On se kumma kun jyrbälle annetaan mahdollisuus esitellä omien sanojensa mukaan ylivoimaista Raamatun tietämystään, niin kyseinen mytomaaninen multinikki kiemurteli perikreationistiseen tapaan lierona piiloon:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13315350#comment-77070363-view
Jyrbä uhosi tarttuvansa härkää sarvista, mutta ressukka uhonsa uuvuttavana nolosti epäonnistui kieroiluissaan jo ensimmäisen haasteensa.
Ei löytynyt apua edes Jaakopista, joka väkevästi todisti "että mitään ristiriita ei ole"
Minne luikki Ussanmaikka a.k.a. jyrbä/jyri/moosess/jne?
27
235
Vastaukset
- kyllä naurattaa
Jyrbää *yrpii. Siksi jybä riensi poikaystävänsä syliin itkemään kun ilkeät evolutionistit kiusaavat häntä.
Tulipa jyrbälle taas pataan niin että tuntui. Mahtaa jyrbä lähteä Thaikkuihin eheytymään leidipoikiensa helmoihin. - Ussanplussa
Höh, etkö osaa lukea vai onko ymmärruksrssäsi vikaa, tyhmä? Sillä sait vastauksen josta kaikki Raamattuasiantuntijat ovat yhtä mieltä uskonsuunnasta riippumatta, eli sanottakoon se vielä kerran rautalankaa hyväksikäyttäen, eli Jumala "kostaa" puolimutkan kaltaisille pahoille siten että he saavat kärsiä Jumalan täydellisten lakien seuraamatta jättämisen seurauksista ja koska pojista tulee isänsä jäljittelijöitä polvesta polveen kuten puolimutkasta on tullut jo monessa ylen suuresta ja moninkertaistuneesta typeryydestä johtuen tosi monessa polvessa pahuutta kartuttaneessa sukupolvessa.
Sait täydellisen vastauksen mutta olet typeryydessäsi niin syvällä että ymmärtät sen saaneesi niinkuin kaikki fiksut hyvin näkevät mutta milloin olisi nähty etyä riekkisläinen raamstunväänräjä myöntäisi pshasti väärässä olleensa?
Ei koskaan, ja tukea saat vain kaltaisiltasi palstan tyhjäpäiltä. FIiksut evolutionistit pysyvät tässä kohdassa hyvin hiljaa kuten voit huomata ketjua plaraamalla , tyhmä.
Intä vielä vähän niin saat lisää köniisi.- jöötinhaistanut mään
"Sillä sait vastauksen josta kaikki Raamattuasiantuntijat ovat yhtä mieltä uskonsuunnasta riippumatta"
Oho, tulipa taas paksua jöötiä jyrbältä. Lässytystä ja mytomaanisia valheita jyrbältä irtoaa ei muuta. Et kyennyt Raamatun "asiantuntijana" poistamaa ristiriitaa näiden kahden Raamatun kohdan välillä:
5 Moos. 5:9: "Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;"
vs.
Hesekiel 18:20. "Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa."- Ussannnmaikka
puolimutkateisti kirjoitti:
Lässytystä ja mytomaanisia valheita jyrbältä irtoaa ei muuta. Et kyennyt Raamatun "asiantuntijana" poistamaa ristiriitaa näiden kahden Raamatun kohdan välillä:
5 Moos. 5:9: "Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;"
vs.
Hesekiel 18:20. "Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa."Noin nolosti käy kun ei osaa Raamattua lukea. Puolimutka itse ainaa Raamatusta kohdan jossa kerrotaan että poika ei kanna isän syntivelkaa, muttaa ei ymmärrä että poika ei kanna isän syntivelkaa.
Voiko tyhmempää ääliötä enää olla?
Sitten hän lukee Raamatussa usein toistuvan kohdan jossa sanotaan että Jumala kostaa isien pahat teot niille isien lapsille jotka vihaavat häntä, eikä hän ymmärrä että Jumala kostaa isien pahat teot niille isien lapsille jotka vihaavat häntä, mutta ei niille pahojen isien lapsille jotka eivät vihaa Jumalaa vaan rakastavat Jumalaa.
Jos Jumala kostaisi isien pahuuden erotuksetta kaikille heidän jälkeläisilleen niin ei hänen olisi tarvinnut mainita pahoja lapsia erikseen. Nyt mainitsi.
Ja tuon koston mekanismin selvitin jo aiemmin joten en palaa siihen.
Ja mistä tiedän että olen tässä asiassa oikeassa kaikkien raamatunoppineiden kanssa? Siitä että Raamatussa on lukemattomia esimerkkejä pahoista ihmisistä joiden lapset olivat hyviä ja Jumalan suosiossa läpi elämänsä.
Mikä tässä on nyt niioin kovin vaikeatajuista? Ai niin, tiedänhän minä sen, se on se evokkien aivopierugeeni joka estää näkemästä selvää asiaa. Puolimutkalla tuo geeni on näköjään dublikaatiomuodossa. Ussannnmaikka kirjoitti:
Noin nolosti käy kun ei osaa Raamattua lukea. Puolimutka itse ainaa Raamatusta kohdan jossa kerrotaan että poika ei kanna isän syntivelkaa, muttaa ei ymmärrä että poika ei kanna isän syntivelkaa.
Sitten hän lukee Raamatussa usein toistuvan kohdan jossa sanotaan että Jumala kostaa isien pahat teot niille isien lapsille jotka vihaavat häntä, eikä hän ymmärrä että Jumala kostaa isien pahat teot niille isien lapsille jotka vihaavat häntä, mutta ei niille pahojen isien lapsille jotka eivät vihaa Jumalaa vaan rakastavat Jumalaa.
Jos Jumala kostaisi isien pahuuden erotuksetta kaikille heidän jälkeläisilleen niin ei hänen olisi tarvinnut mainita pahoja lapsia erikseen. Nyt mainitsi.
Ja mistä tiedän että olen tässä asiassa oikeassa kaikkien raamatunoppineiden kanssa? Siitä että Raamatussa on lukemattomia esimerkkejä pahoista ihmisistä joiden lapset olivat hyviä ja Jumalan suosiossa läpi elämänsä.
Mikä tässä on nyt niioin kovin vaikeatajuista? Ai niin, tiedänhän minä sen, se on se evokkien aivopierugeeni joka estää näkemästä selvää asiaa. Puolimutkalla tuo geeni on näköjään dublikaatiomuodossa."....että poika ei kanna isän syntivelkaa, muttaa ei ymmärrä että poika ei kanna isän syntivelkaa."
"Jumala kostaa isien pahat teot niille isien lapsille jotka vihaavat häntä, eikä hän ymmärrä että Jumala kostaa isien pahat teot niille isien lapsille jotka vihaavat häntä, mutta ei niille pahojen isien lapsille jotka eivät vihaa Jumalaa vaan rakastavat Jumalaa. "
Oikeesti...mitä pillereitä oikein vedät???
Tuossahan ei ole järjen häivää...huhh.- Ero Tuomari
puolimutkateisti kirjoitti:
Lässytystä ja mytomaanisia valheita jyrbältä irtoaa ei muuta. Et kyennyt Raamatun "asiantuntijana" poistamaa ristiriitaa näiden kahden Raamatun kohdan välillä:
vs.
Hesekiel 18:20. "Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa."Olet sinä puolimutka eri aasi kun et selvää asiaa tajua. Onko vika lukutaidossasi vai ymmärryksessäsi?
Ja jyrille sanoisin että älä turhaan polta päreitäsi puolimutkan kaltaisten takia sillä etkö muista että hänenlaisiaan kuuluukin ilmaantua näinä päivinä sillä Raamattuhan sanoo että:"Viimeisinä päivinä saapuu pilkkapuheineen pilkkajia......" , ja nyt sinä vain näet puolimutkassa yhden sellaisen.
Joten ole iloinen siitä että näet Raamatun ennustuksen toteutuvan, sillä olemassaolollaan puolimutka tulee vastentahtoisesti todistamaan sen että Raamattu on tosiaankin Jumalan sanaa kyetessään ennustamaan hänetkin.
Ja puolimutkalle sanoisin että jatka vain jumalanpilkkaasi ja yllytä kaverisikin mukaan, sillä jos te nyt lopettaisitte pilkkaamisen niin sittenhän Raamattu olisikin ollut väärässä.
Mutta koska Raamattu ei ole koskaan väärässä vaan on luotettavaa Jumalan sanaa, niin tietenkin sinä ja hengenheimolaisesi tulette jatkamaan jumalanpilkkaa katkeraan loppuunne asti. Ero Tuomari kirjoitti:
Olet sinä puolimutka eri aasi kun et selvää asiaa tajua. Onko vika lukutaidossasi vai ymmärryksessäsi?
Ja jyrille sanoisin että älä turhaan polta päreitäsi puolimutkan kaltaisten takia sillä etkö muista että hänenlaisiaan kuuluukin ilmaantua näinä päivinä sillä Raamattuhan sanoo että:"Viimeisinä päivinä saapuu pilkkapuheineen pilkkajia......" , ja nyt sinä vain näet puolimutkassa yhden sellaisen.
Joten ole iloinen siitä että näet Raamatun ennustuksen toteutuvan, sillä olemassaolollaan puolimutka tulee vastentahtoisesti todistamaan sen että Raamattu on tosiaankin Jumalan sanaa kyetessään ennustamaan hänetkin.
Ja puolimutkalle sanoisin että jatka vain jumalanpilkkaasi ja yllytä kaverisikin mukaan, sillä jos te nyt lopettaisitte pilkkaamisen niin sittenhän Raamattu olisikin ollut väärässä.
Mutta koska Raamattu ei ole koskaan väärässä vaan on luotettavaa Jumalan sanaa, niin tietenkin sinä ja hengenheimolaisesi tulette jatkamaan jumalanpilkkaa katkeraan loppuunne asti.Amen. Sattumaa ei ole.
Joh. 15:18
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
Tule Herra Jeesus!
https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E
Hääkaupunki
https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc
Hääkaupungin koko Maahan verrattuna.
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspxEro Tuomari kirjoitti:
Olet sinä puolimutka eri aasi kun et selvää asiaa tajua. Onko vika lukutaidossasi vai ymmärryksessäsi?
Mutta koska Raamattu ei ole koskaan väärässä vaan on luotettavaa Jumalan sanaa, niin tietenkin sinä ja hengenheimolaisesi tulette jatkamaan jumalanpilkkaa katkeraan loppuunne asti.Jyrbä hyvä, sinun tai jehovalaisuuden typeryyksien pilkkaaminen nyt ei ihan ole jumalanpilkkaa. Vai kuvitteletko jo olevasi Jehova tai ainakin hänen vakituisessa pöytäseurueessaan?
yurki1000js kirjoitti:
Amen. Sattumaa ei ole.
Joh. 15:18
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
Tule Herra Jeesus!
https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E
Hääkaupunki
https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc
Hääkaupungin koko Maahan verrattuna.
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx>Sattumaa ei ole.
Juuri näin islam meille opettaa. Hyvä yurki, olet kehittynyt!
Jumala on suuri, Muhammed (SAAS) Hänen profeettansa ja Pyhä Koraani oikea ilmoituksensa!- olet itse tyhmä
Ussannnmaikka kirjoitti:
Noin nolosti käy kun ei osaa Raamattua lukea. Puolimutka itse ainaa Raamatusta kohdan jossa kerrotaan että poika ei kanna isän syntivelkaa, muttaa ei ymmärrä että poika ei kanna isän syntivelkaa.
Mikä tässä on nyt niioin kovin vaikeatajuista? Ai niin, tiedänhän minä sen, se on se evokkien aivopierugeeni joka estää näkemästä selvää asiaa. Puolimutkalla tuo geeni on näköjään dublikaatiomuodossa."Noin nolosti käy kun ei osaa Raamattua lukea. Puolimutka itse ainaa Raamatusta kohdan jossa kerrotaan että poika ei kanna isän syntivelkaa, muttaa ei ymmärrä että poika ei kanna isän syntivelkaa. "
Itse olet todella tyhmä.
Luehan tuosta mitä on kirjoitettu. Korostin keskeisiä sanoja jos se auttaisi sinua ymmärtämään paremmin:
5 Moos. 5:9: "Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas JUMALA, joka KOSTAN ISIEN PAHAT TEOT LAPSILLE kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;"
Onhan noilla syyttömillä lapsilla, jotka kärsivät isiensä syntiensä vuoksi, oikeus vihatakin noin epäreilua Jumalaa. RepeRuutikallo kirjoitti:
>Sattumaa ei ole.
Juuri näin islam meille opettaa. Hyvä yurki, olet kehittynyt!
Jumala on suuri, Muhammed (SAAS) Hänen profeettansa ja Pyhä Koraani oikea ilmoituksensa!Repe. Islamin mukaan taivaspaikka ja siellä odottavat neitsyet ovat sattumanvaraisia. Ei ihme. Allahilla on vain 99 nimeä, eikä yksikään ole "isä" tai "rakkaus". Allah ei ole jumala lain. Se on kuujumala eli se luokitetaan kivijumalaksi. Ota siis Isän/Rakkauden armo:)
http://missiosavo.net/pawson/uta56.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=GauUHGDiTXk
2Moos. 3:14
Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."
http://www.letusreason.org/trin16.htm
- Uskisjengi
En nyt kuitenkaan nostaisi puolimutkan tavoin omaa selvää tappiotani avsukseen. TOSI NOLOA.
- Ussanmajkka
Heh, taisi loppua puolimutkalta tukijat, kun kukaan evokeista ei ole lähtenyt omalla nikillään häntä ksnveesista nostamaan.
Vain oma itsetehty sivunikki asettui häntä puolustamaan eikä tietenkään asialinjalla vaan navanalusjutuilla, kuinkas muuten. On se niin evokkia niin evokkia että, hehe heh.
Sanoisin tästä puolimutkasta että hän on tämän palstan pohjasakan pohjimmaisin typerys, sillä voiko tuosta noloudesta enää alemmas vajota?
Edeltäjäsi Apo meni kiikkuun ja pelkään pahoin että niin tulee käymään sinullekin jos tuolla linjalla jatkat.......ja sinähän jatkat, eikö niin?
Otan sinut nyt erikoistarkkailuun ja koska nikkisi on rekattu niin pakoonkaan et pääse, joten sinulle on tulossa mielenkiintoisia aikojabkun saat kokea omakohtaisesti että mitä se tarkoittaa että isien pahat teot kostetaan niille jotka Jumalaa pilkkaavat.
Oikein odotan seuraavaa ilmeisen ala-arvoista pilkantäyteistä avaustasi palstalla.
Yhden asian kuitenkin sanon tässä kaikkien kuullen, ja voit käyttää sitä hyväksesi, ja ihan varmasti käytätkin, eli jos et pysty keskustelemaan järkevällä tasolla vaan juttusi kulkee navanalusjuttujen siivittämänä niin silloin jätän vastaamatta.
Reilu peli siis, vai mitä? Eli kun lakkaat pärjäämästä niin saat paeta sinne mistä olet tullutkin.- ev.lut.evolution
Jyrbän neitimäinen ruikutus on selkeä osoitus siitä, että puolimutkateisti ja muut ovat perusteellisesti nöyryyttäneet Jyrbän Raamatun tuntemuksen alueella. Mytomaanisella Jehovan todistajallamme kävi ylpeys lankeemuksen edellä. Kuten Raamattu viisasti toteaa:
"Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä."
Ei ole olleenkaan vaikea arvata, että saamme pitkään lukea tätä Jyrbän ruikutusta hänen lukemattomien nikkiensä kautta.
xxxxx Ei löytynyt apua edes Jaakopista, joka väkevästi todisti "että mitään ristiriita ei ole" xxxxxx
Ennen kuin voit keskustella Raamatusta, sinun pitää uskoa että Jumala on luonut koko maailmankaikkeuden, luonnonlait ja kaikki mitä tässä fyysisessä maailmassa on. Jos et sitä halua tehdä, sinun pitää antaa uskottava selitys, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlait ovat voineet itse luoda itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä ja mistä elämä tuli elottomaan aineeseen?
