Mitä sanomalehtiä tilaat?

kaarne_

12

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Noi mimmit lesaa muit ku Turun Sanomaa.
      Mä e oikeestaa tilaa mtn, saan lahjoituksina mitä tartten

      • kaarne_

        Varmaan lukevat New York Timesiä.

        Onko lehden tilaaminen liian kallista sinulle vai selaatko mieluumin lehtien nettisivuja?


      • määmy
        kaarne_ kirjoitti:

        Varmaan lukevat New York Timesiä.

        Onko lehden tilaaminen liian kallista sinulle vai selaatko mieluumin lehtien nettisivuja?

        Vasen lesaa Companies & Markets
        Keskimmäine lesaa Societyy
        Oikeenpuoleine lesaa Financial Timesii

        E oikee ois lehtee mitä e saa ilmaseks, miks siis tilata? Ni & mä oon pihi. oisit vaa kuullu mite tiukat hintaneuvottelut täst talost ol, ku halusin ostaa tän. Ihan siks ku raksaan tätä paikkaa & omistajan poisnukkues e tuu perintöriitoi.

        Avotakat saan äidilt
        Muotilehtii frendeilt (etenki heil, joille duunaan asut)
        Puutarhalehtii natolt
        Puolisolle tulee Hesari, Kauppalehti, Tekniikan maailma
        Toki netist saa lesattuu parii lehtee, enimmäksee ulkomaalaisii, jot kirjotukse kielitaito pysyy yllä

        Vois tietty tilaa Kameralehden, tosin e edelliselkää kerral saanu siit mtn irti & selaan sen kirjastos.


      • kaarne_
        määmy kirjoitti:

        Vasen lesaa Companies & Markets
        Keskimmäine lesaa Societyy
        Oikeenpuoleine lesaa Financial Timesii

        E oikee ois lehtee mitä e saa ilmaseks, miks siis tilata? Ni & mä oon pihi. oisit vaa kuullu mite tiukat hintaneuvottelut täst talost ol, ku halusin ostaa tän. Ihan siks ku raksaan tätä paikkaa & omistajan poisnukkues e tuu perintöriitoi.

        Avotakat saan äidilt
        Muotilehtii frendeilt (etenki heil, joille duunaan asut)
        Puutarhalehtii natolt
        Puolisolle tulee Hesari, Kauppalehti, Tekniikan maailma
        Toki netist saa lesattuu parii lehtee, enimmäksee ulkomaalaisii, jot kirjotukse kielitaito pysyy yllä

        Vois tietty tilaa Kameralehden, tosin e edelliselkää kerral saanu siit mtn irti & selaan sen kirjastos.

        Saitko pudotettua talon myyntihintaa paljonkin?


    • Ilmaisjakelusanomalehdet riittää

      • kaarne_

        Mutta eihän niiissä ole yleensä edes tärkeimpiä paikallisuutisia.


      • On niissä, tosin lauantain lehti tulee sunnuntaina, joten lauantain tapahtumat menee ohi


    • kukkaset.kuihtuneet

      Luen TurunSanomat viikolla töissä, odotushuoneessa lehtitelineessä on TurunSanomat...
      ..
      ja muutamia naistenlehtiä, EL- Sanomat, Tekniikan Maailma ja Mökki Lehti
      sekä Aku Ankkoja kokonainen vuoskerta, lapsille.
      ..
      Kotiin mulle tulee viikonloppuisin TurunSanomat, tullut nyt vuodenvaihteesta asti.
      Ja netistä tulee luettua ilmaisjulkaistuja katkelmia Hesarista,Iltiksistä.

      • Ninny

        Ja shit mää luen pian mun ja albixen kuuulutuxet
        NAIMISIIN JEEEEEEEEEEEEEEEDDEDD


    • pari paikallishesaria tulee ilman tilaamattakin,
      en mää niitäkään aina lue,

      • kaarne_

        Olet varmaan tehnyt vahingossa lehti-tilauksen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe