Homot ovat jo voittajia

Setajytky

Homoja ei voi auttaa, koska miehen ja naisen välinen heteronormatiivisuus on ongelmien ydin, eikä niinkään homoseksuaalisuus. Tässä valossa homoseksuaalisuus on ongelmatonta: kaikki ongelmat johtuvat viallisen ytimen tuottamasta valitettavasta heteronormatiivisuudesta.

Luonto valitsi ongelmallisen vaihtoehdon tuottaa elämää.
Ongelmaton vaihtoehto (homonormatiivisuus) ei kelvannut luonnolle. Tässä mielessä homot ovat jo voittajia, vaikka luonnonvalinta ei osunutkaan heidän kohdalleen.

56

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reddington

Ottaen huomiion että ylivoimaisesti suurin osa tämän planeetan biomassasta lisääntyy jakaantumalla, niin purkauksesi on hieman kyseenalainen. Ja heteronormatiivisuus tarkoittaa että koska ihmisten ylivoimaisen enemmistön tiedetään olevan heteroseksuaaleja, jokaista kohdellaan ja ajatellaan kuin hän olisi heteroseksuaali. Miesten heteroseksuaalisen miehisyyden ja naisten heteroseksuaalisen naisellisuuden ajatellaan johtuvan biologiasta ja luonnosta. Muunlaisten seksuaalisuuksien tai sukupuolten olemassaolo kielletään, tai niitä pidetään heteroseksuaalisuutta ja kaksinapaista sukupuolijärjestystä huonompina.Mitään homonormatiivisuutta ei puolestaan olekaan.

• fgcxfgdgsdw

mitä ne postimerkit sitten ovat, Kulkueet, jne. ynnä tuutin täydeltä mediassa. Media on väärällään mallleja homoseksuaalisuudesta, millä tavalla se on kehittynyt, jne.Se on ollut viimeisen vuoden ajan ykköspuheenaihe keskusteluissa, mistä tässä siis on kyse

• Reddington
        fgcxfgdgsdw kirjoitti:

mitä ne postimerkit sitten ovat, Kulkueet, jne. ynnä tuutin täydeltä mediassa. Media on väärällään mallleja homoseksuaalisuudesta, millä tavalla se on kehittynyt, jne.Se on ollut viimeisen vuoden ajan ykköspuheenaihe keskusteluissa, mistä tässä siis on kyse

Postimerkeillä kunnioitettiin suomalaista taiteilijaa. Oikeastaan kahtakin, koska Tove Jansson oli lesbo ja hän sai myös postimerkkisarjan kunniakseen. Kulkueita järjestetään yksi vuodessa ja sitäkin häiriköivät säännöllisesti uusnatsit, yleensä väkivaltaisesti. Kulkue on osoitus siitä että homoseksuaalit ilmentävät sanan- ja kokoontumisen vapauttaan. Jos sitä ei heille sallita, on kysyttävä tulisiko se sallia niillekään jotka ns. "homosaatiota" vastustavat. Esimerkkinä säälittävä heteropride ja uskonnolliset tv- ja radiokanavat sekä homovastaiset saarnaajat. Ja minkälaista mediaa sinä katselet, koska homoseksuaalisuus ei ole ollut suuremmin esillä. Se että homoseksuaalit saavat luvan avioitua on toki uutinen, muttei sitäkään aihetta normaalia suuremmin ole käsitelty.

• jhgfdsrtyuio
        Reddington kirjoitti:

Postimerkeillä kunnioitettiin suomalaista taiteilijaa. Oikeastaan kahtakin, koska Tove Jansson oli lesbo ja hän sai myös postimerkkisarjan kunniakseen. Kulkueita järjestetään yksi vuodessa ja sitäkin häiriköivät säännöllisesti uusnatsit, yleensä väkivaltaisesti. Kulkue on osoitus siitä että homoseksuaalit ilmentävät sanan- ja kokoontumisen vapauttaan. Jos sitä ei heille sallita, on kysyttävä tulisiko se sallia niillekään jotka ns. "homosaatiota" vastustavat. Esimerkkinä säälittävä heteropride ja uskonnolliset tv- ja radiokanavat sekä homovastaiset saarnaajat. Ja minkälaista mediaa sinä katselet, koska homoseksuaalisuus ei ole ollut suuremmin esillä. Se että homoseksuaalit saavat luvan avioitua on toki uutinen, muttei sitäkään aihetta normaalia suuremmin ole käsitelty.

