Stanfordin professori Paul Ehrlich sanoo että on 90% mahdollisuus että ihmiskunnan loppu tulee ennen vuotta 2065.
http://www.msnbc.com/msnbc/watch/will-humankind-survive-the-century-382779971582
Loppu on lähellä 90 % varmuudella
8
83
Vastaukset
- Sähköteurastaja
Eugeniikka opin mukaan ennustettuja ihmiskunnan loppuja tapahtuu 10
vuoden välein, eivätkä ne ole haitanneet minua tähän mennessä.
Miten tämä ihmiskunnan loppu ilmenee, vai pitääkö kysyä alan asiantultijalta
eli FMI,n pöljä petteriltä`? - wpoiurgbbv
Ei elämästä selviä hengissä, totesi Juice-vainaa.
- Hyvä hyvä.
Edellisenhän piti just tulla 2013 lopulla mutta se 10% hutimahdollisuus taisi toteutua. Että seuraavaa odotellessa. Niin, ja planeetta X tosiaan törmää maahan tämän vuoden lokakuussa, olinkin jo unohtaa. Kyllä tulee olemaan ryminää ja ryskettä, tuskin maltan odottaa.
Planeetta X? Joko taas? Eikö se ketku törmännyt viimeksi vuonna 2012?
- Sähköteurastaja
Halleyn komeettahan aiheuttaaa maailmankopuja säännöllisin väliajoin tämän ja epelin seuraava aihuttama ties monesko maailmanloppu ihmiskunnan historiassa antaa vielä odottaa itseään
Kun noita maailmanlopun ennustajia on joka lähtöön FMI johdosta lähtien, olisi suotavaa että määrittelisivät tarkemmin mistä maailmanlopusta on kulloinkin kyse että tavallinenkin kuolevainen sen ymmärtäisi ja osaisi varautua jos katsoisi sen tarpeelliseksi.
Aihetta ihmettelee jopa mediamme ja FMI "tieteen" päätiedonhankkija
eli AGW propagandajulkaisi Guardian josta pöljä petteri näkyy ammentaneen maailmanloppunsa..
http://www.theguardian.com/science/across-the-universe/2012/dec/20/apocalypse-postponed-halley-comet 90%
Tuskinpa maailman väkiluku on edes lähtenyt laskuun 50 vuoden kuluttua? Varmaan sekin aika tulee mutta siitä voi esittää vain arvauksia.
Jos ja kun ilmasto lämpenee, olettaisi, että ihmiskunnan viimeinen tukikohta löytyy pohjoisilta alueilta. Aikaisintaan vasta tuhansien vuosien päästä, arvelen.Miten toimisit, jos ensin vakuuttuisit, että Ehrlichin esittämä todennäköisempi vaihtoehto totetuu juurikin alle 50 vuoden sisällä? Lähinnä siis ilmastomielessä. Itse ainakin lopettaisin kaiken ilmastonvakioinnin. Paitsi että olenkin jo ehtinyt tehdä niin.
- lhhkllhlh
Ihmiskunnalla on 50/50 mahdollisuus selvitä hengissä 2100-luvulle, sanoo Sir Martin Rees 2003 kirjassaan. Kuninkaallinen astronomi Rees tunnetaan tähtitieteilijäpiireissä miehenä, joka on aina oikeassa.
Tulee mieleen Estonian viimeiset sanat: "Todella pahalta, todella pahalta näyttää nyt tässä kyllä.”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789