Antisemititiset aloitukset/ kirjoitukset poistoon

Mitäniin

Jotakin tolkkua nyt kirjoituksiin.
Näyttää, on pidemmän aikaa jo näyttänyt, että pelkkää juutalaisvastaista mediaa käytetään juutalaisuus palstalla.
Se ei ole palstan tarkoitus tietenkään.
Islamisteille on edelleenkin oma palstansa. Samoin ateisteille, heidän elämänkatsomustaan vastaavat.
Uutta holokaustiako te haluatte syntilistaanne?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poisvaan

      Poistoon ja heti ilmoitettava sellainen kirjoittelu, joka on jotakin kansanryhmää vastaan.

    • Sananvapaus

      Toisinsanoen yhtäkään kristillistä tai helluntaiuskontoista viestiä ei julkaista, sillä ne eivät ole juutalaisuutta. Varsinkaan kristityt eivät ole tätä palstaa nimenomaisesti terrorisoineet, ei edes KTS, vaan pääasiassa helluntaiuskontoiset käännyttäjät (eivät ole kristittyjä, vaikka sellaisena esiintyvät, vaan antikristittyjä), jotka eivät kunnioita myöskään juutalaista uskontoa ja kulttuuria, sen tapoja.

      Ketjun aloittaja voisi ensin opiskella oikean termistön, ottaa selvää mitä antisemitismillä ja toisaalta antijudaismilla tarkoitetaan ja mitä ei.

      Kellään yksittäisellä kirjoittajalla ei ole valtaa kieltää sananvapautta julkisessa suomalaisessa mediassa ja poistattaa toisten henkilöiden viestejä vain siksi, ettei itse niistä pidä. Ylläpito poistakoon ainoastaan Suomen lain ja S24-yhteisön sääntöjen vastaiset kirjoitukset, eikä ryhdy joidenkin toisinajattelun vastaisten tahojen käskytettäväksi. Helluntaikirkko ei omista tätä palstaa.

      • HäpeäSaasta

        "Varsinkaan kristityt eivät ole tätä palstaa nimenomaisesti terrorisoineet, ei edes KTS, vaan pääasiassa helluntaiuskontoiset käännyttäjät"

        KTS siellä taas puolustelee juutalaisvihaansa, mitäpä muutakaan kuolasaastainen islamisti osaakaan!


      • Lizziel

        Nimmari "Sananvapaus" kirjoittaa asiaa.
        Sinä " Häpeä Saasta" saisit itse hävetä rumaa käytöstäsi.


      • eiikinä

        Minä uskon siksi minä puhun! Minä olen sitten se helluntaiuskovainen joista et tunnut "tykkäävän" se johtunee siitä että me tietämällä tiedämme, että meidän jos kenekä pitää sinunata Israelia! Olen Israelin ystävä ja sellaisena pysyn...tuen heitä kaikin mahdollisin tavoin! Israel on AINOA rehellinen valtio koko lähi-idässä! Arabimaat ...no joo ....hedelmistään puu tunnetaan...propagandaa, sodanlietsontaa, kaikkea kuviteltavissa olevaa saastaa pursuaa heidän äänitorviensa kautta korviimme...elämmeköhän jo Psalmi 83 aikoja!? ISRAEL me emme petä ikinä !


      • huomaatko

        lietsot vihaa...


    • mjsldfhfh

      Myöskin kristinuskolle ja siitä käytävälle keskustelulle on kymmeniä sille varattuja palstoja. Tämä palsta ei ole yksi niistä.

    • Juutalainen

      Palsta on juutalaisuus vastainen.

    • aniz

      Ovatko antisionistiset kirjoitukset sallittu?

      • Erikoisen

        näkökannan löysit tähänkin asiaan. Sinua askarruttaa se, että saisiko juutalaisilla olla kansallisuusaate. Eikö sinun kannattaisi ottaa esimerkki lähempää ja pohtia sitä, että saako suomalaisilla olla oma kansallisuusaate muiden kansojen tapaan.


    • Ei kai se voi olla totta, että tälle palstalle olisi vihdoin saatu kurinpalautus ?
      Nyt taidan tuulettaa ja kovaa.

      • marttyyriyseihyväasia

        Ei kannata tuulettaa. Juutalaisuus ei ole eikä sa olla arvostelun yläpuolella. Sitä on oikeus tutkia kuin mitä tahansa muutakin uskonnollista liikettä tai kansaa.
        Juutalaisuudesta löytyy yhtälailla hyvää kuin huonoakin, ihan samalla lailla kuin kaikista kansoista uskonnoista ja kulttuureista.


    • Ihanko totta, että löydät oikein hyvääkin.
      No anna kuulua sitten.

      • marttyyriyseihyväasia

        Annas kun mietin, äh..noh...Kyllä se vielä sieltä tulee.


    • nimellinenn

      Joku islamisti on selvästi hädissään, kun muslimien mainetta pilaavat niin monet terroristit, raakalaiset, öykkärit ja raiskarit, sekä muslimiyhteisöjen surkea tila. Sitä surkeampi muslimiyhteisö, mitä vähemmän öljyä, ja mitä enemmän islamisteja.

      Sen sijaan, että islamisti katsoisi peiliin, maltillistuisi, sopeutuisi, haluaisi tulla toimeen omalla työllään, alkaisi kunnioittaa erilaisia ihmisiä ja kulttuureita ympärillään, hän vinkuu surkeuttaan kuin pieni sika ja syyttelee vaikeuksistaan juutalaisia. Juutalaisia hän erityisesti vihaa, koska juutalaiset, alkujaan muslimien lähisukulaiset, ovat kaikkialla menestyneet loistavasti, tulleet toimeen erilaisissa ympäristöissä ja yhteiskunnissa, ja islamistit taas eivät tule toimeen missään - ainakaan ilman öljyä, pakkovaltaa ja orjuutta. Islamistit vahingoittavat itseään ja kaikkia ympärillään siinä, kun juutalaisten läsnäolo todella rikastuttaa yhteiskuntia tieteellä, taiteella ja taloudella.

      Sama kuvio jatkuu jo Muhammadin päivistä. Jo Muhammad omassa surkeudessaan ja saamattomuudessaan kadehti vainoharhaisesti juutalaisia naapureitaan näiden menestyksestä.

      Islamisti ei myöskään tunne suomalaista kohdeyleisöään kun luulee, että nämä on helppo houkutella juutalaisvihaan. Suomalaiset ovat aina tulleet toimeen juutalaisten kanssa ja tulevat jatkossakin, samoin maltillisten muslimien kuten tataarien. Sen sijaan islamistit eivät tule toimeen kenenkään kanssa, ja syy on heidän omassa sulkeutuneisuudessaan ja rasismissaan.

      Suomen kielellä on sitä paitsi niin vähän juutalaisvastaista aineistoa saatavilla, että islamisti joutuu paremman puutteessa lainaamaan juttuja harhaisesta venäjämielisestä Magneettimediasta. Se on jo todella säälittävää. Magneettimedian uskottavuus lähentelee jo muutenkin nollaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4900
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3290
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2472
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2026
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1652
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1169
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1155
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1140
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe