http://www.pohjolansanomat.fi/Paikalliset/1194963605663/artikkeli/hirvien kaatomaaria vaaditaan nostettavaksi.html
Jaa että lisää hirvenkaato lupia, vaikka hirvet on jo Merilapissa ammuttu lähes sukupuuttoon !
Nämä metsähnhoitoyhdistyksen pellet eivät osaa edes metsä asioita, ja nyt he vielä tekeentyvät hirviasiatuntijoiksikin !
Tunnen monta hirvimiestä jotka eivät lähteneet edes jahtin männä eikä toissasyksynä, kun hirviä ei kuulemma ole enään ammuttavaksi asti!
Usealla hirviporukalla se ainoa kaadettu hirvi on syöty peijaisissa, metsästäjille on jäänyt vain lupien maksu, ja vaiva juosta metsissä olemattomien hirvien perässä!
Kyllä se on viisainta kun metsänhoitoyhdistysten pellet hoitelevat vain niitä puhtaaksi hakkauttamalla tuhottuja metsiä! ja oikeat hirvimiehet hoitavat hirvien harvennukset!
EIKÖ ?
Late Lapista.
TIETÄMÄTTÖMÄT HIRVIASIOISSA VAUHDISSAAN !
7
63
Vastaukset
- tietävä
Liikun metsissä merilapin pohjois alueella tälläkin hetkellä erittäin runsas talvehtiva hirvikanta. Jopa yli 10 kpl laumoja.alkaa muistutaa noita takavuosien aikoja.
Minulla on itsellänikin istutettua mäntymetsää, hirvien tekemiä tuhoja siellä ei ole näkynyt, ei tosin hirviäkään ! Tuttavani ovat laittaneet maastoon hirvipeltoja, ei ole kuulemma hirviä näkynyt niilläkään, joten ei niitä hirviä ole jokakantilla Merilappia !
Late Lapista.- taimikonomistus124512
Karunkiin lupia lisää, tosi paljon hirvitihentymiä, tekevät tuhoja, muualla torniossa ei ole hirviä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212297- 701166
- 491065
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721009Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16959Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31920Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53896