyvä tie Jumalan valtakuntaan ja Herran Jeesuksen rakastaminen on koko Raamatun keskeinen opetus ja päämäärä. Rakastetaan Israelin Herraa ja Juutalaisten Kuningasta, sillä mitään muuta nimeä ei meille ole annettu Jumalalta Jeesuksen lisäksi. Toki Jumalan apostolit ja profeetat todistavat Jeesuksesta. Ylistetään Isää Herran nimessä ja siunataan Israelia, sillä on valittu kansakunta ja 144 000 Jeesuksen apostolia tulee osaltaan tästä Jumalan jäännöksestä, ja kaksi säkkipukuista on Jerusalemissa sen 3,5 vuotta ennen antikristuksen tulemusta ja Babylonian kuninkaasta ja väärästä profeetasta on myös kerrottu ja tärkeä ymmärtää ettei eksy valheen ja vihan isä hapatuksiin Jeesusta odottaessaan. Jeesus on hyvä paimen.

• Jeesus_on_Hyvä

Raamatun evankeliumi riittää meille. Kiitetään Isää Herran nimessä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      65
      4673
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      165
      3587
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      165
      3037
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      65
      3015
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2744
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1841
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1656
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1640
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1352
    Aihe