Erään uskonsisaren sanoma

Rukousta

Tämä on varoitus. Enkelivartio seisoo Suomen rajoilla Herran käskystä, mutta nyt täytyy rukoilla varjelusta ja armonaikaa vielä Suomelle. Suomen kansa on kulkenut väärään suuntaan ja Herra varoittaa. Herra sanoo, että nyt tarvitaan polvirukousta ja huutoa Suomen puolesta. Herra rakastaa Suomen kansaa, mutta kansa kulkee väärään suuntaan. Täytyy tehdä parannus.

Yksi seurakuntalainen oli kokenut saman samana aamuna, että hän ei päässyt lattiasta ylös, kun täytyi rukoilla polvillaan. Tuli minulle kertomaan sanoman jälkeen.

On ilmennyt lisää uskovia, jotka ovat saaneet rukoustaakan Suomesta, niin että täytyy olla polvillaan. Ei pääse ylös lattialta. Toinen oli saanut rukoustaakan Suomesta kaupassa. Ei meinannut päästä kaupasta pois, kun jalat eivät pitäneet.
http://www.jouko-piho.fi/211357862

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annan tähän erään näkökulman Raamatusta ja itsensä Jeesuksen sanoista. Viittaan ensin siihen, että rukoilkaa ensisijaisesti "tapahtukoon sinun tahtosi" mukaan ja sitten vasta pyydätte Suomelle jatkoaikaa. Katsokaas kun Jeesus sanoo näin:
      Luukas 12:40-50
      Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee." Niin Pietari sanoi: "Herra, meistäkö sinä sanot tämän vertauksen vai myös kaikista muista?" Ja Herra sanoi: "Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen huoneenhaltija, jonka hänen herransa asettaa pitämään huolta hänen palvelusväestään, antamaan heille ajallaan heidän ruokaosansa? Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän! Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi. Mutta jos palvelija sanoo sydämessään: 'Herrani tulo viivästyy', ja rupeaa lyömään palvelijoita ja palvelijattaria sekä syömään ja juomaan ja päihdyttämään itseänsä, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin uskottomille. Ja sitä palvelijaa, joka tiesi herransa tahdon, mutta ei tehnyt valmistuksia eikä toiminut hänen tahtonsa mukaan, rangaistaan monilla lyönneillä. Sitä taas, joka ei tiennyt, mutta teki semmoista, mikä lyöntejä ansaitsee, rangaistaan vain muutamilla lyönneillä. Sillä jokaiselta, jolle on paljon annettu, myös paljon vaaditaan; ja jolle on paljon uskottu, siltä sitä enemmän kysytään. Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! Mutta minä olen kasteella kastettava, ja kuinka minä olenkaan ahdistettu, kunnes se on täytetty!
      Ymmärrättehän että jokainen rukous jolla me pyydämme lisää aikaa maailmalle, me samalla pyydämme jarruttamaan taivastenvaltakunnan tuloa ja pyydämme lisäämään Jeesuksen ahdistusta. Lukekaa tarkkaan, niin ymmärrätte että se on niin.

      • Siksi rukoilkaa AINA että "älä silti tee minun tahtoni mukaan, vaan sinun".


      • sinettisormus1

        Aamen!!!


      • Piksu
        JarmoEklund kirjoitti:

        Siksi rukoilkaa AINA että "älä silti tee minun tahtoni mukaan, vaan sinun".

        Itsellä on juuri sen suuntaiset ajatukset, että armonaikaa ei ole enää paljon. Minulla on ollut ennenkin tällaisia ennakkoaavistuksia, esim. 2005 eteen päin oli, että pitää varustautua myös. Tästä olikin apua ja viime vuodet saanut elää vähän helpompaa elämää. Tässä joutui vain laittamaan selkeät päämäärät ja motiivit. Nyt on täysin samanlainen olo ja vaikeat ajat ovat tulossa. Taas uudet päämäärät. Itse ymmärrän, että pitää tehdä muutakin, kuin luottaa hengelliseen apuun, vaikka myös tärkeää onkin. Niin ne oravatkin kerää käpyjä talven varalle.


      • Piksu kirjoitti:

        Itsellä on juuri sen suuntaiset ajatukset, että armonaikaa ei ole enää paljon. Minulla on ollut ennenkin tällaisia ennakkoaavistuksia, esim. 2005 eteen päin oli, että pitää varustautua myös. Tästä olikin apua ja viime vuodet saanut elää vähän helpompaa elämää. Tässä joutui vain laittamaan selkeät päämäärät ja motiivit. Nyt on täysin samanlainen olo ja vaikeat ajat ovat tulossa. Taas uudet päämäärät. Itse ymmärrän, että pitää tehdä muutakin, kuin luottaa hengelliseen apuun, vaikka myös tärkeää onkin. Niin ne oravatkin kerää käpyjä talven varalle.

        Amen! Aitoja havaintoja. Iloitaan Herrassa ja rukoillaan Taivasten valtakunnan tulemista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe