Olen turkulainen joten olen Turun-Sanomien kestotilaaja.
Melko kallista nykyään muuten lehden tilaaminen.
Hehehe...
http://kuvapilvi.fi/k/y2Co.jpg
Mitä sanomalehtiä tilaat?
12
110
Vastaukset
- määmy
Noi mimmit lesaa muit ku Turun Sanomaa.
Mä e oikeestaa tilaa mtn, saan lahjoituksina mitä tartten- kaarne_
Varmaan lukevat New York Timesiä.
Onko lehden tilaaminen liian kallista sinulle vai selaatko mieluumin lehtien nettisivuja? - määmy
kaarne_ kirjoitti:
Varmaan lukevat New York Timesiä.
Onko lehden tilaaminen liian kallista sinulle vai selaatko mieluumin lehtien nettisivuja?Vasen lesaa Companies & Markets
Keskimmäine lesaa Societyy
Oikeenpuoleine lesaa Financial Timesii
E oikee ois lehtee mitä e saa ilmaseks, miks siis tilata? Ni & mä oon pihi. oisit vaa kuullu mite tiukat hintaneuvottelut täst talost ol, ku halusin ostaa tän. Ihan siks ku raksaan tätä paikkaa & omistajan poisnukkues e tuu perintöriitoi.
Avotakat saan äidilt
Muotilehtii frendeilt (etenki heil, joille duunaan asut)
Puutarhalehtii natolt
Puolisolle tulee Hesari, Kauppalehti, Tekniikan maailma
Toki netist saa lesattuu parii lehtee, enimmäksee ulkomaalaisii, jot kirjotukse kielitaito pysyy yllä
Vois tietty tilaa Kameralehden, tosin e edelliselkää kerral saanu siit mtn irti & selaan sen kirjastos. - kaarne_
määmy kirjoitti:
Vasen lesaa Companies & Markets
Keskimmäine lesaa Societyy
Oikeenpuoleine lesaa Financial Timesii
E oikee ois lehtee mitä e saa ilmaseks, miks siis tilata? Ni & mä oon pihi. oisit vaa kuullu mite tiukat hintaneuvottelut täst talost ol, ku halusin ostaa tän. Ihan siks ku raksaan tätä paikkaa & omistajan poisnukkues e tuu perintöriitoi.
Avotakat saan äidilt
Muotilehtii frendeilt (etenki heil, joille duunaan asut)
Puutarhalehtii natolt
Puolisolle tulee Hesari, Kauppalehti, Tekniikan maailma
Toki netist saa lesattuu parii lehtee, enimmäksee ulkomaalaisii, jot kirjotukse kielitaito pysyy yllä
Vois tietty tilaa Kameralehden, tosin e edelliselkää kerral saanu siit mtn irti & selaan sen kirjastos.Saitko pudotettua talon myyntihintaa paljonkin?
Ilmaisjakelusanomalehdet riittää
- kaarne_
Mutta eihän niiissä ole yleensä edes tärkeimpiä paikallisuutisia.
- kukkaset.kuihtuneet
Luen TurunSanomat viikolla töissä, odotushuoneessa lehtitelineessä on TurunSanomat...
..
ja muutamia naistenlehtiä, EL- Sanomat, Tekniikan Maailma ja Mökki Lehti
sekä Aku Ankkoja kokonainen vuoskerta, lapsille.
..
Kotiin mulle tulee viikonloppuisin TurunSanomat, tullut nyt vuodenvaihteesta asti.
Ja netistä tulee luettua ilmaisjulkaistuja katkelmia Hesarista,Iltiksistä.- Ninny
Ja shit mää luen pian mun ja albixen kuuulutuxet
NAIMISIIN JEEEEEEEEEEEEEEEDDEDD
pari paikallishesaria tulee ilman tilaamattakin,
en mää niitäkään aina lue,- kaarne_
Olet varmaan tehnyt vahingossa lehti-tilauksen.
Vittu! Oot sä joku Albaani?
http://bit.ly/GPyH1q
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406