Lapsen piirtämä Suomen kartta

Suomenkartta

Meidän 4-vuotias piirsi tänään Suomen kartan. Olin siinä vieressä seuraamassa, niin hän ihan väkisin meinasi kirjoittaa Lapin kohdalle "Venäjä". Intti vaikka miten kauan, että Lappiin kirjoitetaan "Venäjä". Taipui sitten kirjoittamaan sen oikeaan paikkaan kun tarpeeksi väänsin. Tuli vaan mieleen kaikki Venäjä-profetiat. Lapsi ei ole ikinä niistä mitään kyllä kuullut, mutta jännä, että hän intti niin hirveästi, että Lappi on Venäjää.
http://www.jouko-piho.fi/211357862

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kappas! Olipas vaan hurja taas... ja näitähän riittää. Onko vielä joku niin tollo ettei usko tätä todeksi, että kaikki johtaa siihen samaan. Evankeliumi on totta, Jeesus on totta, Jumala loi taivaan ja maan, sekin on totta jne. nämä kaikki profetiat. Kaikki vaan tapahtuu ja ihminen taipuu, oli se sitten uskova tai ei. Lopulta.

      • Seviattomuus

        Lapset on kaikki Jumalan käytössä automaattisesti. Heillä on sitä jotakin, jota maailma ei ole vielä vienyt pois.


    • JeesusTULEE
      • JeesusTULEE

        Sama tuoreempi tapaus:
        - Äiti näen oven! Mennään! Näetkö sen? Tule Äiti! Sitten lapsi osoittaa itäänpäin olevasta ikkunasta ulos. Siellä hän näkee THE SPIRITIN (Henki) ja Oven. Sitten lapsi piirtää paperille näkemäänsä ja ekana piirtää kuun ja sitten oven.
        https://www.youtube.com/watch?v=UyHnbMqhL4k


    • Tämän aloituksen loppuosakin tuolta Pihon sivulta tosi puhutteleva. :o

      Äiti kirjoitti vielä näin: "Tämä sama lapsi profetoi viime syksynä (2014) jotain tulevasta pääsiäisestä (2015). Hän siis illalla rukoili, ja jossain vaiheessa havahduin siihen, että hän höpöttää rukouksessa pääsiäisestä ja että silloin tapahtuu jotain. En kuullut tarkkaan, mitä sanoi ja kysyin jälkikäteen, mitä hän puhui. Poika tuumasi siihen, että minun ei kuulu tietää sitä vielä." (jouko-piho.fi)

      • Jeesusyksin

        Niinpä onkin. Loppuosa puuttui tekstistä.


      • Juu, voihan sen sieltä linkistäkin käydä lukemassa, mutta kopsin sen tänne kun tuo jatkokin oli aika hätkähdyttävä.


      • Amenet

        Oikein tehty.


    • Tähän sopii varmaan liittää Omerin laskenta, joka perustuu kahteen raamatunpaikkaan, 3. Mooses 23:15-17 ja Laulujen laulu 2:10-13
      Laulujen laulu on kuningas Salomon, Daavidin poika ja juutalaisten kuningas "jolla oli paljon vaimoja" rakkauslaulu morsiamelleen:
      "Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule."
      Laulu liittyy siis kesän kynnykselle, jolloin sulhanen kutsuu morsiantaan sanoin "nouse kaunokaiseni ja tule".
      Omer taas lasketaan pääsiäissapatin jäkkeisestä päivästä 50 päivää (7 viikkoa 1 päivä) joka osuu maanataille 25.5. joka on kesän kynnyksellä.
      Tuossa Omerin laskennan päässä on uutisviljan tuominen Herralle, josta tehdään kaksi kakkua 1:20 osasta parasta viljaa. (elävät ja kuolleet pyhät tuodaan Herralle) Tässä täyttyy myös viidennen sinetin hetki, jossa Pyhille annetaan pitkät valkoiset viitat, eli taivasruumiit. Kuvaa siis selvästikin ylösottoa.

    • JumalaTietääYksin

      Aloitus on bluffia. Uskovan kodin lapsi kuuntelee kun puhutaan venäjän miehityksestä. Lapsilla on tarkat korvat. Ei tässä ole mitään erikoista. Ei pidä kaikkea kaahottaa.

      • a---a

        Sääliksi käy tuollaisen perheen lapsia.


    • bcbxbnxbxknfbn

      Miltä tuo "reikä" kartassa turusta pohjois-itään mielestänne näyttää ja mitä siinä kohdalla on? Ja mitähän siinä tulee olemaan?

      • JeesusElää

        Saman minäkin huomioin. Näyttää ihan meteorin iskulta.


      • Paa_vali

        "Reikä" on säteilevä kolmio, illuminaatin kolmio jonka kärki kohden koillista -- koillis kulmaa...


    • fAEFFA

      Aika hyväpiirtämään ja kirjoittamaan nelivuotiaaksi!

      • Se on kyllä totta... Realisti saa olla, vaikka onkin uskossa. Eihän kukaan suoraan usko että toi on nelivuotiaan teklemä kartta ja piirrokset kirjoituksineen, sanomattaki selvää. Munki sisko oli 5 ku hän oppi lukemaan joitain muutamia helppoja sanoja ja se on iso juttu jo sillon. Kirjottamaan ei nelivuotiaasta ole, eikä piirrä tollasta jälkeä, se on totta. Noi kuvitukset on selkeesti aikusen tekemiä... ja mun mielestä tekstit myös.
        Vanhemmat ovat piirtäneet koko kartan tai sitten toi koko juttu on taas jonkun Joukolle syöttämää bluffia. On häntä vedätetty ennenkin.


      • nxbdndknbdld
        JarmoEklund kirjoitti:

        Se on kyllä totta... Realisti saa olla, vaikka onkin uskossa. Eihän kukaan suoraan usko että toi on nelivuotiaan teklemä kartta ja piirrokset kirjoituksineen, sanomattaki selvää. Munki sisko oli 5 ku hän oppi lukemaan joitain muutamia helppoja sanoja ja se on iso juttu jo sillon. Kirjottamaan ei nelivuotiaasta ole, eikä piirrä tollasta jälkeä, se on totta. Noi kuvitukset on selkeesti aikusen tekemiä... ja mun mielestä tekstit myös.
        Vanhemmat ovat piirtäneet koko kartan tai sitten toi koko juttu on taas jonkun Joukolle syöttämää bluffia. On häntä vedätetty ennenkin.

        https://www.google.com/search?hl=fi-FI&ie=UTF-8&source=fra&q=oppi kirjoittamaan vuotiaana

        Mahdotonta näemmä ei tuokaan ole. Jos ihmisten juttuja on uskominen, jotkut osaavat kirjoittaa jo kolmivuotiaina. Ja minä en kunnolla edes aikuisena:)


      • JOO_se

        YouTubesta löytyy Jouko Pihon uusin saarna jossa kertoo tämän lapsen oppineen kirjoittelemaan jo "pienenä"...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe