Olen harkinnut jättää avopuolisoni. Haluaisin ostaa oman asunnon. Miehellä on velkaa ties mistä mm. maksamattomia vuokria, puhelinlaskuja, veronkiertoa. Mies salasi multa kaiken, mutta jäi kiinni perintäkirjeistä. Miehellä on ollut myös naisseikkailuja.. En tajua miten olen jaksanut, onko mies jollainlailla sairas, kun maksut on hälläväliä? Meillä on yhteinen lapsi, minkä takia haluaisin jatkaa.. Pystyykö kaikki velat tarkistamaan jostain? jos ne ei ole menneet vielä ulosottoon..
MIEHEN VELAT
50
182
Vastaukset
- määmy
Voi, mut sillo pitää ol pankis duunis. Mieluite lainaosastol. Tai sit niis hommis, mis päätetää saaks asiakas osamaksul vai e.
Ellei sit toine rehellisest juoruu.- löyhäpää
:)) Yhteinen lapsi, ja nyt sitten paljastuu vähemmän merkittäviä juttuja.
Kannattanee katsoa peiliin, MIKSI elän laput silmilläni?????? - Näin_se_menee
Helppo tapa hoitaa http://www.nytlainaaluottotiedottomalle.com
http://www.pikavippiluottotiedottomalle.com - Älkää_antako_Kreikalle
Näin_se_menee kirjoitti:
Helppo tapa hoitaa http://www.nytlainaaluottotiedottomalle.com
http://www.pikavippiluottotiedottomalle.com.
"Älkää antako Kreikalle mitään rahaa"
har!11
.
- jepulis1989
Riippuu onko yhdessä otettuja luottoja tai sinun nimiin hankkinut velkaa, silloin saatat olla maksuvelvollinen.
Ainakin jos on esim. asuntolainaa yhdessä otettu, niin erotessa joudut silti lyhentämään vaikket asuisi edes siinä asunnossa. Melkein kannattaa kokeilla jutella hänen kanssaan, jos saisitte jotain selvyyttä paljonko on ja ovatko jo ulosotossa, sitten velkaneuvontaan tms.- määmy
Sit jäljel jää setvittely miehe naisseikkailujen kaa.
Sinänsä miehen ulosottovelat saattaa vaikuttaa asuntolainan saantiin, vaik naine sit ykspuolisest hakiski. Riskikartotus nääs. - jepulis1989
määmy kirjoitti:
Sit jäljel jää setvittely miehe naisseikkailujen kaa.
Sinänsä miehen ulosottovelat saattaa vaikuttaa asuntolainan saantiin, vaik naine sit ykspuolisest hakiski. Riskikartotus nääs.Tuskin nuo selvitetyksi tulee. Tuskin monella miehellä on tarpeeksi munaa kertoa naisseikkailuistaan, mutta toivotaan parasta viestiketjun aloittaneelle.
Niinhän ne voi vaikuttaa, mutta toivottavasti eivät. Sen näkee sitten, kun asia on hänelle ajankohtainen. - hiemansamoin
kuten harvalla naisella on pimpukkaa kertoa missä itseään panettaa:)
- Harri.HagerttiPS
Hai, se maksaa kell on lovvoo
Har!1 - runontaja_niin_off
Saattaa olla, että mies huijaa myös sinulta jollain tavalla
- jassukka
Persujen taloudenpitoa harrastaa miehesi :/
- PS-tulee-pelottaako
Kyl toi on viher-vasureiden tyyli sdp:tä unohtamatta. Kreikan hemmokin lupaili kuut taivaalta ja on haluton maksamaan lainojaan.
Se on kommari. - Ps....ps
Rassukka hei,,,,,,,, ketä ja mitkä puolueet ne velat on ottanu ja jakanut maailmalle ilmaiseksi ilman takuita sekä vastinetta. Oikea vastaus kaikki muut paitsi persut......bönde!
- Sun_mies_KREIKKA
.
"SUn mies on sixpäck ja KREIKKA itekin"
har!11
. - onnea.yritykselle
Jos sulla on mahdollisuus saada laina yksistään itselles asunnon ostoa varten ja pystyt myös hoitaan maksut itse: ota se.
Ostat omistusasunnon itsellesi, et kimpassa miehen kanssa.
Miehen nimi ei tule mihinkään paperiin.
Muutat lapsesi kanssa asuntoon kirjoille..miehesi ei muuta kirjoja siihen osoitteeseen.
Käytännössä hän voi olla luonanne, mut ei asua siellä.
Ylimääräisen vesimaksun kun maksat taloyhtiölle, ei tule vaikeuksiakaan.
Jos hänellä ei ole muuta paikkaa voi ottaa posti restanten ja posti kulkee sitä kautta, ei sun osoitteeseen hänen postiaan.
..
Silloin hän ei pysty loisimaan luonanne yhtään kauempaa kuin sä sallit hänen asua kanssanne.
Jos lopullinen ero tulee hän lähtee.. ei tarvita oikeuden päätöksiä, koska mies ei ole kirjoillakaan talossa.
Onhan tämä raakaa peliä, mut jos toinen sitä jo pelaa.. käytä samoja kortteja ja sääntöjä!
Oman ja lapsensa selustan voi varmuudeksi taata, mut älä käytä sitä lyömäaseena arjessa.
Se on vain valttikortti hihassa, jos peli menee lopulta rumaksi.- mukava_lukea
Olet fiksu ja ihmisläheinen. Olisipa sinunlaisia enemmänkin auttamassa toisia, jotka ovat jo toinen jalka syvällä kurassa.
- kilttimies_
Eikös tästä jo puhuttu kotona? Aion maksaa kaikki velat pois suunnitelman mukaan kunhan työtä vain löytyisi.
Joten huolet pois.:))))))- Lainaa_Kreikalle
.
"Hei me tienataan Kreikalla"
har!11
.
- juuuujkjko
Täällä alkuperäinen kirjoittelija. Tänään mies lähti ovet paukkuen. Kysyin noista veloista ja hän huusi, että ne on menneisyyttä, ei vi**u kuulu mulle!! Nyt eletään nyt! Sanoin sit et no mitä, mitä eli kaikki tulee mun nimiin, kun mies ei saa puhelinliittymiä, nettiliittymiä, luottokorttia yms. Nyt se pakkas pari boxeria mukaan ja lähti. Pistin oven turvalukkoon! Haukkui, etten ole mikään nainen. Huusi, että mulla on helppo elämä. Okei! asuin yliopistovuodet kotona, koska vanhempien kämppä oli lähellä kampusta. Muutin omilleni 24-vuotiaana. Tein koko opiskelun ajan töitä luentojen jälkeen ja säästin n. 20000e ja kulutin ne matkaamalla ympäri maailmaa. Kerrytin sitten uudelleen 20000e säästöt parina viime vuonna. Mulla on helppoa, kun asuin vanhempien luona. Kuulemma vain sinkut velkaantuu!! ei vaan kukaan mun kavereista, jotka on asuneet jo 18v yksin. No ymmärsin yskän olen ZERO! Itkin ja nyyhkytin vielä miehen edessä.. lähinnä nauratti kyllä ovi pamahti kiinni. GOODBYE! Tietysti lapsi, se särkee mun sydämen.. mutta emmä jaksa yrittää yhteistä elämää.
- juuuujkjko
Ainiin lisäksi mies sanoi, että hän varoittaa minua. MINUN PITÄÄ VAROA.. en tiedä mitä meinasi. Sanoi myös vuosi sitten, kun riideltiin, että minun kannattaa pitää varani.. Huhhuh.. olen alkanut miettiä olisko mies narsisti?
- onnea.yritykselle
Älä hyvä ihminen anna pankkikorttia ja tunnusta miehen käyttöön. Anna mieluummin selvää rahaa, jos elättää/tukea häntä aiot.
Silloin tiedät mitä kustantaa, eli hän ei voi kerätä sulle laskua laskun päälle.
..
Lapsi on nopeasti sopeutuvainen tilanteisiin. Jos lapsi on miehen hän pystyy kyllä vaikeuttamaan elämääsi muutamia vuosia halutessaan. Ihan piruuttaankin.
Toivotaan ettei muodostu riesaksi teille. Isällä ja lapsella on oikeus tavata...
vaikka äijää et välittäis enää nähdä etkä hänen tunteistaan piittais...niin lapsellasi on oikeus tuntea isänsä ja luoda luonnollinen isä/lapsi suhde. - onnea.yritykselle
Munsta äijäs kuulostaa lähinnä kovin vastuuntunnottomalta siivellä eläjältä, tosin mulla on kovin nopea/äkkipäinen arvio, kun en tunne miestä. Jos ei ole käynyt käsiksi sunhun ja ainoastaan mesoo ja lähti nytkin vapaaehtoisesti...tukin on narsisti.
Niitä on käsittääkseni suorastaan palvottava ja... sä olisit kuullut olevas säälittävä ihminen ..ei sua kukaan huoli...olet tyhmä... et ymmärrä mitään ja aina sua saa neuvoa... teillä ei sais käydä vieraita..sun puhelimes katoaa kummasti.. tarkistaa sun soitot kännystä jne. jne..
Likkakaveri oli naimisis vuoden narsistin kanssa, sieltä mä sulle vähän esim. ammensin. - kylmä_totuus
Vastuuta miehen on kai vaikea kantaa, jos on mennyt kuralle hommat. Ei ole ensimmäinen kerta, kun menee kuralle jonkun elämä. Sellaista se raha on.
Ohjeet ovat kuitenkin hyvät. Älä anna puhelimia-tunnuksia-yhtään mitään muuta, kun käteistä rahaa, jos haluat auttaa häntä.
Ota kaikki pois- peruuta kaikki jne. Pyydä apua joltakin (isältäsi-veljeltäsi tms), että saisit tilanteen nollattua mahd. pian.
Moni toimiala on vasta syöksyssä eikä parannusta ole nähtävissä. Eli miehesi ongelmat pahenee, ei parane. Valitettavasti. Syvyys kasvaa ja irrottaudu siitä.
Ei lainoja mistään, ei mitään luottoja tai osamaksuja.. ei mitään.
Irtisanoudu heti siitä kaikesta. Ne eivät ole sinun kulujasi. - Sitä_saa_mitä_tilaa
juuuujkjko kirjoitti:
Ainiin lisäksi mies sanoi, että hän varoittaa minua. MINUN PITÄÄ VAROA.. en tiedä mitä meinasi. Sanoi myös vuosi sitten, kun riideltiin, että minun kannattaa pitää varani.. Huhhuh.. olen alkanut miettiä olisko mies narsisti?
.
"Sitä saa mitä tilaaaa!!!!111!!!!1!!1!!1!"
har!1
. - Älä_anna_rahaa
onnea.yritykselle kirjoitti:
Älä hyvä ihminen anna pankkikorttia ja tunnusta miehen käyttöön. Anna mieluummin selvää rahaa, jos elättää/tukea häntä aiot.
Silloin tiedät mitä kustantaa, eli hän ei voi kerätä sulle laskua laskun päälle.
..
Lapsi on nopeasti sopeutuvainen tilanteisiin. Jos lapsi on miehen hän pystyy kyllä vaikeuttamaan elämääsi muutamia vuosia halutessaan. Ihan piruuttaankin.
Toivotaan ettei muodostu riesaksi teille. Isällä ja lapsella on oikeus tavata...
vaikka äijää et välittäis enää nähdä etkä hänen tunteistaan piittais...niin lapsellasi on oikeus tuntea isänsä ja luoda luonnollinen isä/lapsi suhde..
"Älä anna sille mitään rahaa"
har!11
. - onnea.yritykselle
Älä_anna_rahaa kirjoitti:
.
"Älä anna sille mitään rahaa"
har!11
.Hyvä meidän on rannalta neuvoa, kun vahiko sattui merellä!
Ei me todellakaan tiedetä kaikkea. Viisainta kai olis meidän mielestä olla kokonaan kylmä, eikä välittää miten mies pärjää. Mut mä olen nainen ja nyt neuvotaan naista!
Naisella on yleensä enemmän empaattisia tunteita ex-miestäkin kohtaan.
(kuin mitä sä miehenä (Lehtinen??) koskaan tuut ymmärtämään.)
Toisaalta jos nainen vihaa...se viha on syvempää; mihin mies pystyy.
.
juuuujkjko
Siis viisaanpaa avustaa rahalla, kuin käyttöoikeutena.
Käyttöoikeutta kun pystyy lähes aina venyttämään..jos osaa ja haluaa.
..
Sulla ei todellakaan ole velvollisuutta elättää aikuista miestä, huolehdit jo itsestäs ja lapsesta.
Mies voi hakea apua sossusta, velkaneuvojalta, työvoimatoimistosta...
käy ensin jossain noist toimistoista..kyllä ne siellä neuvovat seuraavalle etaapille. - runontaja_taas_off
juuuujkjko kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että jonain päivänä tulee nyrkistä. Tai sitten käyttää rahojasi holtittomasti, että olette molemmat velkavankeudessa
Kun velat on vielä maksussa, ei se ole mennyttä aikaa. - kukkaset.kuihtuneet
runontaja_taas_off kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että jonain päivänä tulee nyrkistä. Tai sitten käyttää rahojasi holtittomasti, että olette molemmat velkavankeudessa
Kun velat on vielä maksussa, ei se ole mennyttä aikaa.Epätodennäköistä et pahoinpitelis...uskon et olis sortunut siihen jo tossa sanaharkan aikana, kiihdyksissään.
Uskoakseni sieltä on tämän kahakan jälkeen tulossa iso lasku AP:lle maksettavaksi.
..
Joku jo neuvoikin vaihtamaan kaikki tunnusluvut ja uusimaan luotto- ja pankkikorttinsa. Katkaisemaan kännyn käytön mieheltä, operaattorin kautta,jos se liittymä on AP:n nimissä.
Tai laittamaan kännynumerolle vähintään sulut: rahapeleihin,sexipuhelimiin ja ulkomaan puheluihin, jos ei kokonaan liittymää sulje.
- Lääke_ärkkopee_lehtinen
Persu mikä persu tuo mies.
- ärkko_rasisti
.
"Selvästi ärkko rasistiainesta"
har!11
.
- jarina1
Heitä mäkeen tuollainen mies! Hän ei ole arvoisesi.
- IkisM
"Miehellä on velkaa ties mistä mm. maksamattomia vuokria, puhelinlaskuja, veronkiertoa. Mies salasi multa kaiken, mutta jäi kiinni perintäkirjeistä. Miehellä on ollut myös naisseikkailuja.. En tajua miten olen jaksanut, onko mies jollainlailla sairas, kun maksut on hälläväliä? Meillä on yhteinen lapsi, minkä takia haluaisin jatkaa.. "
Mistä teitä tollopilluja oikein sikiää? Ei niin kuin tullut ollenkaan mieleen lykätä pennunväänröä sen aikaa että ehtii tuntemaan miehen kunnolla? Hyvää loppuelämää vaan, penska on varmaan tullut isäänsä ja aikanaan sitten sotkee samalla tavalla asiansa, äiskä saa sitten auttaa.- lkisn
Juuri noin, lisäisin vielä, että lienevätkö tuhertaneet sen lapsensa edes ennen kihlajaisia :)))
- Ex-Elättäjä
Älä missään nimessä mene hankkimaan yhteistä asuntoa moisen elätin kanssa. Jos sinulta salataan jo kättelyssä naisseikkailut, velat, ulosotot yms., meno EI tule muuttumaan IKINÄ. Äläkä vaan missään nimessä avusta miestä rahallisesti, koska luottamusta ei ole - sinua tullaan käyttämään vain hyväksi! (Hänen mielestään siihen ja moneen muuhunkin on varmasti oikeus, koska sinullahan on ollut hänen mielestään helppo elämä). Tuo kuulostaa niin tutulta, että et voi uskoakaan...
Jos suhteeseen lähdetään valehtelemalla omat taustansa, ja siitä vielä suututaan sekä haukutaan toinen, ei toiseen voi luottaa myöhemminkään. Menneisyys on osa ihmistä, ja kyllä se kertoo paljon ihmisestä, miten menneisyytensä on elänyt.- Ex-Elättäjä
Ja vielä, kun kysyit että pystytkö tarkistamaan tietoja mistään. Tarkasta luottotiedot, se maksaa hieman. mutta saatpahan tietää ainakin karun totuuden.
- tyhmyydestäsakotetaan
Samaa mieltä ex-elättäjän kanssa.
Lisäksi kannattaa selvittää myös verotustiedot ja rikosrekisteri.
Lapselle on varmasti parempi elää äitinsä kuin epäluotettavan isän kanssa. Huoltajuudesta kannattaa tehdä sopimus lastenvalvojan kanssa.
Elätin monta kuukautta ihanaa uutta miesystävääni, joka osasi käyttäytyä ja puhua mustan valkoiseksi.Hänellä oli "tilapäisiä pieniä maksuvaikeuksia", jotka eivät niin pieniä sitten olleetkaan, sai tuomion talousrikoksista.
Jälkeenpäin ihmettelen itse, mihin kaikkeen ihminen suostuu rakkauden kaipuussaan.
- voivoivoi
Naiset usein "rakastuvat" näihin luusereihin/hyväksikäyttäjiin. On todennäköistä, että tuosta miehestä ei ole muuta kuin harmia, sinulle ja lapselle. Vaikka vannoisi rakkautta tämä mies niin teot puhuvat aina enemmän kuin tuhat sanaa. Kai sitä saa rehellisiäkin miehiä siihen alapään tarpeisiin jos sitä tarvitsee.
- Sijaiskärsijät
Niinpä niin, näitä luusereita on myökin naisissa! Pojallamme kävi kehno tuuri, sai akakseen shoppaijijan, ! joka oli jo ennen naimisiin menoa sössinyt itsensä luottokelvottomaksi, (saatiin tietää vasta vihillä käynnin jälkeen), ja sotki oikein kunnolla kaikki, Enää ei jakseta edes valittaa, Nyt on poika liemessä korvia myöten , ja me vanhukset siinä mukana !
- shop-a-holic
Sijaiskärsijät kirjoitti:
Niinpä niin, näitä luusereita on myökin naisissa! Pojallamme kävi kehno tuuri, sai akakseen shoppaijijan, ! joka oli jo ennen naimisiin menoa sössinyt itsensä luottokelvottomaksi, (saatiin tietää vasta vihillä käynnin jälkeen), ja sotki oikein kunnolla kaikki, Enää ei jakseta edes valittaa, Nyt on poika liemessä korvia myöten , ja me vanhukset siinä mukana !
.
"Shop-a-holic???????????????"
har!11
.
"MIEHEN VELAT"!
Mielestäni miehellä voi olla helposti 4 miljoonaa euroa velkaa, koska kukaan nykyaikainen maitovalas "tyttöystävä" ei suostu mihinkään surkeanpaan elintasoon. Ja ainahan noi voi juoda saataviksi, jos molemmat juo, niin sillon olet 8 milj. plussalla.- fghlknmb
Minusta ongelmana ei ole mahdollinen luottotiedottomuus, vaan luottamuksen puute. Ei missään tapauksessa kannata edes haaveilla mistään yhteisistä asioista niin kauan, kun mies salailee asioita.
Nyt ehdottomasti sinun pitää tehdä se, että vaihdat nettipankkisi tunnusluvut jne. Sinun pitäisi myös selvittää, että onko mies ottanut sinun nimissäsi pikavippejä tai ostanut netin kautta jotakin. Onko mahdollista, että hän on käynyt lompakollasi ja salaa katsonut luottokorttisi numeron, jonka avulla hän voisi tehdä nettiostoksia? Varmuuden vuoksi kannattaisi myös kuolettaa kortti ja hommata tilalle uusi.
Jos rakkautta miestä kohtaan on, niin OK, mutta aloittakaa siinä tapauksessa nollilta, että mies muuttaa pois ja alatte seurustella puhtaalta pöydältä, jossa tutustutte toisiinne. Uskoisin kuitenkin, että olette liian syvällä suossa, jotta voisitte selvitä tuosta enää.
Jos teillä on vuokra-asunto, niin ota yhteyttä vuokraisäntään, että sinä olet yksin asunnon vuokralainen. Lukot voisi sarjoittaa uudelleen. Pidä huoli että miehen nimi poistuu kaikesta.
Ota yhteyttä kuntanne sosiaalitoimeen, jotta voit varata ajan käynnistääksesi keskustelut huoltajuudesta ja lapsen elatuksesta. Koska odotettavissa on ongelmia miehen taholta, vaadi sopimus mahdollisimman yksityiskohtaisesti kirjallisena. Jos tarvitset apua omaisuuden osituksessa (jos olitte naimisissa) niin varaa aika myös kunnan oikeusaputoimistoon tai yksityiseen perheasioihin keskittyneeseen lakiasiaintoimistoon.- voivoivoi
Jos nykyisin saisi antaa plussaa peukkuja, antaisin edelliselle kirjoittajalle!
Aloittaja on vielä vahvassa tunnesiteessä huijarimieheensä. Ehkä vanhan ajan masokistivaimo: Mies saa ryypätä, tuhlata,velkaantua, käydä vieraissa. Nainen hoitaa kodin ja lapset, maksaa kaikki laskut ja vielä itkee, kun mies lähtee taas toisen naisen luo.
- P_rovo
Taitaa olla provo koko juttu!
- been_There
Kun ihminen on tuossa jamassa, niin siinä kohtaa valehtelu on opittu elintavaksi. Helposti valehdellaan jopa asioista joista ei tarvitsisi valehdella, ihan vain, kun ollaan niin totuttuja siihen. Et voi luottaa mihinkään mitä hän sanoo. Onnea irtipääsemiseen, se on todella pitkä prosessi.
- yhteisen
lapsen kautta noi on "kimpassa" lopun ikää, mutta muutenhan se prosessi on lyhykäinen jos tahtoa riittää. Ovi kiinni ja uudet kuviot.
- Uudet_lukot
yhteisen kirjoitti:
lapsen kautta noi on "kimpassa" lopun ikää, mutta muutenhan se prosessi on lyhykäinen jos tahtoa riittää. Ovi kiinni ja uudet kuviot.
.
"Uudet abloyt myös?????????????"
har!1
.
- fyrkman
Jos tarvit rahaa, niin mä voin järkätä sitä sulle.
- lauriina11
velat ja luottotiedottomuus ei ole niin paha asia jos asioista ei valehdella ja ollaan avoimia ja ihiminen selvästi haluaa muuttua. eniten tilanteessasi huolestuttaa tuo miehen epäluotettavuus varsinki naisseikkailut ja se ettei asioista selvästikään voi kertoa sinulle ja kaikesta räyhätään.
yhteisessä taloudessa raha asitkin kuuluu puolisolle. avoimuus on kaiken a ja o. varmaankin kannattaa selvittää asiat puhumalla miehen kanssa ja jos se ei onnistu ja mies ei suostu niin kesskustelemaan anna miehen ymmärtää et suhde tulee päätökseen ja muutat lapsen kaa pois. hänellä on kaksi vaihtoehtoa. puhuminen tai ero.- Alcoholism_too_Much
.
"ENtä muu tiedottomuus??????????????"
har!11
.
- Näinvainon
Hulttio mikä hulttio.... meinaatko että asiat korjaantuu ja hänestä tulee yht äkkist juttelemalla kuuliainen joka hoitelee kaikki velkansa ja ei käy vieraissa.
Herää nyt pahvi!!!
Jos nyt menet naimisiin niin sinä vastaat kaikista hänen veloistaan jos et tee ehtoja...
Hankkiudu eroon vaikka se sattuisi kuin pirusti niin ei satu pitkään ja saat ainakin kunnan maksamat lasten elatusmaksut sieltä, ei se hulttio ainakaan niitä maksa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143170Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1231359- 931248
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571092Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi551067Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk66994Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253891- 41872
- 84831
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778