Nämä asiat sinun tulee ensin selvittää perinpohjin itsellesi, koska niistä riippuu kaikki muut kysymykset. Vasta kun olet selvittänyt nämä kysymykset itsellesi, voit ottaa kantaa Raamattuun ja yleensäkin hengellisiin asioihin.- sivustatarkkailija
"Ennen kuin voit keskustella Raamatusta, sinun pitää uskoa että Jumala on luonut ..."
Taas Jaakob sanelee miten muiden pitää toimia. Mistä sinä olet saanut oikeuden päättää kuinka maailmankaikkeus on syntynyt. Sinä vain ilmoitat asian puolihuolimattomasti ja kaikkien ihmisten on se uskottava. Missä ovat todisteet maailamkaikkeuden luomisesta ja missä on jäävitön silminnäkijätodistaja? - Ussanmajkka
En yleensä puutu viisaan Jaakobis sanoihin, mutta kyllä hän nyt osui naulan kantaan, sillä sehän on lukemattomia kertoja nähty että atestisilla evokeilla on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia raamatunymmärtämiskyvyssä. Ihan helpotkin asiat menevät yli ymmärryksen, ja niin korkealta että näyttää ihan siltä että sulkevat tahallaan silmänsä näkemästä totuutta.
Tämä puolimutkan ongelma tuo päällimmäiseksi mieleen sen että hänenlaistensa ongelma on tunnistettu Raamatussa, siis esimerkiksi tässä: Ihmisten syyllisyys
18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. [Ef. 5:6; Kol. 3:6]
19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. [Ap. t. 14:17, Ap. t. 17:27]
20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. [Job 12:7-10; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21,26]
21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. [Ef. 4:17]
22 He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi, [1. Kor. 1:20]
23 ja he ovat vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin. [5. Moos. 4:15-18; Hes. 8:10]
24 Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa. [Ps. 81:13; 1. Kor. 6:18; Ef. 4:19; 1. Piet. 4:3]
25 He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.
26 Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, [3. Moos. 18:22,23]
27 ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan. [1. Moos. 19:5]
28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi.
29 He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat [Gal. 5:19-21; 2. Tim. 3:2-5 : Tit. 3:3]
30 ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä.
32 Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin. [3. Moos. 20:13,16; Room. 6:21 | Ps. 50:18] sivustatarkkailija kirjoitti:
"Ennen kuin voit keskustella Raamatusta, sinun pitää uskoa että Jumala on luonut ..."
Taas Jaakob sanelee miten muiden pitää toimia. Mistä sinä olet saanut oikeuden päättää kuinka maailmankaikkeus on syntynyt. Sinä vain ilmoitat asian puolihuolimattomasti ja kaikkien ihmisten on se uskottava. Missä ovat todisteet maailamkaikkeuden luomisesta ja missä on jäävitön silminnäkijätodistaja?Tämä nyt on vaan kretujen tapa ett syytetään ateisteja ennakkoasenteista ja samaan hengenvetoon määritetään sopivat lähtökohdat kretu "teorioille" :D
Ussanmajkka kirjoitti:
En yleensä puutu viisaan Jaakobis sanoihin, mutta kyllä hän nyt osui naulan kantaan, sillä sehän on lukemattomia kertoja nähty että atestisilla evokeilla on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia raamatunymmärtämiskyvyssä. Ihan helpotkin asiat menevät yli ymmärryksen, ja niin korkealta että näyttää ihan siltä että sulkevat tahallaan silmänsä näkemästä totuutta.
Tämä puolimutkan ongelma tuo päällimmäiseksi mieleen sen että hänenlaistensa ongelma on tunnistettu Raamatussa, siis esimerkiksi tässä: Ihmisten syyllisyys
18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. [Ef. 5:6; Kol. 3:6]
19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. [Ap. t. 14:17, Ap. t. 17:27]
20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. [Job 12:7-10; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21,26]
21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. [Ef. 4:17]
22 He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi, [1. Kor. 1:20]
23 ja he ovat vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin. [5. Moos. 4:15-18; Hes. 8:10]
24 Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa. [Ps. 81:13; 1. Kor. 6:18; Ef. 4:19; 1. Piet. 4:3]
25 He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.
26 Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, [3. Moos. 18:22,23]
27 ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan. [1. Moos. 19:5]
28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi.
29 He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat [Gal. 5:19-21; 2. Tim. 3:2-5 : Tit. 3:3]
30 ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä.
32 Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin. [3. Moos. 20:13,16; Room. 6:21 | Ps. 50:18]herää
- juuripa
uyrki1000js kirjoitti:
herää
No voi voi
juuripa kirjoitti:
No voi voi
Käyttäjä on piilottanut profiilinsa
Etsimäsi käyttäjä on piilottanut profiilinsa, jolloin et
näe hänen tietojaan etkä voi lähettää hänelle viestejä.
http://www.suomi24.fi/yhteisö/uyrki1000js
https://www.youtube.com/watch?v=UEnrRvLr0Is
http://www.suomi24.fi/yhteisö/yurki1000js/keskustelut- Ussanmajkka
uyrki1000js kirjoitti:
herää
Oletko hullu helluntailainen tai peräti Mäkelän ev.lutku?
Kun siinä ristiriita on, niin eihän siihen mitään voi sanoa. Pitää siis väittää, että ristiriitaa ei ole, sormet korviin ja toivotaan että asia unohtuisi mahdollisimman nopeasti.
Sama pätee niihin lukuisiin muihinkin selviin virheisiin, joita Raamattu on pullollaan. Mutta jos tarpeeksi sokeasti uskoo, niin mustakin on valkoista...- arvata saatts
yurki1000js kirjoitti:
Walter Veith valaisee käännösten taustaa.
https://www.youtube.com/watch?v=tNv-zzpIwBsEipä tee niin
arvata saatts kirjoitti:
Eipä tee niin
Trey Smith valaisee meidän taustaamme.
https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY
1.Mooseksen kirja:
6:1 Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,
6:2 huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
6:3 Silloin Herra sanoi: "Minun henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."
6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
> "Ja heidän tuomarinsa ja hallitsijansa menivät ihmisten tyttärien tykö ja ottivat heidän vaimonsa voimalla miehiltään valintansa mukaan, ja ihmisten pojat niinä päivinä otti maan karjasta, peltojen pedoista ja ilmojen siipikarjasta, ja opetti yhden lajin eläinten toisen kanssa sekoitusta, ärsyttääkseen siten Herraa; ja Jumala näki koko maan, ja se oli turmeltunut, sillä kaikki liha oli turmellut tiensä maan päällä, kaikki ihmiset ja kaikki eläimet.” – Oikeamielisen kirja 4:17
”Ja laittomuus lisääntyi maan päällä ja kaikki liha turmeli tiensä, ihmiset ja karja ja pedot ja linnut ja kaikki, mikä kävelee maan päällä – kaikki niistä turmeli tiensä ja määräyksensä,” – Riemuvuosien kirja 5:2
”Ja he alkoivat tehdä syntiä lintuja, petoja, matelijoita ja kaloja vastaan, ja alkoivat tuhoamaan toistensa lihaa ja juomaan verta.” - Eenokin kirja 7:5 <
http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/
Saarn. 1:9
Mitä on ollut, sitä vastakin on; ja mitä on tapahtunut, sitä vastakin tapahtuu. Ei ole mitään uutta auringon alla.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#tbm=vid&q=human animal hybrids
> Scientists have created more than 150 human-animal hybrid embryos in British laboratories. The hybrids have been produced secretively over the past three years by researchers looking into possible cures for a wide range of diseases. The revelation comes just a day after a committee of scientists warned of a nightmare ‘Planet of the Apes’ scenario in which work on human-animal creations goes too far. <
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2017818/Embryos-involving-genes-animals-mixed-humans-produced-secretively-past-years.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803639
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302404Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191590- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085