Lopeta se homostelu

• Reddington
        jhgfdsrtyuio kirjoitti:

Lopeta se homostelu

Sori vaan, olen hetero. Tiedän että se on sinulle tragedia, koska tivoit minusta kumppania.

• jhgfdsfgyuio
        Reddington kirjoitti:

Sori vaan, olen hetero. Tiedän että se on sinulle tragedia, koska tivoit minusta kumppania.

Olet onneton ressukka, jonka asiat on muutenkin ihan päin hel vettiä.
        Hanki avuksesi joku kirjoitustaitoinen

• Reddington
        jhgfdsfgyuio kirjoitti:

Olet onneton ressukka, jonka asiat on muutenkin ihan päin hel vettiä.
        Hanki avuksesi joku kirjoitustaitoinen

Minun asiani ovat loistavasti, kiitos vain. Ja sinä voisit hankkia avuksesi jonkun ymmärrykseen kykenevän.

• rakastakaa_homoja

Jumala on suunnitellut homot yhteiskunnalliseksi rikkaudeksi. Siksi homoja tulee lähimmäisrakastella runsaasti. Jumala tietää, mikä meille on hyväksi. Se ei ole pedofilia vaan homous.

• jhgfdsftyui

Johan on ihan mahotonta paskanjauhamista homoilla.
        äänestäkää oikein, loppuu tuo paskanpuhuminen homoilta

• rakastakaa_homoja
        jhgfdsftyui kirjoitti:

Johan on ihan mahotonta paskanjauhamista homoilla.
        äänestäkää oikein, loppuu tuo paskanpuhuminen homoilta

Äänestys oli oikea eduskunnassa tasa-arvoisen sukupuolilain puolesta. Siinä lyötiin uskonnollisille hyhhyttelijöille lättää naamaan niin että lätisi.

• hgfdsdftyuio
        rakastakaa_homoja kirjoitti:

Äänestys oli oikea eduskunnassa tasa-arvoisen sukupuolilain puolesta. Siinä lyötiin uskonnollisille hyhhyttelijöille lättää naamaan niin että lätisi.

Pyöri vaan kuule omassa ja kaverisi paskassa, älä tuu sitä tänne tuputtamaan.

• rakastakaa_homoja
        hgfdsdftyuio kirjoitti:

Pyöri vaan kuule omassa ja kaverisi paskassa, älä tuu sitä tänne tuputtamaan.

En minä tykkää paskasta kuten sinä. Sinähän tykkäät jopa kirjoittaa sitä ihtiään. Etkö tiedä, että peräsuolenkin saa pestyksi ja sen jälkeen voi käyttää ihanan tuoksuisia voiteita? Ekstaasi on taattu, eikä tarvitse pelätä, että aktista syntyisi kaltaisiasi tolloja typeryksiä.

• KJHGFDFGHJUK

En minä tykkää paskasta kuten sinä. Sinähän tykkäät jopa kirjoittaa sitä ihtiään. Etkö tiedä, että peräsuolenkin saa pestyksi ja sen jälkeen voi käyttää ihanan tuoksuisia voiteita? Ekstaasi on taattu, eikä tarvitse pelätä, että aktista syntyisi kaltaisiasi tolloja typeryksiä.

YÄK...................

• rakastakaa_homoja
        KJHGFDFGHJUK kirjoitti:

YÄK...................

Olet etova.

• oiuytretyui

• jhgfdsertyuio

Puhut paskaa

• Homonormatiivisuus on normi kristitylle miehelle. Siksipä on hän Jeesuksen morsio.

• rakastakaa_homoja

Jokainen kunnon mies rakastaa Jeesusta aivan homona. Jeesus tykkää, että miehet rakastavat häntä. Hän saa siitä gigsejä.

• jhgfdsdfgh

Jokainen kunnon mies rakastaa Jeesusta aivan homona. Jeesus tykkää, että miehet rakastavat häntä. Hän saa siitä gigsejä.

Olet sairas ääliö, yäk...

• rakastakaa_homoja
        jhgfdsdfgh kirjoitti:

Olet sairas ääliö, yäk...

Harmi, että isälläsi seisoi edes kerran. Siis myös järki sinua tehdessään. Eipä kaksista lahjakkuutta saanut maailmaan aikaan.

• hgfdsdrtyui

Harmi, että isälläsi seisoi edes kerran. Siis myös järki sinua tehdessään. Eipä kaksista lahjakkuutta saanut maailmaan aikaan.

Ällöttää....todella.....todella.....todella paljon

• rakastakaa_homoja
        hgfdsdrtyui kirjoitti:

Ällöttää....todella.....todella.....todella paljon

Joo, sinä olet ällöttävä. Taisit syntyä siitä emätinaukon viereisestä reijästä.

• kjhgfdsertyu

Joo, sinä olet ällöttävä. Taisit syntyä siitä emätinaukon viereisestä reijästä.

Olet idiootti, pliis älä vastaa

• Mitä??????

• Ateisti1982EiKirj

Monet teistä uskovista väitätte, että homoseksuaalisuus on yleensä ottaen hyvin luonnotonta, mutta kuitenkin luonnossa on paljon nisäkäslajeja, jotka harjoittavat myöskin homoseksuaalisuuttaan, jonka monet uskovat saattavat kokea taas hyvin normaalinakin asiana. Tällöin en ymmärrä, miksi erään tietyn nisäkäslajin eli ihmisen kohdalla sama käsitys on taas poikkeuksellisesti "luonnoton" tai jopa "sairas"!
      En puhu itsestäni, koska olen umpihetero eli en koe ainakaan itse minkäänlaista vetovoimaa samasta sukupuolesta. Eri sukupuolta omaavat (eli naiset) saavat minun pääni välillä kääntymään, vaikka olen parisuhteessa ja avoliitossa. :)

• ”Monet teistä uskovista väitätte, että homoseksuaalisuus on yleensä ottaen hyvin luonnotonta, mutta kuitenkin luonnossa on paljon nisäkäslajeja, jotka harjoittavat myöskin homoseksuaalisuuttaan”

Ei luonto ole sama asia kuin luonnollinen; luonnonjärjestyksen mukainen.

Eläimet eivät ole homoseksuaaleja, vaikka esiintyisikin homoseksuaalista käyttäytymistä. Eläimet eheytyvät heteroksi, jos sopivia naaraita on tarjolla. Ihmisestä ei voi sanoa samaa, ihminen ei eheydy heteroksi, vaikka sopivia vastakkaisen sukupuolen edustajia olisi tarjolla.

• Olen ollut todistamassa tilannetta missä uroskoira kiipesi toisen uroksen päälle ja alkoi nylkyttämään sitä kiimassa. Vaikka vieressä oli narttu. Johtui siitä, että narttu oli sen verran vahvaluontoisempi entisenä laumanjohtajana. Kuin kaksi puhtaasti lemmikkeinä ollutta urosta, että osasi osoittaa niille kaapin paikan. Vaikka kiimassa olisi varmasti toki muuten antanut. Mutta sillä kertaa kiimaa ei ollut. Lisäksi on aika vaikea erottaa luonnollisesta sellaista käyttäytymistä mikä on luonnossa havaittavissa. Voisi pikemmin puhua normaalista poikkeavasta käyttäytymisestä. Mutta sitäkään ei homous luonnossa ole, johtuen sen siellä laajasta ilmenemisestä.

Narttukoira oli oma kasvattini. Valitettavasti ikä alkoi jo painamaan.

http://www.homoseksuaali.fi/luonnollinen.html

• Nyt tuli jo kyllä sen tason aivotonta moskaa että on taas pakko pistää komenttia.

"Homoja ei voi auttaa, koska miehen ja naisen välinen heteronormatiivisuus on ongelmien ydin, eikä niinkään homoseksuaalisuus. Tässä valossa homoseksuaalisuus on ongelmatonta: kaikki ongelmat johtuvat viallisen ytimen tuottamasta valitettavasta heteronormatiivisuudesta."

Häh?

"Luonto valitsi ongelmallisen vaihtoehdon tuottaa elämää.

Ongelmaton vaihtoehto (homonormatiivisuus) ei kelvannut luonnolle. Tässä mielessä homot ovat jo voittajia, vaikka luonnonvalinta ei osunutkaan heidän kohdalleen."

Otappa taas huomioon, että luonto ei tee selkeitä eroja seksuaalisen käyttäytymisen kanssa. Ja huomattava osa maapallon eliölajeista lisääntyy suvuttomasti. Esimerkkinä meduusta, sammakot tai vaikkapa piiskahäntäliskot, jonka lajin kaikki edustajat ovat naaraita, mutta saattavat silti harrastaa aktia, vaikka siitä ei ole niille mitään hyötyä.

Tai vaikkapa miten suurimmalla osalla luonnon eliöistä ilmenee homoseksuaalista käyttäytymistä mukaan lukien ihmisen, joka ainoana pitää sitä luonnottomana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      165
      6400
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4442
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3018
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2947
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1516
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1301
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe