Yksikin ketju, jossa ei demonin kirjoitusta, vastausta, kommenttia, itsensä komppaamista eri nikeillä, itsensä kehumista toisen kirjoittamana muka.
Huomaatteko, löytyykö enää?
Halua keskustella
7
<50
Vastaukset
En tiedä ymmärtääkö joku mitä nyt sanon, mutta katsotaan. Moni tietää että olen ollut portsarina vuosia, itseasiassa jo yli 30 vuotta siitä kun eka kerran olin ovella sanomassa iltaa ja tervetuloa ja vartijanakin olen ollut toistakymmentä vuotta pitkästi, eli järjestyksen ylläpidolliset asiat on varsin tuttuja, varsinkin ongelmien havainnointi.
Vuosien varrella tulee joidenkin naama tutuksi, niin hyvässä, kuin pahassa väkisinkin ja siksi on eräs pointti, joka on täälläkin hyvä muistaa, jo missä tahansa. Riitaa ei voi yksin haastaa, aina on olemassa provosoitava kohde.
Eli katsokaa vaikika ympärillenne ja havaitkaa ihmisten ns. normaali käytös ja sosiaalinen osaaminen, kuinka vaikeastikin erilaisilla näkemyksillään keskustelevat voivat hoitaa asiansa sosiaalisetsi aikuisella tavalla ja sitten verratkaa sitä niihin, joiden kohtaloksi muka aina muodostuu se että he ovat riidan osapuoli.
Vuosia sitten eräänkin tappelun jälkeen, kun kaveri istui maassa käsiraudoissa poliisia odotellessa, tämä valitti jälleen kerran, ettei se ollut minun syy, vaan se toinen... Valaisin kaveria kertomalla kysymyksenoamisesti, että olen vuosia katsellut sun tekemisiäs ja heittäny sut baarista milloin kehottaen, milloin taluttaen ja milloin rajummin tappeluiden ja riitojen takia ja sä edelleen väität aina olevasi se syytön osapuoli. Vastustaja vaihtuu joka kerta mutta sinä et vaihdu, joten mietitäänpä yhdessä missä vika mahtaa olla.- sinettisormus1
... niin totta .....
- näkymätön-ninni
Hyvin sanoit Jarmo! :)
Taas muuten iski demoni tänne, eikä edes sun impotentti jumala voi sille mitään... jos se jumalasi on sillai hidas, ettei pysty mua maahan lyömään ennenku painan tuota lähetä nappia, niin odotellaan hetki... jos vaikka solvaan sitä sun jahveasi ajan kuluksi vaikkapa lastenmurhaajaksi, kansanmurhaajaksi, epäonnistujaksi, luuseriksi ja täysin mahdottomaksi.
Ei muuten tunnu vieläkään mitään oireita, ei kuulu meteorin suhinaa... kyllä mä taidan kuitenkin painaa sitä nappia, ennenko sun dementiasta kärsivä sekopää jumala antaa mulle sapiskaa...- JeesusTULEE
No tuliko hyvä olo nyt?
JeesusTULEE kirjoitti:
No tuliko hyvä olo nyt?
Kyllä! Saarnamiehet ja papit pitäisi saada kuluttajasuojan piiriin. Verot ja kolehtirahat tulee palauttaa, ellei rukoileminen tuota tulosta. Kaikki me tiedämme, että nälkäkuolema tappaa uskonmiehet, ennekuin ensimmäinenkään rukous tuottaa tulosta.
Toisaalta tosiuskovainenhan ei tarvitse verovaroilla tuotettua terveydenhoitoa, joten valtiovalta säästäisi valtavan summan. Näitä tosiuskovaisia ei vaan tunnu löytyvän, usko jeesuksen parantavaan voimaan kaikkoaa kuin pieru saharaan kun tositositosiuskovainen sairastuu.
- eirauhaa
Ei sille vihamissiolle tule koskaan hyvä oli. Ei pi-ru sille anna yön eikä päivän lepoa. Se pitää orjanaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750