Loppu on lähellä 90 % varmuudella

90 %

8

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköteurastaja

Eugeniikka opin mukaan ennustettuja ihmiskunnan loppuja tapahtuu 10
      vuoden välein, eivätkä ne ole haitanneet minua tähän mennessä.

Miten tämä ihmiskunnan loppu ilmenee, vai pitääkö kysyä alan asiantultijalta
      eli FMI,n pöljä petteriltä`?

• wpoiurgbbv

Ei elämästä selviä hengissä, totesi Juice-vainaa.

• Hyvä hyvä.

Edellisenhän piti just tulla 2013 lopulla mutta se 10% hutimahdollisuus taisi toteutua. Että seuraavaa odotellessa. Niin, ja planeetta X tosiaan törmää maahan tämän vuoden lokakuussa, olinkin jo unohtaa. Kyllä tulee olemaan ryminää ja ryskettä, tuskin maltan odottaa.

• Planeetta X? Joko taas? Eikö se ketku törmännyt viimeksi vuonna 2012?

• Sähköteurastaja

Halleyn komeettahan aiheuttaaa maailmankopuja säännöllisin väliajoin tämän ja epelin seuraava aihuttama ties monesko maailmanloppu ihmiskunnan historiassa antaa vielä odottaa itseään

Kun noita maailmanlopun ennustajia on joka lähtöön FMI johdosta lähtien, olisi suotavaa että määrittelisivät tarkemmin mistä maailmanlopusta on kulloinkin kyse että tavallinenkin kuolevainen sen ymmärtäisi ja osaisi varautua jos katsoisi sen tarpeelliseksi.

Aihetta ihmettelee jopa mediamme ja FMI "tieteen" päätiedonhankkija
      eli AGW propagandajulkaisi Guardian josta pöljä petteri näkyy ammentaneen maailmanloppunsa..

http://www.theguardian.com/science/across-the-universe/2012/dec/20/apocalypse-postponed-halley-comet

• 90%

Tuskinpa maailman väkiluku on edes lähtenyt laskuun 50 vuoden kuluttua? Varmaan sekin aika tulee mutta siitä voi esittää vain arvauksia.
      Jos ja kun ilmasto lämpenee, olettaisi, että ihmiskunnan viimeinen tukikohta löytyy pohjoisilta alueilta. Aikaisintaan vasta tuhansien vuosien päästä, arvelen.

• Miten toimisit, jos ensin vakuuttuisit, että Ehrlichin esittämä todennäköisempi vaihtoehto totetuu juurikin alle 50 vuoden sisällä? Lähinnä siis ilmastomielessä. Itse ainakin lopettaisin kaiken ilmastonvakioinnin. Paitsi että olenkin jo ehtinyt tehdä niin.

• lhhkllhlh

Ihmiskunnalla on 50/50 mahdollisuus selvitä hengissä 2100-luvulle, sanoo Sir Martin Rees 2003 kirjassaan. Kuninkaallinen astronomi Rees tunnetaan tähtitieteilijäpiireissä miehenä, joka on aina oikeassa.

Tulee mieleen Estonian viimeiset sanat: "Todella pahalta, todella pahalta näyttää nyt tässä kyllä.”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2091
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      1984
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1946
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1202
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      997
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe