Millaista musiikkia

viIi

kuuntelet kun olet rakastunut?


Hähä! :D

40

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jassuka
      • viIi

        todella imelää kamaa!

        Hähä! :D


      • Jassuka

        I know. Flikkani heräsi, tarttee mennä. Niisku neitiä paijaamaan. :)


      • vilionjaana

        Taisit olla aloittaja-vili.


      • toinenlapsi
        Jassuka kirjoitti:

        I know. Flikkani heräsi, tarttee mennä. Niisku neitiä paijaamaan. :)

        Koska synnytät?


      • Jassuka
        toinenlapsi kirjoitti:

        Koska synnytät?

        Syntyi jo kiireellisellä sektiolla. En ole normi synnytystä kokenut laisinkaan. Molemmat on sektiolla syntyneet. Hyvä niin, sillä muuten eivät elossa enää olisi.


      • Jassuka
        vilionjaana kirjoitti:

        Taisit olla aloittaja-vili.

        Sorry en ole en.


      • Jassuka kirjoitti:

        Syntyi jo kiireellisellä sektiolla. En ole normi synnytystä kokenut laisinkaan. Molemmat on sektiolla syntyneet. Hyvä niin, sillä muuten eivät elossa enää olisi.

        Ohoh, Onneksi olkoon! :)


      • Jassuka

        Kiitos. :)


    • Tota_ööööömmmm----
    • kukkaset.kuihtuneet
      • paatosta_ja_passoääniä

      • kukkaset.kukkineet

        Tarkoitatko et rakkaus pitää kätkeä? Nyt putosin kärryiltä, en ymmärrä.
        Paitsi jos toisen muijaan menet rakastuun,
        voi se olla viisasta pitää omana tietonaan.


      • Noh----
        kukkaset.kukkineet kirjoitti:

        Tarkoitatko et rakkaus pitää kätkeä? Nyt putosin kärryiltä, en ymmärrä.
        Paitsi jos toisen muijaan menet rakastuun,
        voi se olla viisasta pitää omana tietonaan.

        .

        "Saattaapi olla ihan wiisasta vaieta kovasti kokonaan"

        "Wiisaalla pohojalaasella on myös vaikenemisen taito se erottaa kolloista ja mettäpöyröistä"

        har!1

        .


      • kukkaset.kuihtuneet
        Noh---- kirjoitti:

        .

        "Saattaapi olla ihan wiisasta vaieta kovasti kokonaan"

        "Wiisaalla pohojalaasella on myös vaikenemisen taito se erottaa kolloista ja mettäpöyröistä"

        har!1

        .

        "Wiisaalla pohojalaasella on myös vaikenemisen taito"
        ..ai koskas sellainen taito on tarttunut pohjalaisiin?
        ..
        Pohjalainen laukoo asiat asioina...pikkasen krouvisti, näin etelän neitosen kannalta katsottuna.
        Veistelee kirveellä ja jättää santapaperin käyttämättä, ainakin työasioissa.
        ..
        Päivittäin melkein saan nauttia työkaverin suorasta palautteesta, mä vastaan samalla mitalla takaisin.
        Toisin kuin muut, pohjalainen nostelee vaan kulmakarvojaan suutumatta jos arvostelussa oli aihetta.
        Mutt auta armias jos erehdyin asiast, pyyhkäisee hän mulla lattiat kuvainnollisest.
        Mietin muuten kaks kertaa ennen kuin rokotan äijää!
        Ainuttakaan oikeaa riitaa meillä ei ole ollut, henkilökohtaisuuksiin ei koskaan mennä.


      • tarkennus_check
        kukkaset.kuihtuneet kirjoitti:

        "Wiisaalla pohojalaasella on myös vaikenemisen taito"
        ..ai koskas sellainen taito on tarttunut pohjalaisiin?
        ..
        Pohjalainen laukoo asiat asioina...pikkasen krouvisti, näin etelän neitosen kannalta katsottuna.
        Veistelee kirveellä ja jättää santapaperin käyttämättä, ainakin työasioissa.
        ..
        Päivittäin melkein saan nauttia työkaverin suorasta palautteesta, mä vastaan samalla mitalla takaisin.
        Toisin kuin muut, pohjalainen nostelee vaan kulmakarvojaan suutumatta jos arvostelussa oli aihetta.
        Mutt auta armias jos erehdyin asiast, pyyhkäisee hän mulla lattiat kuvainnollisest.
        Mietin muuten kaks kertaa ennen kuin rokotan äijää!
        Ainuttakaan oikeaa riitaa meillä ei ole ollut, henkilökohtaisuuksiin ei koskaan mennä.

        .

        "Niin huom. Wiisaalla..." ei nyt puhuta mistään possulinjasta oink nöf

        har!11

        .


    • Sellainen rakkaus kuin musiikki. Itseäni olen aina rakastanut, ja rakkauttahan on aina riittänyt.

      Kohta vedän lättyyn teitä kaikkia!

      http://bit.ly/1GYPGzq

      • kukkaset.kukkineet

        Niin et epävarmuutta potkii muijan ulos ja pyytää viel kertoon;ettei ole sua koskaan rakastanutkaan? Tuliko pien riita, jonka käytännön mies äkkiä ratkaisi?
        Muija mäelle...kun ei osaa mukautua sun tahtoos!
        Täytyy myöntää ett tosi miehekästä! Kypsän aikuisen miehen käytöstä,vai?
        Ei voi kun ihmetellä laulajan omahyväisyyttä,
        sillä miehellä voi varmaan olla naisia...muttei rakasta.
        Ymmärrät varmaan mitä yritän sanoa....?? Ikuinen poikamies...omasta halustaan.


      • Ole hiljaa tai soitan poliisit!


      • kukkase.tkukkineet

        "Poliisisetä, poliisisetä tuo muija kiusaa mua, eihän niin saa tehdä!? =))
        Missä sitä taas on lorvaitu, thaikku tyttöjen luona vai?
        Rekattuna tällä, et ole pitkään aikaan ollu.


      • Palasin just Suomeen...kiertelin tuolla etelän merillä.


      • Joskus, kun en ole ollut varma tunteistani itseäni kohtaan, olen kuunnellut mm. kaiken maailmoiden "Tapsoja". Seija on (((IHANA)))!



      • modelli kirjoitti:

        Tapsa on kadonnut:D http://bit.ly/1GYRR5U

        Kun Putin konsanaan.No mut hyvä, että löytyi, siis Tapsa.


      • Tapsa ja Putin ovat olleet tanssimassa ripaskaa, toisin kuin täällä eräät, jotka ovat vain jauhaneet paskaa.


      • chetyttö

        Blondi sä se osaat linkitää , hyvää kamaa!!!


    • Ihan perussettiä, eli siirappisia ja keinuttavia lurituksia. Oma romanttisuus lyö välillä överiksi, mutta ei voi mitään, tämä nyt vaan on ihanaa hunajaa korville.
      Jalat irti maasta ja sen tapaisia asioita. :)

      https://www.youtube.com/watch?v=SdEeWX2NSOU

      • Mahtavaa, aivan mahtavaa..... tää on kyllä aivan mahtavaa!


      • kukkaset.kuihtuneet

    • tätäaina
    • tätäaina
      • frostfree

        Onko kirpela palannut luoksesi?


    • kukkaset.kuihtuneet

      Kaunis kappale, tosin mun on myönnettävä etten pysty kääntämään sitä!
      Äänen sävystä/tunteellisuudesta sen jo tulkitsee rakkauslauluksi ja niistä muutamista sanoista jotka osaan tunnistaa..mutten käyttää..siis taivuttaa kielen mukaiseksi.
      Ranska on toinen kieli, josta pian saan selväksi muutamalla tuntemallani sanalla rakkauslaulut.
      https://www.youtube.com/watch?v=AIqI1t30qMs&index=1&list=RDAIqI1t30qMs



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe